Voegenstift Wit

Ongelofelijk! Vaak zie je reclame’s wat in het echt echter vaak niet waar blijkt te zijn. Toch is dit anders het is precies zoals op de video’s te zien is. Het is super gaaf dat je voor 16 euro je hele badkamer weer kan opknappen. Een echte aanrader! Super stift!

Voegenstift Grijs

Hier was ik al een tijd naar op zoek. Wat een geweldig product. Voeg ziet er weer als nieuw uit

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Heel goed in gebruik.

Voegenverf Wit

Goed product, dekkend op donker verkleurde voegen. De inhoud lijkt weinig, maar het potje is nog voor meer dan de helft gevuld nadat de hele badkamer onderhanden werd genomen.

Voegenstift Grijs

Superstift, ik heb de grijze voegenverfstift gebruikt voor het toilet. Na bestellen de volgende dag om 14:30 al in huis. Deze ongeduld begon om 15:00 met de voegen van het toilet en dezelfde avond was ik klaar. Super trots op mijzelf en super blij met de voegenverfstift. ✨

Voegenverf Zwart, Kwasten

Top! Werkt perfect! Niet gaan knoeien met andere kwastjes!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenverf Lichtgrijs, Kwasten

Deze kwasten zijn geweldig. Ik heb ze gebruikt om de voegen verf op op de badkamervloer voegen aan te brengen. Het werkt veel fijner dan met de stift en het resultaat is prachtig.

Voegenverf Zilvergrijs, Kwasten

Prima set kwasten blijven ook goed tijdens werk maar niet te hard drukken

Voegenstift Wit

Ik heb er twee besteld voor douche snelle levering zeer goed product ga er nog bijbestellen voor wasplaats zéér tevreden!!!

Voegenstift Crème

Super snelle levering. stift doet prima wat hij moet doen:)

Voegenstift Wit

het viel mij een beetje tegen eerlijk gezegd. Na alle reviews dacht ik dat het iets geweldigs was. De muren van mijn wc heb ik met 1 stift voor een kwart kunnen behandelen. Daarna ben ik overgestapt op witte verf die ik met een dun kwastje heb aangebracht; een beter resultaat...

• Snelheid/Levertijd

Beste Jeanette, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Een voegenstift is zeker voldoende voor 40 a 60 meter lange voeg met een voegbreedte van 5mm. Uw klacht kan wel door een van de twee onderstaande redenen komen: • Wanneer u met de stift wandvoegen verft, houdt u de stift schuin in uw handen waardoor de verf moeilijk bij het stiftpuntje komt. Dit heeft eigenlijk hetzelfde effect als wanneer u met een pen op de muur schrijft. In dit geval paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. • De voegenstiften zijn beveiligd tegen uitdroging. Als het stiftpuntje versleten of korter is geworden dan kunt u niet meer goed op de stift drukken waardoor dus ook geen verf meer uit komt. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste zoals bij vorige punt ook gemeld: eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Alle scheuren in de voegen gerepareerd. Makkelijk te verwerken. Blijft verwerkbaar tot alkes op is. Topproduct.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Zwart

Fijne communicatie per mail, goed product en snelle levering. Top!

Voegenstift Zwart, Reservepunten Kogel 5mm

Ik kan het een ieder adviseren om bij dit bedrijf te kopen snelle afhandeling en aflevering gewoon perfect.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Beitel 3mm

Met deze reservepunten pastte de stift prima tussen mijn tegels. Gezien de ruwe eigenschap van voegen was het geen overbodige luxe dat er meerdere punten in zitten!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Crème

Het werkt heel goed ,maar een extra puntje erbij zou helemaal geweldig zijn

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Het werkt alsof je een kleurplaat aan het inkleuren bent

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Kogel 5mm

Ongelooflijk hoe goed dit werkt!

Voegenstift Wit

Voegenstift dekt beter dan andere alternatieven. Het aanbrengen gaat eenvoudig. 1 extra punt in de verpakking zou handig zijn (had deze nodig voor 1,5 muurtje). Tip is de verpakking met 5 punten mee te bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Beste Richard, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Uit verschillende testsessies weten we zeker dat de standaard meegeleverde stiftpunt wel voldoende is voor 40 a 60 meter lange voeg. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Hebt u te ruwe voegen? Dan kunt u bij ons extra reservepunten bestellen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Supereenvoudig!

Voegenstift Grijs, Reservepunten Beitel 3mm

Erg tevreden over dit product! Eerst de voegen van mijn badkamer opgefrist wat goed is bevallen! Zo goed zelfs dat ik een andere kleur heb besteld om ook de badkamervloer te doen! Deze was helaas niet op voorraad maar ik kreeg netjes gelijk per e-mail het bericht dat de verzending iets later zou komen. Inmiddels de badkamervloer ook gedaan en ik ben tevreden! Dit product beveel ik zeker aan, makkelijk in gebruik ook!

Voegenstift Lichtgrijs

Mooie kleur, handig in gebruik, jammer dat het stift je snel uit vorm gaat.

• Snelheid/Levertijd

Beste Mona, Bedankt voor het plaatsen van uw review! De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg te ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Bij te grove voegen raden we altijd extra reservepunten aan. Deze zijn ook los verkrijgbaar op onze webshop. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Zwart

Echt super .doet wat het beloofd , heel makkelijk in gebruik , ja ik ben echt helemaal blij , is ook geworden wat ik in gedachte had , echt aan te raden .

Voegenreparatie Grijs

Top product

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

De voegenstift maakt de verwachtingen waar en is super makkelijk in gebruik! Eventuele ‘missers’ (lees verf buiten de voeg) haal je gemakkelijk weg met een vochtig doekje. Een aanrader!