Voegenreparatie wit

Zeer makkelijk en snel voegen repareren. De bijgesloten handleiding is ook super duidelijk. Voegen in de woonkamer zien er weer goed uit.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Makkelijk in gebruik en direct resultaat

Helemaal top. Makkelijk in gebruik en direct resultaat. Echt iedereen kan het met deze voegenstift.

WOW wat een product

xSuper te vreden met dit product. Ik vertel ook aan iedereen hoe mijn badkamer er nu uit ziet dank zij dit product. Al met al heb ik op een budget mijn badkamer een frisse look gegeven. Ik ga dit ook doen met mijn keukentegels. Had de verf voor groter oppervlakte en de stift nu besteld om bij te werken waar ik niet voldoende had geverfd.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kwasten, Tulipaint Voegenreparatie

Echt een aanrader !!

Super fijn om te gebruiken ! Echt een aanrader !!

Top product!

Doet wat het moet doen, eenvoudig te gebruiken en alle kleuren beschikbaar. Top product!

voegenopvuller

scheuren in de voegen gerepareerd. fijn product

Fantastisch product

Fantastisch product. Ik heb witte voegen donkergrijs gemaakt bij een donkergrijze tegel. Het resultaat is prachtig. Ik heb een nieuwe badkamer! De stift werkt heel prettig.

Permanent resultaat !

Ik gebruikte in mijn oude huis de voegenstift om snel en vlekloos sanitaire ruimte en keuken weer als nieuw te krijgen. We hebben daar jaren gewoond en het resultaat bleef als nieuw. Na verhuizing, weer een opknapper, heb ik als eerste de oude voegen aangepakt met voegenstift ik heb er alle vertrouwen in dat het stralend resultaat ook weer jaren goed blijft !

• Snelheid/Levertijd

Snel, makkelijk en het resultaat is verbluffend

Badkamervoegen gerepareerd met jullie voegenreparatie product. Het resultaat is verbluffend.

Kitstift

Het produkrlt doet wat de leverancier belooft. Met 2 linkerhanden kon ik zelfs de douche weer schimmelvrij en een nieuw aanzicht geven. Even kitstift wit er op en daarna een kleur naar wens met voegenstift en klaar is kees.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

WONDER VOEGENSTIFT

Tja wat zal ik zeggen.....we hebben "nieuwe" tegels....het is prachtig...

• Snelheid/Levertijd

Voegen worden wel frisser met voegenstift

Voegen worden indd weer een stuk frisser. Alleen 60 meter red je er nooit mee.....

• Snelheid/Levertijd

Beste Maaike, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Bij ons gaan alle voegenstiften eerst op de weegschaal voordat ze daadwerkelijk worden ingepakt en verzonden. Zo weten we zeker dat de klant een volle stift met minstens 7ml inhoud toegestuurd krijgt. In het systeem zie ik dat ook uw voegenstiften waren gewogen. Een volle voegenstift is zeker voldoende voor 40 a 60 meter lange voeg (vanzelfsprekend afhankelijk van hoe breed de voeg is en hoe vaak u herhaalt). Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Makkelijk

Verschil tussen grove voeg en gladde oppervlakken makkelijk te gebruiken

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Voegen repareren

Zeer duidelijke gebruiksaanwijzing en gemakkelijk toepassen. Gaatjes in de voegen weg in 5 minuten!

Aanrader

Werkt uitstekend, een aanrader!!

Voegenstiften in witte kleur

Prima kwaliteit en het werkt perfect!

Correcte afhandeling.

Correcte afhandeling.

Voegenstiften zijn uitstekend

Deze stiften voldoen echt aan de beschrijving. Het is wel de bedoeling om niet te hard te duwen bij het inkleuren en langzaam te werk te gaan bij voegen die iets of wat ruw zijn. Ik ben een goede ervaring rijker geworden. Luc

Nog steeds niet ontvangen

Ik heb de bestelling niet binnen gehad. Hij zou maandag al zijn verstuurd. Raar.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Beste M, Bedankt voor het plaatsen van uw review! In het systeem lees ik dat hierover is al contact met u geweest en bleek dat uw pakket wel geleverd was maar u had het nog niet gezien. Succes nog met uw klus! Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Met voegenreparatie en voegenstift zien de voegen er weer prachtig en mooi wit uit

De voegenreparatie is handig te verwerken, ik ben een vrouw en het is mij zelfs gelukt. Ik zou wel de volgende keer niet alles tegelijk klaar maken maar in twee keer doen. Want als je niet zo snel bent en dat is zo als je het nog nooit gedaan hebt. dan word het wat harder. Maar het is uiteindelijk prima gelukt. De voegen zien er weer prachtig uit en mooi wit.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Zeer tevreden met de Tulipaint Voegenstiften

Wij hadden de gang en toilet afgedaan en hebben nu ook de woonkamer en keuken gedaan wij zijn zeer tevreden onze vloer lijkt wel nieuw het is zeker een aanrader voor dat geld heb je geen nieuwe voegen

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Superoplossing

Ik heb het uitgeprobeerd op wat kapotte voegen. Het werkt prima en tot mijn verbazing is het kleur- en structuurverschil met onze bestaande voegen minimaal.

BLIJ!! En dan vooral met de voegenverf-/stift

BLIJ!! En dan vooral met de voegenverf-/stift

• Snelheid/Levertijd

Ideaal om siliconenkit ermee te verven

Ideaal om te gebruiken op de kit buiten nadat het verfwerk opnieuw gedaan is.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Kitstift 5mm