Professioneel en fijn bedrijf

Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken. Vanaf het begin af aan een fijne communicatie. Er is met veel zorg een mooi en vooral ook origineel ontwerp gemaakt. Met het ontwerp werd goed rekening gehouden met ons budget en tijdens de presentatie en uitleg van het ontwerp word de kosten goed besproken. Ze werken professioneel met goede producten qua duurzaamheid en kwaliteit, ze gaan voor het beste eindresultaat, waar je lang van kan genieten. Wij hebben een tuin aan het water zonder achterom, logistiek hebben ze dit allemaal erg goed geregeld. We zijn van Rijn zeer dankbaar voor onze mooie tuin waar we zeker nog jaren van genieten

• Type woning: Tussenwoning

Prettige samenwerking met mooi eind resultaat

Fijn contact, goed bereikbaar voor vragen. Mooie tekening, goed rekening gehouden met onze smaak. Alles netjes afgewerkt. Zijn er erg blij mee!

• Type woning: Tussenwoning

goed ontwerp, uitvoering, meedenken, en communicatie

Het is altijd lastig om iemands ideeen om te zetten in een werkbaar en realistisch plan binnen een bepaald budget. Maar dat kunnen ze bij Van Rijn Tuinoplossingen heel goed. Ook als in de praktijk blijkt dat sommige ideeen beter of anders kunnen denken ze met je mee en overleggen ze met je. Ten slotte hebben zij de kennis en de ervaring. Ook de overkapping is super, iedereen is vol lof over de aparte details in het ontwerp. Super tevreden!

• Type woning: Tussenwoning

Kwalitatief goed werk op maat!

In de huidige overspannen huizenmarkt, hebben wij onze wens voor een huis met een grotere tuin even aan de kant moeten zetten. Dus wilden we het maximale halen uit onze kleine stadstuin. En wat heeft de familie Van Rijn daar fijn aan bijgedragen! Vanaf het begin zijn we snel en prettig te woord gestaan en is er met aandacht naar onze wensen geluisterd. Er is creatief met ons meegedacht over de invulling van onze beperkte buitenruimte en ook kleine praktische problemen bij de aanleg van onze tuin werden vlot en professioneel opgelost. Ons woonplezier is toegenomen, omdat onze tuin nu ook een sfeervolle en groene leefruimte geworden is. Kortom: wij zouden Van Rijn Tuinoplossingen iedereen aanraden!

• Type woning: N.v.t.

Heel tevreden over het resultaat en de service

Wij hebben een overkapping op maat laten plaatsen en we zijn erg blij met het prachtige eindresultaat. Sisco heeft bij het ontwerp en de uitvoering goed rekening gehouden met onze smaak en specifieke wensen. De voorbereidende werkzaamheden zijn vlot en netjes uitgevoerd door de vriendelijke medewerkers van Van Rijn Tuinoplossingen. De (hout)bouw werd gedaan door een ander bedrijf en hierbij heeft Sisco de regie goed in handen gehouden en veel moeite genomen om alles met ons te blijven afstemmen. Hij heeft ervoor gezorgd dat alles netjes en helemaal naar onze wens is afgerond. Ook erg tevreden over de aanleg van elektra en mooie verlichting. We kunnen nu nóg meer genieten van onze mooie tuin!

• Persoonlijk contact
  • Ervaring met Maatwerk overkapping, tuinhuis, tuinkamer, veranda, schuur of carport

Creatief en duidelijk

Prima overleg, goede uitvoering en duidelijke afspraken

• Type woning: Vrijstaand

Een betrouwbaar deskundig bedrijf!

Terwijl wij op vakantie waren is ons terras in beton aangelegd. Heel netjes gebeurd en alles mooi opgeruimd erna.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met Straatwerk

Duidelijkheid voor alles

We vonden dat er zo relaxed gewerkt werd met een prachtig resultaat!

• Type woning: Tussenwoning

Professioneel advies en goede vakmensen.

Het advies, overleg en offertetraject is duidelijk en communicatie gaan goed. De werkzaamheden worden door goede vakmensen uitgevoerd waar je ook goed mee kan communiceren. De communicatie met Van Rijn verloopt vlot er wordt direct gereageerd bij vragen.

100% tevreden!

Van begin tot eind hele goede ervaring met Van Rijn Tuinoplossingen. En het resultaat is een prachtig balkon!

