Netjes en secuur

Het tuinhuis dat bij ons geplaatst is, is netjes, secuur en volgens afspraak geplaatst. Er is goed geluisterd naar onze wensen en past perfect in onze tuin. Het tuinhuis is op maat gemaakt en diende over het huis aangeleverd te worden. Ook een stukje nazorg dat nodig was is goed afgehandeld.

• Persoonlijk contact
  • Ervaring met Maatwerk overkapping, tuinhuis, tuinkamer, veranda, schuur of carport
  • Type woning: Tussenwoning

Vanaf advies tot eindresultaat geheel naar wens.

Tijdens de introductie bij ons thuis hebben we de mogelijkheden en onze wensen met elkaar besproken. Deze wensen en mogelijkheden zijn omgezet in een 3D ontwerp dat meteen aan onze wensen voldeed. De werkzaamheden zijn daarna tot volle tevredenheid uitgevoerd. Kortom van Rijn tuinoplossingen is voor ons een echte aanrader.

• Ervaring met 3D tuinontwerp en tuinrenovatie

Goede communicatie

Goede ervaring, snelle communicatie

• Ervaring met Langdurig onkruidvrije sierbestrating

In een week een compleet nieuwe tuin inclusief 2x schutting

Mijn hele tuin is in een week op de schop gegaan d.w.z. alle planten/boompjes eruit 20 cm zwarte grond eruit en evenveel wit straatzand erin nieuwe tegels erin inclusief gootje, mooie grote plantenbak inclusief zwarte grond, kortom de hele tuin. En dat alles naar tevredenheid, alle afspraken keurig nagekomen inclusief nacontrole.

• Ervaring met Straatwerk

Sisco en Chris van Rijn zijn professionele vakmensen die meedenken

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Onze tuin is er in meerdere opzichten op vooruit gegaan. Afspraken zijn nagekomen en er was oog voor de omgeving en het achterlaten van de ‘bouwplaats’ na werktijd. De speciale behandeling, met de Van Rijn voegmortel, haalt de bestrating nog meer op.

Klantgericht, vakkundig en snel!

Wij waren wellicht niet de makkelijkste klanten toen wij dit fijne familiebedrijf benaderden in de drukste tijd van het jaar voor onze wensen; op zeer korte termijn een tuin voor ons nieuwbouwhuis met een beperkt budget. Toch zijn ze er in geslaagd om binnen enkele weken een prachtige tuin op te leveren binnen ons budget. Wij zijn super tevreden over het resultaat en de persoonlijke en klantgerichte benadering. Een aanrader dus!

Persoonlijk en heel professioneel

Vanaf het eerste contact met bedrijf als zeer prettig ervaren. De offerte was heel duidelijk en perfect opgesteld. Persoonlijk contact erna over de details was ook heel goed, bijvoorbeeld; vanwege het weer duurde het langer voordat de werkzaamheden konden beginnen. Ellen hield ons hier goed van op de hoogte. En er wordt heel snel gereageerd. De werkzaamheden zijn door Cisco en Chris heel netjes uitgevoerd. Zijn ook heel vriendelijk. Het voegwerk ziet er heel mooi uit. Na enkele weken zijn er een paar kleine scheurtjes ontstaan. Ook dit wordt direct en goed opgelost. Tot nu toe geen onkruid tussen de stenen dus daar zijn we heel blij mee.

Mooier als verwacht

We zijn erg happy met de mooie, en vooral schone bestrating. Bezoekers geven altijd positief commentaar. Mieren hebben zich wel gemeld en dat blijft, ben ik bang, toch z’n kop opsteken (letterlijk en figuurlijk), maar het probleem is veel minder geworden en dank zij een consequente bestrijding houden we ze onder controle.

Deskundig en klantgericht!

Wij hebben Van Rijn Tuinoplossingen als zeer prettig ervaren. Offerte die wij kregen was duidelijk en gedetailleerd. Ze komen afspraken na en ze zijn doordat ze in een kleinschalige team werken zeer betrokken! Dit vinden wij erg belangrijk omdat de communicatie ook kort en duidelijk was! Wij maar vooral de kinderen van Minies kinderopvang zijn ontzettend blij met ons nieuwe mooie speeltuin! Dankjewel!

net werk wordt verricht , afspraken nakomen en prima after sales

zie boven

Van Rijn geeft een optimale service.

Voor het leggen van een vlonder geeft de firma een meer dan uitstekende service. Het leggen is zonder problemen uitstekend verlopen. Er wordt zeer professioneel en zeer secuur gewerkt. De vloer is zeer goed gelegd. De firma van Rijn heeft alle beloftes waar gemaakt. De enigste verbetering zou kunnen zitten op het gebied van kantoorwerk.

Uitstekend werk verricht, kwam afspraken steeds goed na.

Deskundig, meedenkend, zorgzaam, fijne samenwerking.

