Voegenstift Wit

Product besteld, we moesten even wachten omdat het bedrijf aan het verhuizen was. Maar prima communicatie hierover! Nu inmiddels het product de voegenstift ontvangen. Werkt prima onze badkamer is weer als nieuw!

Voegenstift Lichtgrijs

Geweldige stift , werkt prima en dekt heel goed. Soms een 2e laag omdat het net wat mooier is. Ik was alleen de extra punten vergeten dat is zeker wel handig .

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Kogel 5mm

Werkte goed. De voegen zijn mooi gevuld. De stiften zakte wel snel dieper. Mooi dat ze kunt omdraaien. Het is er echt van opgeknapt.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm

Voegen op de vloer vd badkamer niet goed schoon te krijgen. Met gebruik van de voegenstift zien ze er weer tip top uit. 5 mm stift net iets te dik daarom 3 mm besteld. Soms een klein vlekje op de tegel maar met een doekje heel goed schoon te maken. Vond het ook een leuk klusje omdat je meteen een mooi resultaat zag.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Crème

Heb zojuist mijn voegenstiften uitgeprobeerd en ik ben LAAIEND ENTHOUSIAST!!! Had ik maar eerder geweten van het bestaan van Voegenstift.nl, want dat had me een hoop ellende kunnen besparen. Regelmatig ben ik in de weer geweest met een kwastje en verf. Keer op keer schoot mijn kwastje uit en kwam de verf op de tegels terecht i.p.v. in de voegen. Met deze voegenstiften is het een FLUITJE VAN EEN CENT, en geniet ik als 80 jarige van het resultaat!! Gegarandeerd dat ik nog meer voegenstiften ga bestellen!

Voegenverf Lichtgrijs

Perfecte verf.goed dekkend

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf

Voegenstift Lichtgrijs

Ik heb met deze stift de voegen in de vloer van mijn keuken en hal geverfd. De kleur ziet er in eerste instantie een beetje onnatuurlijk uit, maar het eindresultaat is toch wel mooi geworden. Misschien had ik een tintje donkerder grijs moeten nemen, maar dat kun je alleen na uitproberen beoordelen. Het zou handig zijn als jullie een proefpakketje zouden maken, zodat je meerdere tinten van een kleur kunt uitproberen. Ik was uitgegaan van de oorspronkelijke kleur van de voeg zilvergrijs maar de stift werkt wel fijn.

Voegenstift Zwart

Simpel en goed, en iets dat zijn werk doet zoals het moet. Top product.

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Na flink wat onderzoek heb ik gekozen voor de voegenstift van Voegenstift.nl. De recencies op bijv. bol.com over andere, goedkopere, pennen hebben me dat doen besluiten. En ik ben blij toe. Het kost dan iets meer, maar het resultaat is mooi en in 1 klap zichtbaar. De voegen tussen de tegels in mijn toilet, tegen de muren, waren geel geworden. Te smerig eigenlijk. De voegenverf pakte in 1 keer, was dekkend en het ziet er superfris uit! Meteen paar minuten is het droog en je kunt niet misgaan. Als je een stift vast kunt houden, kun je dit ook. Ik had dit veel eerder moeten doen. Ben heel blij!

Voegenstift Wit

Ik dacht ik maar gelijk een duurdere vanwege de goede recensies over deze voegenstift. Heb er meteen 2 gekocht , de eerste werkte helaas niet zo fijn de punt was snel kapot. De 2de daarin tegen was superrr, mijn voegen zijn weer wit ipv gespikkeld ;)

• Snelheid/Levertijd

Beste Elke, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Bij grove voegen raden we altijd extra reservepunten aan. Deze zijn ook los te koop op onze webshop. Zijn de voegen niet grof maar de stiftpunt slijt wel snel af? Dan raad ik u het onderstaande tip aan: Eerst het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig een paar keer drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden tijdens voegen verven. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Crèmewit

Geweldige oplossing om een wand of vloer weer schoon en fris te laten lijken!!

Voegenstift Grijs, Reservepunten Kogel 5mm

De reservepunten zijn ideaal om je stift optimaal te kunnen gebruiken. Onze voeg was vrij ruw, dus de punt van de stift raakte vrij snel op, waardoor de verf niet goed verdeelt werd. De reservepunten zet je er gemakkelijk op zodat je snel weer door kan.

Voegenstift Wit

Het is een mooi produkt , makkelijk aan te brengen en dekt in een keer. Wel zou ik enkele losse stiftpuntjes meeleveren, de stiftpunjes gaan geen volledige voegenstift mee.! Ben verder erg tevreden over dit product!

Voegenstift Wit

Wat een handige voegen stiften! Werken prima. Aanrader!

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Super fijn in gebruik , top product

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

De voegenstift doet precies wat je verwacht: je kleurt een voeg in met een stift. Het werkt boven verwachting goed, droogt in no-time en is ongelofelijk eenvoudig in gebruik. Een topproduct

Voegenstift Beige

Wij vinden de kleur iets tegenvallen Kan ook aan de voegen liggen Verder prima !

Voegenreparatie Antraciet

Prima service en communicatie over levering

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Zilvergrijs

Wat een fantastisch product. Heel makkelijk in gebruik en wat een verschil. Wij gaan meer bestellen!

Voegenverf Crèmewit

Goede verf, gemakkelijk aan te brengen. Kleur zoals te verwachten

Voegenstift Crèmewit

De stiften zijn heel gemakkelijk in gebruik, en met een heel mooi resultaat! Ik ben er heel blij mee.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Beitel 3mm

Geweldig gemakkelijk om te doen mocht je per ongeluk de regel raken is het makkelijk te verwijderen wel een aanrader om wat extra stift puntjes mee te bestellen die slijten best hard door de cement in de voegen top product

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm

Had niet gedacht dat zo goed zou gaan bijna perfect goed product

Voegenstift Grijs

Echt een hele verbetering. Voegenmarker kleurt de voeg heel goed en alles wat je op de rand vd tegels smeert veeg je er heel makkelijk af!

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Perfect materiaal om een voeg weer up-to-date te maken. Prima kleur en voldoende kleur in de stift. Aantal meters klopt met de beschrijving. Zeer tevreden!