Na met meerdere web ontwikkelaars minder goede ervaringen gehad te hebben zijn we uiteindelijk uitgekomen bij KIWI webgroep. Wij hebben 2 websites bij KIWI onder gebracht waar we uitstekend tevreden over zijn. Waar ik persoonlijk vindt dat ze bij KIWI het verschil maken is: - Mensen weten waar ze het over hebben van a t/m/ z dus van het stukje hosting t/m webdesign/webontwikkeling en zelfs online marketing. - Hebben wat extra geduld voor mensen die wat minder kennis van websites hebben ;-) Kortom, zeer tevreden, onze toekomstige websites worden ook zeker weer door de specialisten van KIWI ontwikkeld! Bedankt jongens!

• Ervaring met: Websites

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe website! Alles ziet er gelikt uit en het CMS systeem is gebruiksvriendelijk en makkelijk om bij te houden.

• Ervaring met: Websites

KIWI webgroep is voor een klasse bedrijf, zij hebben onze nieuwe website ontwikkeld en we zijn hier heel erg tevreden mee.

• Ervaring met: Websites

Het kan zo simpel zijn. In een paar dagen een mooie, professionele website. Precies zoals we hadden afgesproken. We kunnen altijd alles zelf aanpassen, dus het is helemaal top!

• Resultaat

Zeer goede ervaring met KIWI webgroep. Voor een goede prijs hebben zij een website met een eenvoudig CMS ontwikkeld die helemaal aan mijn wensen voldoet.

• Resultaat

KIWI webgroep heeft voor ons onze nieuwe website gemaakt en we zijn hier erg blij mee. Ze hebben een website ontwikkeld precies in de stijl die we wilden, dit was een belangrijk punt voor ons. De communicatie zeer was goed en probleemloos.

• Resultaat

Vriendelijk, korte lijnen, snel schakelen, behulpzaam.

• Ervaring met: Websites

KIWI webgroep heeft voor mij een nieuwe website ontworpen. De website is naar mijn wens ontworpen! Daarnaast hebben zij mij geholpen met tips gegeven om goed vindbaar te worden in Google.

• Ervaring met: Webshops

Deskundigheid aanwezig meteen reactie op vragen

• Ervaring met: Websites

Ik ben op zoek gegaan naar een bedrijf gespecialiseerd in het maken van websites, voor mij sloot KIWI webgroep het beste aan bij mij wensen. Ze zijn de website gaan bouwen en het resultaat mag er zijn!

• Ervaring met: Websites

Goede service en maatwerk!

• Ervaring met: Websites

Door de verschillende manieren waarop ik met de Kiwi webgroep kan communiceren, e-mail, telefoon of chat ben ik bij iedere vraag snel en adequaat geholpen.

• Ervaring met: Websites

Ik vond Kiwi Webgroep door op internet op zoek te gaan naar een professionele websitebouwer die voor een aantrekkelijke prijs mijn wensen waar kon maken. Achteraf een zeer goede vondst: Kiwi Webgroep is betrouwbaar, vakkundig en geduldig. Dat laatste was mooi meegenomen aangezien ik nogal een leek ben en soms wel drie keer om uitleg vroeg. Kiwi Webgroep denkt vanuit de klant en weet de oplossingen waar te maken, daarbij zijn ze ook zeer prettig in de omgang. Ik zou Kiwi Webgroep dan ook aan iedereen aan willen bevelen. Dank jullie wel.

• Ervaring met: Websites

De lijnen zijn kort, je krijgt snel reactie en ze geven advies en hulp op alles wat bij een website komt kijken. Wij hebben verschillende websites bij KIWI in beheer en zijn tevreden met de fijne samenwerking!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Resultaat

zeer snelle service, goede communicatie. Vriendelijk en zeer bereid om te helpen. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking. Ik raad hen zeker aan met het maken van een website.

• Ervaring met: Websites

Onze ervaring met Kiwi is zeer positief, je wordt er correct en deskundig te woord gestaan. Luisteren goed naar de wensen van de klant en kunnen alles op maat voor je invullen. Zeer deskundig personeel. Ik heb Kiwi bij meerdere personen aanbevolen en iedereen is er zeer enthousiast over.