Voegenstift Lichtrgrijs, Ontvetter

Ik vind het fantastisch , voegen van mijn tegels in mijn appartement weer helemaal als nieuw

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Het voldoet volledig aan mijn verwachting. Beitel 3 geeft een mooie strakke voeg

Voegenreparatie Grijs, Ontvetter

Het product werkt veel beter dan gedacht of gehoopt. Heel gemakkelijk te bereiden en te gebruiken. Het resultaat is beter dan verwacht. Werkt duidelijk ontvettend. Gemakkelijk in gebruik.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Zilvergrijs

Voegen eerst gereiningd, enkele uren laten drogen en daarna de voegen met de stift behandeld. Sommige voegen moesten meer dan eenmaal behandeld worden. Het resultaat was verbluffend!

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

de stift maakt de voegen egaal van kleur. Makkelijk aan te brengen. Ik heb de voegen van de toiletvloer gekleurd, geen ontvetter gebruikt, omdat deze vloer niet vet is.

Kitverf Wit

Snelle levering en product voldoet

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitverf

Voegenstift Crèmewit, Reservepunten Kogel 5mm, Ontvetter

Prima product. Het was een beetje onwennig om er de eerste keer mee aan de slag te slaan. De dekking was een beetje afhankelijk van de ondergrond : gladde of wat ruwe voeg. Het hielp goed om de "ruwe" gedeelten een keer extra te behandelen. Goede breedte in mijn situatie

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Crème, Ontvetter

Superstiften, dekken goed na 2 lagen!

Voegenstift Zilvergrijs

Goede service, ik had de stift snel in huis. De stift is ook erg gemakkelijk te gebruiken en geeft gelijk een andere look aan de tegels. :)

Voegenstift Wit

Zeer snel leeg, punt stift werkt niet goed/verdwijnt in de huls.

• Snelheid/Levertijd

Beste Edwin, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Dit probleem komt wel eens vaker voor en is gelukkig extreem gemakkelijk op te lossen naast dat de stift hoogstwaarschijnlijk nog niet leeg is maar enkel zo lijkt doordat de punt versleten is. Hierdoor kan deze het mechanisme in de stift niet openen waardoor er geen verf uit de stift kan komen. Dit mechanisme is namelijk ook de reden waarom u herhaaldelijk de stiftpunt moet indrukken om verf uit de stift te krijgen ofwel moet pompen met de stift. Als de punt echter dus beschadigd is komt er ook geen verf meer uit de stift waardoor deze leeg lijkt. Dit probleem is daarom op te lossen door de stiftpunt te vervangen voor een nieuwe. Hoelang u met een stiftpunt kunt doen is volledig afhankelijk van de voeg en het gebruik. De punt kan extreem snel slijten maar alleen bij zeer ruwe voegen of verkeerd gebruik zoals te veel druk op de stift of door de punt ingedrukt te houden bij het bewegen over de voeg. Er wordt vaak overschat hoeveel druk op de stift nodig is om de punt in te drukken of bij het bewegen over de voeg! Er is maar heel weinig druk op de stift nodig om de punt in te drukken en bijna geen druk op de stift bij het bewegen over de voeg. Te veel druk op de stift versneld slijtage aan de punt waardoor het omdraaien van de punt vaak ook geen nut meer heeft en het vervangen van de punt de enige optie is om nog verf uit de stift te krijgen. Het is echter zeker mogelijk om de volledige 40 tot 60 meter aan maximale afstand met 1 stiftpunt te verven mits de voeg niet te ruw is, er goed gelet wordt op het gebruik en op de staat van de stiftpunt zodat deze tijdig omgedraaid kan worden indien nodig, gelukkig hebben we ook setjes reservepunten beschikbaar in onze webshop mocht de punt het toch eerder begeven dan dat de Voegenstift leeg is. Om u nu in deze situatie te helpen de voegen alsnog met een werkende Voegenstift te kunnen verven kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice voor een passende oplossing. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Kitstift Zwart, Ontvetter

Werkt top!!! Alles netjes kunnen oververven helemaal blij mee

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Beige

Na het mengen van verschillende kleuren heb ik de juiste kleur gevonden. Het product is erg makkelijk aan te brengen en het resultaat is mooi. Bij het aanbrengen van een laag behoud je de structuur van het cement. Dat vind ik het mooist. Ik heb inmiddels drie lagen omdat de juiste kleur niet kon vinden. De voeg is nu glad maar nog steeds mooi.

