Kundig advies met oog voor het eindresultaat

Wij hebben op aanraden van vrienden ons tuinontwerp in september 2020 door Christel Goossens laten maken. Nadat het ontwerp klaar was zijn we op haar aanraden bij Van Rijn Tuinoplossingen terecht gekomen voor de uitvoering van de tuinrenovatie van onze achtertuin. Na een prettig gesprek hebben wij dan ook direct voor Van Rijn Tuinoplssingen gekozen. Uiteindelijk zijn we eerder dan gepland begonnen met de aanleg, namelijk in december jl. Over de uitvoering zijn we uitermate tevreden gezien het feit dat er in het geheel meegedacht wordt om een zo goed eindresultaat te behalen. Het eindresultaat mag er dan ook zeker zijn! Over de communicatie zijn we ook erg tevreden en afspraken worden goed nagekomen. Kortom wij zouden Van Rijn Tuinoplossingen bij iedereen aanraden!

• Type woning: 2 onder 1 kap

Professioneel en zorgvuldig te werk. Meedenkend aan een oplossing

Goede contact en overleg voor een passend offerte. Uitvoering van de opdracht ging professioneel, netjes en ze weten wat er gedaan moeten worden. Zijn flexibel om mee te denken voor wijzigingen. Werkzaamheden zijn snel uitgevoerd binnen de verwachte tijd.

• Ervaring met Straatwerk
  • Type woning: Vrijstaand

Goed werk zoals beloofd uitgevoerd

Het aanbrengen van de voegmortel op ons tuinpad verliep goed en volgens de gemaakte afspraken. Het is duidelijk dat dit bedrijf op dit gebied de nodige know-how heeft. We hopen natuurlijk dat ons tuinpad er nu heel lang zo mooi uit blijft zien.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met Langdurig onkruidvrije sierbestrating
  • Type woning: Vrijstaand

Een betrouwbaar bedrijf met een kwalitatief goed product

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde kwaliteit en de uitvoering van de overkapping op maat. Gemaakte afspraken worden nagekomen en er word goed gecommuniseerd. Cisco en Chris zijn zeer prettig in de omgang

• Persoonlijk contact
  • Ervaring met Maatwerk overkapping, tuinhuis, tuinkamer, veranda, schuur of carport
  • Type woning: Vrijstaand

Fijne samenwerking en een prachtige tuin

Ik heb met veel plezier samengewerkt met van Rijn. Het ondernemershart zit op de goede plek, want ze kwamen in hun vakantie nog alle maten van de tuin opmeten om zo snel mogelijk te kunnen starten. Mijn budget was niet heel groot en met alle wensen van mij hebben ze rekening gehouden om het passend te maken. De uitwerking verliep soepel en binnen no time was mijn tuin volledig opgeleverd. Geen onverwachte kosten en alles in duidelijk overleg gegaan en besloten. Ik ben erg tevreden en kan ook nu richting de herfst heerlijk genieten van een fijne tuin!

Van Rijn Tuinoplossingen is een primaa vakkundig bedrijf is

Fijne mensen om mee samen te werken Ik kan het iedereen aanraden afspraken worden nagekomen en zijn zeer vakkundig prima bedrijf Van Rijn Tuinoplossingen wij zijn er heel tevreden over Tot de volgende tuinklus Gr egbert en mary caron

• Type woning: Vrijstaand

Communicatie, afspraken, kwaliteit en service zijn heel goed, zoals het hoort bij een bedrijf.

Mijn ervaring, in ieder geval met (Sisco en medewerkers) van Rijn Tuinoplossingen is professioneel te noemen. Eerst samen om de tafel zitten wat je wilt, wat kan, in mijn situatie: een carport aan de voorkant, een overkapping in de achtertuin en opnieuw bestraten. De oprit (voorkant) en de achtertuin opgemeten. Ik heb voor beiden, voor hout (douglas) gekozen omdat het beter bij de kleur van het huis past. Samen hebben we gekeken naar 2 kleuren, passende 60 bij 60 cm tuintegels. Na dit alles heeft men een prijsopgave gemaakt. En zoals altijd, kwaliteit (totaal) heeft zijn prijs. En het resultaat mag er zijn. Goede kwaliteit hout, de tuintegels netjes recht gelegd en op maat gezaagd, alles waterpas en op het laatst alles netjes opgeruimd achtergelaten. Ik kan dus al met al zeggen, dat de ruime 30 jaar ervaring van Van Rijn Tuinoplossingen zich heeft bewezen.

• Type woning: Tussenwoning

Vakkundig en betrouwbaar familiebedrijf.

