Zeer deskundig, vriendelijk en open naar de klant toe.

• Persoonlijk advies N.v.t.

Een goede ervaring bij dit bedrijf. Kwaliteit staat bovenaan, wij zijn blij met de twee Signwings!

• Persoonlijk advies

Tot zover ik nu kan zien goed werk geleverd. Afspraken worden goed nagekomen. Betrouwbaar bedrijf.

• Persoonlijk advies

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Een beletteringsbedrijf met veel expertise en leuke medewerkers

• Persoonlijk advies

Alles wordt direct en zorgvuldig opgepakt door Jasper z'n team in Assen

• Persoonlijk advies

Snelle en heldere service, ook voor ons last minute verzoek.

• Persoonlijk advies

Voor een omvangrijk werk hebben we 6 BudgetBusters laten leveren. Korte lijnen bij dit bedrijf. Prettig om mee samen te werken!

• Persoonlijk advies

Super werk afgeleverd. De bus is zeer goed beplakt. Jolanda en haar collega's hebben fantastisch werk afgeleverd. Goed advies gegeven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een tip, jullie doen aan reclame materiaal, nu krijgen we de doos met spullen van Visser assen met oranje, niet echt handig. Wees duidelijk in welk bedrijf wat doet. Ook het factuur gaat vanuit visser assen, maak ook daar echt duidelijk verschil in . succes!!

• Persoonlijk advies

Wij hebben 2 BudgetBusters laten plaatsen en zijn erg tevreden over het resultaat en de manier van samenwerken. De prijzen zijn aanzienlijk lager dan soortgelijke leveranciers en dat is ook niet onbelangrijk. De volgende wordt zeker weer een BudgetBuster.

• Persoonlijk advies

Naar aanleiding van jullie Instagram foto zijn wij geïnteresseerd geraakt in bouwborden voor verkiezingen. Goede service en vooral het eindresultaat is zeer geslaagd! Alle vier bouwborden staan op locatie. Mvg Japke Veensma

Goede contacten en samenwerking

• Persoonlijk advies

Heel vriendelijk personeel en zeer vakkundig. Een super resultaat van hoge kwaliteit

• Persoonlijk advies

Goede samenwerking met BudgetBusters. Prijs-kwaliteit staat duidelijk op nummer 1!

• Persoonlijk advies

Van ontwerp tot uitvoering zeer goed bevallen. Ontwerp wat aansluit bij de wensen.

• Persoonlijk advies

Wat een top service! Ik heb bij BudgetBusters een bestelling geplaatst voor 4 bouwborden op betonnen voet. Moesten in noord brabant worden geplaatst, dit allen voor een scherpe prijs. Ook zijn al mijn vragen telefonisch tot in de puntjes uitgelegd, fantastisch. Jullie zullen mij zeker nog eens treffen.

• Persoonlijk advies

Heel aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding, vandaar eens hier besteld i.p.v. bij onze oude leverancier. De afhandeling van mijn bestelling ging top, het pakket is veilig en snel bezorgd. Nogmaals bedankt.

• Persoonlijk advies

Goede prijs kwaliteit verhouding. Bestelling waren 3 spandoeken in frame voor o.a. aan ons bedrijfspand. Heel gaaf geworden. Keurig bevestigingssyteem (voordelig, ziet er top uit). Ik ben zeer tevreden.

• Persoonlijk advies

Behulpzaam, vriendelijk. Mooie kwaliteit en leveren volgens afspraak.

• Persoonlijk advies

Spandoeken met frame (2x) zijn erg mooi geworden. Heel tevreden. Behulpzaam en net personeel!

• Persoonlijk advies

Dik tevreden! Onze truck is prachtig geworden!

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden over de service en afwerking van mijn bestelling! Per telefoon heel goed geholpen en uitleg gekregen hoe we de (ingewikkelde) bestelling het beste kon doorvoeren. We zullen hier zeker vaker bouwborden bestellen, bedankt BudgetBusters!

• Persoonlijk advies

Had een beknopte vraag om bestickering neergelegd, dit is uitmuntend en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Communicatie ook uitstekend.