Voegenbeschermer Nano, Kwasten, Ontvetter

Afgelopen week de voegen in de badkamer goed gereinigd met tulipaint ontvetter , laten drogen en voegenbeschermer aangebracht, het lijkt allemaal prima te werken

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter, Tulipaint Voegenbeschermer Nano

Voegenreparatie Lichtgrijs, Ontvetter

Wat is dat makkelijk in gebruik en alles ziet er nu weer keurig uit

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Zilvergrijs, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

Goede stiften! Gelijk nogmaals een bestelling gedaan, we pakken nu ook toilet en keuken mee om alles op te frissen :)

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Voegenbeschermer Nano, Ontvetter

Prima om mee te werken.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Ontvetter, Tulipaint Voegenbeschermer Nano

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Als erg onervaren klusser kreeg ik al hoofdpijn bij de gedachten hoe ik mijn kapotte donkere voegen in de tegelvloer moest repareren. Na meerdere lange instructies op websites van bouwmarkten te hebben gelezen, zakte de moed mij alleen maar verder in de schoenen. Toen kwam ik de voegenreparatie/vuller op deze site tegen. En wat een verademing! Door de lage prijs was dit het proberen waard voor mij. En het werkt perfect! Het werkt snel, wat water toevoegen en even roeren, daarna gewoon met het stokje de kapotte voegen opvullen. En het is klaar! Snel, makkelijk en netjes! Een enorm tevreden klant.

Voegenverf Zilvergrijs, Kwasten, Ontvetter

Gebruiksvriendelijke produkten . Zeer tevreden van verwachte resultaat.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Wit, Kwatsen

Ik heb mijn keukenvoegen gedaan met deze verf. Het ligt er wel aan hoe goed de staat van je voegen nog zijn. Mijn voegen waren in niet al te beste staat, dus ik had echt wel meerdere lagen nodig voor ik het goed gedekt kreeg. Ook als je voegen wat barsten hebben, zie je dit terug in de verf (ook na meerdere lagen). Hierdoor was de stift snel leeg en heb ik een potje gekocht van deze verf met een setje kwasten. Allemaal dure producten, maar het is uiteindelijk wel mooi geworden, dus ik ben zeker wel tevreden.

• Snelheid/Levertijd

Beste Rogier, Bedankt voor het plaatsen van uw review! De dekking van de voegenstift en voegenverf kan minder dekkend zijn als de voeg niet goed voorbereid is. De voorbereiding is essentieel: de voegen dienen vooraf volledig ontvet en droog te zijn voordat u aan de slag gaat. Voor het ontvetten van de voegen raden wij de Tulipaint Ontvetter aan. Mocht er alsnog tweede laag nodig zijn, dan de tweede laag aanbrengen als de eerst laag volledig opgedroogd is. Omdat de verf in de voeg trekt vult deze helaas geen gaten of scheuren op maar hierdoor heeft u wel meer verf nodig, gebarsten voegen kunt u daarom beter eerst repareren/opvullen met Tulipaint Voegenreparatie. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenreparatie Jasmijn, Ontvetter

Voegen zijn mooi hersteld. Makkelijk in gebruik.

Voegenstift Crèmewit, Ontvetter

Ontvetter doet wat het belooft. Krachtig en prettig in gebruik. Echt een aanrader voordat je start met de klus

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Snelle levering en makkelijk in gebruik. Ben er zeer tevreden over.

Voegenbeschermer Nano, Kwasten, Ontvetter

Veel beter dan andere bekende merken / alternatieven! Gunstig in verbruik (met kwastje). Druppels blijven gewoon op de voeg liggen.

Kitstift Wit, Ontvetter

Wat een fijn product zeg! Ik moest even wennen, tot het kwartje viel. Ik keek naar de stift als een stift en wilde net als met een marker te werk. Dat liep niet erg lekker, tot ik me realiseerde dat dit als het ware een kwast is, met ingebouwde verf. Waardoor ik met meer rust te werk ging, regelmatig de stift de kans gaf zich ‘te vullen’ . Ik moet ook zeggen dat het een handigheidje is, tweede laagje ging vele malen makkelijker. Mijn kit randjes zijn prachtig wit, zelfs de echt donkere plekken zijn verdwenen! Een absolute aanrader!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Werkt super!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kwasten, Tulipaint Voegenbeschermer Nano, Tulipaint Kitbeschermer Nano

Voegenbeschermer Nano, Ontvetter

Perfect!

