Voegenstift Wit

Doet wat het moet doen en het is makkelijk te gebruiken, kwaliteit is ook goed, het verkleurt niet snel, bv als de voegen nat worden.

Voegenstift Wit

Het stiftpuntje is minder geschikt voor te ruwe voegen. Ik heb stift open gebroken en met kinderpenseel de voegen geverfd. Ging prima. En voegen zien er super wit uit. Goed product.

• Snelheid/Levertijd

Beste Anita, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Bij te ruwe voegen raden we altijd extra reservepunten aan. Deze zijn ook los te koop op onze webshop. Om vroegtijdige slijtage te voorkomen adviseren we om eerst het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig een paar keer drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden tijdens voegen verven. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Grijs

Makkelijk te verwerken met uitstekend resultaat.

Voegenstift Zilvergrijs, Reservepunten Beitel 3mm

Prima product. Snelle levering.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

De stift doet erg goed en mijn vloer is weer prachtig. Antraciet kleur wel wat lichter dan ik dacht. Maar staat evengoed mooi.

Kitstift Wit

Heel gemakkelijk te gebruiken, de kitranden hebben weer de kleur, die ze hadden toen ze voor het eerst waren aangebracht

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Ik heb de voegen van mijn badkamertegels (vloer en muur) geverfd met deze stiften, en ik ben erg blij verrast met het eindresultaat! Ik ga deze stift zeker nog een bijbestellen voor de voegen in de keuken.

Voegenverf Wit, Kwasten

De verf is geweldig! Wel even 10-15min wachten met een natte doek de restanten wegvegen, anders veeg je alles weer weg. Te lang wachten zorgt ervoor dat je schilfers krijgt die als stukjes /stipjes op de voeg komen. Ik zou dus iedereen aanraden een potje te kopen!

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Ja, ja, het zal wel, dachten we in eerste instantie. Iets wat te mooi lijkt om waar te zijn.... Maar na inlezen toch besloten om te proberen. En wij zijn 100% tevreden! Onze zwart-witte badkamer van 20 jaar oud, is absoluut weer als nieuw. We vinden het resultaat zeer strak geworden. Kortom, wij zijn erg blij met voegenstift.nl. en raden dit product aan.

• Snelheid/Levertijd

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet, Voegenstift Zilvergrijs, Reservepunten Beitel 3mm

Antracietgrijze voegenvuller gebruikt om een vloervoeg te repareren. Ik had geen enkele ervaring, maar vond het heel makkelijk te verwerken en superstrak resultaat. Ook de muurvoegen in de douche behandeld met zilvergrijze voegen stift en deze zijn weer als nieuw. Bij de voegenstift had ik een zakje extra punten meebesteld en deze waren ook wel nodig. Ik zou deze producten zeker aanraden! Kleine moeite voor groots resultaat.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenverf Wit, Kwasten

Set kwasten zijn noodzakelijk als je geen kunstschilder bent. Voegen zijn smal en set zorgt ervoor dat je niet onaangenaam verrast wordt.

Voegenreparatie Zilvergrijs, Voegenverf Zilvergrijs, Kwasten

Voegenreparatie is heel makkelijk te gebruiken. Mijn douche ziet er zo veel beter uit! Ik heb ook de voegenverf gebruikt om de voeg te schilderen en de badkamer is opvallend opgefrist. Ik ben er heel blij mee.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenverf Zwart

Heel duur spul in n klein potje.....MAARRRRRR, t werkt echt super! Gaat wel wat moeilijk van de tegels af maar dat lag aan de toplaag, die was ongeglazuurd!

• Snelheid/Levertijd

Beste Studio de Brink Totte, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Klein potje maar wel voldoende om tot 500 meter lange voeg mee te verven :) Bij niet geglazuurde tegels adviseren we om de overtollige verf op de tegels meteen af te vegen. Dit geldt ook voor de natuursteen tegels. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Zwart

De stift werk lekker, de stift punt is veel te snel versleten. Een extra bijgeleverde punt is geen overbodige luxe. De verf uiteindelijk aangebracht en een klein penseeltje. ( de dop van de pen gezaagd en het penseel er in gedoopt: nog verf voor vele meters voeg)

• Snelheid/Levertijd

Beste Roel, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Uit verschillende testsessies weten we zeker dat de standaard meegeleverde stiftpunt wel voldoende is voor 40 a 60 meter lange voeg. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Hebt u te ruwe voegen? Dan kunt u bij ons extra reservepunten bestellen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Grijs

voldoet uitstekend aan de verwachting

Voegenverf Crème, Kwasten

De kwasten zijn ideaal ontworpen om netjes mee te kunnen werken.

Voegenstift Zwart

Wat een eenvoudige manier m je badkamer een totaal andere look te geven. De stift is gemakkelijk in gebruik en heeft bovendien ook nog een anti schimmel goedje erin verwerkt. Mevr Smid uit Den Haag

Voegenstift Zilvergrijs, Reservepunten Kogel 5mm

Very good product

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

De kogel 5 mm reservepunten zijn een uitkomst en gewoon noodzakelijk om aan te schaffen bij de stift. De voegen zijn vaak grover dan je denkt en per stift gebruik ik er minstens 2. Ook voorkom je dat je een stift te snel afschrijft omdat je denkt dat deze leeg is. Ik adviseer U om bij elke stift standaard 2 reservepunten te doen en verhoog dan de prijs iets. Zo voorkom je dat je weer apart punten moet bestellen en kun je de klus in een keer afmaken. Ik ben verder tevreden over het resultaat en heb u bij een paar vriendinnen aanbevolen. Succes verder in uw nieuwe huisvesting.

Voegenstift Zwart

contact was heel prettig en duidelijk. De stiften zelf deden wat ze beloofden alleen was ik er wat sneller doorheen dan ik bedacht had. Maar bijbestellen was zo geregeld en de levering snel

Kitstift Wit

Kitstift werkt prettig. Voegen waren erg vergeeld en moest het wel 2x doen, maar resultaat erg goed. Fijn!

Voegenstift Wit

voldoende slijten wel snel vooral bij een wat groffe voeg

Voegenstift Zilvergrijs

Voegen weer als nieuw ! Zeer makkelijk aan te brengen. Echt een aanrader ! TOP product

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Erg fijne marker, verf komt er gelijkmatig uit en droogt snel op de voeg, eventuele foutjes kon ik makkelijk van de gladde tegels krabben. Droogt mat in exact de kleur die ik besteld heb, zeker een aanrader! Bij hele grove voegen ook fijn dat je de tip om kan draaien zodat je een strakke lijn kan blijven trekken

Fijn product