• Ervaring met Maatwerk vlonder
  • Type woning: N.v.t.

Goede kwaliteit binnen ons budget

We hebben een zeer goede ervaring met van Rijn. Onze tuin ligt er echt prachtig bij. Fijne communicatie, altijd goed bereikbaar en afspraken worden nagekomen. Er is goed geluisterd naar onze wensen, er is goed meegedacht en goede adviezen gegeven. We zijn enorm tevreden en kunnen van Rijn bij iedereen aanbevelen!

• Ervaring met N.v.t.

Perfecte service en kennis

Een geweldige ervaring met van Rijn tuinoplossingen. Professioneel en zorgvuldig wordt je geholpen en je wensen worden goed uitgevoerd. Verlichting wordt goed aangesloten en in ons geval de keramische tegels mooi gelegd door Colin. Zeer tevreden.

• Ervaring met Langdurig onkruidvrije sierbestrating
  • Type woning: Tussenwoning

Goede prettige samenwerking en mooi eindresultaat, ook voor kleine tuinen aan te bevelen

Het contact met de familie is erg prettig en zeer gemoedelijk. Doorspreken van het ontwerp aan de eettafel in de mooie boerderij. Fijn dat er wordt meegedacht over persoonlijke wensen en mogelijkheden om zelf werkzaamheden uit te voeren. In ons geval scheelde dat behoorlijk veel geld om de tuin zelf leeg op te leveren. Ook de overkapping hebben we geheel zelf gerealiseerd, maar wel volgens het ontwerp van Chris. Verassend was wel dat het ontwerp van deze overkapping anders was dan we zelf hadden voorgesteld en is nu uiteindelijk veel mooier en past beter in het geheel. Ook na een een paar aanpassingen in het ontwerp en goede adviezen van Chris is nu de tuin zoals we hem echt mooi vinden. Er wordt echt goed meegedacht en complimenten voor Chris. (Ieder zijn vak !) Mooi om het ontwerp in 3D te zien en zelfs met een echt walk-through filmpje. De uitvoering van het werk is zeer snel gegaan, waardoor er wel wat schoonheidfoutjes waren, o.a. in het straatwerk en vlonder. Deze zijn achteraf wel aangepast en is nu beter. Met wat meer tijd was dit wellicht perfect geworden. Vandaar een ruim voldoende. Sisco weet alles over planten en kan daar uren over vertellen. Offertes zijn duidelijk en helder en afspraken worden nagekomen. Ondanks de schoonheidsfoutjes zijn wij wel tevreden over het eindresultaat en bevelen van Rijn dan ook aan.

EEN PRACHTIGE OVERKAPPING.

HET IS BIJ ONS ERG MOOI GEWORDEN.ALLES IS MOOI OVERKAPPING STRAATWERK.ALLES NETJES AF GEWERKT.GOEDE SERVICE.

Goede ervaring.

Goed advies gekregen nadat de heer Van Rijn bij ons thuis is langs geweest. Een team van hard werkende mensen die hebben onze oude veranda (bijna een bouwval te noemen) omgetoverd in een veranda waar wij voor heel lang plezier zullen hebben.

• Communicatie N.v.t.
  • Type woning: N.v.t.

Goede adviezen ontvangen en keurige uitvoering van de werkzaamheden

Zowel Ellen, Sisco als Chris hebben steeds de tijd genomen om ons goed te adviseren en luisterden goed naar onze wensen. Uitvoering ook allemaal keurig verlopen. We zijn zeer blij en tevreden met onze vernieuwde tuin en overkapping.

• Type woning: Vrijstaand

We vonden het contact met Van Rijn Tuinoplossingen van meet af aan vertrouwenwekkend.

Vertrouwenwekkend, plezierig en deskundig in de omgang. Goed advies over ontwerp en inrichting tuin, inclusief tuinhuis. Goede bereikbaarheid en communicatie tijdens uitvoering project.

• Type woning: Vrijstaand

Fijne mensen om mee samen te werken. Sisco en Ellen communiceren duidelijk en doen wat ze zeggen.

Onze tuin bestrating renovatie was in goede handen. Goed advies, eerlijke communicatie en vakkundige uitvoering! Problemen met levering van stenen is goed opgelost. We zijn heel blij en tevreden met het eindresultaat!

