Er werd geluisterd naar onze wensen

Het was heel goed geregeld.

• Zorg en begeleiding

het gaf mij een goed gevoel

de twee dames die kwamen, deden hun best de grootste kwam al binnen ik heb het zo warm en zei er gelijk achteraan nou dat weegt wel 130 kilo.ik realiseerde me dat later pas na een gesprek met mijn dochter. we hebben meegegolpen om de deur open te houden waar ik een blaure arm aan overhield niet erg moest ik maar uitkijken.uiteindelijk waren ze buiten en dat kleine dametje daar neem ik mijn pet voor af regelde alles deed de zware dingen de andere dame niet. maar al met al heb ik een waardig en mooi afscheid kunnen nemen op hofwijk onze dank daarvoor ik zal jullie zeker aanbevelen met vr.gr. mevr krooonstuiver

• Communicatie N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

keurig

Netjes geregeld

Persoonlijke benadering

Door omstandigheden uitgekomen bij Andries Frederik. Andries staat voor een persoonlijke benadering. Andries gaat respectvol om met de ideeën en wensen van de overledene én de nabestaanden, ook wanneer deze buiten de gebaande paden liggen. Andries hanteert een eerlijke kostenberekening en komt de afspraken na. We hadden deze uitvaart niet bij een andere uitvaartverzorger kúnnen en wíllen doen.

Persoonlijk

Duidelijke communicatie. Alles wordt uit handen genomen en deze moeilijke tijd

• Zorg en begeleiding

Een mooie goed verzorgde uitvaart met belangstelling voor iedereen

Andries mooie goed verzorgde uitvaart zoals mijn vrouw dat gewild zou hebben, geheel volgens de wensen en het budget. Wij zijn er heel erg blij mee. Bedankt voor de vele tips die je terloops gaf en de aandacht voor iedereen.

• Zorg en begeleiding

Keurig verzorgd met heldere communicatie

Deze ondernemer voelt na een paar zinnen al heel goed aan waar de uitvaart aan moet voldoen. De persoonlijke benadering is heel prettig samenwerken en heeft ons veel zorgen uit handen genomen. Wij zijn heel dankbaar.

• Zorg en begeleiding

Bekwaam, behulpzaam, vriendelijk en meelevend

In alle opzichten zijn wij tevreden, Andries heeft ons perfect opgevangen en begeleidt. We konden altijd bellen met vragen en hij dacht mee over hoe de ceremonie te houden, dat hebben we erg gewaardeerd aangezien wij emotioneel echt op waren. Zeer tevreden met hoe alles verlopen is.

• Zorg en begeleiding

Persoonlijke aandacht en zeer vakkundig

Andries komt zijn afspraken na. Denkt graag met je mee hoe je het afscheid wilt hebben en er is heel veel mogelijk. Andries dringt je niets op. Mijn beide ouders zijn kort achter elkaar overleden. De dag dat mijn vader werd gecremeerd was Andries op vakantie, maar hij had alles netjes overgedragen aan Miranda. Zij was volledig op de hoogte van de afspraken die ik met Andries had gemaakt. Miranda heeft verder de uitvaartverzorging van mijn moeder gedaan. Dit ook weer naar volle tevredenheid. Ook de nazorg heb ik als zeer prettig ervaren. Kortom, in beide gevallen, zeer tevreden.

Eervol , goed voorbereid , mooi en waardig

Een familiebedrijf met passie voor hun vak , goed luisterend en volledig verzorgd . Een belangrijke taak; de uitvaartverzorging voor mijn vader regelen. Ik kan maar 1 ding zeggen , wat verstaan deze mensen hun vak zeg , alles tiptop voor elkaar en precies zoals mijn vader wilde. Echt een dikke pluim voor zo’n belangrijk moment. Ik ben Frederik uitvaartverzorging dan ook enorm dankbaar.

