Super om gaten in de voegen mee te vullen

Precies zoals ik gehoopt had, echt prima! Voor zowel kleine als wat grotere gaten in de voegen werkt super. Pluspunt is dat de vulmiddel ook waterdicht is.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Zeer tevreden over de service en de aangeschaafde voegenstift

Ik had zwarte tegels met witte voegen. Toen kwam ik op deze site en heb ik met hulp van de online chat een zwarte voegenstift besteld! En ik ben er zeeeer tevreden over. Mijn tegels zien er veel mooier uit. Handig te gebruiken en goed resultaat!

• Snelheid/Levertijd

De voegenreparatie middel is uitstekend te verwerken en een goede prijs kwaliteit verhouding

• Snelheid/Levertijd

De voegenstift overtreft al mijn verwachtingen chapau!!

De voegenstift overtreft al mijn verwachtingen chapau!!

100% een aanrader!!

Top product. Hiervoor een keer “voegenfris” gebruikt maar dat was een drama. De voegenstift werkt super makkelijk, alle voegen zijn weer heel mooi geworden! 100% een aanrader!!

• Snelheid/Levertijd

Kan nog niet echt beoordelen

Of het werkt weet ik nog niet. Wat ik wel weet is dat we te kort kwamen en dan heb ik het over een lengte van( even meten) 16.20 m. Heel wat anders dan 6o m

• Snelheid/Levertijd

Beste Hendrik, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Een voegenstift is zeker voldoende voor 40 a 60 meter lange voeg met een voegbreedte van 5mm. Uw klacht kan wel door een van de twee onderstaande redenen komen: • Wanneer u met de stift wandvoegen verft, houdt u de stift schuin in uw handen waardoor de verf moeilijk bij het stiftpuntje komt. Dit heeft eigenlijk hetzelfde effect als wanneer u met een pen op de muur schrijft. In dit geval paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Of bij wandvoegen verven de stift in een hoek van 45 graden houden voor een continue verfstroom. • De voegenstiften zijn beveiligd tegen uitdroging. Als het stiftpuntje versleten of korter is geworden dan kunt u niet meer goed op de stift drukken. Waardoor ook geen verf meer uit komt. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste zoals bij vorige punt ook gemeld: eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Hebt u te ruwe voegen? Dan kunt u bij ons extra reservepunten bestellen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Kitstift wit

Ging allemaal goed.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

Voegenreparatie

Top kwaliteit! Aanrader!

Geweldig product de voegenstift

Wat een geweldig product! ik heb de zwarte voegenstift gebruikt tussen de zwarte metro tegels om en ilusie van een zwarte plint te creeren. Hele goede dekking, ook op lichte voeg.

• Snelheid/Levertijd

Hoge kwaliteit de Voegenverf en kwasten

Hoge kwaliteit van de kwasten. Heeft in combinatie met de voegenverf perfect uitgepakt. Een enkel haartje is losgekomen, maar dat is niet te vermijden. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Gebroken voegen in de badkamer gevuld met de voegenvuller en geverfd met de voegenstift

Ik heb grijze gescheurde voegen gevuld met dit product. Jammer dat alleen in wit beschikbaar is. Na het drogen heb ik met voegenstift alles weer grijs geverfd. Het eindresultaat is super strak geworden.

Top spul!

Gebroken voegen in de badkamer met de voegenreparatie middel gevuld. Zie je er niks meer van. Top spul!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? N.v.t.

Vandaag de lichtgrijze stift ontvangen en gelijk mijn wc vloertje gedaan. Het gaat echt super makkelijk en ziet er weer als nieuw uit.

Voegenreparatie

Wat een geweldig product voegenreparatie! Vult heel goed en is zeer sterk. Echt een aanrader!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? N.v.t.

Super produkt ben zeer tevreden voegen van tegels aan de muur en vloeren gedaan en het resultaat is mooi

• Snelheid/Levertijd

Kleine ding met super mooi resultaat

Makkelijk uit te voeren. Ontzettend veel verfstof (je vraagt je af of je de hele vloer ermee kunt doen) voor zo'n kleine stift. Mooi resultaat!

• Snelheid/Levertijd

Badkamer vloer is heel goed opgeknapt

Deze stift doet wat hij zegt. Mijn badkamer vloer is heel goed opgeknapt. Ga zeker nog een stift bestellen!

Deze voegen verf doet Precies wat er van verwacht wordt

Deze voegen verf doet Precies wat er van verwacht wordt

Zeer goed spul

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en ook over de voegenstiften. Goed spul kleurt en dekt echt goed en is eenvoudig in gebruik.

Mooi resultaat

Het resultaat in de keuken is erg mooi geworden! Het ging wel wat langzaam dus voor de badkamer en de wc heb ik een potje voegenverf gekocht. Overige is wit echt spierwit, ook al zijn de tegels gebroken wit ziet het er wel fris uit.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Make-over in no-time

Geweldig! Make-over in no-time. Wat een uitvinding!

Goed werkende stift

Goed werkende stift, prijs kan wel iets lager

• Snelheid/Levertijd

Het resultaat ziet er tot nu toe veelbelovend uit

We zijn nog bezig, tot nu toe ziet het er goed uit en is er goed mee te werken. Alleen jammer dat er geen duidelijke beschrijving is, je moet nl overtollige verf met natte doek verwijderen, maar doe je dat nadat je net geverfd hebt, dan veeg je de verf ook uit de voegen. We doen het nu na een uur gaat dan redelijk goed van de tegels af. We zijn bezig met de tegelvloer van het hele huis. Resultaat wat wij tot nu toe zien is veelbelovend. Zijn wel benieuwd hoe lang dit gaat houden in de badkamer.

• Snelheid/Levertijd

Beste Sjef, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Als de voegen niet dieper liggen dan de tegels, dan dient u de overtollige verf op de tegels voorzichtig met een vochtige doekje af te vegen. Tip: op de veel gestelde vragen pagina (FAQ) vindt u alle nuttige informatie over voegen verven en verwijderen van de overtollige verf. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Duurzame oplossing

Zeer makkelijk in gebruik. Voegen blijven lang wit. Een echte aanrader. Reeds aanbevolen bij anderen en zijn zeker reeds nieuwe klant !

Zeer tevreden klant

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en ook over de voegenstiften. Mijn badkamer is als nieuw.