Dit voorjaar is bij ons het idee ontstaan onze achtertuin grondig te renoveren en vanaf 0 te beginnen om onze droomtuin te realiseren. Na een kleine zoektocht zijn wij in contact gekomen met Sisco en Chris van, van Rijn Tuinoplossingen. Vanaf het eerste telefonisch contact was er een duidelijke klik en werden wij voorzien van eerlijk, transparant en professioneel advies voor het aanleggen van onze tuin. In dit proces werden wij persoonlijk en vakkundig begeleid bij het kiezen van de materialen zoals bijvoorbeeld tegels en verlichting. De hieruit ontstane definitieve offerte was helder en transparant en voor vragen waren Sisco en Chris altijd bereid om ons persoonlijk te woord te staan om te overleggen. Vanaf de start tot het schitterende eindresultaat van onze tuin hebben wij van Rijn Tuinoplossingen en hun team als gezellige, hard werkende, betrouwbare en vooral als vakkundige partner ervaren. Zonder twijfel zullen wij van Rijn Tuinoplossingen aanbevelen aan eenieder die van plan is zijn tuin de laten ontwerpen en/of aanleggen!! Hartelijk Dank, Nick en Nadia

• Ervaring met N.v.t.
  • Type woning: N.v.t.

Een echte tuinoplossing

De klus: Onze vlonder aan de sloot was verrot en aan vervanging toe. Ook kon het hek weg omdat onze kinderen allemaal hun zwemdiploma hebben. Cisco heeft bij ons een mooie composiet vlonder aangelegd. Ook heeft hij een mooie oplossing bedacht als afscheiding met plantenbakken en een mooie trap gemaakt. Momenteel genieten we weer van onze vlonder aan het water. Erg mooie afwerking met een mooi lichtplan erbij. Hier gaan we weer jaren van genieten! Bedankt!

• Ervaring met Maatwerk vlonder
  • Type woning: Vrijstaand

We hebben een mooie nieuwe voortuin dankzij het uitstekende werk van de familie Van Rijn

Wij hebben een nieuwe voortuin laten aanleggen door Van Rijn Tuinoplossingen met een uitstekend resultaat. We hadden zelf een globale schets gemaakt hoe wij de tuin zouden willen hebben. Met dit uitgangspunt hebben wij een offerte gekregen. We hebben nog verder contact gehad via telefoon en mail om het verder uit te werken. Samen hebben we de tegels voor de bestrating uitgezocht en is als op korte termijn snel en efficient uitgewerkt. De beplanting is door dhr van Rijn gedaan, maar ook daar hebben we inspraak ingehad. De familie Van Rijn heeft veel ervaring met het aanleggen en beplanten van tuinen. Er is voortdurend overleg geweest over de voortgang met als resultaat een mooie nieuwe voortuin, waar we weer jaren mee vooruit kunnen.

Prima, zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop Van Rijn en hun medewerkers onze tuin hebben gerenoveerd. Ze komen de gemaakte afspraken goed na en leveren keurig werk af.

• Type woning: Vrijstaand

Goede kwaliteit voor een reële prijs

Sisco heeft ervoor gezorgd dat onze tuin kwalitatief goed gerenoveerd is. Hij biedt een reële prijs en werkt vlot.

• Advies N.v.t.

Uitstekende ervaring

We zijn zeer tevreden over al het werk dat de familie Van Rijn, samen met hun medewerkers in onze tuin hebben verricht, o.a. het leeghalen van onze oude tuin, het plaatsen van een houten overkapping, een houten schuurtje, de bestrating en de betegeling van het terras, etc. De familie is zeer bekwaam en professioneel en kwam met oplossingen. Alle afspraken zijn nagekomen.

• Type woning: Tussenwoning

Vakkundig en komen afsperaken na.

Ze denken met je mee.het is prettig om te ervaren dat men voor 100 procent doet wat men beloofd.

• Ervaring met Straatwerk
  • Type woning: N.v.t.

Excellente

Zeer aardige mensen. Wij zijn zeer tevreden over het werk over van Rijn tuinbedrijf. Zij zijn zeer bekwaam en professioneel.

• Type woning: Vrijstaand

Van Rijn denkt goed mee en regelt het werk strak en volgens afspraak

Van Rijn heeft twee tuingebouwen geplaatst, een schuur en een buitenkeuken. Beide van eiken. Ik heb het bedrijf geselecteerd door een voorbeeld dat ik bij hen tegen kwam op de website. Het hele proces van ontwerp tot planning en bouw is strak en volgens afspraak verholpen. Van Rijn heeft goed meegedacht en heeft punten die tijdens het werk zijn opgekomen flexibel en prettig opgelost.

• Type woning: Vrijstaand

Prachtig tuinontwerp en zeer goede service!

Wij zijn erg tevreden over onze aangelegde tuin. Familie van Rijn beschikt over veel kennis en kunde. Het tuinontwerp was professioneel ontworpen en precies naar onze wens. Wij kijken er naar uit dat alles straks in de bloei staat.

