smaakt lekker, veel energie, complete inhoud

Ik vind een pre workout met eiwitten en aminozuren fijn omdat ik het anders apart moet innemen en dat is teveel gezeik vind ik.

Mega veel uithoudingsvermogen

Sinds ik SportRush gebruik kan ik langer door trainen en iets zwaarder trainen. Dit heb bij geen een pre workout meegemaakt!

goed werkend product

Ik gebruik sportsrush voor het hardlopen en voor het fitnessen. Het geeft me extra energie en het voelt gewoon goed om alle voedingsstoffen voor een training binnen te krijgen.

Ik zie duidelijk verschil sinds ik sportrush gebruik. Mijn energie is toegenomen en ik heb ook meer motivatie om te sporten. Zeker een aanrader.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het produkt helpt totaal niet bij afvallen. De service is uitermate slecht. De maand gratis begeleiding door een personal coach heb ik nooit gekregen: Michael Faverus reageert niet op emails! Na een klacht bij Groupdeal, via wie ik Sportrush had gekocht, reageerde hij plotseling wel, maar daarna toch weer niet. Waardeloos, niet kopen dit produkt, weggegooid geld!
  • Service & levering

Betere focus op mijn workours en geeft iets meer energie en kracht
  • Service & levering

Pluspunten: - energie om te trainen - ingredienten zijn goed - een personal trainer die je kunt raadplegen Verbeterpunten: - erg duur product!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de hier beschreven recensies van SportRush zelf zijn geschreven. Ik heb het product gebruikt, maar levert totaal niet wat het beloofd. Zeer ontevreden over SportRush. Koop het niet!!!
  • Service & levering

goed product met fantastische personal trainer
  • Service & levering

Ik ben zeer te spreken over het product en diensten van SportRush. Het is een Nederlands bedrijf met een zeer innovatief product wat momenteel mega populair is. Je hebt een product met alle wetenschappelijk bewezen ingrediënten wat een sporter nodig heeft. Daarbuiten wordt je via de e-mail geholpen door een professionele e-coach die erg veel verstand heeft van sport schema's en eet schema's.
  • Service & levering

Ik wilde al een lange tijd beginnen met sporten met als doel een fitter lichaam te verkrijgen. Ben toen met sportrush begonnen en samen met Michael Faverus hebben we toen een trainschema opgesteld. Nu ben ik 3 maanden verder en wat een vooruitgang! De trainschema is vol te houden en heeft maximaal effect en sportrush geeft me onwijs veel energie en kracht om te sporten.

• Service & levering

Compleet product wat redelijk goed werkt voor spieropbouw en vetverlies. Zeer ervaren personal trainer!
  • Service & levering

Ik merk het verschil tussen een sport sessie met en zonder sportrush. Wanneer ik een sportrush drink heb ik meer energie en kan ik langer doorsporten. Na het sporten voel ik me dan ook een stuk fitter. Ik gebruikte het eerst voor mijn krachttraining sessies maar nu drink ik het ook voor een hardloop of cardio sessie.
  • Service & levering

het smaakt goed, werkt fantastisch en je kunt het gebruiken voor verschillende doelen. ik krijg meer energie om te trainen, voel me een stuk fitter. op dit moment wil ik iets sterker worden en de PT van sportrush heeft mij een voedingsschema met fitness schema opgestuurd via de mail. het ziet er indrukwekkend uit en ben benieuwd.
  • Service & levering

Je hoeft geen bakken met geld uit te geven als je een SportRush gebruiker bent. Je krijgt alle essentiele voedingsstoffen al binnen. Bovendien krijg je een gratis personal coach die super handige tips geeft!
  • Service & levering

goeie pomp in mijn spieren, mijn lijf voelt strakker aan en een energieboost waardoor je zwaarder en langer kunt door trainen.
  • Service & levering

SportRush is een super supplement voor mensen die vermoeid zijn of met tegenzin sporten. Ik had vaak last van vermoeidheid maar sinds ik met sportrush ben begonnen (8 weken) is mijn vermoeidheid tijdens mijn sport activiteit en ook daarna, afgenomen.
  • Service & levering

Met de hulp van sportrush train ik veel lekkerder en ben ik ook wat strakker geworden. Ik train serieuzer en heb er meer plezier in. De oefeningen die ik van michael heb gekregen hebben me ook enorm geholpen. Ik kan het zeeker wel aanraden.
  • Service & levering

sportrush is het prijskaartje waard. ik koop geen extra supplementen meer maar gebruik een shakie van sportrush voor mijn training. zo krijg ik mijn eiwitjes, vitamines, bcaa;s, amino's en fatburners binnen. veel meer kracht en een fit gevoel tijdens mijn workouts!
  • Service & levering

Ik vind de smaak redelijk goed maar de werking is echt super. Nooit meer vermoeid sporten voor mij
  • Service & levering

Een toename in energie, motivatie en vooral meer kracht. Gezien de ingredienten is dit ook vooral geen verassing. Van eiwitten, BCAA en aminozuren weten we dat het werkt. Aanrader voor elke sporter dus!
  • Service & levering

Top product met een super vriendelijke en ervaren personal trainer. Sportrush met de eet en sportschema van personal trainer michael heeft me geholpen om op mijn streefgewicht te komen. Ik merk dat sportrush het vet sneller doet verdwijnen terwijl het de spieren stimuleert.
  • Service & levering

SportRush smaakt goed en je kunt het gebruiken voor verschillende sport doelen. Ikzelf gebruik het voor mijn trainingen voor de extra kracht en energie. Zo hoef ik geen extra shake en een pre workout te nemen voor mij training. De extra vitaminetjes en glutamine zijn ook belangrijke toevoegingen.
  • Service & levering

ik ben een gevorderde fitnesser. inmiddels ben ik al ruim 8 weken bezig met sportrush. het werkt energie en motivatie bevorderend vooral na een vermoeiende dag na werk. mijn vetpercentage is met 2% omlaag gegaan en ik kan iets zwaarder en langer doorgaan met mijn workouts.

Over SportRush

Filter op Taal