Goede service goede kwaliteit

Goede ervaring met van Rijn Tuinoplossingen. Goede service. Goede kwaliteit. Werkt netjes. Ook nadat de klus geklaard is wordt alles netjes opgeruimd. Levert mooi werk af en houdt zich aan de gemaakte afspraken.

Zeer vriendelijke en prettige mensen en flexibel ihkv wijzigingen in plan

Zeer prettige mensen om mee samen te werken. Communiceren duidelijk, zijn eerlijk, denken mee en werken secuur. Ook het last minute (beperkt) aanpassen van het originele plan was voor deze mannen geen enkel probleem.

Vriendelijk en vakkundig

Hartelijk dank voor de aanleg van het terras Wij hebben goed advies gekregen en het was een flinke klus . Ik zou bij een volgende klus weer aan jullie denken Top

Top samenwerking! Van Rijn tuinoplossingen gaf goede adviezen aangaande duurzame materialen en staat steeds open voor overleg tijdens de werken!

• Ervaring met: 3D tuinontwerp en tuinrenovatie|Maatwerk vlonder

Prettige communicatie en goed advies. Afspraak is afspraak.

• Persoonlijk contact

Goede Service en deskundigheid. Afspraken ook nakomen . Harde werkers. Zeer aan te bevelen voor een tuin project.

• Ervaring met: 3D Tuinontwerp & Tuinaanleg|Langdurig onkruidvrije bestrating

Wij hebben hele goede ervaringen met van Rijn. De tuin ligt er prachtig bij. Er wordt goed geluisterd naar wat je wensen zijn en er wordt goed meegedacht. Het 3d tuinontwerp geeft een goed beeld van hoe het gaat worden. De afspraken worden nagekomen en het contact is goed. Op vragen krijg je snel een antwoord. Wij zijn enorm tevreden en kunnen van Rijn aan iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: 3D Tuinontwerp & Tuinaanleg

Vakkundig en betrouwbaar familiebedrijf. Prettig in de omgang en duidelijke en snelle communicatie. Komt afspraken na. Naar volle tevredenheid is fase 2 van onze tuin gerealiseerd. Bedrijf is zeer zeker aan te bevelen.

• Ervaring met: 3D Tuinontwerp & Tuinaanleg

Onze zoektocht naar een terrasoverkapping leidde tot diverse prijsvoorstellen, aannemers die hun beloftes niet nakomen of gewoon stilte. Na contact met VRT bleken zij geïnteresseerd te zijn in het maken van een terrasoverkapping ook al lag dit buiten hun regulier werkgebied. Een offerte werd besproken en bijgestuurd met de laatste informatie. De uitvoeringsdata werden ingepland en aangehouden door VRT. De werkzaamheden werden naar tevredenheid uitgevoerd zodat we zelf de kleine details kunnen afwerken. Zeker een adres waar wij zullen aankloppen als we nog werken hebben in onze tuin.

• Persoonlijk contact

Kwalitatief goed advies, vanuit ervaring en de afspraken goed nagekomen. We zijn overal in betrokken en hadden duidelijk het gevoel als klant centraal te staan. Gewoon heel prettig, professioneel en vriendelijk.

• Ervaring met: 3D Tuinontwerp & Tuinaanleg

Betreft vervangen gazon. Sisco heeft van tevoren gecontroleerd waar leidingen liggen om die niet te beschadigen met zijn graafmachine. Toen het nieuwe gazon er lag, waren er een aantal naden op de kopse kant zichtbaar. Dit bleek niet aan te korte zoden te liggen, maar aan de manier waarop de zoden van de snijmachine komen. Ze zijn netjes aangegroeid. Goed advies gehad over de grasmaaier die je de eerste keren moet gebruiken voor het nieuwe gazon. Tip voor Sisco: leg ook even uit dat de paddestoeltjes die kort na de aanleg van het gazon verschijnen, normaal zijn en geen kwaad kunnen.

• Persoonlijk contact

Na een valse start is het uiteindelijk goed gekomen.

• Persoonlijk contact

Opdracht was het aanleggen van een dak terras van composiet hout. Van Rijn Tuinoplossingen heeft dit perfect uitgevoerd. Voor en tijdens het project werden wij juist en prettig geïnformeerd over de uitgevoerde en uit te voeren werkzaamheden. Ik beveel van Rijn Tuinoplossingen zonder meer aan, alsmede hun persoonlijke aanpak.

• Type woning: N.v.t.

Oliviersweg 4

5061PL Oisterwijk

Over Van Rijn Tuinoplossingen

Aangenaam, wij zijn Ellen, Sisco en Chris van Rijn. Wij dragen graag bij aan geluksmomenten rondom huis door tuinergernissen duurzaam en innovatief voor u op te lossen. Zo maken we bestratingen langdurig onkruidvrij, ontwerpen we bijzondere en levensechte 3D tuinontwerpen en leggen we droomtuinen aan. U kiest voor ruim 30 jaar ervaring, degelijk advies, prettige communicatie, heldere afspraken en verfijnde kwaliteit en afwerking. Wij zijn Van Rijn Tuinoplossingen, we zijn u graag van dienst!