Dé juiste administratieve ondersteuning voor mij

Via een vriend kwam ik bij Bookd terecht. Eerste kennismaking bij hen in Delft voelde als een warm bad (weet het nog goed, sneeuwde die dag, was spekglad). Een afspraak aan huis of online is bij Bookd ook geen probleem. Persoonlijke benadering. Betrokken. Een snelle reactie. Mailen, appen, bellen. In voor fun (op Insta). Ze nemen de tijd voor je. Gezellig team. No nonsense (Boekhouden zonder Bullsh*t zoals hun slogan vertelt). Daar hou ik van. En daar word ik blij van!

Simpele en duidelijke boekhouding

Bookd is een bedrijf waar je zo met je boekhouding terecht kan. Niet over nadenken maar gewoon doen. Zo worden je vragen duidelijk en makkelijk uitgelegd zodat iedereen die geen verstand heeft van cijfers ze begrijpt. En hun boekhoudprogramma is super simpel.

• Heb je nog verbeterpunten? N.v.t.

Snelle en goede service gecombineerd met fijne communicatie.

Snelle en goede service gecombineerd met fijne communicatie.

Uitmuntend en proffesioneel

In eerste instantie zag ik er een beetje tegenop om me te mengen met een kleine onderneming daar waar de gemiddelde leeftijd na mijn idee nog geen 40jaar zou zijn. Achteraf mag ik enorm van geluk spreken dat ik die uitdaging ben aangegaan. Ineens kon me herinneren hoe het voelde voor mij toen ik met een kleine team een onderneming aan het opzetten was.. en bedacht ik me dat er een enorme passie en drive in zat. Ook hier dus!! Hoe flexibel en hoe laagdrempelig (Wat positief) is uitpakt. Je begrijpt elkaar beter en kan dus ook makkelijker out of the box sparren met ze. Zeker een aanrader en zal ze ook vanaf heden continu aanbieden! Veel succes team Bookd.

Leuk en fris team

Leuke mannen en vrouwen die met veel enthousiasme je willen helpen. Staan voor je klaar en zijn snel te bereiken. Je boekhouding is in mum van tijd op orde en je hebt snel inzicht als je er om vraagt. Als je een vraag hebt krijg je binnen 24 uur antwoord en dat is prettig! Beter dan ik ooit gehad hebt.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Verbeterpunt: Geen begeleiding gekregen met Teamleader. Dat kan veel beter! Er is bijvoorbeeld na 2 maanden geen evaluatie gesprek wat werkt nu wel en wat niet. Een vervolg op het inboarding proces, wat niet lekker en smooth verloopt. Wij zijn nu 6 maanden verder en hebben omdat we er geen tijd, maar ook geen zin in hebben om alles tot het bot uit te zoeken alleen de facturatie ingevuld bij dit teamleader programma. Bookd is reseller en zou veel meer tijd, aandacht en energie hier aan kunnen besteden zodat een klant alles eruit haalt maar zich ook gezien voelt en begeleid. Voor mijn andere BV waar wij ook Teamleader voor hebben heb ik het nog niet eens aangeraakt en dat is dan een grote kosten post voor niets. Daarnaast Dizzy data begrijp er nog steeds niet van en nog een ander programma om zaken te zien waar je staat, nog niet ingezien. Ook nooit meer iets van gehoord. Waarom....niet zou je zeggen...ik ben bezig met mijn business en als er geen begeleiding in is.

Prima professionals: no nonsense, behulpzaam en meedenkend

Zie hierboven.

• Heb je nog verbeterpunten? -

nog niet veel contact gehad........

.....vandaar deze beoordeling. Als mijn jaarcijfers in orde worden gemaakt volgt, wellicht, een nieuwe beoordeling.......

• Communicatie N.v.t.
  • Heb je nog verbeterpunten? N.v.t.

Actieve jonge deskundigen die hun best doen de klanten bij te staan.

Na wat vervelende ervaringen kwam ik meet bookd in contact. Zij doen hun best de administratie ook op afstand te kunnen volgen en zijn alert tijdig het nodige te doen.

• Heb je nog verbeterpunten? N.v.t.

Voldoet net niet aan mijn verwachtingen

+ punt: Prettig bedrijf, goede communicatie en deskundigheid. - punt: Matige/onvoldoende verwerking van onze input, diverse vergissingen geconstateerd. (o.a. bedrijven verwisseld, naamverwisselingen e.d.) - punt: Geen actie over openstaande verkoopfacturen

• Heb je nog verbeterpunten? Zie bovenstaand

Gerust stellend

Het systeem van Bookd is goed uitgedacht , houdt goed rekening met de behoeften en de Financieele lasten van de klant. Medewerkers van Booked beheren het systeem goed en maken er zo gebruik van teneinde tijd en geld te besparen .

