Kitstift

Beste oplossing! En zo gemakkelijk om te gebruiken. Onze badkamer lijkt weer nieuw. Ik kende het niet maar kan het nu iedereen aanraden

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

Topproduct

Een topproduct en zuinig in gebruik. De voegen van ons aanrechtblad zijn weer als nieuw, een wereld van verschil. We zijn bijzonder blij met het eindresultaat!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Ik ben voor 200% tevreden

Zwarte voegen stift besteld voor de badkamer. Dacht dat ik het net niet zou redden met de stift, wel dus!!! Zelfs mijn toilet op de begane grond nog gedaan en nog steeds niet op!! Voegen zien er als nieuw uit Ik ben voor 200% tevreden

Niet tevreden

Mijn douche met de voegen stift getekend, zag er mooi uit! Alleen helaas na 1 keer douchen zag ik dat de kleur van de voegen stift al weer afnam, het vervaagd. Dus niet tevreden over dit product!

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Snelheid/Levertijd

Beste Nadine, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Uw klacht kan alleen voorkomen als er geen rekening gehouden wordt met de onderstaande punten: • Voegen moeten vooraf schoon en 100% vetvrij zijn. Want het is zeer belangrijk dat de voeg de verf kan intrekken. Anders blijft de verf op de voeg zitten en hierdoor is de kans groot dat het niet permanent wordt. • Voegen moeten 100% droog zijn voor het aanbrengen van de verf. • Voor een optimale eindresultaat wordt 24uur droogtijd geadviseerd. De verf zelf is 100% waterafstotend. Als de verf na 1x douchen begint te vervagen dan vermoed ik dat de laatste genoemde punt de reden is. Wij testen wekelijks de geverfde voegen met verschillende schoonmaakmiddelen en stoomreiniger van 150 graden. Daarom zijn we ook zeker dat de verf permanent en waterafstotend is. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

prima stift, alleen achteraf gezien was voegenverf een goedkopere keuze geweest.

Voegenstift

Super stift! Dekt goed, verf naast de voeg is goed weg te halen. Eindresultaat is fantastisch!!

Zalig product

Ik zocht al zo lang naar een middel om mijn douchevoegen terug proper te krijgen. De voegenverf heeft het helemaal waar gemaakt. Super gemakkelijk aan te brengen. Je hoeft niet binnen de lijntjes te kleuren en kan de overtollige verf gemakkelijk weg krijgen. Ik had voldoende met 1 laag om de witte voegen als nieuw te krijgen en met 2 lagen waren de grijze voegen wit. En we konden snel terug douchen. Zalig product.

• Snelheid/Levertijd

Super makkelijk. En mooi resultaat.

Super makkelijk. En mooi resultaat. Even doorhebben hoe het makkelijkste de inkt blijft stromen. Want soms lijkt deze al op. Met een paar keer opnieuw de punt indrukken en even wachten stroomt de inkt weer verder. Is even doorhebben dat dit het beste werkt.

• Snelheid/Levertijd

Beste Naomi, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Ik vermoed dat u wandvoegen hiermee heeft geverfd. Zoals we op de FAQ pagina hebben vermeld: Wanneer u met de stift wandvoegen verft, houdt u de stift schuin in uw handen waardoor de verf moeilijk bij het stiftpuntje komt. Dit heeft eigenlijk hetzelfde effect als wanneer u met een pen op de muur schrijft. In dit geval paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats drukken totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de wandvoegen heen gaan. Of bij wandvoegen verven de stift in een hoek van 45 graden houden voor een continue verfstroom. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

In 1 woord geweldig!!!

In 1 woord geweldig!!! Makkelijk en snel een mooie frisse vloer ik ben er super blij mee!!

Duur

Het product en de service zijn prima, snelheid bezorging ook. Alleen ik vind het product wel vrij duur.

Witte voegenverf

Het produkt dekt zelfs hele donkergrijze voegen. Het opbrengen ging wel goed met een dun kwastje, alleen het schoonmaken kostte toch meer tijd dan gedacht. Maar het resultaat mag er zijn, erg blij daarmee.

In één woord WAUW!!!

