Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Bij het voorbeeld filmpje op de website leek het te simpel. Ik was dan ook blij verrast dat het echt zo makkelijk was. 5 minuten hele keuken vloer gedaan. Super!!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Stift al snel beschadigd waardoor ik niet verder kon, kwam al snel heel weinig inkt uit. Voor 2 vierkante meter 1.5 stift gebruikt. Ik vind het persoonlijk niet praktisch.

• Snelheid/Levertijd

Beste Rianne , Bedankt voor het plaatsen van uw review! Jammer om te horen dat u zulke problemen had met de stift. Als de stiftpunt beschadigd raakt is het verstandig deze te vervangen voor een nieuwe stiftpunt. Dit gezien een beschadigde stiftpunt niet meer het interne mechanisme kan openen waardoor er ook geen verf meer uit de stift komt. Hierdoor lijkt de stift vaak leeg of kapot terwijl er nog voldoende verf in de stift zit. De slijtage aan de stiftpunt komt voornamelijk door ruwe voegen maar het gebruik van de stift heeft ook invloed op hoe snel de punt slijt. te veel druk op de stift of het ingedrukt houden van de stiftpunt zorgt ervoor dat de punt sneller slijt. Wij adviseren altijd om voorzichtig op een vlakke plek met de stift te pompen tot er verf uit de stift komt. Merkt u dat de stiftpunt minder verf afgeeft dient u dit te herhalen. Daarbij kan het helpen af en toe de staat van de stiftpunt te controleren. Daarbij hebben we setjes reservepunten beschikbaar. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Kitstift Wit

Wat een fijne stift is dit! draaien en gaan. sommige plekjes wel een paar keer moeten verven maar uiteindelijk een goede dekking gekregen.

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenstift Crème, Ontvetter

Quick delivery, quality of the product very good. So I am very satisfied.

Voegenverf Wit, Kwasten

Prima spul, brengt gemakkelijk aan en de overtollige verf op de tegels is makkelijk te verwijderen. Het verbruik is wel iets meer dan opgegeven.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenverf Lichtgrijs, Ontvetter

Makkelijk te gebruiken en het knapt echt onwijs op! Ik hoop dat het mooi blijft!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Zwart

Ik ben blij verrast met het resultaat! De loodgieter had na een lekkage witte voegen gebruikt. De rest was zwart. Nu met de stiften is de badkamer weer helemaal nieuw! Volgende bestelling worden de witte stiften!

Voegenreparatie Wit, Voegenstift Wit ,Ontvetter

I like it. It is very easy en efficient

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Lichtgrijs, Ontvetter

Werkt goed hoef je niet al je voegen uit te uit te halen en het is makkelijk aan te brengen

Voegenverf Lichtgrijs, Kwasten, Kitstift Lichtgrijs

Eerlijk gezegd vind ik het erg prijzig voor een klein potje. Maarrr...het werkt echt goed. De verf wordt in de voeg gezogen en na een paar minuten kan je de verf makkelijk van de tegels verwijderen. Het ziet er daarna uit of je nieuwe voegen hebt. Hoe het er na verloop van tijd uitziet weet ik nog niet. kwasten werken prima, maar door de schurende werking slijten ze snel en heb je er wel een paar extra nodig.

Voegenstift Wit, Ontvetter

Heb dit product gebruikt in douche en toilet die in 1 ruimte zijn. Eerst met de ontvetter en dan met de voegenstift. Zeer gebruiksvriendelijk en prachtig resultaat. De voegen zijn terug mooi wit. Precies zoals ik het wou.

Voegenstift Wit

Werkt uitstekend. Wij hadden vieze voegen aan de onderkant door andere kleur voeg van de vloer. Alles netjes weg kunnen werken. Zelfs nog een afgebladderd stukje van het bad mee weggewerkt. Ik hoop dat het goed blijft zitten.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

In het begin wist ik niet wat ik van de voegenstift kon verwachten. Het resultaat is echt top geworden. De badkamer ziet er weer een stuk frisser uit. De stift is zijn elke euro waard geweest

Voegenreparatie Grijs, Voegenstift Grijs

Zeer tevreden over , doet wat het moet doen. Stift maakt het helemaal af

Voegenstift Wit

Super fijn. Werkt prima. Alleen had ik geen idee hoeveel je ermee kon doen. Dus had er nog 1 nodig.

• Snelheid/Levertijd

Beste Calista, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met elke voegenstift is maximaal 40 tot 60 meter aan voeglengte te verven bij een voegbreedte van 5mm. Dit staat ook vermeld op de verpakking van de stift en op de product pagina. mocht de stift eerder al leeg lijken kan dat liggen aan de stiftpunt die versleten of stuk is of bij wandvoegen de manier waarop de stift vast gehouden wordt. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit

Helaas leverde de stift niet het gewenste resultaat op. De stift was al snel niet meer te gebruiken. Er worden nu gekeken naar andere oplossingen, maar wel 3 opengebroken stiften.

