Big fan :D

Meer dan 1 jaar geleden had ik mijn voegen in de badkamer geverfd en ze zijn nog steeds goed. Nu ook de voegen in de toilet aangepakt en alles straalt weer. Big fan van jullie voegenstiften.

Handig in gebruik

Ik ben er echt heel blij mee, behalve de voegen in de keuken ook de voegen van de vloer in toilet gedaan. Werkt zeer goed, stift is handig in gebruik, totaal geen problemen mee gehad. Fijn product.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit kwasten en verf. Alleen jammer dat je voor het verven van de voegen ook de brede kwasten krijgt. Een set van 6 en dan 2 x de 3 kleine kwasten had ik prettiger gevonden

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Prima kwaliteit

Voegenverf + borstelset

Voegenverf + borstelset aangekocht. Voegen van tegelvloer mee gedaan , voegen zijn nieuw!!!! Nu nog afwachten dat deze zo blijven, maar moet toegeven dat het resultaat boven mijn verwachtingen is uitgekomen. Raad dit zeker aan iedereen aan.

• Snelheid/Levertijd

Altijd zeer tevreden geweest met jullie producten

Al regelmatig voegenstiften besteld. Ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak en het resultaat.

Petje af

Het resultaat na het gebruik van de voegenstift is boven verwachting goed mijn petje af voor dit product ik beveel het ieder aan.

• Snelheid/Levertijd

Geniaal product de voegenstift van Tulipaint

Geniaal idee! De stift slijt wel maar die kan je dan weer omdraaien en dan werkt het weer totdat de stift leeg is.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Superstift!

Superstift! Perfect dekkend en stralend wit! Deze blijft tenminste écht zitten!

Tevreden

Potje is kleiner dan ik dacht maar het verbruiik valt reuze mee! Wordt gebruikt voor de voegen in een kleine badkamer. Denk wel dat sommige voegen een 2e laag nodig hebben maar dat komt omdat deze wel erg donker waren en nu wit moeten worden. Al met al valt het product me niet tegen!

Stiften werkten niet goed

Stiften werkten niet goed er kwam niet voldoende verf uit de stift.Daarna stiftenverf besteld en deze werkte wel goed.Voorlichtingsfilmpje maken met diverse mogelijkheden die er zijn met de daarbij te gebruiken verf en gereedschap en dan een keuze maken

• Snelheid/Levertijd

Beste Ton, Bedankt voor het plaatsen van uw review en tip! Ik vermoed dat u met de voegenstift wandvoegen probeerde te verven. Want wanneer u met de stift wandvoegen verft, houdt u de stift schuin in uw handen waardoor de verf moeilijk bij het stiftpuntje komt. Dit heeft eigenlijk hetzelfde effect als wanneer u met een pen op de muur schrijft. In dit geval paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan en verven. Of bij wandvoegen verven de stift in een hoek van 45 graden houden voor een continue verfstroom. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Beste uit de test

Ik had al eerder een voegenstift gebruikt in de keuken en nu wilde ik ook de badkamer opfrissen. Mijn man op pad gestuurd voor de klusboodschappen en hij kwam thuis met voegenverf van HG. Okay... een goed merk dus dan zal het wel goed zijn. Maar wat een drama... alle voegen van de badkamer “geschilderd” zoals op de gebruiksaanwijzing. Wat een drama.... nog 2 dagen bezig geweest om de tegels schoon te krijgen... dus heel snel weer over naar de voegenstift. Want dat werkt snel en schoon! En het kleine randje dat eens een keer mis gaat. Krijg je zo van te tegels. Dus nooit meer iets anders!