• Type woning: 2 onder 1 kap

Prettige samenwerking, open en eerlijke communicatie

Zeer professionele vakmensen die onze ideeën super hebben uitgevoerd. Wij zijn erg blij met get eindresultaat een super mooie overkapping met een zonnig dakterras.

Kwaliteitsorganisatie

Na een artikel in het AD over van Rijn hebben wij contact gezocht, de communicatie verliep vlot en helder, afspraken werden zorgvuldig nageleefd, de uitbouw van de overkapping werd keurig uitgevoerd, de prijs was zeer reëel, na uitvoer werd alles weer netjes achter gelaten, kortom alles naar wens.

• Type woning: 2 onder 1 kap

Een mooi eindresultaat door betrouwbare professionals

Van A t/m Z afspraken nagekomen en geleverd. Wij zijn heel blij met het eindresultaat en blij dat we Sisco als vakman over de vloer hadden. Het begon met een mooi 3d tuinontwerp waarin onze wensen en eisen goed tot uitdrukking kwamen. Op locatie (bij ons thuis en bij van Rijn thuis) advies gekregen. Daarna in de realisatiefase zijn alle afspraken nagekomen en zijn mooie materialen en goede kwaliteit planten toegepast.

• Type woning: Vrijstaand

Snel, adequaat, vriendelijk en prettig

Al tijdens de eerste afspraak om een plan te maken en een offerte uit te brengen was de sfeer prettig en vertrouwd. Van het door ons uitgezochte materiaal had Sisco al monsters bij zich zodat we direct een beslissing konden nemen. Ook tijdens de werkzaamheden was de sfeer zeer prettig en het werktempo zeer hoog. Het overleg tijdens de werkzaamheden over kleine veranderingen en extra toevoegingen was snel en zonder problemen.

• Ervaring met Maatwerk vlonder

Professionele aanpak

Chris en Sisco hebben goed geluisterd naar onze wensen. Fijn dat ze ook nadenken over je te besteden budget. Transparante offerte en denken mee over eventuele bezuinigingen die je zou willen. Geven ook mogelijkheden aan om iets wel of niet te laten doen. Zijn oplossingsgericht. Vriendelijke werklui en werken stevig door. Enig klein minpuntje is de verwachting die wij hadden met kunstgras, dat viel toch wel een beetje tegen.

Uitstekend!!!

Wij zijn super tevreden over het eindresultaat. Fijne samenwerking. Sisco en Chris hebben aan een half woord genoeg. Ze denken goed mee, zodat het onze droomtuin is geworden. Er wordt erg netjes gewerkt. Het enige nadeel is de prijs, maar je krijgt echt waar voor je geld. Kortom....een aanrader!!!

• Type woning: Tussenwoning

Perfect vanaf ontwerp tot aan oplevering

Vanaf het allereerste contact met Fam. van Rijn voelde het al erg goed aan werd er erg goed geluisterd naar onze wensen welke in een erg mooi 3 D ontwerp werden weergegeven. Overkapping , tuinhuis maar ook de bestratingsmaterialen zijn van erg goede kwaliteit en alles is met veel vakmanschap geplaatst. Goede communicatie waar nodig, en regelmatig toetsing of alles naar wens verloopt. Afspraken worden stip nageleefd en Cisco is al projectleider erg scherp dat alles conform afspraken wordt nagekomen indien er sprake is van inhuur derde partijen. We kunnen dan ook iedereen van harte adviseren indien je een perfecte oplossing zoekt voor jouw tuin contact op te nemen met van Rijn tuinoplossingen en succes is verzekerd.

• Persoonlijk contact
  • Ervaring met 3D tuinontwerp en tuinaanleg nieuwbouw

Over Van Rijn Tuinoplossingen

Aangenaam, wij zijn Ellen, Sisco en Chris van Rijn. Wij dragen graag bij aan geluksmomenten rondom huis door tuinergernissen duurzaam en innovatief voor u op te lossen. Zo maken we bestratingen langdurig onkruidvrij, ontwerpen we bijzondere en levensechte 3D tuinontwerpen en leggen we droomtuinen aan. U kiest voor ruim 30 jaar ervaring, degelijk advies, prettige communicatie, heldere afspraken en verfijnde kwaliteit en afwerking. Wij zijn Van Rijn Tuinoplossingen, we zijn u graag van dienst!