Voegenstift Wit, Ontvetter

Dit is perfect. Wat een hemelsbreed verschil. Badkamer lijkt wel nieuw! Ondanks mijn correcte berekening bleek 1 voegenstift toch te weinig. Nog een bestellen dus; Werkt heel goed. Voegen perfect ontvet!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Grijs

Héél handig product, gemakkelijk om te verwerken. Ik raad het voor voegreparaties.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Het werkt prima, alleen naar mijn idee gaat het wel heel snel leeg. Gelukkig heb ik 6 stiften besteld, waarvan ik er bijna 5 heb gebruikt voor alleen de keuken.

• Snelheid/Levertijd

Beste Vera, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Elke Voegenstift is zeker geschikt voor maximaal 40 tot 60 meter aan voeglengte bij een voegbreedte van 5mm. Problemen met verf uit de stift halen worden 99% van de tijd veroorzaakt door de stiftpunt. Er wordt helaas vaak al snel overschat hoeveel druk op de stift nodig is wat leidt tot vroegtijdige slijtage. Als de punt beschadigd raakt kan deze een mechanisme in de stift niet meer openen welke de verf goed houdt waardoor er geen verf meer uit de stift komt. Hierdoor kan een stift leeg lijken terwijl er nog voldoende verf in zit. Het vervangen van de stiftpunt lost dit probleem dan altijd op. Verder kan het gebeuren bij het verven van wandvoegen dat de Voegenstift minder presteert, dit doordat door de manier van vasthouden de verf achterin de punt kan lopen in plaats van naar het werkeinde waar deze nodig is. Bij het verven van wandvoegen kan het helpen om de stift zo veel mogelijk onder een hoek te houden en regelmatig voorzichtig met de stift te drukken om de punt verzadigd met verf te houden. Bij problemen met een product kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat we u hiermee kunnen helpen. In onze webshop hebben we ook setjes reservepunten beschikbaar om het maximale uit uw Voegenstift te halen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Prima product, doet wat het beloofd. Snelle en correcte service. Van harte aan te bevelen.

Voegenstift Wit

Top oplossing voor vervuilde voegen, heb zelf uitgeprobeerd zeker een aanrader. Werkt prima en de tegels blijven schoon! Voor een klein bedrag alles weer netjes!

top en snelle levering

Voegenstift Lichtgrijs, Kitstift Crèmewit

Super spul, heb mijn keuken en badkamer ermee opgefrist. Ziet er weer als nieuw uit

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift

Voegenstift Wit

Ik heb nog maar een klein stukje gedaan en dat ziet er schitterend uit, gewoon als nieuw.

Voegenstift Crèmewit

is eerder wit dan cremewit

• Snelheid/Levertijd

Beste Dirk, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Het kan voorkomen dat de kleur van de Voegenstift/Voegenverf anders oogt dan verwacht op basis van enkele factoren: 1. De combinatie tussen tegelkleur en voegkleur waardoor de kleur van de voeg anders kan ogen als gevolg van invloed van omringende kleuren. 2. Beeldscherminstellingen waardoor de kleur op een scherm kan afwijken van hoe deze in het echt is. 3. De voeg zelf, afhankelijk van hoe de voeg is samengesteld kan deze invloed hebben op hoe goed de verf dekt en daarmee ook hoe deze oogt, dit is over het algemeen gemakkelijk op te lossen door een extra laag aan te brengen. Deze factoren kunnen zowel apart als samen voorkomen wat voor een beetje tot veel afwijking van de kleur kan zorgen. Zeker het eerste punt is hier zeer vervelend in gezien de kleur vooraf goed lijkt te passen en bij het aanbrengen in eens heel anders kan lijken. Het beste om te doen om ongewenste kleuren tegen te gaan is het vragen om een kleuradvies. Onze klantenservice helpt u graag met het vinden van een goed passende kleur, wel vragen we hiervoor om een foto van de tegels. Zo kunnen we u helpen om ongewenste verrassingen te voorkomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenreparatie Grijs, Ontvetter

Eerste keer heb ik gebruikt. Voegen zijn mooi. Goede spul, ik heb voegen met te sterk schoonmaakmiddel kapot gedaan. Nu ze zijn als nieuw.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Kitverf Wit, Ontvetter

