Voegenstift Zilvergrijs

Echt helemaal TOP Je ziet niet dat je het gedaan hebt( En dat is positief)

Voegenstift Grijs

Prima product mooi resultaat aanrader voor iedereen. Bedrijf zeer vriendelijk perfecte verwerking van de bestelling

Voegenstift Grijs

Super fijn product om mee te werken. Voegen worden mooi en het gaat snel. Voegen zien er weer fris uit.

Voegenverf Lichtgrijs

Zeer makkelijk aan te brengen, lijkt of je met zo'n klein potje niet ver komt, maar heel de badkamer gedaan en nog ongeveer de helft over!

Kitstift Lichtgrijs

Super fijne stift, werkt gemakkelijk en de kleur komt netjes overeen met wat was weer gegeven. Ik ben er blij mee!

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenbeschermer Nano, Kwasten

Een uitstekend product zeer makkelijk te verwerken en een prachtig mooi resultaat een echte aanrader

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nano, Tulipaint Kwasten

Voegenverf Grijs

De voegen knappen er enorm van op. Net alsof je een nieuwe vloer hebt. Heel tevreden met dit product.

Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Ik had de stift besteld samen met de ontvetter en wauw wat werkt dat goed. met de ontvetter alleen al leek de vloer alweer als nieuw en met de voegenbeschermer stift blijft dat zo. ben wel benieuwd of het echt zo blijft.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Donkergrijs / Antraciet

Hele fijne verf! Inderdaad een klein potje, maar wij hebben de vloer van het toilet en de badkamervloer gedaan en er is nog helemaal niet veel verf uit het potje. Eerst grijs besteld, maar dat was erg licht voor ons. Toen anthraciet. Dat is veel beter, maar toch nog lichter dan we dachten. Wij bevelen dit product echt aan!

Voegenverf Crème, Voegenreparatie Crème, Ontvetter, Kwasten

TOP product! Wil je de oude en verkleurde voegen terug opfrissen, is dit het product om dat te doen! Heb zelfs 2 kleuren kunnen mengen om de juiste kleurnuance te verkrijgen waardoor heel mijn vloer een mooi nieuw uitzicht krijgt.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Mooi grijs, werkt perfect

Voegenstift Zwart, Reservepunten Kogel

Super blij met het eindresultaat! Zwarte tegels met mooie zwarte voegen nu. De vloer oogt een stuk rustiger. Eenvoudig in gebruik en hecht zeer goed Groetjes Een tevreden klant

Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Goed product, snelle levering, gemakkelijk aan te brengen voor het impregneren van voegen.

Voegenbeschermer Nano, Voegenreparatie Jasmijn, Ontvetter

Makkelijk in gebruik. Klein potje, maar je kunt er veel voegmeters mee behandelen. Het is nu nog 48 uur aan het drogen, dus over de werking kan ik nog niets zeggen. Product gebruikt icm voegen reparatie en ontvetter van dito merk.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nano, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel

Wij kochten een voegenstift + 5 reservepunten, maar uiteindelijk hadden wij de reservepunten niet nodig. Het product is heel gebruiksvriendelijk en snel aangebracht. Het droogt snel. De verf kwam wel nogal moeilijk vloeibaar, verder door de stift. Dit zou best vloeibaarder moeten verlopen. Mooi eindresultaat. Ook hele snelle en correcte levering.

Kitstift Lichtgrijs, Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel

In één woord : GEWELDIG!!!!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Kitstift

Voegenstift Grijs, Voegenverf Donkergrijs / Antraciet, Kwasten

Onze antraciet voeg in de nieuwe badkamer was niet de kleur die het moest zijn. Sloeg wit uit. Allereerst de antraciete besteld, maar die is erg blauw. Niet geschikt. Daardoor moest ik opnieuw de zwarte kopen. Deze kleurt mooi donker antraciet op. Op sommige plekken vind ik het er wel wat geverfd uitzien en hoop dat het goed intrekt. Daarbij kan ik nog niets zeggen over hoe lang het houdt in het natte gedeelte. Vooralsnog lijkt het een goede oplossing. Zou wel voor de verf kiezen ipv de stift. De verf verdeelt veel beter dan de stift.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Lichtgrijs

Dat is Perfect

Voegenstift Zwart, Ontvetter

Al jaren lang spijt dat we niet voor donkere voegen hadden gekozen bij onze zwarte tegelvloer. Nu de voegen ook steeds vuiler werden, werd ook de irritatie steeds groter. Na wat zoekwerk op het internet zijn we bij voegenstift.nl terecht gekomen. Inmiddels de keuken voorzien van zwarte voegen en kan niet anders zeggen dan dat we eindelijk helemaal blij zijn met onze zwarte tegelvloer. De stift werkt super makkelijk, de dekking is uitstekend. Wij gaan de hele benedenverdieping onder handen nemen. Het is even wat werk, maar we krijgen er een totaal ‘nieuwe’ vloer voor terug. Bedankt voegenstift!!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenbeschermer Nanostift

Hele fijne stift om mee te werken, vond het wel lastig te zien wanneer ik een goede dekking had maar het zit nu goed op

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet, Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Product werd na bestelling supersnel verstuurd met track &trace code, top! Volgende morgen lag t al in de brievenbus. Compleet met duidelijke gebruiksaanwijzing meteen aan de slag. Oude voegen had ik reeds verwijderd. Enkele minuten na mengen met water aan de slag, een kleine 20 min. later klaar met als resultaat na 24 uur drogen keurig strakke voegen in de juiste kleur. Blij mee!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Kogel

Ik heb de stift al aan meerdere vrienden aangeraden en een aankoop gedaan. Wij zijn fan. Heel erg blij mee! Dankjewel!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Wit, Ontvetter

Top!! Voegen als nieuw!

Voegenstift Wit

Makkelijk te verwerken product en tot nu toe zijn we blij met het resultaat. Het zit er pas net op en dus nog wel afwachten hoe het zich houdt, maar de toilet is er mooi van opgeknapt

Voegenbeschermer Nanostift

Zeer goed en het gaat vrij snel zodra je de slag te pakken hebt.