Voegenverf Wit, Kwasten

Voegenverf zeer makkelijk aan te brengen met voegenkwasten, zelfs voor iemand met 2 linkerhanden zoals ik. Het resultaat is prachtig. Alle aandacht ging eerst naar de voegen als je naar mijn tegelvloer keek, nu zie je eerst mijn mooie tegels, dit was de bedoeling.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenreparatie Lichtgrijs

Bevalt goed goed en is makkelijk te verwerken en snel droog

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Reservepunten Kogel 5mm

Ideaal, makkelijk te wisselen en beide kanten zijn te gebruiken. Makkelijk mee bestellen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

pakt goed op de voegen.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

De verf uit de stift is prima, maar de punt van de stift is snel versleten. Ik had 2 extra punten nodig voor 1 stift!

• Snelheid/Levertijd

Beste Fred, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Uit verschillende testsessies weten we zeker dat de standaard meegeleverde stiftpunt wel voldoende is voor 40 a 60 meter lange voeg. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit

De voegenstiften zijn echt een top uitvinding! Ze werken erg makkelijk zodat je eigenlijk altijd een netjes en goed resultaat krijgt. Op de website staat beschreven dat de kwaliteit van de voegen invloed heeft op hoeveel meter je kunt verven, dit is wel iets om rekening mee te houden. In mijn (oude) badkamertje met ongeveer 45 meter aan voegen heb ik aan twee stiften net niet genoeg, dus nog maar even bijbestellen. Maar het geeft zeker veel voldoening om je voegen weer lekker fris te zien!

Voegenstift Beige

Snelle levering. Product is prima. Dekt goed.

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Deze extra stiften heb je wel nodig bij je voegenstift.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegenreparatie Zilvergrijs

Makkelijk in gebruik en kleur is super

Voegenverf Wit, Kwasten

Prima verf .Samen met de kwastenset is het goed te doen. Kortom wij hebben weer een fris uit ziende badkamer. Heel blij mee.

Voegenstift Wit

Had maar 1 voegenstift nodig, maar service bij bestelling en bezorging was prima geregeld. Zal zeker als ik nog iets nodig heb weer een bestelling plaatsen. Succes en Grtn.

Voegenstift Lichtgrijs

Super makkelijk aan te brengen, en het gewenste resultaat op een relatief goedkope manier! Top

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Zeer makkelijk te vervangen. Ik ben blij dat ik deze reservepunten ook heb besteld.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Zwart

Een half jaar geleden stiften besteld voor de voegen in de badkamer. Omdat we tevreden waren en de badkamer er nog steeds tip top uitziet nu nogmaals voor het toilet besteld. De kleur die we nodig hadden zit precies tussen zwart en antraciet in. Daarom beide stiften besteld, stiften geopend, verf gemengd en weer teruggegoten. Werkt perfect en de toiletruimte ziet er weer fris uit.

Voegenreparatie Wit

man man man had ik maar dit eerder geweten!! een mini bedragje voor een grote oplossing. maanden lang lekkage gehad in de doucheruimte door gebroken en kleine scheurtjes in voegen. lekkage zo opgelost!

Voegenstift Lichtgrijs

Werkt goed af en toe tussendoor schudden en hij gaat weer als een trein !

Snelle service, kwaliteit/prijs

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Beitel 3mm

Werkt super makkelijk met mooi resultaat.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Grijs

Helaas valt de stift tegen. Kleur is niet wat ik verwacht had. Is veel te flets en hecht niet echt goed.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.

Beste Abdel, Bedankt voor het plaatsen van uw review! U kunt een kleur donkerder (donkergrijs/antraciet) uitproberen. Deze is wel donkerder dan gewone grijs. Waarom de verf niet echt goed hecht? Lees a.u.b. onze veel gestelde vragen pagina! Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenreparatie Jasmijn

produkt blijkt goed te werken, goede uitleg voor bewerking, wel vrij duur

Voegenverf Lichtgrijs, Kwasten

Hoewel ik eigenlijk maar twee kwasten van de set nodig had,toch 5 sterren omdat ze erg goed voor het verven van de voegen zijn

Kitstift Wit

Tot nu toe is de stift goed bevallen. Na enkele keren was de voeg dekkend afgewerkt. Nu ben ik benieuwd , of de verf houdt als wij gaan douchen. Zo ja, dan is het een prima middel

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

Voegenstift Wit

Fantastische uitvinding, mijn badkamer is weer als nieuw.

Voegenreparatie Zilvergrijs

Bestelling in orde. Brievenbuspakketje met Track & Trace code vind ik prettig. Zit gebruiksaanwijzing bij.

Voegenstift Lichtgrijs

Makkelijk in gebruik! Echt wel een top product. Voor ons helaas toch de verkeerde kleur!