Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen

Wisselvallig

Ik belde aan maar werd niet gereageerd noch open gedaan, waardoor ik in de regen buiten moest staan. Gelukkig kwamen mensen naar buiten en kon ik naar binnen. Ook wat lastig om te zien welke kant ik op moest gaan. Voor t prikken was ik best zenuwachtig maar dat ging later door t gesprek beter. Prik was zo gezet en kon ik weer vertrekken.

goede uitleg gehad , netjes geholpen

Uitstekend geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen. Zeer uitgebreide informatie op een hele fijne prettige manier.

Aardig, fijne sfeer

Ik ben als de dood voor prikken maar de medewerkster was heel aardig en zorgde ervoor dat ik rustig werd. Dus ondanks de angst heeft ze er een goede ervaring van gemaakt

Caring

I had the complete information and felt safe

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk goed geholpen duidelijk uitleg over de vaccinatie

kort en bondig

afspraak gemaakt na 20 minuten stond ik weer buiten.

Goed, snel, professioneel

Zie boven

Duidelijkheid

Voldoende informatie gegeven.

Super ontvangst , perfecte uitleg

Hele prettige ervaring, super duidelijke uitleg en ik heb die prik niet eens gevoeld! ;-)

Volledig en onderbouwd

De verpleegkundige nam de tijd voor mij, en gaf goede informatie en tips. Ik kon zelf inbrengen wat ik wilde, en voelde mij op mijn gemak. Van de vaccinaties heb ik vrijwel niks gevoeld, dus dat is top!

Prima, zorgvuldig

Zeer zorgvuldig en neemt goed de tijd om alles uit te leggen en advies te vragen aan de arts.

Goed bevallen

Goeie informatie gekregen voelde me op mijn gemaakt

Met een gerust hart op reis!

Door onduidelijkheid over de evt te nemen vaccinaties een afspraak gemaakt bij vaccinatie op reis. Duidelijke uitleg gehad over onze reisbestemming mbt de vaccinaties. Leuk en gezellig gesprek gehad naast de serieuze dingen. Zou hier de volgende keer zeker weer heen gaan.

Ongecompliceerd & duidelijke info

Na online boeken kon ik de dag erna al terecht. Advies was duidelijk en ik kon direct gevaccineerd worden voor mijn aanstaande reis.

Zeer professioneel

Juiste voorlichting en prettig gesprek.

Snel en adequaat

Afspraak op korte termijn gemaakt, online gegevens invullen was eenvoudig en bij het goed voorbereide consult relevante adviezen gekregen én meteen gevaccineerd / geregistreerd.

Super snel geholpen en goede informatie

Goed en vakkundig geholpen

Snel een afspraak kunnen maken en zeer goed geholpen.

Snel een afspraak kunnen maken en zeer goed geholpen.

vlotte afspraak magelijk

na vertwijfeld zoeken via google hier terecht gekomen Gevestigd in een sportcentrum was even wennen. Snel en prettig afgehandeld. een positief advies.

Fijn geholpen

Mevrouw Mulder heeft mij heel goed behandeld. Stelde mij gerust en was zeer belangstellend. Daarnaast heb ik de vaccinatie niet gevoeld. Ik heb het als heel prettig ervaren. Ga vooral zo door. groetjes, Kees Slot (Diverkees)

Netjes op tijd, goede uitleg en vriendelijk geholpen!

Er werd tijd genomen voor mij en mijn kinderen

Er werd rustig de tijd genomen om mij en mijn kinderen goed uitleg te geven. Een van de kinderen vond het prikken erg spannend, die mocht op de bank liggen. Het andere kind werd niet lekker en ook daar werd de tijd voor genomen tot dat het kind zich weer beter voelde.

zeedistelweg 1

2015 KT Haarlem