Kitstift Wit

SUPER KITSTIFT!!

Voegenreparatie Lichtgrijs

Goed product. Makkelijk te verwerken. Ik heb het in twee keer verwerkt omdat ik niet wist hoe snel het zou drogen! Kleur is ook perfect. Ziet er niets van. Ga de voegen nu wel extra impregneren met jullie voegenbeschermer nano voor meer waterdichtheid!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenbeschermer Nano, Kwasten

Top bescherming!

Voegenstift Wit

1 m2 max gedaan met een stift. Prijs inhoud verhouding veel te duur. Niet blij met de aankoop

• Snelheid/Levertijd

Beste Umit, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Elke voegenstift wordt voor verzending gewogen om er zeker van te zijn dat elke klant een volle stift in ontvangst kan nemen, stiften die niet volledig gevuld zijn, zijn dus praktisch onmogelijk. Zo weten we zeker dat de klant een volle stift met minstens 7ml inhoud toegestuurd krijgt. Een volle voegenstift is zeker voldoende voor 40 a 60 meter lange voeg met een voegbreedte van 5mm. Waarom uw voegenstift zo snel leeg was heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met een van de onderstaande punten: • Wanneer u met de stift wandvoegen verft, houdt u de stift schuin in uw handen waardoor de verf moeilijk bij het stiftpuntje komt. In dit geval paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u weer verder gaan met voegen verven. • De voegenstiften zijn beveiligd tegen uitdroging. Als het stiftpuntje versleten of korter is geworden dan kunt u niet meer goed op de stift drukken waardoor dus ook geen verf meer uit komt. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de te voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste zoals bij vorige punt ook gemeld: eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Ik weet zeker dat uw voegenstift nog niet leeg is. Daarom wil ik u hierbij adviseren om alsnog u klus af te maken door nieuwe reservepunten te bestellen. Dit kunt u heel eenvoudig via onze webshop doen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit

Product werkt erg goed en fijn. Heb het 4 jaar geleden ook aangeschaft, helaas begint nu in douchehoek beetje weg te gaan van de voeg. Maar goed weer even een keer aanbrengen en we hebben er weer een aantal jaar plezier van!

Voegenstift Crèmewit, Ontvetter

Heel erg tevreden met het resultaat en het was helemaal niet veel werk. De gebruikte kleur creme wit was precies de kleur van de voegen (zonder schimmel) en het lokaal bijwerken was voldoende. Als je een beetje buiten de lijntjes kleurt, kan dit vrij eenvoudig verwijderen met je vinger (als het nog nat is) of met je nagel (als het al droog is).

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Crèmewit, Kwasten, Ontvetter

GEMAKKELIJK AAN TE BRENGEN EN EEN MOOI EINDRESULTAAT

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Beige, Ontvetter

Met 2 stiften onze woonkamer van 65 vierkante meter (vloer 22 jaar oud en zwart geworden voegen) helemaal behandeld met een prachtig resultaat !!

Kitstift Lichtgrijs

Goed spul en handig in gebruik ... snel geleverd prima service

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Het resultaat van behandeling met deze voegenstift is verbluffend; onze badkamer is weer fris en als nieuw (ik heb witte stiften gebruikt voor in de douchecabine). Ben er superblij mee. Heb wel ruim aangebracht, waardoor ik 40 meter haalde met 1 stift en per stift had ik 1 extra reservepunt nodig. Maar dit was niet echt een verrassing. De informatie in de omschrijving is hier helder en eerlijk over.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Zwart

Wat een geweldig product, hadden een oude tegelvloer laten aanbrengen in de bijkeuken, maar konden deze niet ( te weinig diepte) meer voegen, dankzij de Voegenstift konden we dit toch oplossen.

