Voegenstift Wit, Ontvetter

Ik heb dit product al iets van 3x gebruikt en ben er nog steeds tevreden mee, het dekt mijn voegen goed tot het stralend wit blijft. Ik raadt het voor veel mensen aan die moeite hebben met het wit houden van hun voegen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet , Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

De voegen in mijn badkamer waren na drie jaar wit uitgeslagen van de kalk. Erg jammer want de badkamer is verder nog als nieuw. Met de voegenstift van Tulipaint was dit probleem snel opgelost. Het is gemakkelijk aan te brengen. De punt van de stift volgt met gemak de lijn van de voeg tussen de regels. Je kunt bijna niet knoeien. De punt van de stift werd na enkele meters gebruik wel wat zacht. Voordat dat hinderlijk werd was ik klaar met de klus. Er zit nog zeker de helft verf in de stift. Bij een volgende klus kan ik de stiftpunt omdraaien zodat ie weer strakke lijnen trekt. Ik had nog nooit gevoegd maar dankzij Tulipaint voegenreparatie is het gelukt! Het pakketje werd vlot geleverd, was netjes verpakt en de gebruiksaanwijzing was duidelijk en eenvoudig. Een zakje afgewogen poeder en een doseerspuitje maken dat je geen fouten kunt maken met de verhoudingen. Met het houten bijgeleverde spateltje moet je het spul roeren, en ook aanbrengen. Dat laatste was wel een gepruts. Het was wel lastig om het voegsel goed tussen de tegels te krijgen. Daarbij ging nogal wat voegsel verloren. Tip: gebruik een kleine spuitzak (waar je taarten mee opspuit), daar kun je het preciezer mee aanbrengen. Misschien kan er zelfs een spuitzakje bijgeleverd worden. Verder ging ‘t perfect.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Ontvetter

We hebben de ontvetter gebruikt voor het ontvetten van de raamkozijnen bij ons clubgebouw gezien de kitranden daar opnieuw gedaan moesten worden en het werkte super. We hadden met 1 potje genoeg om alle kozijnen te doen en de kit heeft erdoor goed kunnen hechten. Ook super fijn dat het geen nare geur had.

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Ontvetter

Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Stift doet goed zijn werk, ik heb een vrij poreuze voeg, dus heb ik alles 2x behandel, met een prima resultaat.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Lichtgrijs

Snelle levering naar België (1dag) product zoals omschreven

Voegenreparatie Lichtgrijs

Prima middel! Ik vond het stokje niet zo goed werken en heb m’n vinger gebruikt om de pasta in de voeg te smeren.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Werkt super, snel geleverd en de voegen in de badkamer blijven veel langer schoon.

Voegenverf Wit, Ontvetter

Wat een topspul wel het overtollige gelijk schoonmaken anders is het veel extra werk achteraf

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift

In het begin deed de stift het niet goed maar naa verloop van tijd kwam de verf er beter uit. Ik moest wel na elke streepje opnieuw het puntje pompen voor nieuwe verf. Ook vond ik dat de stift erg snel leeg was.

• Snelheid/Levertijd

Beste Esther , Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. u moet inderdaad pompen met de stift om verf eruit te krijgen. hoeveel u daarna kan doen is afhankelijk van hoeveel verf er in de stift punt is gekomen bij het pompen. Verder komt het inderdaad wel eens voor dat de stift snel leeg lijkt, dit kan kan liggen aan de stiftpunt, als deze beschadigd raakt of slijt kan deze niet meer het mechanisme in de stift openen waardoor er dus ook geen verf meer uit komt en hierdoor lijkt de stift dus leeg. Echter is elke voegenstift zeker geschikt voor maximaal 40 tot 60 meter aan voeglengte bij een voegbreedte van 5mm. Mocht u eerder al merken dat de stift weinig tot geen verf afgeeft is ons advies om even de stiftpunt te controleren of deze nog goed is en anders deze te vervangen. De stiftpunt kan zeer snel slijten afhankelijk van hoe ruw de voeg is het hoe veel druk er op de stift komt. Daarbij kan het voorkomen dat bij het verven van wandvoegen dat de verf achter in de stiftpunt loopt waardoor er dus minder verf per keer uit komt, hiervoor adviseren we om de stift altijd zo vast te houden dat de stiftpunt het laagste punt is en regelmatig te pompen met de stift op een vlak oppervlakte. Verder hebbe we setjes reservepunten beschikbaar in onze webshop om het maximale uit elke voegenstift te halen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenverf Donkergrijs / Antraciet

