Voegenverf

Super makkelijk en top resultaat van wit naar grijs echt een aanrader Mvg Gunter

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Scheuren in de douche voegen

Makkelijk te verwerken en met een super goed eindresultaat. De voegen zijn weer als nieuw. Zeker aan te bevelen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Super voegenstift.

Doet wat het beloofd, nl de voegen in de badkamer weer wit maken. Snelle levering. Wij zijn tevreden.

Top product

Ik heb vorige maand een voegenreparatie van tulipaint voor voeg reparatie gekocht. Ik heb het nu pas gebruikt en het is meer dan uitstekend

• Snelheid/Levertijd

Ben er oprecht erg blij mee!

Ik was wat sceptisch, maar proberen kon geen kwaad. Ben inmiddels een ontzettend tevreden klant! Mijn badkamervloer is gelegd in beton zonder voegen. Dit geeft die ouderwetse smoezelige look. Ik had hierdoor verwacht meerdere stiften nodig te hebben i.v.m. de harde structuur en wellicht het intrekken vd verf. Maar het ging ontzettend soepel! Mijn vloer is volledig bijgewerkt incl. de vloertegels vd douche, het heeft me weinig tijd en inspanning gekost en de badkamer ziet er nu modern en weer fris uit. Tevens zijn de voegen nu zelfs beter schoon te houden dan voorheen. Ben er oprecht erg blij mee! (Ik zie hier helaas geen optie om een foto toe te voegen)

• Snelheid/Levertijd

Beste Nirmalie , Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review! U kunt de Before&After foto's naar BeforeAndAfter@voegenstift.nl mailen. U maakt dan meteen kans op 100% cashback op uw aankoopbedrag! Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Verschil is enorm

Ik heb ,om het eerst uit te proberen, de stift besteld , maar ik ben zo tevreden dat ik nu een blik heb besteld om de gehele woonkamer te doen. wat een verschil zeg!!! Nu kijken hoe lang het zo blijft.

Makkelijk en goed

Makkelijk en goed, inhoud komt overeen met opgave.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Prima voegen reparatie middel en service

Prima voegen reparatie middel en service

Heel tevreden

Top, snelle levering en handig in het werken met de stift.

Werkt perfect en makkelijk

Werkt perfect, heel makkelijk om mee te werken

• Snelheid/Levertijd

Geweldig product zijn die voegenstiften

Wat een geweldig product zijn die voegenstiften. de verweerde voegen die van oorsprong licht grijs waren, nu netjes antraciet gemaakt. 50 vierkante meter in nog geen 3 uur gekleurd, zelfs met 2 linkse handen is dit een simpel karweitje. Voegenstift.nl, dank je wel voor dit geweldig mooi product.

Voegen reparatieset

Heel fijn reparatiesetje om gaten in de voegen te repareren

Prima stift maar!

Prima stift om mee te werken, echter 60 meter inkleuren in praktijk niet mogelijk. Met een beetje geluk haal je drie meter. Ligt niet aan de inhoud wellicht, daar kom je niet achter, ligt aan de stift en de kwaliteit hiervan. Stift verdwijnt in koker en neemt geen verf meer op. Na drie meter ben je uitgekleurd.

• Snelheid/Levertijd

Beste S, Bedankt voor het plaatsen van uw review! De voegenstiften zijn beveiligd tegen uitdroging. Als het stiftpuntje versleten of korter is geworden dan kunt u niet meer goed op de stift drukken waardoor dus ook geen verf meer uit komt. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste zoals op de website ook vermeld staat: eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Hebt te ruwe voegen? Dan is het verstandig om nog reservepunten te bestellen. Want één voegenstift is wel voldoende voor 40 a 60 meter lange voeg. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Prima resultaat!

Prima resultaat! Eenvoudig aan te brengen.

Goeie en snelle service

Goeie en snelle service

Voegenmarker

Prima product , makkelijk in gebruik

Witte voegenreparatie van Tulipaint

Ik heb dit produkt vorige week gekocht en ben er tevreden over

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en prima eindresultaat

Opzoek naar een voegenstift, tik je wat in op Google en ik kwam hier terecht. Een uitgebreide keuze icm de prijs deed me besluiten twee stiften te bestellen. Vandaag ontvangen en gelijk uitgeprobeerd. En dat uitproberen bleek uiteindelijk een prima eindresultaat op te leveren. Dus ik ben hartstikke tevreden. De verkleurde voegen zien er weer keurig uit!

• Snelheid/Levertijd

Raad het iedereen aan mocht dit nodig zijn!

Helemaal fantastisch had dit niet echt verwacht Maar een heel mooi resultaat Raad het iedereen aan mocht dit nodig zijn

Makkelijk en strak resultaat

Heb dit gekocht na lezen van de beoordelingen en ja het is prettig spul om mee te werken, Vult de breuken in de voegen goed, makkelijk en strak resultaat. Zeer tevreden mee een aanrader wat mij betreft.

Voegenverf

Doet wat het beloofd.

Geweldig product super simpel aan te brengen en resultaat is top

Geweldig product super simpel aan te brengen en resultaat is top

• Snelheid/Levertijd

Kit in de badkamer ziet er weer uit als nieuw

Heel gemakkelijk, goed pompen en dan soms even 2x eroverheen trekken. Het is weer wit, als nieuw, echt heel leuk, want het was heel bruin geworden.... Nu hoef ik niet dit deel van de badkamer af te breken en opnieuw te tegelen, want het ziet er net zo uit als het nieuwe deel!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

tulipaint voegen repareren

prijs en kwaliteit zijn zeer goed

Voegenstift lichtgrijs

Zeer gemakkelijk te gebruiken, zeker een aanrader! Je kan je voegen op een nauwkeurige manier verven