Voegenstift Wit

Ik was de vieze voegen van mijn douche helemaal zat en wilde hem eigenlijk nieuw laten betegelen. Maar omdat dezelfde tegels ook bij het bad zijn gebruikt, zou ik de hele badkamer moeten laten revoveren. Daar had ik het budget niet voor. Toen kwam ik voegensitft.nl tegen en alhoewel ik skeptisch was, heb ik er toch twee besteld. Makkelijk in gebruik met een super dekking en de douche lijkt weer als nieuw! Zo kan hij (hopelijk) nog een paar jaar mee.

Voegenstift Zwart

Dekt goed makkelijk in gebruik ruikt niks van gewoon goed product .je kan snel je voegen een kleurtje te geven

Voegenverf Wit, Kwasten, Ontvetter

Hecht enorm goed en is echt spierwit Makkelijk te verwerken

Voegenstift Wit

Completely transformed my bathroom floor in one easy step.

Voegenstift Wit

In mijn badkamer mijn voegen gedaan de voegenstift en de voegen zijn weer mooi wit. Ik raad het iedereen aan.

Voegenstift Wit

Dit product werkt prettig en het geeft een goed resultaat. Ben er tevreden over! En snel geleverd.

Voegenstift Wit

Ik heb jullie voegenstift 1 week geleden gebruikt op +/- 40 lopende meter voegen waarvan 5 meter met eender welk product niet meer te reinigen waren (bleekwater, soda kristallen, backing soda, HG, en andere mengelingen. Enkel de voegen in onze douche nu ingestreken met ammoniak (om te ontvetten) en laten uitdrogen. Met 1 stift heb ik deze klus kunnen klaren en op de 5 meter slechte heb ik 2 x deze verf aangebracht. Resultaat : spierwitte voegen! Echt een aanrader !

Voegenstift Wit

Eenvoudig aan te brengen. Dekt vrij goed. Punt gaat er wel vrij snel aan maar ik vrees dat dit logisch is. Beter reservepunten steeds bijvoegen. Conclusie TOP product.

Voegenreparatie Wit

Snel ontvangen nog niet gebruikt. Dus kan er helaas nog niets over zeggen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Voegenreparatie Zilvergrijs

Donkergrijs/antraciet valt redelijk blauw en licht uit. Bij tegels die een bruine ondertoon antraciet hebben, zou ik deze kleur niet kiezen. Eerdere ervaring in andere kleur was positief! Het product is makkelijk aan te brengen, is relatief snel droog en blijft goed zitten, ook in contact met water.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Beste Marjolein, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Het kan voorkomen dat de kleur van de Voegenstift/Voegenverf anders oogt dan verwacht door onder andere de combinatie tussen tegelkleur en voegkleur waardoor de kleur van de voeg anders kan ogen als gevolg van invloed van omringende kleuren. Het beste om te doen om ongewenste kleuren tegen te gaan is het vragen om een kleuradvies. Onze klantenservice helpt u graag met het vinden van een goed passende kleur, wel vragen we hiervoor om een foto van de tegels. Zo kunnen we u helpen om ongewenste verrassingen te voorkomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Crèmewit, Ontvetter

Ik was sceptisch omdat we al van alles hebben geprobeerd, maar dit werkt echt! De douchecel ziet er als nieuw uit en geen kleurverschil met de rest van de badkamer. En zooo makkelijk aan te brengen, wie binnen de lijntjes kan kleuren kan dit ook. Alles wel 2x gedaan en de plekken waar zwarte schimmel zat heb ik 3x gedaan. Nu ben ik benieuwd hoe lang het mooi blijft, vorige week gedaan dus dat weet ik nog niet. Voor de zekerheid had ik de ontvetter gebruikt en hebben we de badkamer 24uur voor en na niet gebruikt. Geen idee of dat verschil heeft gemaakt. Zeer tevreden over dit product

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Kitstift Wit, Ontvetter

Fijne stift. Bestel wel extra punten mee! Goed om bij te bestellen., anders ga je het waarschijnlijk niet redden.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Wit

Ik heb de voegen in mijn badkamer gerepareerd met het product, het ziet er goed uit en was makkelijk te verwerken. Ben tot nu toe zeer tevreden maarhet zit er nog maar een week op dus.... Het enige is wel als je veel voegen moet repareren dan heb je wel meer nodig dan 1 pakje dus hou daar rekening mee.

Voegenverf Wit, Kwasten, Ontvetter

Tot zover ben ik zeer tevreden over het product. Het is afwachten hoe het over een jaar is. Heb je echt nodig bij deze klus. Werkt zeer goed, ik ben zeer tevreden.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Superhandig in gebruik , hier heb je echt wat aan in de badkamer

Voegenstift Wit

Dit had ik jaren eerder moeten hebben! Badkamer is weer als nieuw. Erg blij mee!!

Voegenstift Wit, Voegenbeschermer Nanostift

Super product. Gebruikt voor de voegen in de keuken, deze waren erg vies en verkleurd. Op deze manier kunnen de tegels toch weer even fris ermee door. Fijn aan te brengen product, of het werkt dat zal nog moeten blijken.. Voor nu gebruikt voor de licht grijze voegen in de keuken, deze worden ergs snel vies met een peuter en een hond

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Reservepunten Beitel 3mm, Kitstift Wit

makkelijk aan te brengen water en kleurvast kan het iedereen aanbevelen voegwerk blijft er als nieuw uitzien!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Kitstift

Voegenstift Lichtgrijs, Ontvetter

Ik heb tegels en voegen eerst uitgebreid schoongemaakt en met Tulipaint Ontvetter behandeld. Daarna was het gebruik van de Tulipaint Voegenstift een eenvoudige klus & zag ik meteen resultaat! Ik heb de stift tweemaal aangebracht en ben enorm tevreden over het eindresultaat! Het lijkt weer als nieuw!

Voegenstift Wit

Heel tevreden eerst besteld voor keuken nu badkamer top product

Voegenverf Lichtgrijs

Was een beetje bang voor 'gesmeer' op de tegels, maar even een proefstukje gedaan en het ziet er keurig uit! Restanten door met een stukje papier over de tegels te wrijven gemakkelijk te verwijderen. Kortom aanrader en blij mee want nu eindelijk weer mooie voegen! Jeroen T

Voegenstift Wit

Fantastisch product,eenvoudig in gebruik met een mooi resultaat, snelle levering van de producten.

Voegenreparatie Lichtgrijs

Topspul! Makkelijk verwerkbaar en een prima resultaat!

Voegenstift Wit

Super, vloer ziet er weer super netjes uit! Advies, ik zou wel extra stiftjes bestellen.

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Ben er net mee gestart en dekt veel beter dan de eerdere stiften die ik elders kocht. Ik kan me voorstellen dat je met een zwarte stift slechts 1 keer over de voeg hoeft te gaan. Witte voegen vragen toch wel wat meer lagen. Best een klusje, maar mooi resultaat.