topbedrijf

we doen al enkele jaren veelvuldig zaken en steeds verbaas ik me over de kennis en expertise bij de medewerkers. Hier wordt met je meegedacht en dat spreekt me aan. Ook geld hier: afspraak=afspraak. Ga zo door

Zeer deskundig, vlot en prettig contact

M'n bus laten beletteren naar aanleiding van een schetsje, Heel vakkundig en vlot uitgewerkt, tot de kleinste details. Afspraken worden nagekomen. Topbedrijf! M'n volgende auto wordt hier weer beletterd

tevreden over vlotte levering

afgelopen week een offerte aangevraagd omdat we twee borden nodig hadden voor een bouwproject. de borden zijn beide spoedig geleverd. wij zijn erg blij met de samenwerking met budgetbusters.

Prettige mensen in de omgang

Werk is goed uitgevoerd en het contact met de jullie firma verliep zeer soepel en persoonlijk.

Meedenken en snelle levering!

Goed overleg en er wordt ook even meegedacht!

Topservice ook voor grote opdrachten

Door de coronacrisis hadden wij zeer spoedig een nieuwe partner nodig voor ons bedrijf, aangezien onze huidige leverancier zo snel niet kon voldoen aan de vraag. Vier bouwborden zouden in een kort tijdsbestek op verschillende locaties moeten staan voor de aankondiging van een nieuwe bouw. In contact gekomen met Patrick en hij heeft het vlot en zorgvuldig afgehandeld met collega's. Namens ons nogmaals dank voor de service; voor een nieuwe opdracht houden we jullie zeker in het achterhoofd.

Vlotte en vakkundige service!

Ons idee, een permanent bord voor de 4 Mijl van Assen hardloopwedstrijd, is goed opgepakt en met professioneel advies mooi uitgevoerd. De communicatie per mail was vlot en plezierig. Zie ook dit artikel van RTV Drenthe: https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/159530/Lopen-van-de-4-Mijl-van-Assen-kan-nu-elke-dag We kunnen Visser Print & Sign aanraden aan iedereen die een (verkeers-)bord nodig heeft!

Binnendienst reageert langzaam

NA een vraag aan een vertegenwoordiger die het snel oppakt reageert de binnen dienst met een eerste voorstel. ALs ik daarop reageer lijkt het of er een vertraging gaat optreden in het proces het duurt langer eer er een reactie komt.

Goed product maar aankooptraject zou beter kunnen.

De levering zou in twee dagen gerealiseerd worden maar heeft 3 dagen geduurd. Tussen het moment van bellen door mij, het opnieuw zelf moeten terugbellen over status en uiteindelijke levering zitten 9 dagen. Dat zou beter moeten kunnen. Wel mooi product en 100% goed afgeleverd.

Snel handelen op vragen, opmerkingen of opdrachten

prima bedrijf

Super geleverd en volgens afspraak

Snelle en nette levering volgens afspraak

goed verlopen allemaal,

door het goed meedenken van jullie ging er toch iets fout, Jullie hadden voor diefstal ons logo er extra bij op gezet, helaas was dit inmiddels ons oude logo, zodat er bij ons nogal wat kretiek op de bordjes kwamen. verder top geregeld.

Snelle dienstverlening, persoonlijk contact is prettig. Goed materiaal.

Snelle dienstverlening, persoonlijk contact is prettig. Goed materiaal.

Kwaliteit en betrouwbaar

Visser levert altijd goede kwaliteit en denkt goed mee in de gevraagde oplossing.

Heel professioneel gedaan en erg blij mee

Kan iedereen die belettering wil Visser Print & Sign aanbevelen

Supersnelle en correcte service!

Bedrukt bouwhekdoek perfect gemaakt, exact zoals aangegeven. Een spoedklus, zeer correct afgehandeld. Kortom, een prima partner!

Super ontwerp en dito uitvoering!

Zeer tevreden met het eindresultaat

prima service

Wordt altijd netjes en snel geholpen. Zeer tevreden

Prettige en vlotte aflevering

Flexibel kunnen inplannen, met een mooi resultaat.

Erg vriendelijk, klantgericht, snel en goede service!

Kleine schrijffout snel en kosteloos verholpen! Wel een heel klein kiertje tussen de nieuwe en oude sticker, anders 5 sterren.

Klant vriendelijk en afspraken komen ze na

Gewoon een heel mooi bedrijf.

heel goed

Zeer goed geholpen. Wat gelijk duidelijk werd is de expertise en betrokkenheid van de medewerkster. Prachtig ontwerp laten maken en correct tijdig geleverd

Top bedrijf

Wij hebben hele goeie ervaringen met Visser Print & Sign. Je kunt goede afspraken maken en zijn zeer deskundig

Goede communicatie met bedrijf en goede en snelle levering

Ik bestel regelmatig producten bij Visser print en sign, levering is altijd vlot en goed, eventuele problemen worden altijd goed opgelost.

slecht

slecht. altijd al de nota en dan een dag later pas de goederen. ik zie dat liever andersom

Bedankt voor uw feedback. We nemen dit mee in de wekelijkse evaluatie. Team Visser Print & Sign