• Heb je nog verbeterpunten? Moet nog ervaring verzamelen

Duidelijk en overzichtelijk maar toch simpel 👍

Duidelijke korte lijnen maken dat het krachtig wordt

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Wellicht soort stappenplan maken wat er de komende periode uitgevoerd gaat worden en dit helder communiceren naar de klant

Goede service voor juiste prijs

Ik ben uitzonderlijk goed ontvangen door Rick. Heel persoonlijk behandeld. De prijs is niet te laag, maar wel correct. Geen overwachte extra kosten.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Digitale tools kunnen nog een hoop gebruiksvriendelijker. Geen 10 emails meer voor feedback alsjeblieft. Dat is heel irritant als al je leveranciers of dienstverleners dit down. Als je echt wat will weten, bel me gewoon even.

Werken snel goed

Als er nood is staan ze gelijk klaar om helpende hand toe te steken . Werken snel en goed ,kunnen met alle vragen bij hun terecht ,werken als een goed team voor ons bedrijfje .

Correct en behulpzaam

Iedere gestelde vraag wordt spoedig en accuraat beantwoord. De gebruikte tools werken vlot zonder problemen.

• Heb je nog verbeterpunten? N.v.t.

Staan dicht bij de klant en er word in een makkelijke taal gesproken

Vriendelijk, zeer goed op de hoogte van vernieuwingen. Goed inzicht en denkt mee met de klant. Ik ben erg tevreden over de ga g van zaken met bookd

• Heb je nog verbeterpunten? Blijf het zo doen

Persoonlijk, betrokken en efficient

De samenwerken met Bookd is persoonlijk, waardoor contactmomenten prettig zijn en het flexibel schakelen is. Daarnaast is het zeer efficiënt werken en ben je snel up to date!

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Adviserende rol in fiscale aspecten mogelijk met externe partners.

De ideale partij voor je boekhouding

Prima service, snel en efficiënt, goede communicatie en de zekerheid dat je boekhouding goed geregeld is. Erg tevreden.

ontzorging van de administratie

prettig om mee te werken

Helder en eenvoudig

Er wordt contact opgenomen indien zaken ontbreken en indien je een vraag stelt wordt er snel gereageerd. Kan me voorstellen dat het voor ZZP'ers wellicht na het eerste jaar te duur wordt omdat dan het maandtarief omhoog gaat. Wellicht twee tarieven invoeren: Eenmanszaak Over ?

Snel en direct contact, duidelijke apps en goede werkwijze

• Deskundig

Zijn vooral experts op financieel gebied. Zijn ook erg relaxt en geen stijve kantoor mensen waardoor de toegankelijkheid en gastvrijheid hoog in het vandel staan.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? telefonische bereikbaarheid

Bookd is eigenlijk waar ik naar op zoek was. Eenvoudig, snel en proactief!

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Nog niet :)

Fijne partij om mee samen te werken. Ze zijn snel en hebben verstand van zaken. Bookd komt altijd met creatieve oplossingen en dekt op een fijne manier met je mee.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Jullie kunnen nog sneller worden. :) Misschien van 48 naar 24 uur gaan bijvoorbeeld. Als het werkproces erop is ingericht.

• Deskundig

communicatief erg sterk, goede persoonlijke binding met de klant. Erg commercieel voor een boekhouder. Goed bereikbaar en enorm snelle reacties.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Verwerking facturen lijkt soms vertraagd. Sommige details, zoals bijvoorbeeld een notitie of een betalingstermijn, worden nog wel eens verkeerd verwerkt.

Over Bookd

Hoeveel tijd ben jij maandelijks kwijt aan jouw boekhouding? Waarom zou je jouw kostbare tijd verspillen met te dure, trage en ouderwetse manier van boekhouden? Voor een vast bedrag is jouw administratie op orde en heb jij online inzicht in de resultaten van jouw bedrijf. Het enige wat jij hiervoor hoeft te doen is het aanleveren van jouw bonnen en facturen. Dus zeg maar dag tegen je oude, trage en dure manier van boekhouden. Dan houd jij tijd over voor ondernemen en leuke dingen! Klinkt goed, hè?