Ik gebruik sportrush meestal als ik echt vermoeid ben. Mijn vermoeidheid verdwijnt vrijwel meteen en wanneer ik moet hardlopen merk ik dat ik meer energie heb en langer kan doorgaan.

• Service & levering

persoonlijk vind ik het wel duur maar voor iets wat zo goed werkt is het het wel waard. je krijgt echt zin om te sporten en je merkt gewoon dat je meer vet verbrand.

• Service & levering

Dit is mijn 4de maand met sportrush en mijn ervaring is: - veel energie en kracht voor krachttraining - meer zin om te trainen - je raakt meer vet kwijt - verzadigd gevoel

• Service & levering

sportrush geeft altijd de energie en motivatie wat je nodig hebt om te sporten. Daarbuiten voel ik me gewoon fitter wanneer ik het voor mijn training drink.

• Service & levering

Wattt eeennn energieee en pomppp :D

• Service & levering

Het sporten gaat veel ''soepeler'' met sportrush. Je krijgt echt zin om te trainen. Ik heb al 3 potten gebruikt en ik merk ook dat ik droger ben geworden en mijn spiermassa oogt ook wat meer.

• Service & levering

Heb sportrush een tijdje gebruikt om mijn extra kilotjes kwijt te raken met cardio training.het heeft voor mij wel gewerkt al moet ik zeggen dat ik ook wel op mijn eten heb gelet. Echter geeft sportrush wel meer energie en motivatie waardoor je langer kunt doortrainen en dat betekent meer calorieen verbranden. Het sporten is overigens ook makkelijker vol te houden en aangenamer.

• Service & levering

Ik gebruik sportrush voor mijn krachttraining en het werkt super. ik kan me beter concentreren op mn workout en de pomp in mijn spieren zijn beter.

• Service & levering

Goed product, met goede ingredienten en een zeer goede werking. €60 euro vind ik persoonlijk wel aan de hoge kant.

• Service & levering

voor het eerst in mijn leven sport ik 6 maanden aan een stuk door.toen ik het voor het eerst had gekocht was ik sceptisch maar naar 1 keer gebruiken merk je het verschil meteen. je wordt er energieker en zelfs vrolijker van. het sporten gaat soepel en makkelijk en vermoeidheid verdwijnt binnen 15 minuten.

• Service & levering

Goeie sport supplement met zeer goeie ingredienten. Eiwitshake, pre workout, bcaa en multi krijg je allemaal met 1 sportrush drink binnen. Dat bespaart een hoop geld! Ik gebruik het voor mijn cardio en ik krijg zoveel energie dat ik langer kan doorgaan en helemaal niet vermoeid ben na mijn training,

• Service & levering

fijn product wat energie/motivatie geeft om te sporten en helpt bij het behalen van een mooi figuur. Jammer dat het zo duur is.

• Service & levering

Ik vind het fijn dat ik alle voedingsstoffen binnenkrijg zonder al teveel moeite te doen. Voorheen nam ik altijd een eiwitshake en een pre workout voor me training en vitaminetjes na me training. Nu hoeft dat allemaal niet een shake van sportrush en je gaat keihard sporten.

• Service & levering

Ik gebruik Sportrush al 4 maanden en ik kan er nu niet meer zonder.ik sport al jaren en doe zowel krachttraining als hardlopen. en mijn prestaties zijn beter geworden. Ik ben ook wat vet kwijtgeraakt. zeker een aanrader.

• Service & levering

Dit is het eerste product wat doet wat het beloofd!

• Service & levering

Ben pas met sportrush begonnen (1Week) en ik vind het geweldig. Ik fitness 3 keer per week en vorige week had ik zo veel energie en zin om te traainen dat ik mijn workout heb verlengt met 3X20 minuten!