Resultaat is waanzinnig

Na het lezen van een aantal reviews werd ik enthousiast over de voegenstift. Zo las ik ook een review van iemand die na een paar voegen de punt moest vervangen. Omdat ik graag de klus wilde afmaken besloot ik de reserve punten mee te bestellen. Ik kan er eigenlijk feitelijk geen beoordeling over schrijven want ik gebruik nog steeds de huidige punt. Ik heb de keuken en twee toiletten gedaan. Ben er super blij mee, resultaat is waanzinnig.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Superblij mee met de geverfde voegen

Ik heb de witte voegen in de keuken antraciet grijs gemaakt en ben er superblij mee!

geld meer dan waard

Wat een geweldig product. Toen het hele kleine blikje arriveerde...dacht ik even...jemig...flinke prijs voor zo weinig verf. Maar het resultaat gezien te hebben...geld meer dan waard. We hebben een gedateerde badkamer met kleine witte tegels waar zilvergrijze voeg tussen zat. Deze hebben we wit gemaakt. Een flinke klus om zoveel voegen met penseel langs te gaan, maar ach...tegelen duurt toch echt langer. Het is zo opgeknapt en het lijkt alsof er opnieuw betegeld is. Hele frisse nieuwe uitstraling in de badkamer. Had het veel eerder moeten doen!!

• Snelheid/Levertijd

Beste Sabrine, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Het is ook maar een potje met 125ml inhoud :) maar wel voldoende tot 500 meter lange voeg. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Prima verf en kwasten

Prima verf en kwasten. De kwasten passen mooi in de voegen, haren laten niet los en gemakkelijk weer schoon te maken voor eventueel hergebruik.

• Snelheid/Levertijd

Erg tevreden over het gebruik en het resultaat van de voegenstift.

Erg tevreden over het gebruik en het resultaat van de voegenstift.

• Snelheid/Levertijd

Zeer fijne stift om de voegen mee te verven/kleuren! Makkelijk om strepen te trekken zonder al te veel te knoeien. Helaas is de grijze kleur net iets te licht dus matchte het niet met de rest van de voegen, hierdoor de antraciet kleur moeten aanschaffen.

Fantastische uitvinding!!

Fantastische uitvinding!! Hier mee gaat alles veel sneller, en ook nauwkeuriger. Dank u wel Voegenstift.nl!!! Groeten Stijn David (België)

Voegenverf kwasten

kwastenset is top

Aanrader

Erg handig en snel in gebruik. Had er uit voorzorg twee gekocht, maar eentje voldeed ook, dus ook redelijk zuinig in gebruik. Het stiftje verloor wel haar stevigheid na een meter of 10 Hierdoor moest ik wat vaker de stift schudden, stiftje indrukken (wat dan niet perfect meer ging. Dat was even een minpuntje, maar eenmaal wanneer de inkt/verf weer liep, kon ik weer beters verder. Aanrader

• Snelheid/Levertijd

Beste J, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Uit verschillende testsessies blijkt dat de standaard meegeleverde stiftpunt wel voldoende is voor 40 a 60 meter lange voeg, vooral omdat de standaard meegeleverde stiftpunt omkeerbaar is. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Uitstekend service en oplossing

Snelheid service en uitstekende oplossing om oude voegen weer mooi op te poetsen !!!!

Tot nu toe erg tevreden

Tot nu toe erg tevreden met de stiften. Is makkelijk in gebruik. De tegels krijgen een compleet andere uitstraling! Hopen dat het in de toekomst net zo mooi blijft. Al met al, goede ervaring.

Verbluffend goed produkt

We hebben een aantal voegenstiften gebruikt om de grijze voegen van de vloer in ons appartement een beter passende kleur te geven. het resultaat is verbluffend goed. Ook blijven de voegen schoner dan de met grijs cement ingevoegde tegels. Ik kan dit produkt dan ook ten zeerste aanraden. Ik heb inmiddels ook een andere kleur besteld om de tegelvloer in de badkamer te behandelen.

Mooi resultaat

Makkelijk aan te brengen en gelijk een mooi resultaat. Net gebruikt weet dus nog niet hoe het er over een tijdje uitziet.

Over Voegenstift