Wát een geweldig product! Mijn tegelvloer was ik al geruime tijd "zat" door de vieze voegen die ik maar niet schoon kreeg. Totdat mij jullie product werd aangeraden , een beetje sceptisch, maar toch. Voegenstift besteld en eraan begonnen. In één woord WAUW!!! Ik heb gewoon een compleet andere vloer!!! Eerst de bijkeuken gedaan, nu bezig om met de voegenverf de gehele benedenverdieping te doen. Het wordt zó mooi! Super makkelijk in gebruik. Niet twijfelen gewoon dóen, krijg je geen spijt van!!!!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Ik ben weer happy met mijn vloer.

In de badkamer heb ik zwarte tegels met een antraciet voeg die wat lelijk werd. Ik heb twee zwarte voegen stiften besteld en de voegen opnieuw ingekleurd. Dit gaat heel gemakkelijk en als advies geeft ik mee dat je daar waar je de tegel raakt dit het beste gelijk kan verwijderen. Het resultaat, in een woord prachtig. Het product heeft mijn verwachting overtroffen en ik ben weer happy met mijn vloer.

Kitstift

De kitranden zien er we er mooi fris wit uit.

Helemaal goed!!

Helemaal goed!! Heb hier niets aan toe te voegen. Anja

Handig

Ik vind het handig, makkelijk, goed te gebruiken. Het is echt een aanrader. Tip de punten altijd ectra bij bestellen. Geeft een goed resultaat. Ik ben erg blij mee.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Zeer tevreden!

Zeer tevreden! Mijn douche van 20 jaar oud ziet er weer helemaal fris uit.

• Snelheid/Levertijd

voegen en siliconenkit weer mooi wit

de voegen zijn weer als nieuw geworden. Ook de siliconenkit verf werkt perfect.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Kitstift 5mm

Wat een oplichterij. Reviews die n negatief zijn, komen niet op de site. De reviews die er wel op staan, hebben allen dezelfde zinsopbouw en taalgebruik. Nep dus.

• Snelheid/Levertijd

Beste E, Bedankt voor het plaatsen van uw review! U heeft zelf een reviewverzoek per mail ontvangen om een review te plaatsen en daar hebt u gebruik van gemaakt en deze wordt nu gepubliceerd. Waarom zouden we reviewverzoeken naar klanten sturen als we het allemaal zelf schrijven? Alle reviews zijn geverifieerd. Als u een review plaatst (zowel positief als negatief) met een ander e-mailadres dan de geplaatste order dan wordt deze helaas niet gepubliceerd. Wij verzamelen klantenbeoordelingen via een externe, onafhankelijke partij (Klantenvertellen.nl). De onafhankelijkheid is voor onze consumenten juist een reden om de reviews die hierop verschijnen als betrouwbaar te beoordelen. Simpelweg omdat we deze reviews niet kunnen manipuleren. Hebt u nog andere vragen/klachten, dan kunt u contact opnemen met onze klantenserviceafdeling. Zij zullen u graag te woord staan. P.S. U hoeft volgende keer geen 10 sterren geven om uw review gepubliceerd krijgen. Want ook negatieve beoordelingen worden gewoon gepubliceerd. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Resultaat is goed

Resultaat is goed. Punt vd stift nog wat te dun voor mijn voegen. Een rechte, platte werkt, denk ik, gemakkelijker.

• Snelheid/Levertijd

Fijn product, zeer aan te raden!

Fijn product, zeer aan te raden!

Kleur is niet goed

We hebben anthraciet/donkergrijs besteld. Kleur op de nieuwe voegen lijkt zilver .

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Snelheid/Levertijd

Beste Mity, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is onmogelijk! U dient het potje voor het openen goed te schudden en na het openen goed te roeren. Uw klacht is zojuist doorgestuurd. Mijn collega's van de klantenservice afdeling gaan met u contact opnemen om te kijken of u de juiste kleur heeft ontvangen. Want wij verkopen namelijk ook lichtgrijs/zilvergrijs kleur. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstiften en reservepunten Kogel

Zowel voegenstiften als reservepunten besteld. De stiften werken erg fijn, de stiftpunten zijn makkelijk om te draaien en te vervangen en het eindresultaat is super! Ik ben er blij mee

Voegenmarker wit

super spul mooie voegen geworden

• Snelheid/Levertijd

Fanatische voegenstift met reservepunten van kogel

Fanatische voegenstift en super dat deze punten los bij te kopen zijn. De voegen zijn erg ruw waardoor de punt snel slijt.

Over Voegenstift

Filter op Taal