Voegenverf Lichtgrijs, Ontvetter

Alleen nog maar een proef stukje gedaan. Zilvergrijs gekocht, maar die viel bij onze tegels te wit uit. Na foto gestuurd te hebben naar voegenstif.nl kreeg ik advies om lichtgrijs te proberen. Deze kleurt geprobeerd en bevalt goed. Ik had ook kunnen mengen met een zwarte stift, maar dat durf ik niet aan, omdat ik de hele badkamer wil gaan doen en niet weet of ik dan genoeg verf heb. Wilde eerst alleen de vloer doen, maar nu ik het getest heb ga ik de hele badkamer doen. Niet te snel opgeven, ik poetste eerst te snel de verf van de tegels, met een te natte pluizige doek, gevolg is dat je dan ook verf uit voegen veegt. Wacht nu wat langer met wegvegen en gebruik een gladde katoenen doek.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Crèmewit, Kitstift Wit

De voegen in mijn badkamer waren nodig toe aan een opfrisbeurt en met deze voegenstift ging dat super! Ik was echt blij verrast met het resultaat, het lijkt wel alsof er opnieuw is gevoegd! Wat ik echt heel fijn vond is dat het product nagenoeg geen geur afgeeft, dat werkt wel zo prettig. Ik was daarnaast blij met het feit dat de stift zo lang meegaat, ik had aan twee stiften genoeg om de hele badkamer (4 wanden tot aan het plafond) te doen, dus het werkt inderdaad zoals beschreven heel zuinig. Ook werden de producten heel erg snel verzonden, kortom, ik ben heel tevreden! Rondom de toilet was de kit rand echt niet meer schoon te krijgen dus heb ik met de kitstift de rand geverfd en met een super resultaat! Ik moest wel een aantal lagen aanbrengen en het was best even een secuur werkje maar nu ziet het er weer fris wit en schoon uit, ik ben heel tevreden!

Voegenverf Bruin

This is what I want and it has successfully applied over my tiles gap. It looks very nice. Very good product

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Makkelijk en goed resultaat. Eenvoudig te vervangen

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Grijs, Ontvetter

Ontvetter en 2 voegenstiften gebruikt,voor vloertegels, het is alsaof er nieuwe tegels er in zijn gelegd, prima spul.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

The paint works great but it’s hard to do it super precise, my advise is to do it twice to get the best result.

Voegenstift Crèmewit, Ontvetter

Deze stift is beter dan versie's met een sponsje ; nauwkeuriger in gebruik . Alleen moet je wel regelmatig weer ,,pompen". De voegen knappen op .

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

handig werkt uitstekend

Voegenreparatie Lichtgrijs, Ontvetter

Werkt zoals beschreven, prima!

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Kitstift Wit

Fantastich product. Initieel leek het niet te werken maar als men gewoon doorgaat komt het uiteindelijk helemaal goed. Wel even twee laagjes aanbrengen en het ziet er supermooi uit! Kan hey product aan iedereen aanraden!

Voegenverf Bruin, Kwasten

The product is good and it worked very well

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Lichtgrijs

Ik heb in het toilet een ruwe voeg, dan is de klus stuk een moeilijker en de aantal meters ook .

• Snelheid/Levertijd

Beste C.W., Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Een ruwe voeg kan inderdaad de klus een heel stuk moeilijker maken. Als dit het geval is kunt u het beste nog beter te letten op hoeveel druk u op de stift zet bij het bewegen over de voeg en vooral de staat van de stiftpunt zodat u deze tijdig kunt omdraaien of vervangen, hierdoor zouden er geen meters verloren moeten gaan. Om het maximale uit de Voegenstift te halen hebben we ook setjes reservepunten beschikbaar in onze webshop. Mocht u verder nog op problemen stuiten kunt u dit het beste even aangeven bij onze klantenservice. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenreparatie Jasmijn

Handig product, voegen weer helemaal toe. De muur weer beschermd tegen indringend vocht aan een prikje.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Wat een onverwacht supergoed resultaat met de voegenstift! Zeer makkelijk in gebruik.

Voegenstift Wit, Voegenreparatie Wit, Ontvetter

Simpel in gebruik en doet wat het belooft

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Ontvetter

Geeft een super chique en dekkend resultaat.

Voegenstift Beige, Ontvetter

Super handig

Voegenstift Crèmewit

Er werd binnen de afgesproken periode een prima werkend product geleverd

Voegenstift Beige, Reservepunten Beitel 3m, Ontvetter

Handig te gebruiken en bij erg vuile voegen gewoon een tweede keer overheen gaan

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm, Kitstift Lichtgrijs, Ontvetter

Makkelijk en effectief! Bestelling was snel binnen na prettige chat en goed advies van een medewerker! Hoe lang het netjes blijft is natuurlijk nog niet bekend :), maar voor nu dus heel tevreden!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Wit, Voegenbeschermer Nanostift, Voegenreparatie Wit, Kwasten, Ontvetter

Klein potje, maar je kunt er echt 500 meter aan voegen mee wit maken. Eerst goed ontvetten met de ontvetter van Tulipaint. Daarna drogen. En dan kun je aan het verven. Een enorm monnikenwerk! Je morst snel een beetje naast de voegen. Dat moet je dan weer voorzichtig wegpoetsen. Je bent er uren mee zoet. Maar het resultaat mag er dan ook zeker wezen. Voor het beschermen van de weer witte voegen, hebben we daarom voor de stift (Nanostift) gekozen. Dat gaat achter elkaar. Je knoeit er veel minder snel mee. Met de nanostift de voegen insmeren ging als een trein. Veel sneller dan met de kwast en een potje. Je morst met deze stift ook bijna niet naast de voegen. Daarna 48 uur laten drogen. Dat is best lang voor een gezin met kleine kinderen. Maar toen we daarna douchten, bleven de druppels op de voegen liggen! Het zit er nu 10 dagen op. Dus over de lengte van de werking kan ik nog niks zeggen. Klein zakje, maar je kunt er genoeg mee aanmaken om redelijk wat kapotte voegen mee te repareren. En het repareert heel netjes. Kwastenset waar er altijd wel 1 bij zit die (redelijk) past voor jouw voegen. Ontvet heel erg goed. Je ziet het zodra je je badkamer ermee doet. Daarna goed afspoelen en goed laten drogen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm, Voegenbeschermer Nanostift, Voegenreparatie Wit

Goede dekking, geeft proper resultaat. Punt van stift gaat uiteen, waarschijnlijk te hard gedrukt. Makkelijk te maken en te gebruiken. Instant mooi resultaat.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit

Ik heb de witte stift besteld, en ik moet zeggen een uitstekend product. Wel om de zoveel tijd de tip van de stift even pompen zodat hij “nat” blijft. Dit komt de dekking ten goede en daardoor hoef je ook niet zo hard te drukken met de stift, dit zorgt daardoor ook vorm minder slijtage van de tip. Dat pompen heb ik gedaan op een apart stukje karton, en dat beviel goed doordat je dan kunt zien dat de tip weer verzadigd is. Groet Frank

Voegenverf Zilvergrijs

Top product, snel geleverd!

Voegenstift Crème, Kitstift Crèmewit, Ontvetter

Werkt goed en het is handig om te gebruiken

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter