Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Na flink wat onderzoek heb ik gekozen voor de voegenstift van Voegenstift.nl. De recencies op bijv. bol.com over andere, goedkopere, pennen hebben me dat doen besluiten. En ik ben blij toe. Het kost dan iets meer, maar het resultaat is mooi en in 1 klap zichtbaar. De voegen tussen de tegels in mijn toilet, tegen de muren, waren geel geworden. Te smerig eigenlijk. De voegenverf pakte in 1 keer, was dekkend en het ziet er superfris uit! Meteen paar minuten is het droog en je kunt niet misgaan. Als je een stift vast kunt houden, kun je dit ook. Ik had dit veel eerder moeten doen. Ben heel blij!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Wit

Ik dacht ik maar gelijk een duurdere vanwege de goede recensies over deze voegenstift. Heb er meteen 2 gekocht , de eerste werkte helaas niet zo fijn de punt was snel kapot. De 2de daarin tegen was superrr, mijn voegen zijn weer wit ipv gespikkeld ;)

Voegenstift Crèmewit

Geweldige oplossing om een wand of vloer weer schoon en fris te laten lijken!!

Voegenstift Grijs, Reservepunten Kogel 5mm

De reservepunten zijn ideaal om je stift optimaal te kunnen gebruiken. Onze voeg was vrij ruw, dus de punt van de stift raakte vrij snel op, waardoor de verf niet goed verdeelt werd. De reservepunten zet je er gemakkelijk op zodat je snel weer door kan.

Voegenstift Wit

Het is een mooi produkt , makkelijk aan te brengen en dekt in een keer. Wel zou ik enkele losse stiftpuntjes meeleveren, de stiftpunjes gaan geen volledige voegenstift mee.! Ben verder erg tevreden over dit product!

Voegenstift Wit

Wat een handige voegen stiften! Werken prima. Aanrader!

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Super fijn in gebruik , top product

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

De voegenstift doet precies wat je verwacht: je kleurt een voeg in met een stift. Het werkt boven verwachting goed, droogt in no-time en is ongelofelijk eenvoudig in gebruik. Een topproduct

Voegenstift Beige

Wij vinden de kleur iets tegenvallen Kan ook aan de voegen liggen Verder prima !

Voegenreparatie Antraciet

Prima service en communicatie over levering

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Zilvergrijs

Wat een fantastisch product. Heel makkelijk in gebruik en wat een verschil. Wij gaan meer bestellen!

Voegenverf Crèmewit

Goede verf, gemakkelijk aan te brengen. Kleur zoals te verwachten

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf

Voegenstift Crèmewit

De stiften zijn heel gemakkelijk in gebruik, en met een heel mooi resultaat! Ik ben er heel blij mee.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Beitel 3mm

Geweldig gemakkelijk om te doen mocht je per ongeluk de regel raken is het makkelijk te verwijderen wel een aanrader om wat extra stift puntjes mee te bestellen die slijten best hard door de cement in de voegen top product

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm

Had niet gedacht dat zo goed zou gaan bijna perfect goed product

Voegenstift Grijs

Echt een hele verbetering. Voegenmarker kleurt de voeg heel goed en alles wat je op de rand vd tegels smeert veeg je er heel makkelijk af!

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Perfect materiaal om een voeg weer up-to-date te maken. Prima kleur en voldoende kleur in de stift. Aantal meters klopt met de beschrijving. Zeer tevreden!

Voegenstift Wit

geeft goed kleur af en frist badkamer goed op, jammer is wel dat stiftje waardoor verf naar buiten komt in het gebruik te snel slijt.

• Snelheid/Levertijd

Beste Bart, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Bij grove voegen raden we altijd extra reservepunten aan. Deze zijn ook los te koop op onze webshop. Zijn de voegen niet grof maar de stiftpunt slijt wel snel af? Dan raad ik u het onderstaande tip aan: Eerst het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig een paar keer drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden tijdens voegen verven. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit

Werkt erg makkelijk en dekt goed. Resultaat is erg goed. Enige opmerking is dat ik er zeker geen 60 meter mee dek, zoals op de verpakking beschreven wordt.

• Snelheid/Levertijd

Beste Loni, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat vermelden we ook duidelijk op de website :) Eén Voegenstift is voldoende voor 40 a 60 meter lange voeg afhankelijk van de voegbreedte en hoe vaak u herhaalt. Ook nog een belangrijke punt: de voegenstiften zijn beveiligd tegen uitdroging. Als het stiftpuntje versleten of korter is geworden dan kunt u niet meer goed op de stift drukken waardoor dus ook geen verf meer uit komt. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit

Ben er mee bezig wordt erg mooi morgen weer verder Goed spul wel tevreden

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Makkelijk in gebruik voor de smalle voegen. Ideaal!

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Top!! Mijn voegen zagen er lelijk uit. Alles geprobeerd om ze schoon te krijgen, maar niets hielp. Uiteindelijk de voegenstift gekocht. Ik was sceptisch. Na 2 keer de voegen "stiften" ziet het er als nieuw uit in de douchecabine. Geen rommel, vieze handen of verfstank. Gewoon stiften, na een uur nog een keer. 24 uur laten drogen en klaar met mooi resultaat.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Mijn voegen waren vies en verouderd, maar deze voegenstift heeft dit probleem makkelijk en snel opgelost. Mijn badkamer ziet er als nieuw uit! Een van de meest belonende karweitjes sinds tijden. Echt een aanrader!

Voegenstift Bruin

Om heel eerlijk te zijn: ik vind de bruikbaarheid teleurstellend. Al heel snel was de stift “op”. Daarna omgedraaid en toen ging het verven van de voegen niet goed meer. Moest zeker 3 x met de stift over de voeg om hem wit te kleuren. Ook de andere kant van de stift is nu al versleten. En er zit nog genoeg in de marker. Vraag: zijn die stiften los te koop. Begrijpt u m’n teleurstelling? R. Cossee.

• Snelheid/Levertijd

Beste R., Bedankt voor het plaatsen van uw review! Een voegenstift is zeker voldoende voor 40 a 60 meter lange voeg . Maar als het stiftpuntje versleten of korter is geworden dan komt er geen verf meer uit waardoor de stift ook niet meer in één keer dekt. De voegenstiften zijn beveiligd tegen uitdroging. Als het stiftpuntje versleten of korter is geworden dan kunt u niet meer goed op de stift drukken (zelfs omdraaien van het stiftpuntje heeft geen nut meer). De stiftpunt kan wel hard slijten als de voeg te ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Ja, reservepunten zijn ook los verkrijgbaar. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Kitstift Wit

Doet helemaal wat het belooft

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm