Super vriendelijke mevrouw die duidelijk alles uitlegt

IK ben niet echt vannvaccinaties prikken maar het moest, wil ook nietn ziek worden in Suriname. Ze deed het super, heel duidelijke uitleg, gezellig en goed!! Ik zou haar maar nooit niet laten gaan, ze heeft hart voor haar werk. groet Ilse

***

Kwam alleen voor een vaccinatie en toen moest ik ineens ook 30 euro betalen voor een ongevraagd en ongewild consult. ***.

Prettig

Fijne uitleg, extra info, ontspannen.

Nice experience

It was easy to schedule an appointment and learn which vaccines would be ideal for my travels.

• Would you recommend us? Yes

Prima geholpen

Ik had graag de kosten van te voren op de site willen lezen ter informatie.

Duidelijke uitleg op al mijn vragen

Kundig en compleet advies

Erg plezierig hoe alles is uitgelegd!

Wat een top ervaring

We werden op een hele leuke manier geholpen. Wij werden geholpen door jaqueline. Ze geeft passend advies op een super leuke manier! Het was een fijne afspraak.

Fijn

Heel prettig gesprek gehad en heel duidelijke informatie gekregen. Voelt vertrouwd!

Goed advies met oog voor de klant!

Snel geholpen

Vriendelijke meneer, geeft duidelijke informatie..

Deskundig reisadvies gekregen

Prima geholpen door de arts, goede tips gekregen voor onze reis naar Peru en voor de vaccinaties.

Goed geïnformeerd Prettig gesprek Goede zorg na afloop vaccinatie

Duidelijke en goed informatie gekregen

Prettig ontvangst, goede uitleg en duidelijk advies.

Goede ervaring!

Goed advies gekregen, nu goed voorbereid op reis!

ff in het boekje kijken € 29,50

Ik dacht ik ga ff kijken of ik nog een spuitje nodig had, nee dus maar wel afrekenen € 29,50

Melkkoe

Er werd mij vanalles aangeraden wat eigenlijk niet van toepassing was..t keek meer op n melkkoe..maar dat is tegenwoordig overal..en bij de inenting van de gele koorts spuit wat maar minimaal inhoud had werd er ook nog veel verspilt dmv knoeien

Beste mevrouw de Kinkelder, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben uw klacht besproken met de verpleegkundige bij wie u het consult heeft gehad, maar wij kunnen ons niet in uw verhaal vinden. De verpleegkundige heeft u het standaard advies (vaccinaties en malariarecept) voor uw reis naar Gambia gegeven, zoals deze in de LCR-richtlijnen staan. Er is dus geen sprake van dat wij u extra, onnodige vaccinaties aanbevolen hebben. Daarnaast heeft de verpleegkundige geen entvloeistof gemorst. Uw consult is dus helemaal volgens de officiële richtlijnen en de kwaliteitsstandaarden verlopen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Martijn M.T. Vink Arts Reizigersgeneeskunde LCR Eindverantwoordelijk arts

Prima geregeld

Naar verwachting goed geregeld

Ging allemaal erg vlot en netjes.

Ging zoals ik had verwacht - vlot en goed. Informatie was duidelijk, advies was ook goed, en de dame was erg aardig.

Goede reis voorlichting; vriendelijke verpleegkundige die heel veel wist.

Kort krachtig duidelijk top

Goede uitleg

Duidelijk, makkelijk, deskundig

Voor mijn reis naar Indonesie wilde ik een aantal aanbevolen vaccinaties. Er was makkelijk online een afspraak gemaakt en tijdens de afspraak zelf werd ik goed geïnformeerd, en vriendelijk geholpen. Precies zoals ik verwacht had. Heel fijn!

Fijne, deskundige verpleegkundige die rustig de tijd voor ons nam.

Positieve deskundige aandacht en meer.