Kitbeschermer Nano, Kwasten

Kitbeschermer opgebracht op schoon aangebrachte kit in de douche. Aanbrengen was eenvoudig en leuk. Een klein stukje had ik expres niet behandeld om na een tijdje te kunnen evalueren of die nano bescherming echt werkt. 3 maanden later merk ik dat dat klein stukje die niet behandeld was begint te verkleuren. Alle andere kitranden zijn nog steeds splinternieuw. Ik ga dat klein stukje nog eerst schoon maken en ook behandelen met jullie nano bescherming. Top middel!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitbeschermer Nano, Tulipaint Kwasten

Kitstift Wit, Ontvetter

BAM! in no-time van gele kit in de badkamer naar spierwitte kit.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenbeschermer Nano, Kwasten

Exact wat de productnaam zegt. De voegen worden goed beschermd en de vloeistof is 100% kleurloos.

Voegenstift Lichtgrijs

Prima product ... kleur wat moeilijk te kiezen .. optijd geleverd ... werkt goed

Kitstift Donkergrijs / Antraciet

Makkelijk in gebruik en supermooi resultaat!!

Voegenbeschermer Nano, Kwasten, Ontvetter

Niet duur voor wat het doet. Ik heb witte voegen in de woonkamer en heb deze beschermd met de voegenbeschermer nano van tulipaint. Om te testen heb ik rode wijn op de behandelde voeg gedaan. Het resultaat was boven verwachting: mijn witte voeg bleef gewoon 100% wit en trok helemaal niets binnen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nano, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Great pens, we bought the white ones to paint over grey grout and it worked very nicely. Only con is that we had to use more than 5 pens to paint the tiles for a fairly small bathroom. The 60m "promise" did nor really work out. The pens started to become rather dry after awhile and really hard tu use.

• Snelheid/Levertijd

Dear Jana, Thank you for your review. To make sure every customer get a full grout pen, we always weigh every pen before shipment. because of this it’s impossible that a pen runs out early. Every grout pen has a maximum length of 40 to 60 metres at a grout width of 5mm. Below are some pointers which can explain why you needed that many pens for a small bathroom: • When painting grouts on the walls, the pen is naturally held at an angle but because of this the paint flows to the back of the nib causing issues. Should this be the case just press the nib a few times until paint comes out again and try to hold the pen in such a way that the nib is the lowest point. • The grout pens are protected against drying out with an internal mechanism. Should the nib become too short or worn out it can’t open the mechanism anymore which prevents the paint from coming out. The nib can only wear out quickly because of the grouts being very coarse or because of incorrect use of the pen. Refrain for pressing too hard on the pen, a single finger has enough force to press the nib in. furthermore refrain from moving the pen along the grout whilst the nib is pressed. This causes extreme wear on the nib. We advise to press the pen a couple of times on an even surface until paint comes from the nib. By making sure the nib is not pressed whilst moving along the grout and not pressing it too hard early wear on the nib can be avoided. We have sets spare nibs in our shop should the grouts be coarse or if the current nib is worn out. I hope to have informed you sufficiently. Kind regards, Voegenstift.nl

Kitstift Lichtgrijs, Ontvetter

Mooi hoe deze stift werkt. Draaien aan de onderkant en de verft vloeit uit in het kwastje. Kitstift werkt zeer makkelijk en het eindresultaat is verbluffend.

Voegenreparatie Zilvergrijs

Wat een geweldig product De scheurtjes in de voegen zijn snel en netjes gerepareerd en mooi op kleur Top product

Kitstift Wit

Gekocht om de grijze kitranden in de toilet wit te maken en dat is goed gelukt. Ik ben erg tevreden met het resultaat!

Voegenstift Wit, Ontvetter

Fijne manier om je voegen een nieuwe kleur te geven. Ons toilet ziet er met deze simpele oplossing als nieuw uit. Erg blij mee.

Voegenstift Wit

Prima voegenstift! Snel geleverd!Aanrader!

Voegenverf Donkergrijs / Antraciet, Kwasten, Ontvetter

Zeer snel bezorgd. Heb de badkamer vloer laten shinen met de gemakkelijk hanteerbare verf

Kitbeschermer Nano, Kwasten

Snelle levering en alles duidelijk. Top service