• Zorg en begeleiding

Prima persoonlijke aanpak met een transparante factuur

Zeer prettige ervaring, snelle en professionele hulp waar nodig. Prima acties rond muziek en foto's, een persoonlijke en warme aanwezigheid tijdens de plechtigheid. Warm aanbevolen voor moeilijke tijden.

• Zorg en begeleiding

Ik heb de begeleiding als zeer vakkundig en prettig ervaren

In een verdrietige en hectische periode is het fijn als je geholpen wordt door iemand die zijn vak verstaat. Medelevend, begripvol en professioneel, maar zeker ook met humor. Ik had me geen betere begrafenisondernemer dan Andries kunnen wensen!

• Zorg en begeleiding

Snelle reactie, mis stukje nazorg

Laagdrempelig, snelle reactie, soms weet je niet of je reactie krijgt van Frederik of van de drukker. Niet meer gezien nadat de crematie is geweest, jammer had mooi afgerond kunnen worden.

Fijne en persoonlijke begeleiding

Erg fijne en persoonlijke begeleiding. Prettig was ook dat alles transparant was en in goed overleg. Er was voor ieder van ons aandacht en we werden goed meegenomen in alle beslissingen. Dank daarvoor het was een mooi en bijzonder afscheid.

Uitstekend!

Goede persoonlijke begeleiding en verzorging!

• Zorg en begeleiding

Wat een lieve mensen die mij en mijn kinderen op een geweldige manier hebben geholpen!

Vanaf het eerste contact voelde het vertrouwd en werd er geluisterd én mee gedacht. Wanneer er vragen waren konden wij ze bellen, niets was teveel. Ze hebben ons heel fijn begeleid en daar zijn wij ze heel dankbaar voor

• Zorg en begeleiding

goede begeleiding en nette rustige uitvaartbegeleider

Rustige begeleiding

• Zorg en begeleiding

Oo vriendelijke en professionele wijze begeleid

Fijn in een moeilijke periode op professionele wijze begeleid te worden. Deskundig en op een rustige wijze.

• Zorg en begeleiding

Prettig in de contacten, meedenkend.

Snelle reactie na telefoontje dat mijn man was overleden. Probeert mee te denken ook bij het maken van keuze van de kaart. Geeft ook nog aan dat de naam van mijn man op het spandoek kan komen bij openingswedstrijd Feijenoord omdat mijn man fan was. Geeft mij de tijd om alles te regelen en afscheid te kunnen nemen.

heel goed begeleid

Wij vinden dat de heer Frederik ons heel goed heeft begeleid en hij heeft zich prima kunnen inleven in de wensen van onze moeder.

Zeer bekwaam en behulpzaam

Zorgzaam, accuraat, behulpzaam en meedenkend. Zeer aardig man. Aan te bevelen. Voor ons gezin een 10.

• Zorg en begeleiding

Een goed en waardig afscheid van mijn Vader

De volledige wensen na het overleiden van mijn vader kunnen uitvoeren, van moment van overleiden tot begrafenis en zorg erna. Goede persoonlijke begeleiding.

• Zorg en begeleiding

Een zeer deskundige en persoonlijke begeleiding in een moeilijke periode

Wat hierboven staat dekt echt de lading

• Zorg en begeleiding

Perfect begeleid en geregeld!

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop Frederik Uitvaartverzorging de uitvaart van onze moeder heeft begeleid. Met name over het persoonlijke tijdens de gesprekken en de dienst zijn wij zeer tevreden!

Ontzorgen

Als het onvermijdelijke toch voor je deur staat, speelt een persoonlijke en sociale uitvaart verzorger een belangrijke rol bij aanvang van het rouwproces.

Over Frederik Uitvaartverzorging

Frederik Uitvaartverzorging Schiedam is er voor u in de periode na een overlijden. U kunt rekenen op onze persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding. Onze professionele en gemotiveerde uitvaartverzorgers staan voor u klaar. Het is onze missie om voor ieders budget de mooiste en best passende crematie of begrafenis te verzorgen. Bel: 010 – 761 2710.