Sinds Wim zijn bedrijf het heeft over genoten Ben ik heel tevreden

perfect

Denkt met de klanten mee

Super geregeld

Wim kwam direct nadat we contact hadden gehad over ons bed. De volgende dag was het probleem direct verholpen. Bedankt! Goed contact en fijne service!

Goed geregeld

No worry verhuizing

Goede service erg netjes

Alles mooi optijd en keurig het bed verhuisd. Echt aanrader

Uitstekend!

Uitstekend!

Wim is een plezierig persoon en weet waar hij het over heeft.

Netjes en zorgvuldig

Meneer werkt schoon en netjes. Communicatie is vriendelijk en duidelijk.

Altijd gezellig en goed geholpen.

Prima vakman

Zorgvuldig en netjes. Goed geregeld.

Professioneel, persoonlijk en vakkundig

Het was op een maandagochtend al op tijd. Wim was duidelijk en vriendelijk in communicatie en deed vakkundig zijn werk. Het contact met hem is fijn, vriendelijk en open. We weten hem ook weer te vinden als we hem weer nodig hebben.

Netjes gewerkt, proffesioneel en meedenkend.

Super goede service

Ons oude waterbed is leeggemaakt en uit elkaar gehaald op ons oude adres en wegens verhuizing daarna een nieuw waterbed geplaatst op ons nieuwe adres. Ook goede uitleg en we hebben al een keer in het weekend een plak zetje opgehaald voor ons oude waterbed echt prima service.

Snelle levering en goede service

Heel snel een nieuw waterbed geleverd en geïnstalleerd. Vakkundig gedaan en een goede uitleg. Een leuk contact en een vriendelijke man. En hij ligt heerlijk.

Helemaal goed

Goede informatie vooraf. Houd zich aam afspraken. Keurige aflevering.

Een vakman

We hebben al meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van Wim. Van verhuizing tot vervanging van waterzak, tijk en schuimrand. Hij levert goed werk en werkt netjes.

Erg goed en behulpzaam

Erg behulpzaam een aanrader

Zeer positief

Vakman met een klantgerichtheid dat je niet vaak meer tegen komt. Uitstekende service

Prima uitleg en ging Voorzichtig melde spullen om

Prima uitleg en ging voorzichtig om met alles

Perfecte service!

Wim is een kundige vakman die snel en gedegen werk verricht. Wij konden dezelfde avond al in ons waterbed slapen.

Buitengewoon

Zeer prettig in omgang, beleefd en terzake kundig.

Uiterst nauwkeurig en vriendelijk

Ervaringen met andere bedrijven gehad, maar dit was een verademing. Een man met ervaring en met goede adviezen. Bedankt

Ontzettend goed , snel en meedenkend geholpen!

Ons waterbed was zodanig.lek en oud, dat een nieuwe de beste optie was. Na telefonisch overlegd te hebben, en goede info werd een aantal dagen later keurig een nieuw bed geplaatst. We hoefde zelf niets te doen hoorde allemaal bij de service. Wij zijn ontzettend tevreden. !! .

Boekweit 5 1399JN Muiderberg