Voegenstift Lichtgrijs

ik ben heel content van de voegenstift is prima product en ook heel makkelijk om mee te werken dank u daarvoor Julien Vets

Voegenstift Zilvergrijs

Helaas de minimaal 40 meter niet gehaald met 1 pen. Je moet geduld en nauwkeurig kunnen werken. Uiteindelijk knappen je voegen er wel van op!!

• Snelheid/Levertijd

Beste Diana, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Elke voegenstift wordt voor verzending gewogen om er zeker van te zijn dat elke klant een volle stift in ontvangst kan nemen, stiften die niet volledig gevuld zijn, zijn dus praktisch onmogelijk. Zo weten we zeker dat de klant een volle stift met minstens 7ml inhoud toegestuurd krijgt. Een volle voegenstift is zeker voldoende voor 40 a 60 meter lange voeg met een voegbreedte van 5mm. Maar waarom komt er geen verf meer uit uw voegenstift? Zie hieronder: • Wanneer u met de stift wandvoegen verft, houdt u de stift schuin in uw handen waardoor de verf moeilijk bij het stiftpuntje komt. In dit geval paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u weer verder gaan met voegen verven. • De voegenstiften zijn beveiligd tegen uitdroging. Als het stiftpuntje versleten of korter is geworden dan kunt u niet meer goed op de stift drukken waardoor dus ook geen verf meer uit komt. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de te voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste zoals bij vorige punt ook gemeld: eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Hebt u te ruwe voegen of is uw huidige reservepunt erg versleten? Dan kunt u bij ons extra reservepunten bestellen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit

Wij hadden witte voegen in onze badkamer, maar door een combinatie van kalkaanslag en schimmel en agressieve kalkverwijderaar, bleven die voegen helaas niet wit. Diverse pogingen met andere middelen waren niet afdoende. Voegenstift werkt gelukkig wel goed. Doordat de voegen hun kleur waren verloren, moest er wel extra gestift worden om de voegen weer wit te krijgen, maar het lukte! En tot mijn vreugde blijft de stift (inmiddels een paar maanden) behoorlijk goed zitten. Omdat ik een behoorlijke oppervlakte moest bewerken heb ik wel vier stiften gebruikt. Daar heb ik geen spijt van gekregen, het was zijn geld waard. De manier van werken met deze stiften is fijn, hoewel je er bij verticale oppervlakten wel op moet letten de stift schuin omhoog te blijven houden voor de aanvoer van vloeistof. De tips slijten redelijk snel, maar ik heb nog geen extra tips hoeven bestellen. Voor mij is dit de beste oplossing tot nu toe!

Kitbeschermer Nano

Snelle levering en goede bescherming

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitbeschermer Nano

Voegenbeschermer Nano, Kwasten

Goed impregneermiddel, heb de tegelvoegen in de badkamer en doucheruimte mee geïmpregneerd met goed resultaat. Kleur van de voeg bleef hetzelfde. Na 1 laag aangebracht te hebben douchte ik de dag erna en de druppels bleven er goed op liggen. Prima prijs kwaliteit verhouding

Voegenstift Wit, Ontvetter

Makkelijk aan te brengen. Lijkt weer als nieuw!

Voegenstift Zwart, Reservepunten Beitel 3mm

Super !voegen weer als nieuw!

Voegenreparatie Wit, Ontvetter

Ik ben zeer tevreden! Hele goede ontvetter voor de voegen. Reinigt goed.

Voegenstift Lichtgrijs

Nooit aangekomen!!!!!!

• Snelheid/Levertijd

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Zeer vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is, maar in zulke situaties kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Uw bestelling was wel op dezelfde dag nog overhandigd aan PostNL. Deze heeft hoogstwaarschijnlijk vertraging opgelopen door de jaarwisselingsdrukte. Alvast bedankt voor uw geduld en begrip. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit, Ontvetter

Ik ben er super tevreden over. Nooit gedacht dat dit zo goed zou werken. En het werkt super makkelijk

Voegenbeschermer Nano, Kwasten, Ontvetter

zeer goed product. voegen blijven als nieuw