Super ervaring en met veel respect en waardigheid behandeld.

Een geweldige verzorging van de crematie zowel voor als na de crematie.Het is een aanrader zo als Andries dit doet.

Mooie uitvaart.

Het eerste gesprek thuis met Andries Frederik was zeer prettig. Er wordt met je meegedacht en hij neemt je veel uit handen. Wij als nabestaanden kijken terug op een mooi afscheid. Dank daarvoor.

• Zorg en begeleiding

Mooie uitvaart op mooie locatie

De communicatie verliep over verschillende lijnen hierdoor zijn o.a.bepaalde foto’s niet getoond en is gedeeltelijk verkeerde muziek gedraaid.

Fantastisch!

Wij hebben José ervaren als zeer betrokken. Al vanaf het eerste moment gaf ze ons een warm gevoel. Dank je wel voor de goede zorgen namens de familie!

• Zorg en begeleiding

Ik ben dankbaar dat Frederik Uitvaartverzorging mij zo goed verzorgd heeft

om dat ik er alleen voor staat heeft de heer Frederik een uit stekende Service gegeven

• Zorg en begeleiding

hele fijne en persoonlijke begeleiding

de Persoonlijke benadering geeft rust en ruimte om de wensen te bespreken en alle mogelijkheden te overdenken. het is al veel op zo een moment maar Andries neemt veel werk uit handen op een hele prettige manier. het was een prachtige uitvaart.

• Zorg en begeleiding

Een zeer prettige en persoonlijke begeleiding tijdens een moeilijke tijd

Ik heb in korte tijd 2 x gebruik gemaakt van de prettige en persoonlijke begeleiding die Frederik Uitvaartverzorging bied. In een moeilijk tijd is het fijn om te ervaren dat er op een respectvolle en integere manier vorm wordt gegeven aan een afscheid van een dierbare met oog voor het verdriet van nabestaanden. Ook alle logistieke beslissingen werden op een transparante manier voorgelegd met diverse keuzemogelijkheden waardoor het meteen ook duidelijk is wat je op financieel gebied kan verwachten. Indien je voor de keuze staat zou ik zeker met de volle 100 % Frederik Uitvaartverzorging aanbevelen.

• Zorg en begeleiding

Goede persoonlijke zorg en begeleiding.

Bij ons 1e orienterend gesprek hadden wij direct een goed gevoel, Andries Frederiks zou de uitvaart gaan verzorgen die ons te wachten stond. En dan is het zover en moet je gaan handelen, Andries kwam dezelfde dag nog,hij stelt je gelijk op je gemak en neemt je veel uit handen want je bent op dat moment nog zo bezig met het verdriet. Het is een mooi afscheid geworden voor onze lieve moeder, precies zoals wij het in gedachten hadden. Wij willen Andries bij deze hiervoor hartelijk bedanken.

• Zorg en begeleiding

vriendelijk, meelevend kortom heel goed.

.......

• Zorg en begeleiding

Zorgvuldige en klantgerichte uitvaartverzorger.

In juli overleed onze moeder, 4 maanden later onze vader. Beide heeft Frederiks verzorg tot onze grote tevredenheid. Veel aandacht, niets was teveel.

• Zorg en begeleiding

Met zorg, aandacht en respect.

Van af het eerste tot het laatste contact niets dan lof over de wijze waarop de crematie en bijhorende plechtigheid is geregeld en afgehandeld. Grote betrokkenheid en ruimte voor persoonlijke wensen met betrekking tot de invulling van de plechtigheid.

• Zorg en begeleiding

Een afscheid zoals een afscheid moet/hoort te zijn.

Een afscheid waarop de nabestaanden met een goed gevoel op terug kijkt! Ondanks het verdriet en het gemis was het in een woord goed. De betrokkenheid van het begin tot het eind van vader en zoon Frederik was een enorme steun. Qua benadering, de toegankelijkheid en de adviserende rol, dank daarvoor.

• Zorg en begeleiding

Hebben onze ideeen goed verwerkt!

Wij wilde het graag zelf doen! En dat is gelukt. Was erg goed voor onze verwerking!!

• Zorg en begeleiding

persoonlijk, eerlijk en denkt mee

Zeer prettig in de omgang met aandacht voor de betrokken personen. Denkt mee en draagt suggesties aan die passen bij de situatie. Open, eerlijk en transparant qua kosten. Zeker aan te bevelen.

• Zorg en begeleiding

Frederik Uitvaartverzorging staat voor persoonlijke zorg en begeleiding

Andries Frederik heeft binnen 7 weken de uitvaart verzorgd van mijn beide ouders. In beide gevallen kijken wij terug op een mooi, warm en zeer professioneel geregeld afscheid.

Professioneel, respectvol en vriendelijk

Alle gemaakte afspraken waren helder en zijn goed uitgevoerd.

Zeer respectvol

Uitstekend geregeld van begin tot eind.

• Zorg en begeleiding

Grote steun in moeilijke tijd

Kan je op vertrouwen, denkt actief mee, neemt de grootste zorgen uit handen.

• Zorg en begeleiding

Iemand die weet waar hij mee bezig id

Oke

• Zorg en begeleiding

Met veel aandacht en respect behandeld.

De eerste kennismaking was essentieel om vertrouwen te winnen. De samenwerking verliep voorspoedig op een plezierige manier en er werden geen fouten gemaakt. We zijn zeer tevreden.

Professioneel met gevoel

Vanaf de eerste kennismaking een goede indruk dat duurde tot de afwikkeling van de factuur.

Persoonlijk maar toch professioneel

Prima begeleiding, laagdrempelig gemakkelijk bereikbaar

Uitstekend.

Het is precies gegaan zoals wij het wilden. Geen 1 minpunt!

• Zorg en begeleiding

Vriendelijk en met veel respect geholpen

De crematie en alle zaken die daar bij horen prima verzorgd.

Alles geweldig goed geregeld

Zeker aan te bevelen

Odinholm 30

3124SC Schiedam

Over Frederik Uitvaartverzorging

Frederik Uitvaartverzorging Schiedam is er voor u in de periode na een overlijden. U kunt rekenen op onze persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding. Onze professionele en gemotiveerde uitvaartverzorgers staan voor u klaar. Het is onze missie om voor ieders budget de mooiste en best passende crematie of begrafenis te verzorgen. Bel: 010 – 761 2710.