Voegenverf Beige, Kwasten

Het resultaat was mooi. Ik vindt het jammer dat de verf bij het dweilen , niet eens zo natte dweil, oplost. Heb nieuwe pot besteld en gaan de ganse oppervlakte nogmaals doen

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Beste Gerarda, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is echter zeker vervelend om te horen en zeker niet de bedoeling. Als de verf los laat heeft deze niet correct kunnen intrekken echter ligt dit niet aan het product maar aan de voeg waarop u het heeft aangebracht. Het kan meerdere oorzaken hebben maar onderstaand zijn de punten welke voldaan moeten zijn wil de verf correct kunnen intrekken. Op onze site staan punten waarmee u ervoor kunt zorgen dat het resultaat permanent wordt. (FAQ pagina punt 28) Onderstaand heb ik deze punten vermeld voor u : • De voegen moeten van cement zijn • De voegen moeten vooraf schoon, 100% vetvrij en droog zijn want het is belangrijk dat de verf in de voeg kan dringen anders blijft de verf op de voeg zitten en wordt deze niet permanent. • Na het schoonmaken wachten totdat de voeg 100% droog is, daarna de verf aanbrengen. • Voor een optimaal eindresultaat wordt 24uur droogtijd geadviseerd. • De voeg moet correct ingewassen zijn (te veel of weinig water gemengd bij het inwassen van de voeg) Van de bovengenoemde punten komt de laatste punt het vaakst voor. Maar het kan ook zijn dat uw voeg niet van cement is of dat er iets niet geheel in orde was met de voorbereiding, echter gaan wij er standaard vanuit dat de voorbereiding geheel in orde is. Verdere punten komen er op neer dat de verf direct contact met de voeg nodig heeft, zit er iets tussen zoals vuil of een laag andere verf dan kan onze verf slecht of zelfs helemaal niet intrekken. Verder kan het zijn dat uw voegen met te veel water ingewassen zijn. Onze verf is gemaakt voor een standaard ratio voegmortel tot water vermeld op alle verpakkingen voegmortel met wat extra speling. Wijkt de voeg te veel af van dit ratio dan kan onze verf slecht of helemaal niet intrekken in de voeg. Helaas is tegen verkeerd ingewassen voegen vrijwel niks te doen. Er is helaas ook niet van te voren te zeggen of de voegen correct ingewassen zijn of niet. U kunt bij dit soort problemen het beste even contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen u mogelijk helpen met het redden van de situatie. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Grijs, Reservepunten Kogel 5mm

In de badkamer hadden we voegen met allemaal vlekken. De stift werkt heel makkelijk en de badkamer is weer als nieuw! Wel een paar reservepunten bijbestellen voor een hele badkamer.

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm, Kitstift Wit

Werkt zoals beloofd. Ik heb 3mm reservepunten voor de voegenstift meebesteld. Oomdat bij ruwe voegen de stift sneller slijt. Tip druk niet te hard en draai de punt af en toe een beetje zodat deze gelijkmatiger kan afslijten. En de 3 mm stiften zijn handig voor de kleinere voegen en om iets nauwkeuriger te kunnen werken. Mooi fris resultaat, doet precies wat het beloofd te doen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Kitstift

Voegenverf Crèmewit, Kwasten

Het werkt goed en wat ze laten zien in het filmpje klopt je haalt het overige met vochtige doek zo weg . Eindelijk zijn me voegen na jaren ergenis weer als nieuw ! Ik had dit veel eerder moeten ontdekken Prima set voor alle breedtes is een kwast !

Voegenstift Beige, Ontvetter

Prima service en snel geleverd. Goede kwaliteit stift.

Kitstift Wit

Heel makkelijk in gebruik en mooi resultaat. Kit is witter dan wit!

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenstift Wit, Voegenreparatie Wit

Tulipaint werkt buitenverwachting erg goed. Heb al diverse andere voegenreparatie mee gewerkt. Maar Tulipaint werkt het beste. Voegen worden weer als nieuw en dicht ook kleine haarscheurtjes.Een aanrader!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Grijs, Ontvetter

Zeer tevreden. Makkelijk en snel opknapen van voegen.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Werkt prima voegen zien er weer fris en mooi uit top

Kitverf Wit, Ontvetter

Geweldig! Zo’n groot verschil met hoe het was. Echt een aanrader!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitverf, Tulipaint Ontvetter

Voegenbeschermer Nano

Goede communicatie

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nano

Voegenstift Zwart

Fantastisch product! Ik heb de voegenverf in mijn vorige woning gebruikt voor de keuken en daar was ik al heel tevreden over. In mijn nieuwe woning wilde ik weer hetzelfde effect creëren, maar dit keer heb ik de stift gebruikt, en wat een uitkomst! Nóg makkelijker in gebruik en het resultaat is weer prachtig met deze zwarte voegen. Tip: wacht een paar uur met het schoonmaken van de restjes op de tegels, dan veeg je de voegen niet per ongeluk weer 'schoon'.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Uitstekend materiaal, geduldwerkje maar het geduld zeer zeker waard. Snelle levering!!

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Ontvetter