Uitdaging overwonnen. Nadat onze nieuwe aluminium ramen waren afgevoegd met siliconen kit stonden we voor een uitdaging. Het huis van 1963 was ooit wit en moest opnieuw geverfd worden. Grootste probleem was dat de verf niet op de siliconen kit pakte. Na veel googelen en rondvragen besloten om de KITVERF met ontvetter te proberen. Erger kon het toch niet worden dus setje besteld. Met het juiste afplakken en volgorde hebben we nu een strak geverfd randje aan onze ramen! Super Belangrijk stap voor het verkrijgen van een strak geschilderd randje op siliconen verf. We hebben niet alles in 1x aangelengd maar glazen liter fles was genog voor nu.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitverf, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Wat een simpele stift een grote opfrisbeurt kan veroorzaken! Hoe schoon de al wat verouderdd tegelwand bij het bad ook was, nooit zag het er zo fris uit! En erg simpel toe te passen...

Voegenstift Wit

Geweldig product! Makkelijk te gebruiken en schoon te maken nadat je het hebt aangebracht. Prachtig resultaat!

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Kogel 5mm, Reservepunten Beitel 3mm

Stift werkt perfekt

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Top spul! Al onze voegen zijn weer als nieuw. !en de tegels zitten ook weer vast!

Voegenreparatie Grijs

Lang getobt hoe de voegen van onze natuur steen vloer te herstellen .door een slechte menging en vloerverwarming lieten ze op bepaalde plekken los , vloertje ziet er nu weer keurig uit.

Voegenstift

Het gebruik is als je de beschrijving volgt niet moeilijk en dekt meteen goed. Ff afwachten of de formule ook echt lang houd. 24 uur gelaten en blijft tot nu toe zitten. De buren ook n tip gegeven naar aanleiding van de andere reviews! Tot nu toe goed product waar ik naar zocht voor de badkamer en keuken voegen. Mgv P.

Voegenstift Lichtgrijs

Heel blij met de voegenstift! Ons oude toilet een low-budget upgrade kunnen geven. Heb ze ook besteld voor in de badkamer. Heb nu zo’n 20m gedaan en de stift is nog niet op. Ben benieuwd of de stift voldoende inkt heeft voor de 60m uit de specificaties.

Voegenstift Zwart

Geweldig product had er 2 besteld maar heb er maar 1 hoeven te gebruiken en wat ook belangrijk is het dekt in 1 keer top.

Voegenstift Wit

Zeer tevreden over het mooie resultaat. Goed dat je de punt van de stift kan draaien. Toch is die snel versleten en na het wisselen duwt de punt heel makkelijk in, waardoor je niet meer aan de diepere voegen kan.

• Snelheid/Levertijd

Beste Sien, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is jammer om te horen. Hoelang u kunt doen met een stiftpunt hangt af van de voeg en het gebruik, bij zeer ruwe voegen of verkeerd gebruik zoals te veel druk op de stift of door de punt ingedrukt te houden bij het bewegen over de voeg kan de punt extreem snel slijten. Er wordt helaas vaak al snel overschat hoeveel druk op de stift nodig is wat leidt tot vroegtijdige slijtage. Het probleem dat u beschrijft is zeer gemakkelijk op te lossen door de punt te vervangen. Bij problemen met een product kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat we u hiermee kunnen helpen. In onze webshop hebben we ook setjes reservepunten beschikbaar om het maximale uit uw Voegenstift te halen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Reservepunten Beitel 3mm, Voegenverf Beige

Onlangs heb ik de voegen van de keuken gedaan ! GEWELDIG ! De vloervoegen waren zo vies geworden , zelfs met schrobben niet proper te krijgen ! De beige stift besteld en geprobeerd en de voegen zijn als nieuw

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenverf

Voegenstift Lichtgrijs

Erg tevreden over de voegenstiften. Er zit even wat tijd in, maar na een aantal voegen krijg je er al goed een handigheid in. De volledige badkamer hier gedaan. En ben zeer blij met het resultaat.

Voegenstift Wit

Ik zag een beetje tegen het witten van de voegen op maar het was gewoon leuk om te doen, super makkelijk in gebruik en gelijk resultaat! Het dekt mooi en het is waterbestendig.

Supergoede stift

Voegenstift Lichtgrijs

Kende het product niet maar werkt geweldig. De badkamer ziet er weer fris uit. Benieuwd hoe lang het blijft zitten