Zeer prettige communicatie. Het overzichtelijk, transparant en redelijk prijsmodel is erg geschikt voor ons als startende organisatie.

• Deskundig

ik heb echt een fijne ervaring. Ik ben zo blij dat ik herinnerd word bv met "je factuur ontbreekt". Ook terug koppeling is heel erg goed.

• Deskundig

Correcte mensen welke duidelijke taal spreken. Niet lullen maar doen!

• Deskundig

ben nu een aantal maanden met ze onderweg en voelt goed.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? weet nog niet

Goede en duidelijke communicatie. Heldere visie. Vereenvoudiging van waar het om gaat. Heel goede prijs/kwaliteits verhouding.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Nu niet.

Na 5 jaar ervaring met onze vorige accountant de overstap gemaakt naar Bookd met als belangrijkste reden dat Bookd onze administratie door geautomatiseerde processen een stuk makkelijker, overzichtelijker en adequater maakt. Gaaf om te zien dat Bookd gebruik maakt van de nieuwste software oplossingen, gegevens vanuit diverse systemen koppelt en ondanks dat de personal touch die je van een accountant mag verwachten ook nog eens laat ervaren. Dikke aanrader om samen te werken met dit jonge team van deskundige mensen.

• Deskundig

Alles super geregeld. Nu n app voor n factuur voor n klant doorgeven binnen n uur de factuur verstuurd

• Deskundig N.v.t.

Ik ben blij met mijn keuze om bij Bookd mijn boekhouding te doen. Alles is geautomatiseerd, contact verloopt professioneel doch persoonlijk en ze nemen mij een hoop zorgen en werk weg.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Als ik echt kritisch moet zijn... Het verwerken van facturen en bankafschriften lijkt soms iets langer te duren dan de beloofde 48 uur. Dit is echter nog nooit een probleem geweest verder...

Zeer persoonlijke aanpak en erg betrokken. Komen met innovatieve oplossingen zodat ik er niet zo min mogelijk werk mee heb.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? DizzData app werkt niet altijd goed. Als ik bonnetjes scan komen ze niet altijd aan. Soms worden onbedoeld mailtjes gestuurd omdat ze geautomatiseerd zijn. Verder geen verbeterpunten. :-)

Nadat ik in mei vorig jaar voor mezelf was begonnen, ging ik afgelopen februari vol goede moed aan mijn jaaropgave zitten. Dat viel me behoorlijk tegen. Toch maar een boekhouder inschakelen, dacht ik. Na een zoektocht kwam ik uit bij Bookd. Zij hebben met terugwerkende kracht mijn jaaropgave 2017 gedaan. Heel netjes, met duidelijke, persoonlijke uitleg, waardoor ik snap wat ik opgeef bij de Belastingdienst. Ook het 'gewone' bijhouden van mijn administratie van 2018 loopt soepeltjes. De systemen van Bookd zijn zo ingericht dat ik simpelweg mijn facturen en bonnetjes kan uploaden of scannen, waarna ze automatisch in een boekhoudprogramma terecht komen. Ik kan vervolgens mijn resultaten bekijken in het overzichtelijke VisionPlanner. Kortom: ik ben erg tevreden! Ik vind het vooral fijn dat de mannen van Bookd geen typische boekhouders zijn en mij in gewone mensentaal uit kunnen leggen wat er nodig is. Dat vind je volgens mij niet overal.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Voor een ZZP'er vind ik de prijs wel wat aan de hoge kant, ook al is het conform de marktprijzen. Aan de andere kant bespaart Bookd mij een hoop tijd en zorgen over mijn administratie, dus is het het geld wel waard.

• Deskundig

Fijn bedrijf om mee samen te werken en te groeien. Ze staan voor je klaar als het nodig is, en erg behulpzaam!

• Deskundig

Snelle communicatie, zeer deskundig en fijne mensen!

• Deskundig

Robert is altijd goed bereikbaar en staat altijd klaar als er nog wat geregeld moet worden. Er wordt altijd met je meegedacht en er iets fout is gegaan wordt het altijd meteen en goed opgelost zodra ik contact opneem.

• Heb je nog verbeterpunten? -

Ik vind Bookd een bedrijf met plezierige medewerkers die vlot werken op een duidelijke en begrijpelijke manier. Verder vind ik de tariefstelling redelijk en vooral ook duidelijk.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Als mij iets te binnen schiet laat ik het weten.

Ik vind de deskundigheid moeilijk te beoordelen, omdat ik geen eerdere ervaringen heb met accountants voor mijn bedrijf én omdat ik zelf ondeskundig ben, maar alles gaat snel, jullie zijn toegankelijk en er is altijd ruimte voor uitleg. Ik betwijfel of ik klant bij jullie was geworden als er geen barterdeal was geweest, want ik vind voor een kleinschalig éénpersoonsbedrijf als dat van mij de kosten vrij hoog.

• Deskundig

Vereenvoudigen, daar draait het bij Bookd echt om. Of dit nu gedaan kan worden in de manier waarop je jouw bedrijfsvoering kan verbeteren of inzicht ontstaat in je resultaten als ondernemer. Ik ben erg positief over hun keuze van software en de systemen die gebruikt worden. Als iets beter kan dan werken ze daar actief aan en bij Bookd staan ze open voor feedback allebei de kanten op.

• Deskundig

Het is voor mij een hele stap om over te gaan naar een digitale boekhouding mede omdat ik hier niet bekend mee was Door de ondersteuning van bookd ben ben ik er heel blij dat ik de stap heb gemaakt het gaat een stuk sneller de lijnen zijn kort en vragen worden snel beantwoord

• Deskundig

Prettige en persoonlijke benadering, waarbij enthousiasme ook echt opvalt. Deskundig tot zover zeker, maar vind mijn eigen ervaringen en/of vragen naar jullie toe op dat vlak nog te gering om daar nu al echt iets over te kunnen zeggen.

• Deskundig

Deskundig advies. Zeer vriendelijk boekingen procedure welke direct worden verwerkt in de administraties. Mooie rapportage. div.mogelijkheden zijn mogelijk. Personeels- afdelingskosten enz. Persoonlijke inwerk procedure aan huis en telefonisch. Administratie is volledig gekoppeld aan mijn telefoon dus direct inzicht in mijn financiële positie van debiteuren en banksaldo's enz. Gaan mee met de tijd van de automatiseringen. Kan gewoon op iedere computer inloggen.

• Deskundig

In het begin vond ik het eng om over te stappen, toch een ander die in je cijfers duikt (even wenen). Na een Paar gesprekken De stap toch gezet ik had er vertrouwen in, het is echt een goed bedrijf ze zijn snel duidelijke informatie en denken mee. sinds we met Bookd werken hebben we zoveel als mogelijk processen geautomatiseerd, dit scheelt mij veel tijd en energie die ik in andere dingen kan steken.

Over Bookd

Hoeveel tijd ben jij maandelijks kwijt aan jouw boekhouding? Waarom zou je jouw kostbare tijd verspillen met te dure, trage en ouderwetse manier van boekhouden? Voor een vast bedrag is jouw administratie op orde en heb jij online inzicht in de resultaten van jouw bedrijf. Het enige wat jij hiervoor hoeft te doen is het aanleveren van jouw bonnen en facturen. Dus zeg maar dag tegen je oude, trage en dure manier van boekhouden. Dan houd jij tijd over voor ondernemen en leuke dingen! Klinkt goed, hè?