De ideale partij voor je boekhouding

Prima service, snel en efficiënt, goede communicatie en de zekerheid dat je boekhouding goed geregeld is. Erg tevreden.

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? N.v.t.

ontzorging van de administratie

prettig om mee te werken

• Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? N.v.t.

Helder en eenvoudig

Er wordt contact opgenomen indien zaken ontbreken en indien je een vraag stelt wordt er snel gereageerd. Kan me voorstellen dat het voor ZZP'ers wellicht na het eerste jaar te duur wordt omdat dan het maandtarief omhoog gaat. Wellicht twee tarieven invoeren: Eenmanszaak Over ?

Snel en direct contact, duidelijke apps en goede werkwijze
  • Deskundig

Zijn vooral experts op financieel gebied. Zijn ook erg relaxt en geen stijve kantoor mensen waardoor de toegankelijkheid en gastvrijheid hoog in het vandel staan.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? telefonische bereikbaarheid

Bookd is eigenlijk waar ik naar op zoek was. Eenvoudig, snel en proactief!
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Nog niet :)

Fijne partij om mee samen te werken. Ze zijn snel en hebben verstand van zaken. Bookd komt altijd met creatieve oplossingen en dekt op een fijne manier met je mee.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Jullie kunnen nog sneller worden. :) Misschien van 48 naar 24 uur gaan bijvoorbeeld. Als het werkproces erop is ingericht.

• Deskundig

communicatief erg sterk, goede persoonlijke binding met de klant. Erg commercieel voor een boekhouder. Goed bereikbaar en enorm snelle reacties.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Verwerking facturen lijkt soms vertraagd. Sommige details, zoals bijvoorbeeld een notitie of een betalingstermijn, worden nog wel eens verkeerd verwerkt.

Zeer prettige communicatie. Het overzichtelijk, transparant en redelijk prijsmodel is erg geschikt voor ons als startende organisatie.
  • Deskundig

ik heb echt een fijne ervaring. Ik ben zo blij dat ik herinnerd word bv met "je factuur ontbreekt". Ook terug koppeling is heel erg goed.
  • Deskundig

Correcte mensen welke duidelijke taal spreken. Niet lullen maar doen!
  • Deskundig

ben nu een aantal maanden met ze onderweg en voelt goed.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? weet nog niet

Goede en duidelijke communicatie. Heldere visie. Vereenvoudiging van waar het om gaat. Heel goede prijs/kwaliteits verhouding.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Nu niet.

Na 5 jaar ervaring met onze vorige accountant de overstap gemaakt naar Bookd met als belangrijkste reden dat Bookd onze administratie door geautomatiseerde processen een stuk makkelijker, overzichtelijker en adequater maakt. Gaaf om te zien dat Bookd gebruik maakt van de nieuwste software oplossingen, gegevens vanuit diverse systemen koppelt en ondanks dat de personal touch die je van een accountant mag verwachten ook nog eens laat ervaren. Dikke aanrader om samen te werken met dit jonge team van deskundige mensen.
  • Deskundig

Alles super geregeld. Nu n app voor n factuur voor n klant doorgeven binnen n uur de factuur verstuurd
  • Deskundig N.v.t.

Ik ben blij met mijn keuze om bij Bookd mijn boekhouding te doen. Alles is geautomatiseerd, contact verloopt professioneel doch persoonlijk en ze nemen mij een hoop zorgen en werk weg.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Als ik echt kritisch moet zijn... Het verwerken van facturen en bankafschriften lijkt soms iets langer te duren dan de beloofde 48 uur. Dit is echter nog nooit een probleem geweest verder...

Zeer persoonlijke aanpak en erg betrokken. Komen met innovatieve oplossingen zodat ik er niet zo min mogelijk werk mee heb.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? DizzData app werkt niet altijd goed. Als ik bonnetjes scan komen ze niet altijd aan. Soms worden onbedoeld mailtjes gestuurd omdat ze geautomatiseerd zijn. Verder geen verbeterpunten. :-)

Nadat ik in mei vorig jaar voor mezelf was begonnen, ging ik afgelopen februari vol goede moed aan mijn jaaropgave zitten. Dat viel me behoorlijk tegen. Toch maar een boekhouder inschakelen, dacht ik. Na een zoektocht kwam ik uit bij Bookd. Zij hebben met terugwerkende kracht mijn jaaropgave 2017 gedaan. Heel netjes, met duidelijke, persoonlijke uitleg, waardoor ik snap wat ik opgeef bij de Belastingdienst. Ook het 'gewone' bijhouden van mijn administratie van 2018 loopt soepeltjes. De systemen van Bookd zijn zo ingericht dat ik simpelweg mijn facturen en bonnetjes kan uploaden of scannen, waarna ze automatisch in een boekhoudprogramma terecht komen. Ik kan vervolgens mijn resultaten bekijken in het overzichtelijke VisionPlanner. Kortom: ik ben erg tevreden! Ik vind het vooral fijn dat de mannen van Bookd geen typische boekhouders zijn en mij in gewone mensentaal uit kunnen leggen wat er nodig is. Dat vind je volgens mij niet overal.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Voor een ZZP'er vind ik de prijs wel wat aan de hoge kant, ook al is het conform de marktprijzen. Aan de andere kant bespaart Bookd mij een hoop tijd en zorgen over mijn administratie, dus is het het geld wel waard.

• Deskundig

Fijn bedrijf om mee samen te werken en te groeien. Ze staan voor je klaar als het nodig is, en erg behulpzaam!
  • Deskundig

Snelle communicatie, zeer deskundig en fijne mensen!
  • Deskundig

Robert is altijd goed bereikbaar en staat altijd klaar als er nog wat geregeld moet worden. Er wordt altijd met je meegedacht en er iets fout is gegaan wordt het altijd meteen en goed opgelost zodra ik contact opneem.
  • Heb je nog verbeterpunten? -

Ik vind Bookd een bedrijf met plezierige medewerkers die vlot werken op een duidelijke en begrijpelijke manier. Verder vind ik de tariefstelling redelijk en vooral ook duidelijk.
  • Deskundig
  • Heb je nog verbeterpunten? Als mij iets te binnen schiet laat ik het weten.

Ik vind de deskundigheid moeilijk te beoordelen, omdat ik geen eerdere ervaringen heb met accountants voor mijn bedrijf én omdat ik zelf ondeskundig ben, maar alles gaat snel, jullie zijn toegankelijk en er is altijd ruimte voor uitleg. Ik betwijfel of ik klant bij jullie was geworden als er geen barterdeal was geweest, want ik vind voor een kleinschalig éénpersoonsbedrijf als dat van mij de kosten vrij hoog.

Over Bookd

Hoeveel tijd ben jij maandelijks kwijt aan jouw boekhouding? Waarom zou je jouw kostbare tijd verspillen met te dure, trage en ouderwetse manier van boekhouden? Voor een vast bedrag is jouw administratie op orde en heb jij online inzicht in de resultaten van jouw bedrijf. Het enige wat jij hiervoor hoeft te doen is het aanleveren van jouw bonnen en facturen. Dus zeg maar dag tegen je oude, trage en dure manier van boekhouden. Dan houd jij tijd over voor ondernemen en leuke dingen! Klinkt goed, hè?

Filter op Taal