Bookd denkt proactief mee en geeft snel antwoord op al mijn vragen.

• Deskundig

Bookd doet nu voor 2 van mijn BV's de administratie en dat werkt super en lekker makkelijk. Ik scan de inkoopfactuur en verkoopfactuur in of maak een foto en de volgende dag hebben ze mijn administratie bijgewerkt en staat alles online. En geen vraag was teveel voor ze. Thanks Bookd.

Over Bookd

Hoeveel tijd ben jij maandelijks kwijt aan jouw boekhouding? Waarom zou je jouw kostbare tijd verspillen met te dure, trage en ouderwetse manier van boekhouden? Voor een vast bedrag is jouw administratie op orde en heb jij online inzicht in de resultaten van jouw bedrijf. Het enige wat jij hiervoor hoeft te doen is het aanleveren van jouw bonnen en facturen. Dus zeg maar dag tegen je oude, trage en dure manier van boekhouden. Dan houd jij tijd over voor ondernemen en leuke dingen! Klinkt goed, hè?