3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb de training Personal Branding van Molijn Training als positief ervaren. De e mails met vragen en feedback heb ik als vervelend ervaren. Misschien is het een idee om deze te vervangen door over een jaar een dagdeel weer samen te komen en kijken of we iets verandert hebben in onze dagelijkse werkzaamheden, of in onze communicatie. Dat voor ons zelf een veilige en ontspannende werkomgeving hebben kunnen creëren.

• Persoonlijk contact

De training was goed verzorgd, locatie prima bereikbaar. Faciliteiten waren ook goed, net als de lunch :). De trainster die we hadden had een plezierige en rustige uitstraling, dus al met al ben ik zeer tevreden!

• Persoonlijk contact

Kleinschalig, snel antwoord op praktische vragen, persoonlijk, prettige sfeer, beide keren een enthousiaste kundige trainer met veel ruimte voor eigen inbreng en vragen, en een lekkere lunch :-))

• Persoonlijk contact

Fijne trainer, goeie opbouw van de training. Leuke en interessante opdrachten. niet te makkelijk, maar zet je aan t denken. Dit is natuurlijk ook de opzet van de training. Geeft een goed zelfbeeld.

Euclideslaan 263 3584BV Utrecht

Over Molijn Training

Molijn Training is een eigenzinnig trainingsbureau. Vanuit eigen ervaring gecombineerd met 30 jaar wetenschappelijk onderzoek hebben zij een competentiegericht trainingsaanbod ontwikkeld dat mensen maximaal weet te onderscheiden van robots en computers. Molijn Training is daarmee het eerste trainingsbureau dat heel concreet een programma van vaardigheidstrainingen aanbiedt waarmee werkende mensen vanaf MBO-niveau zich goed kunnen aanpassen in een snel veranderende arbeidsmarkt. Meer weten? Zie