Had antraciet genomen, mooie kleur, goede verf, mooi resultaat en een snelle levering

Voegenverf Wit, Kwasten, Voegenreparatie Wit, Ontvetter

Ik ben zo enthousiast over dit product, het geeft de voeg een frisse nieuwe kleur die indringt in de voeg. Onze badkamer is precies hertegeld, helemaal nieuw, de voegen zijn nu zelfs witter dan de verouderde tegels :D eventueel had ik dan beter zeer lichtgrijs genomen ipv wit, dat had ook mooi geweest. Top product! Stevige goed in de hand liggende penselen, doordat het een set is met verschillende punten kon ik makkelijk afwisselen en zien wat het beste past bij onze voegen Heel duidelijke beschrijving, kan niet mis gaan, ik vond het spannend en mijn verwachtingen lagen vrij hoog, met een uitstekend resultaat tot gevolg, onze gebarsten vergeelde oude voegen zijn helemaal als nieuw, ik ben hier zo blij mee! Handig en snel in gebruik, doet wat het moet doen en ik kwam er ruim mee toe, het product geeft amper een geur af of zelfs niets wat zeer aangenaam is tijdens de toepassing.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Snelle levering, fijne klantenservice en de stift zelf werkt super makkelijk. helemaal toppie!!

Voegenstift Wit, Ontvetter

Is mooi wit geworden en is niet moeilijk om te doen.top.

Voegenreparatie Jasmijn

Werkt fantastisch! Reparatie aan de voegen in de douchehoek, prima gelukt! Wij zijn helemaal geen doe t zelvers.

Voegenstift Wit, Ontvetter

Goed idee. Je krijgt snel een mooi resultaat. Je kan alleen niet zien hoeveel er nog in zit.

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Lichtgrijs

Wauw! Wat een super product, snel bezorgt en makkelijk aan te brengen. Mijn badkamervloer ziet er weer uit als nieuw. Had voor de zekerheid 2 stiften besteld, maar redde het met 1.

Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Ik gelofde het niet maar de resultaat is erg goed ik kan geen druppeltjes vet vinden in de voegen mijn vrouw is erg blij

Voegenstift Zwart

Ideale manier om je voegen zwart te maken. Werkt eenvoudig en snel.

Voegenverf Wit, Kwasten

Ideale kwasten voor het verven van voegen of iets anders wat precisie werk is. Je zijn kort en je kunt ze vasthouden als een potlood. Top!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Bij het voorbeeld filmpje op de website leek het te simpel. Ik was dan ook blij verrast dat het echt zo makkelijk was. 5 minuten hele keuken vloer gedaan. Super!!

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Stift al snel beschadigd waardoor ik niet verder kon, kwam al snel heel weinig inkt uit. Voor 2 vierkante meter 1.5 stift gebruikt. Ik vind het persoonlijk niet praktisch.

• Snelheid/Levertijd

Beste Rianne , Bedankt voor het plaatsen van uw review! Jammer om te horen dat u zulke problemen had met de stift. Als de stiftpunt beschadigd raakt is het verstandig deze te vervangen voor een nieuwe stiftpunt. Dit gezien een beschadigde stiftpunt niet meer het interne mechanisme kan openen waardoor er ook geen verf meer uit de stift komt. Hierdoor lijkt de stift vaak leeg of kapot terwijl er nog voldoende verf in de stift zit. De slijtage aan de stiftpunt komt voornamelijk door ruwe voegen maar het gebruik van de stift heeft ook invloed op hoe snel de punt slijt. te veel druk op de stift of het ingedrukt houden van de stiftpunt zorgt ervoor dat de punt sneller slijt. Wij adviseren altijd om voorzichtig op een vlakke plek met de stift te pompen tot er verf uit de stift komt. Merkt u dat de stiftpunt minder verf afgeeft dient u dit te herhalen. Daarbij kan het helpen af en toe de staat van de stiftpunt te controleren. Daarbij hebben we setjes reservepunten beschikbaar. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Kitstift Wit

Wat een fijne stift is dit! draaien en gaan. sommige plekjes wel een paar keer moeten verven maar uiteindelijk een goede dekking gekregen.

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenstift Crème, Ontvetter

Quick delivery, quality of the product very good. So I am very satisfied.

Voegenverf Wit, Kwasten

Prima spul, brengt gemakkelijk aan en de overtollige verf op de tegels is makkelijk te verwijderen. Het verbruik is wel iets meer dan opgegeven.

Voegenverf Lichtgrijs, Ontvetter

Makkelijk te gebruiken en het knapt echt onwijs op! Ik hoop dat het mooi blijft!