In alles open, eerlijk en oprecht!

De persoonlijke en warme sfeer waarin alles over de uitvaart is doorgesproken verdient aanbeveling!

Voor de 2e keer een prima ervaring

Echt ontzorg bij de crematie van zowel tante als oom. Wij komen van ver dan is het fijn als het vertrouwen er is. De communicatie was uitstekend, nogmaals dank Andries en team

• Zorg en begeleiding

Zeer ervaren en meelevend. Gaf een warm en goed gevoel dat onze moeder in zeer goede handen was.

Topklasse in de uitvaartzorg

Andries had al eerder in de familie uitvaarten verzorgt wat voor een ieder een verademing was. De rustige, luchtige, vriendelijke respectvolle wijze waarop Andries dit doet is bewonderingswaardig. Verder alles wat er georganiseerd moest worden werd ons vriendelijk uit handen genomen en vervolgens perfect geregeld. Alles kon en voor alles was een goede raad en ondersteuning. In 1 woord perfect. Voor ons is 1 ding duidelijk bij uitvaarten is een telefoontje naar Frederik uitvaartverzorging het beste keus die er is.

Heel respectvol..

Heel fijn contact met José. Alles is fijn naar wens verlopen en we hebben er een goed gevoel over.

Geweldige service

Duidelijke dienstverlening. Dag en nacht bereikbaar. Vriendelijk en inlevend. Ontzorging vanaf de aanmelding van overlijden.

• Zorg en begeleiding

Extreem goede service, klantvriendelijkheid en (na)zorg

Mijn ervaring met Frederik Uitvaartverzorging is ronduit uitstekend. Men denkt mee, bijzonder hulpvaardig en de zorg/ nazorg is uitstekend. Persoonlijke aandacht van bijzonder hoog niveau

goede en warme en professionele bergeleiding

goede en warme en professionele bergeleiding

Perfekt

Alles zeer netjes en corret af gehandeld . Alles goed bespreekbaar .

• Zorg en begeleiding

Van begin tot eind perfect advies en begeleiding

Vanaf de eerste dag hebben we prima advies en begeleiding gekregen. Alles is perfect en in goed overleg geregeld. We konden altijd met al onze vragen en wensen terecht.

• Zorg en begeleiding

Alles goed geregeld zonder de persoonlijke touch uit het oog te verliezen.

Alle tijd en aandacht met alle oog voor de persoonlijke wensen

• Zorg en begeleiding

Prima ontzorgd in alle hectiek

Vriendelijk contact en zorgvuldige begeleiding.

Prima verzorgd

Mensen zijn een luisterend oor dwingen niets op. Luisteren naar jou wensen en vullen aan waar nodig. Zeker een aanrader.

• Zorg en begeleiding

Vergeleken met mijn vorige ervaring was dit minder van kwaliteit, nog steeds wel ruim voldoende.

De keus uit kaarten was zeer miniem en in mijn smaak wat ouderwets, dankzij eigen inbreng werd het een mooie rouwkaart. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er ruim de tijd werd genomen om het naar mijn zin te maken. Nazorg was er niet, maar had ik ook niet echt nodig. Foto’s tijdens uitvaartdienst waren perfect en ook het drukwerk en bloemen.

Bijzonder respectvol

Al meerdere malen van de diensten van Andries gebruik moeten maken telkens uitstekend en respectvol

• Zorg en begeleiding

Tijdens een droevige gebeurtenis, iemand waar je op kunt bouwen en die zich persoonlijk opstelt

Persoonlijke benadering heeft ons, maar ook de aanwezige tijdens de plechtigheid erg aangesproken. Daarnaast is de kennis van het uitvaart vak onontbeerlijk zo is gebleken. Reactie snelheid tijdens mailwisseling zou iets beter kunnen, verder alles helemaal top geregeld, neemt zorgen weg, iets wat je wel kunt gebruiken tijdens het overlijden van een dierbare.

Warm en persoonlijk

Na het overlijden van mijn Vader, de uitvaart verzorgd door Frederiks uitvaart verzorging. Dit was heel persoonlijk en warm , met veel respect voor alle betrokkenen.

Enorm goed

Alles zeer deskundig gedaan

• Zorg en begeleiding

Precies het afscheid van moeder zoals we voir ogen hadden

Alles tot in de puntjes verzorgd. Het was precies zoals wij voor igen hadden. En zowel Andries als Judith hebben ons goed en netjes geholpen.

Respectvol!

Frederik uitvaartverzorging werkt zeer respectvol en persoonlijk. In alle rust. Hebben 3 uitvaarten laten verzorgen in een korte tijd. En we zijn zeer tevreden. Enorm bedankt voor het meedenken en het uitvoeren daarvan. Warme groeten van 2 familie,s.

Een aanrader bij

Wanneer u te maken krijgt met een overlijden, kan ik u uit eigen ervaring, Frederiks Uitvaartverzorging aanbevelen. Vanaf het eerste contact tot en met de uitvaart alleen maar lof. Bedankt Andries.

Goed gezien de situatie

Her voelde als of gert er nog was en ja heel belangrijk daarvoor

Heel erg fijn

Andries heeft mij vanaf en begin tot het eind geweldig ondersteund, ook de medewerkers hebben alles correct afgehandeld, ik wilde niet zo'n ergere sombere uitvaart omdat mijn man een echte levensgenieter was dus een beetje humor mocht er wel bij. Dit heeft Andries erg goed gedaan en ook respectvol opgepakt. Ook de nazorg was erg prettig. Dank je wel Andries en medewerkers voor de goede zorgen.

Professioneel en persoonlijk

Mijn ervaring met Andries is zeer goed. Andries had ons al eerder bij een uitvaart geholpen toen hij nog nog geen eigen onderneming had. Hij heeft ons wederom in december vorig jaar weer uitstekend geholpen met de uitvaart van mijn vader. Dat was even niet makkelijk in Coronatijd, vooral als je net iets meer wilt doen dan gebruikelijk. Het financiële deel, uitkiezen locatie en en vooral het spreken + begeleiding van de sprekers ging zeer prettig. Hij stond daarbij tot in de late uurtjes voor ons klaar, waarna hij zelfs nog even een familielid naar huis heeft gebracht. Je hebt op zulke momenten iemand nodig die je volledig kan vertrouwen en zich voor 100% voor je inzet omdat je zelf vaak niet helemaal helder kan denken.

Odinholm 30 3124SC Schiedam

Over Frederik Uitvaartverzorging

Frederik Uitvaartverzorging Schiedam is er voor u in de periode na een overlijden. U kunt rekenen op onze persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding. Onze professionele en gemotiveerde uitvaartverzorgers staan voor u klaar. Het is onze missie om voor ieders budget de mooiste en best passende crematie of begrafenis te verzorgen. Bel: 010 – 761 2710.