Voegenstift Wit, Kitstift Wit, Ontvetter

Top product makkelijk om aan te brengen mooi dekkend en een mooi resultaat

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Lichtgrijs

Ik ben erg tevreden over het product, makkelijk aan te brengen, De tegels zijn ook makkelijk schoon te krijgen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenbeschermer Nanostift

Prima produkt. Handig in gebruik . Dekt de voegen onzichtbaar af. Ik ben er tevreden over

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift

Voegenstift Wit

Als je eerst begint met deze stift denk je eerst dit gaat niks worden! maar als je een tijdje bezig bent met deze stift dan zie je toch een mooi resultaat alles weer mooi wit zelf de de zwarte schimmel na paar keer behandelen

Voegenstift Wit

Makkelijk te gebruiken Blijft goed zitten Verschillende maten stiftjes Knoeit niet

• Communicatie N.v.t.

Voegenstift Zilvergrijs, Reservepunten Kogel 5mm

Precies wat ik verwacht had. Uitstekende kwaliteit. Uitstekende kwaliteit en gaan ook op ruwe voegen vrij lang mee.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Wit

Goed product dekt goed. Met zwarte voegen alleen 2x doen. Maar toppie heb ook een zwarte en werkt goed.

Voegenstift Lichtgrijs, Voegenbeschermer Nanostift

Makkelijk aan te brengen , badkamervloer ziet er weer top uit.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift

Voegenstift Wit

Makkelijk in het gebruik, effect op lange termijn moet ik nog ontdekken

Makkelijk aan te brengen

Voegenverf Crème

praktischer dan de stiften en voordeliger in gebruik

Voegenverf Beige

Fantastisch middel. Heb de voegenverf 2 jaar geleden aangebracht op de voegen van onze plavuizenvloer in woonkamer, hal en keuken. Het houdt zich prima! Heel tevreden over het product.

Voegenstift Grijs

Prima product, werkt goed en makkelijk aan te brengen. Zonder promotie wel aan de prijs.

Voegenreparatie Wit

Snelle levering en makkelijk in gebruik met prima resultaa5

Voegenstift Grijs, Voegenverf Wit, Kwasten

fijne kwasten werken goed

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenverf Zwart

Er is geen betere voegenverf dan dit. Een aanrader voor iedereen. Werk zelf 35 jaar in de bouw en heb zo'n super kwaliteit nooit eerder ervaren . Het tegelwerk blijft schoon omdat het makkelijk en snel schoon te maken. Is. Ik geef liever10 sterren

Voegenstift Lichtgrijs, Ontvetter

makkelijk hanteerbaar, werkwijze wijst zichzelf, kwaliteit en productprijs zijn klasse in balans.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Voor de 2 e x aangeschaft, mijn keuken lijkt als nieuw. Niet normaal makkelijk in gebruik en wat een verschil voor een laag bedrag! Nu gaan we de badkamer nog doen en zijn we weer klaar voor een aantal jaar.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Werkt perfect!! en zeer gemakkelijk om aan te brengen zeer gebruiksvriendelijk en het eindresultaat is uitstekend!!

Voegenverf Grijs, Ontvetter

Prima product boven verwachting

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Crèmewit

De voegenstift is heel makkelijk aan te brengen. Als je dan toch een beetje "buiten de lijntjes gekleurd" hebt kan je met een droge/natte doek de verf van de tegel halen zonder dat de kleur op de voeg weer wordt weggeveegd. In alle eerlijkheid: mijn vloer ziet er weer uit zoals ik hem 7 jaar geleden liet invoegen. Er straalt meer rust uit en het geeft steeds een echt opgekuist gevoel.

Voegenstift Wit

Ik stond er een beetje sceptisch in maar blijkt echt te werken. Onze voegen in de badkamer waren op enkele plekken beschimmeld en stoorde me mateloos. Met schimmelreinigers kreeg ik het niet weg, nu wel. Ben benieuwd hoe lang het mooi blijft. Kleur die ik gebruikt heb is wit, lastig kleur bepalen via foto op de site helaas. Dus dat is het enige nadeel, ik vond deze stift veel te geel voor onze voeg en heb daarna nog een bestelling moeten doen.

Voegenverf Donkergrijs / Antraciet

Snelle en Correcte levering , heb het nog wel niet kunnen uittesten of de kwaliteit goed is ?

Voegenstift Grijs

Stift werkt prima voegen zijn opgeknapt zeker een aanrader .

Voegenbeschermer Nano, Ontvetter

Wat een fantastisch product. Makkelijk in het gebruik en ijzersterk. Er komt geen druppel water doorheen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nano, Tulipaint Ontvetter