Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Reservepunten Beitel 3mm

Werkt goed. De voegen weer als nieuw. Het is wel slim om extra stiftpunten mee te bestellen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Wit, Ontvetter, Reservepunten Kogel 5mm

Ideale stift! Hiermee de keuken in ons nieuwe huis weer stuk netter gemaakt.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Ik ben zeer tevreden van het product. Het doet wat het moet doen, zoals aangegeven in de omschrijving. Ik zou het product zeker aanraden!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Het wordt netjes wit en lijkt goed erop te zitten. De punt van de stift zakte echter te ver in de stift waardoor het moeilijk werd er iets uit te krijgen en ik hem uiteindelijk zelfs nog heb open gesneden om de rest er met een kwastje uit te krijgen.

• Snelheid/Levertijd

Voegenverf Lichtgrijs, Kwasten, Kitstift Lichtgrijs, Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3m

Prima produkt Super fijn werken Beter als kwasten, die zijn te zacht Fijne punt

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Kwasten

Voegenverf Crèmewit, Kitverf Crèmewit, Voegenbeschermer Nano, Kwasten

De voegen van mijn badkamer waren niet mooi meer ik heb de voegenverf bestelt maar als ik het weer moest bestellen zal ik er een voegenstift bij doen voor de dunne voegen. Het resultaat is is boven verwachting echt een aanrader. De badkamer is weer als nieuw. Had niet verwacht dat mooie voegen zo een resultaat zal geven. Wilde graag een andere kleur en dat is super gelukt zal de kitverf zeker aanraden.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Voegenbeschermer Nano, Tulipaint Kitverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Wit, Ontvetter

Werkt goed en gelijk resultaat

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Kogel 5mm, Voegenbeschermer Nanostift

Werkt perfect! We moesten 1 tegel vervangen, door een foute kleur voegsel was er een enorm verschil met de oude voegen. Door middel van de voegenmarker konden we dit snel oplossen en is er nu quasi geen verschil meer.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet, Voegenbeschermer Nanostift, Voegenstift Crèmewit

Hadden last van lekkage omdat er gaatjes in de voegen zaten. Na reparatie met de 'voegenreparatie' set is de lekkage opgelost. Product is makkelijk in gebruik. Wel van te voren goed ontvetten en minimaal 24 uur wachten met gebruik.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit, Ontvetter, Reservepunten Beitel 3mm

Eenvoudig in gebruik Eerste indruk is zeer goed. Ben benieuwd hoe lang de voegen in deze staat blijven De stiftjes werken precies zoals beschreven Zeer eenvoudig te vervangen. Ik vond deze handiger dan de originele punt die in de lakstift zit

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Kitverf Donkergrijs / Antraciet, Kwasten

Ik had er eerst geen vertrouwen in omdat verven op kit normaal niet kan. MAAR dit is echt super spul, vloeit goed en je ziet niet dat het geverft is. Ik had te lichte kit in mijn nieuwe badkamer. Met antraciet geverft en je ziet geen verschil met de kit zonder verf en je gebruikt ook nog heel weinig.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Wit

De voeg is van donker grijs naar licht grijs. Echter de voegen waren slecht en dat is niet bevorderlijk voor de stift.

Kitstift Wit, Kitbeschermer Nanostift

Top product, handig in gebruik!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift, Tulipaint Kitbeschermer Nanostift

Voegenstift Crèmewit

Prima stift. Regelmatig schudden en pompen zoals vermeld staat op de verpakking. Heldere uitleg en prima kleurdekking. De levering ging ook vlot.

Voegenverf Wit, Kwasten, Ontvetter

Prima kwaliteit. In plaats van 3 kwastjes krijg je er 6. Kwasten zijn goed uitspoelbaar en verharen niet. Werkt erg plezierig!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Makkelijk in gebruik, tot nu toe goed. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat mee, want het is badkamer grond tegels.

Voegenreparatie Jasmijn, Ontvetter

Positief verrast hoe makkelijk het gebruikt kan worden. Ik ben niet zo handig maar dit ging erg makkelijk!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Beitel 3mm

it does what it says, very pleased with the result, will certainly be using again, Easy to use, very satisfied with product

Voegenstift Wit, Ontvetter

Very easy to use! Great result!

Voegenstift Zwart, Ontvetter

Goede dekking, makkelijk in gebruik

Voegenstift Lichtgrijs , Voegenverf Lichtgrijs

Ik was wat sceptisch in het begin over het gebruik en het resultaat. Ik ben echter ruim tevreden over het gebruik en het uiteindelijke resultaat. Dit product krijgt van mij een ruime voldoende. Top product.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf

Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Goed werkende stift en duidelijk uitleg. En verrassend genoeg blijven waterdruppels nu daadwerkelijk op de voegen liggen, het maakt het schoonmaken een stuk makkelijker.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet, Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter, Reservepunt

Makkelijk om een kleine voegen te repareren, makkelijk aan te maken en aan te brengen. Ideaal voor kleinere voegen of diepere. Kan je hier goed mee bij, prima product!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Wit, Kwasten

Prima product. De voegen worden er mooi wit mee. Een hele upgrade van mijn keuken! Goede service. Je bestelt een setje van 3 kwasten en ontvangt er 6 in verschillende maten!

Voegenverf Donkergrijs / Antraciet, Kwasten

Help, de verf slaat blauw uit naast mn antracieten tegels! Verder wel fijn om mee te werken en snelle levering.

• Snelheid/Levertijd

Beste Naomi, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Het kleurverschil wordt veroorzaakt door de kleur van uw tegels. omringende kleuren beïnvloedden elkaar waardoor een kleur anders kan ogen naast bepaalde kleuren. Dit staat ook vermeld op onze FAQ pagina punt 23. Naast bepaalde kleuren tegels waarbij voornamelijk zeer donkere kleuren tegels kan het voorkomen dat onze grijstinten lichter of zelfs blauwachtig ogen. Dit kan worden opgelost door wat zwarte verf er aan toe te voegen. we adviseren dit te doen met voegenverf omdat andere soorten verf invloed kunnen hebben op het resultaat. In sommige situaties is het echter beter om direct te werken met zwart. u kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u graag met dit probleem op te lossen. Verder raden we het altijd aan om even te vragen voor een kleuradvies, zo helpen we dit soort problemen te voorkomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl