Voegenreparatie Grijs

Snelle levering en eerlijk geprijst. Op de website staat een duidelijke video over hoe het te gebruiken en zelfs voor de 1e keer makkelijk zelf te doen. Ik zou andere deze site aanraden en zelf hier terugkomen bij volgende keren dat ik iets nodig heb.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Lichtgijs

Had al ee prima review geschreven over de prima verwerkbare voegenstift,maar kwam nog 1 vierkante meter te kort waardoor ik er nog eentje moest bijbestellen. Dit is geen probleem want die kunnen we gebruiken mocht er in de toekomst per ongeluk een beschadiging ontstaan aan een voeg.Gemakkelijk te repareren.

Voegenverf Wit

Ik heb de voegen in de keuken wit gemaakt. Heel gebruikersvriendelijk. Iedereen kan dit doen! En voor dit geld keuken opgepimpt, zonder opnieuw te moeten tegelen. Heel blij mee!

Voegenstift Crèmewit

Zeer makkelijk in gebruik.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Ik had viegenstift besteld, maar moet kitstift zijn. Goed geholpen en mag het gewoon omruilen

Voegenstift Wit, Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Heel gemakkelijk in gebruik. Werkt snel, efficiënt en effectief! Drie dubbele win-win wonderstift. Mijn badkamer ziet eruit alsof hij gister geplaats is. GE-WEL-DIG! Super fijn middel! Het ontvet de muren en voegen heel gemakkelijk en snel. Ik heb dit product aan al mijn vrienden en familie aangeraden.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

voor de eerste maal besteld en heel tevreden over het product.is mooi wit,goed aan te brengen.zonet nieuwe bestelling geplaatst ,TOP

Voegenstift Wit

Werkt top! Moet wel twee keer over de voegen heen.

Voegenverf Crèmewit

Prima product en ben zeer tevreden. Mijn marmeren tegels zien er weer prachtig uit met de voegenverf, geen zwarte voegen meer. Wat een verbetering van de vloer.

Voegenstift Grijs

Geweldig product, was er een beetje cynisch over voordat ik het bestelde maar ben heel erg tevreden nu ik het gebruikt heb. Koop het zeker weer voor mijn andere betegelde ruimtes.

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

Supergoed en makkelijk te gebruiken. Geeft meteen een fantastisch resultaat en goed afneembaar.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Kitstift Zwart

Echt een fijn product die mijn badkamer een upgrade heeft gegeven! Weg met vieze voegen en mijn. badkamer als nieuw.

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenverf Zwart, Kwasten

Zonder een verbouwing ziet de toilet er weer als nieuw uit, nu de voegen zijn bijgewerkt. Goed product.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Wit

Werkt goed, maar er zit niet veel in een stift ...

• Snelheid/Levertijd

Beste Markus, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Elke Voegenstift is zeker geschikt voor maximaal 40 tot 60 meter aan voeglengte bij een voegbreedte van 5mm. Problemen met verf uit de stift halen worden 99% van de tijd veroorzaakt door de stiftpunt. Als deze beschadigd raakt kan deze een mechanisme in de stift niet meer openen welke de verf goed houdt waardoor er geen verf meer uit de stift komt. Hierdoor kan een stift leeg lijken terwijl er nog voldoende verf in zit. Het vervangen van de stiftpunt lost dit probleem dan altijd op. Echter kan het gebeuren dat de punt slijt of beschadigd waardoor deze dit mechanisme niet meer kan openen. Hierdoor komt er dus geen verf meer uit de stift ook al zit er nog ruim voldoende verf in de stift. Hierdoor kan een stift leeg/opgedroogd/kapot lijken. Hoelang u kunt doen met een stiftpunt hangt af van de voeg en het gebruik, bij zeer ruwe voegen of verkeerd gebruik zoals te veel druk op de stift of door de punt ingedrukt te houden bij het bewegen over de voeg kan de punt extreem snel slijten. Er wordt helaas vaak al snel overschat hoeveel druk op de stift nodig is wat leidt tot vroegtijdige slijtage. Bij problemen met een product kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat we u hiermee kunnen helpen. In onze webshop hebben we ook setjes reservepunten beschikbaar om het maximale uit uw Voegenstift te halen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Crèmewit

Ik heb de voegenstift gebruikt voor het kleuren van de voegen tussen lichtgekleurde woonkamer tegels, even wennen met het schudden en drukken van de punt, maar De stift werkt inderdaad heel gemakkelijk en resultaat ziet er met crème wit kleur voegen fraai uit. Bovendien weinig bijwerken nodig . Prima!

Voegenstift Wit

Heel praktisch en gemakkelijk aan te brengen , top produkt !

Voegenstift Zilvergrijs

Precies de kleur die ik moet hebben. Makkelijk in gebruik

Voegenreparatie Zilvergrijs

Makkelijk aan te brengen, goed ontvetten, wel goed de overige voegenvuller van de tegels halen. Het zit nu een paar maanden in de badkamer, schimmel krijgt geen kans meer, is waterdicht, kleurecht en makkelijk schoon te maken. Mooi spul!

Voegenstift Zwart

Super spul dekt in een keer had ik eerder moeten weten . En nog bedankt voor de snelle levering

Voegenstift Wit

Werkt perfect op de tegeltjes in de douche..

Voegenverf Zilvergrijs

Levering zeer vlot verlopen. Ik probeer de verf meteen uit.

Voegenstift Crèmewit

Super snel, werkt goed en blijft goed zitten. Aanrader!

Voegenstift Zilvergrijs, Voegenreparatie Wit

Eenvoudig een goed resultaat!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Een handig zakje van 100 gram met duidelijke instructies. Ik heb een deel gebruikt en de rest bewaar ik voor een volgende keer. Ook goed te doen voor mensen die normaal niet tegelen.

Werkt super makkelijk!