• Type woning: 2 onder 1 kap

Deskundige mannen met oog voor details en respect voor de klant

Met het ontwerpen is er goed geluisterd naar de wensen waardoor het eindresultaat helemaal bij ons past. Dit alles uitgevoerd met de Brabantse gezelligheid ondanks het slechte weer dat ze hadden. Tijdens het hele project een juiste communicatie en een 100% bereikbaarheid. Zelfs in het weekend en s’avonds. Alle vragen duidelijk beantwoord en na elke werkdag alles netjes en schoon achtergelaten.

• Type woning: 2 onder 1 kap

Deskundig, servicegericht & klantvriendelijk!

Ik ben zeer tevreden over het gehele traject. Vanaf het gesprek bij Sisco, Ellen en Chris thuis tot aan het aanleggen van de tuin heb ik het contact als heel prettig ervaren. Zij denken mee en op het juiste moment. Er worden nog een paar dingen afgerond en ook daar heb ik het volste vertrouwen in.

• Type woning: Tussenwoning

Van idee naar werkelijkheid, professioneel begeleid en uitgevoerd

Na een grote verbouwing was de tuin aan de beurt. Met Sisco (on-)mogelijkheden besproken, wensen omgezet naar ideeen waarbij Sisco alle tijd nam om te begrijpen wat wij belangrijk vinden. Een 3D weergave volgde met een duidelijke bestek / offerte tot onze volle tevredenheid. Tijdens de aanleg van de tuin/bestrating nog aantal extra wensen besproken en direct uitgevoerd. Sisco en Chris bedankt voor de realisatie van onze droomtuin, de flexibiliteit en fijne samenwerking. Ronald & Suzanne

• Type woning: Vrijstaand

zijn zeer tevreden met dit bedrijf

alles is positief en ontwerp uitgevoerd zoals afgesproken.

Vlot verlopen tuinrenovatie

Aangetrokken door de mooie website, heb ik via de contactpagina een bericht gestuurd. Nog geen 20 minuten later belde Chris me op voor een eerste verkenningsgesprek en om een afspraak te maken. Na het bekijken van de "oude" tuin en onze wensen aangegeven te hebben via een "moodbord" kregen we kort daarna een uitnodiging om de eerste ontwerpen en de offerte te bespreken. De plannen zagen er onmiddellijk al veelbelovend uit. Na nog enkele (kleine) aanpassingen hebben we ons akkoord gegeven en ook de planning overlopen. Ondanks het (heel) slechte weer werd er toch flink doorgewerkt en vlot gecommuniceerd over de gang van zaken. Alles perfect volgens afspraak en plannen. Op aanraden van Sisco is de tuin niet helemaal afgewerkt omdat er in het voorste gedeelte een zeer vervelend onkruid ("pispotje") zit dat we best eerst helemaal kunnen verdelgen. Anders gaat dit stuk helemaal overwoekert worden en is alle moeite voor niets... Hopelijk krijgen we dit probleem goed opgelost en kan de verdere tuin ook aangelegd worden. Tot nu toe is alles heel prettig gegaan en we zijn er van overtuigd dat het tweede deel ook zo aangenaam zal verlopen. Dus als de tuin volledig is afgewerkt en opgeleverd zal ik dan ook onze verdere (positieve) ervaring met jullie delen! To be continued! Frank

Netjes en secuur

Het tuinhuis dat bij ons geplaatst is, is netjes, secuur en volgens afspraak geplaatst. Er is goed geluisterd naar onze wensen en past perfect in onze tuin. Het tuinhuis is op maat gemaakt en diende over het huis aangeleverd te worden. Ook een stukje nazorg dat nodig was is goed afgehandeld.

• Type woning: Tussenwoning

Vanaf advies tot eindresultaat geheel naar wens.

Tijdens de introductie bij ons thuis hebben we de mogelijkheden en onze wensen met elkaar besproken. Deze wensen en mogelijkheden zijn omgezet in een 3D ontwerp dat meteen aan onze wensen voldeed. De werkzaamheden zijn daarna tot volle tevredenheid uitgevoerd. Kortom van Rijn tuinoplossingen is voor ons een echte aanrader.

Oliviersweg 4 5061PL Oisterwijk

Over Van Rijn Tuinoplossingen

Aangenaam, wij zijn Ellen, Sisco en Chris van Rijn. Wij dragen graag bij aan geluksmomenten rondom huis door tuinergernissen duurzaam en innovatief voor u op te lossen. Zo maken we bestratingen langdurig onkruidvrij, ontwerpen we bijzondere en levensechte 3D tuinontwerpen en leggen we droomtuinen aan. U kiest voor ruim 30 jaar ervaring, degelijk advies, prettige communicatie, heldere afspraken en verfijnde kwaliteit en afwerking. Wij zijn Van Rijn Tuinoplossingen, we zijn u graag van dienst!