Altijd goede ervaringen.

Geweldig werk voor een keurige prijs.

Wim is een vakman die zijn vak verstaat.

service

Wim is altijd bereikbaar en levert goede en snelle service in combinatie met eerlijke prijzen. Al vele jaren tevreden klant!

Goed service

Al jaren klant en zeer tevreden snelle service en zeer vriendelijk en bekwaam

Nog steeds tevreden

De verhuizing jaren terug ging perfect. Het jaarlijkse onderhoud altijd laten doen. Nu geheel nieuwe matrassen laten plaatsen. Wordt netjes gewerkt, goede service. En ze liggen heerlijk de nieuwe matrassen.

Super service

Fantastische service

Goede en snelle service

Altijd bereid om te helpen bij problemen met ons waterbed. Je kan hem altijd benaderen

Kwaliteit en vertrouwen

Beste Wim, Attent dat je zelf de regie van het onderhoud hebt. Ik kan op je rekenen. Je voert de beurt met accuratesse, vakbekwaamheid en invoeling uit. Daarbij komt de menselijke maat en de gezelligheid. Sterkte in de omstandigheden met vader. We hopen tot ziens, Pim Esveld

Heel prettig bedrijf om mee te werken komt ze afspraken na is erg kundig op gebied van waterbedden en Wim is een topper van de oude stempel

Uitstekend en deskundig advies, zeer snelle levering en top kwaliteit, het oude waterbed weggehaald en het nieuwe geplaatst, met goede uitleg. Ik zal iedereen waterbedallround aanbevelen

Werkt keurig en lost problemen snel op .

Komt zijn afspraken altijd na en werkt netjes.

geweldig

Als er een probleem is wordt het heel snel opgelost. Man van zijn woord !!!

Fijne service

Onze waterbedden Wim levert uitstekende service.

Heel goed en prettig kontakt

Zorgvuldig

altijd prima service en meedenkend

Wim is een aardige man, komt zijn afspraken na, altijd behulpzaam en meedenkend.

Zoals altijd zeer tevreden

Een zeer betrouwbaar adres voor alles dar met uw waterbed heeft te maken. PRI,amservice en altijd gezellig met Wim. Aanrader.

Altijd top service van Wim

Jaren geleden bij Wim een waterbed gekocht en de service voor onderhoud is top! Altijd vriendelijk.

Top service!

Sinds een aantal jaar een uiterst tevreden klant.

super geregeld fijne man

hij doet als keurig niks mis mee top

Aanrader

Fijne ervaring gehad met Wim. Wim was vriendelijk en heeft goede service geleverd. Contact over een geschikte datum verliep soepel en snel.

Goed totaalpakket

Goede service, goede communicatie, transparant, klantvriendelijk en eerlijk en recht door zee... Waar vind je deze kwaliteiten nog vandaag de dag bij ondernemers? Super geholpen na onze verhuizing en de verhuizing van het waterbed. Duidelijke uitleg, aandachtspunten en tips.

De werkzaamheden worden prima uitgevoerd

De werkzaamheden worden uitstekend uitgevoerd. Dit op een klantvriendelijke wijze. Echter als je zoals ik in Twente woont dan moet je wel bij een onderhoudsbeurt een lange tijd wachten totdat een afspraak gecombineerd kan worden met een andere afspraak in de regio. Dit vanwege de afstand van de standplaats van Waterbedallround naar regio Twente.

Super Service op zaterdagochtend!

Het verwarmingselement stuk van het Waterbed. Wim gebeld, op voorraad in zijn bestelbus. Afhalen op zijn privéadres was geen probleem. Na het achterlaten van onze gegevens (zonder verificatie!!) het onderdeel meegekregen en later op de dag een tikkie ontvangen met het verzoek tot betaling. Factuur dezelfde dag per e-mail ontvangen. Wat een vertrouwen en service! Deze zaken dien je te zoeken zoals een speld in een hooiberg.

Super service

Prima service geleverd.