• Snelheid/Levertijd

Beste Johan , Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Mocht dit gebeurt zijn bij wandvoegen kan het zijn dat afhankelijk van hoe u de stift vast hield dat de verf telkens achterin de stiftpunt loopt waardoor u dus problemen kan ervaren met verf uit de stift krijgen. Het beste helpt dan om de stift zo veel mogelijk schuin te houden met de stiftpunt als laagste punt en regelmatig voorzichtig te drukken met de stift. Het kan ook zijn dat de stiftpunt versleten of beschadigd was waardoor er geen verf meer uit de stift kwam. Hoe lang u met een stiftpunt kan doen is afhankelijk van de voegen en het gebruik. Alleen bij hele ruwe voegen of door met de stiftpunt ingedrukt over de voeg bewegen kan de stiftpunt snel slijten. Mocht u merken dat de stift minder verf afgeeft kunt u het beste op een vlakke plek voorzichtig drukken met de stiftpunt tot er verf uit de stiftpunt komt. Als u bij het drukken geen verf meer uit de stift krijgt kan het zijn dat de stiftpunt kapot is waardoor er geen verf meer uit de stift komt, het beste is dan om de stiftpunt te vervangen. Wij hebben in onze webshop setjes reservepunten om het maximale uit de voegenstift te halen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 5mm

Uitstekend, perfecte service; snelheid. Product werkt goed.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Grijs, Voegenreparatie Grijs

Super spul , ziet er

Kitstift Wit, Ontvetter

Zeer fijne stift en echt super makkelijk in gebruik. vond wel dat je heel snel al weer moest draaien

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Beste Esther, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Hoeveel verf de stift afgeeft heeft inderdaad te maken met hoeveel er gedraaid wordt. Op deze manier kunt u doseren met hoeveel verf u wilt werken. Over het algemeen is er niet veel verf nodig om een goede dekking te krijgen waardoor u maximaal 30 meter kunt verven met een enkele kitstift bij een kitrand van 5mm breed, Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit

Het werkt dus echt! De vergrijsde voegen zijn nu weer wit. Enige reden dat ik 4 sterren geef ipv 5 is omdat de pen vrij snel leeg is. Dus ben je van plan grote oppervlakte te doen, dan is het een dure oplossing. Maar het werkt dus wel ;).

• Snelheid/Levertijd

Beste Nicole, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen, het kan zijn dat de pen snel leeg leek doordat de stiftpunt versleten of kapot was. deze kan snel slijten afhankelijk van hoe ruw de voeg is en het gebruik. Hierdoor komt er bij het drukken met de stift helaas geen verf meer uit de stift doordat de stiftpunt het ventiel in de stift niet meer open krijgt waardoor er ook geen verf meer uit de stift komt. Een nieuwe stiftpunt zou dit kunnen oplossen. Mocht het om wandvoegen gaan kan de manier van vasthouden van de stift invloed hebben op hoe goed de stift werkt doordat alle verf naar achterin loopt in plaats van de punt van de stiftpunt. dit is tegen te gaan door de stift zo te houden dan de stiftpunt het laagste punt is en door regelmatig te drukken met de stift. Verder is het voor zeer grote oppervlaktes gemakkelijker en voordeliger om te gaan voor een potje Voegenverf. 1 potje Voegenverf bevat voldoende verf voor maximaal 500 meter aan voeglengte bij een voegbreedte van 5mm tegenover de 40 tot 60 meter van een Voegenstift bij dezelfde voegbreedte. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Crèmewit, Reservepunten Kogel 5mm, Ontvetter

Douche is weer als nieuw. Nadat de douche langzaam smerig werd door de vele voegen, en het er niet meer goed uit te poetsen was, bood deze voegenstift echt uitkomst! Heel fijn dat het ook niet zo chemisch is. Handig om erbij te hebben. Zou de volgende keer de 3mm punten ook mee bestellen. Heel fijn dat er geen symbolen als 'dit is giftig', 'raak niet aan met je handen' etc op staan. Het voelt niet zo chemisch en werkt toch heel goed.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Doet wat je er van verwacht

Voegenstift Wit, Ontvetter, Reservepunten Kogel 5mm, Reservepunten Beitel 3mm

Het is even wennen om te beoordelen wanneer er weer moet worden gepompt, maar dan werkt het goed met uitstekend resultaat. Ook bij smalle voegen een uitstekend resultaat.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Lichtgrijs, Voegenreparatie Lichtgrijs

Het pakje voegenreparatie bevat alles watje nodig hebt om je voegen te vullen. Makkelijk aan te maken en te gebruiken. Het stokje om te voegen is wat moeilijk. Beter met spatel of gewoon met je vinger. Met plezier mee gewerkt.

Voegenstift Grijs

Goed vullende voegenstift! Erg makkelijk te gebruiken.