Voegenverf Wit, Kwasten, Ontvetter

Ik ben positief verrast! De voegen van de mozaïek tegels in onze badkamer waren qua kleur niet mooi. En daarnaast ontstond er schimmel op een aantal plekken in de voeg. Dit werd ws een complete renovatie dacht ik in eerste instantie. Totdat ik ergens las over de voegenverf van Tulipaint. Ik heb de verf, kwastenset en ontvetter besteld en dacht ik ga het gewoon proberen. De ontvetter is prima om alles vetvrij te krijgen. De verf is gemakkelijk in gebruik. Zelfs met de mozaïek tegels en heel veel voegen heb ik onze douche ruimte in een aantal uur geverfd! Vervolgens 24 uur laten drogen en we kunnen weer douchen. Het is echt een verschil. De douche lijkt weer als nieuw. Ik ben erg benieuwd of de schimmelplekjes terug zullen keren….ik hoop het niet! Tot dusver ben ik verrast en heel tevreden!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Crèmewit, Reservepunten Beitel 3mm

Vandaag de voetenstuur gebruikt voor de badkamer en de voegen zien er weer als nieuw uit. Er zit een duidelijke uitleg bij en de stift is makkelijk in gebruik.

Werkt prima

Voegenstift Wit

Prima spul, voegen zien er weer fantastisch uit

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Geweldige toelevering en de kleur toppie

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Hele fijne voegenstift. Goed dekkende kleur. Dunne stift voor nauwkeurig aanbrengen. Ook handig dat je het stiftje om kunt draaien voor een tweede ronde. De verf droogt snel en de restanten op de tegels zijn gemakkelijk te verwijderen met een natte doek zonder dat je de verf op de voegen meeneemt. Met één stift heb ik een hoop voegen kunnen verven. Met deze voegenstift is voegen verven een gemakkelijk, snel en leuk werkje geworden. Je behaalt snel het gewenste resultaat en je voegen zien er weer als nieuw uit. Hier zal ik zeker vaker bestellen. Bedankt!

Voegenstift Zwart, Ontvetter

Werkt super mooi! Tegels zijn heel gemakkelijk schoon te maken als je erop knoeit. Dikke aanrader! Ik heb mijn voegen mooi zwart gemaakt waardoor het totaal veel rustiger oogt

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Süper product Eerst stift gebruikt maar erg ongelijke voegen en groot oppervlak toch een blikje besteld met kwastjes. Resultaat is geweldig. Had verschillende kleuren voegen en heeft in 1 keer gedekt op een vloer onder een overkapping. Kan het zeker aanraden maar 1 waarschuwing:werkt erg verslavend. In mijn huis zijn meerdere ruimtes nu aan de beurt Kwasten nemen goed verf op en werken heel secuur.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Ontvetter

Uitstekend product!! Vaker besteld!!

• Snelheid/Levertijd

Voegenstift Zwart, Reservepunten Kogel 5mm, Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

bijzonder goed resultaat met de zwarte voegenpen! In de herkansing ook een 2e keer weer gekocht, voldoet perfect. heel handig om een paar extra reservepunten te hebben. werkt fijner dan met een versleten exemplaar!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenverf Zilvergrijs, Kwasten, Ontvetter

Alles is van goede kwaliteit, maar zeer bewerkelijk om te doen. Als je voegen diep liggen gaat het prima, zoals op het filmpje. Alleen liggen voegen vaak niet diep en als je dan de overtollige verf weg veegt is je geverfde voeg ook weer lelijk. Je bent uren bezig!

• Snelheid/Levertijd

Voegenstift Donkergrijs/Antraciet, Reservepunten Beitel 3mm, Voegenreparatie Donkergrijs/Antraciet

Makkelijk te verwisselen punten en overtollige verf prima verwijderbaarheid. Goed mengbaar en makkelijk te verwerken.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Lichtgrijs, Ontvetter

Super, mijn vloer in de badkamer lijkt opeens nieuw

Voegenstift Wit

Erg tevreden over het resultaat. Ik raad iedereen deze stift aan.

• Communicatie N.v.t.

Voegenstift Grijs, Ontvetter

Ik ben ontzettend blij met dit resultaat door de voegenstift! Het heeft de vieze voegen in mijn schoonheidssalon omgetoverd in een “nieuwe” vloer! Dikke vette aanrader!

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Kogel 5mm

Ontzettend blij met de werking van de stift en het resultaat. Onze voeg van de keukenvloer was een stuk donkerder maar één laag is qua dekking al voldoende. Heb extra punten bijbesteld maar heb deze niet nodig gehad. Hard drukken is totaal niet nodig als je regelmatig schudt en de punt weer een paar keer indrukt zoals in het begin. Ben wel benieuwd hoe het er uitziet na wat langer gebruik en dweilen.

Voegenverf Wit, Kitstift Wit, Kwasten, Ontvetter

Dekt zeer goed. Voegen zijn keurig wit. Zeer makkelijk aan te brengen en weg te vegen als je over tegels heenverft. Douche is weer keurig. De kitverf vind ik minder makkelijk aan te brengen dan de voegenverf. Vooraf alles met de ontvetter behandeld, maar het dekte niet in 1 x. Na 2 keer wel redelijk goed resultaat. Het staat in ieder geval een stuk frisser dan de vergeelde voegen. Prima ontvetter.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Beste H., Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. De Kitverf dekt inderdaad niet altijd in 1 keer, de dekking van deze verf is afhankelijk van de verkleuring van de kitrand. Verder helpt het heel erg om de Kitverf en Kitstift vooraf aan het gebruik zeer goed te schudden, we adviseren hiervoor minimaal 30 seconden tot 1 minuut. Zo is de verf goed geschud zodat u ook een goed resultaat kan krijgen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Crèmewit, Ontvetter

De voegen tussen de witte tegels in mijn keuken waren grijs en verkleurd. Met de voegenstift heb ik de voegen wit gemaakt. Daardoor is mijn keuken enorm opgeknapt. De tegels zien er fris uit en de tegels hebben nu een rustige uitstraling. Het vernieuwen of verwijderen van de tegels is niet meer nodig. Bovendien is de voegenstift heel makkelijk in het gebruik!

Voegenstift Wit

Makkelijk in gebruik. Eenvoudig om nauwgezet te werken.

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Ontvetter

Geweldig product! Werkt ontzettend makkelijk, ongeveer zoals een correctiepen. Voegen geverfd van grijs naar wit. De meeste plekken dekten direct volledig, soms was een tweede laag nodig. Goedkope oplossing om een andere look te creëren in de badkamer. Erg blij mee! Op de foto duidelijk te zien welk deel gedaan is en welke nog moest. Op de website gelezen dat het handig is extra stiftpunten te bestellen wanneer er sprake is van ruwe voegen. En inderdaad… geen overbodige luxe. Heel eenvoudig zijn de punten te vervangen, ook gaan ze lang mee omdat je ze aan beide punten kunt gebruiken. Prima product, doet wat het moet doen, niet meer en zeker ook niet minder.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

Mooi resultaat, makkelijk en snel Heel makkelijk te verwisselen simpel op te lossen

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Super makkelijk in gebruik! En ziet er proffesioneel uit

Voegenstift Wit, Ontvetter

Prima product het doet zoals het beschreven staat

Voegenreparatie Wit, Ontvetter

Goed voeg middel , wel erg weinig ! Goede ontvetter

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Beste Marlies, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is jammer om te horen. Elk setje Voegenreparatie bevat 68 gram wat gemengd met 17 ml water goed is voor maximaal 7 a 8 meter aan voeglengte bij een voegbreedte van 5mm. Afhankelijk van de daadwerkelijk voegbreedte kan deze afstand iets variëren. Over het algemeen is dit voldoende voor de meeste gevallen. De set is immers bedoeld voor reparaties en bijvoorbeeld niet voor het ophogen van een gehele vloer. Voor grote oppervlaktes kan het dus beter zijn om te kijken voor een beter geschikt product. De Voegenreparatie is echter zeker geschikt en voldoende voor het repareren en opvullen van gescheurde en gebroken voegen zodat het er weer als nieuw uit ziet. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Ontvetter

Eindelijk de oplossing gevonden voor mijn tegelvloer! Echt heel blij mee.

• Communicatie N.v.t.