Voegenreparatie Wit

lekkende voegen in de badkamer gered met deze voegenreparatie. makkelijk te verwerken en resultaat is mooi.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Bruin

Super goed dekkende stiften, waarmee ik mijn grote zelfgemaakte mozaïk in de douche een veel mooier resultaat kon geven. Met de vijf kleuren die ik heb gekocht kon ik de voeg aanpassen aan de kleur van de tegels en is de afbeelding veel duidelijker geworden.

Reservepunten Kogel 5mm

Nog niet gebruikt . Had voldoende aan de stift in de grout pen. Ca 40 m1 gedaan met 1 grout pen. Ziet er goed uit! Nu eerst maar even afwachten hoe dit houdt.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Grijs

Top kwaliteit. Doet wat het moet doen. Zeer tevreden hierover

Voegenreparatie Zilvergrijs

Wat een top vuller. Zeker het geld waard!

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Wonderstiften. Ontzettend blij met Voegenstift.nl. Na ontvangst van de pennen meteen beginnen, eerst nog wat wennen Samen als duo aan het werk het eind resultaat super sterk Dus ik raad aan Valt er iets op te frissen direct naar Voegenstift.nl te gaan. Vriendelijke groet, Joke van der Neut

Voegenstift Lichtgrijs

Werkt perfect zeer fijn aan te brengen mijn vloer is weer echt als nieuw!!

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Werkt als de brandweer! Jammer dat er geen zwarte variant van beschikbaar is. Ik heb de voegen met antraciet voegenvuller gerepareerd. Net een tintje lichter dan zwart. Daarom heb ik de gerepareerde voegen alsnog met de zwarte voegenstift behandeld. Het eindresultaat is nu naar de wens.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Kitstift Wit

langzaam, heel erg langzaam

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

Beste Josepha, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Hierover had u al een mail gestuurd en bleek dat u een verkeerd afleveradres had ingevuld tijdens het bestellen. Vandaar dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij wachten eerst af totdat PostNL het pakketje naar ons retourneert, daarna gaan we het opnieuw sturen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Lichtgrijs

Erg tevreden over de Voegenstift. Het ziet er weer fris en netjes uit. Op een enkele plek heeft het nog niet helemaal mooi gepakt, die zullen we op korte termijn nogmaals behandelen. Ik hoop dat we er lang van kunnen genieten en dat het product ooit gewoon bij de bouwmarkt verkrijgbaar is, zodat je geen bestelling van 1 stift hoeft te doen.

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Wat een verschil met een halfuurtje werk zien de tegels weer als nieuw. Werkt heel eenvoudig en is een mooie en goedkope oplossing

Voegenstift Lichtgrijs

Het is een perfecte oplossing voor het weer als nieuw kleuren van de voegen. Een belangrijke tip: houdt de stift ingedrukt tijdens het voegen, anders droogt de stift op!

Voegenreparatie Jasmijn

Prima service, goed product

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Ik was zelf zeer weigerachtig om de voegenstift te gebruiken. Ik vreesde voor een "kitscherig uitziend" resultaat (zoals bvb gebleachte tanden...) Mijn partner heeft me echter kunnen overtuigen en ... het resultaat is gewoon perfect: we douchen ons nu precies in een nieuwe badkamer. Top!

Voegenstift Wit

Vandaag de voegenstift gebruikt aan een wand. Perfect resultaat.

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

prima te gebruiken, makkelijker en sneller dan voegenwit, reservepunten zijn wel nodig.

Voegenreparatie Jasmijn

Betreft produkten van Tulipaint staat voor professionele kwaliteit. Voegenreparatie is onontbeerlijk als U heel oude voegen op een professionele wijze afdoende wenst te restaureren.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Nog geen stift ontvangen! Dus beoordelen is moeilijk,weet wel dat stiften goed zijn,heb ze nogal gebruikt! Dus hopelijk snel geleverd!

Voegenstift Wit

Snel geleverd en een hele prettige stift om mee te werken. Aanrader!

Voegenverf Grijs, Kwasten

Mooie kwasten, geen flut dingen

Voegenstift Lichtgrijs

Koper heeft geen omschrijving achtergelaten.

Voegenstift Grijs

Werkt perfect!

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Echt een aanrader . Super blij . Dankzij de voegenstift hoefden wij niet meer onze achterwand van de keuken en de wand van de douche kamer opnieuw betegelen . De lelijke voegen hebben wij getoverd met voegenstift van jullie . En we zijn heel blij dat wij ook gelijk reservepunten van de beitel bij besteld. Het is altijd makkelijk om een reserve beitel te hebben . Familie Plaisier Hendrik Ido Ambacht

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Reservepunten Kogel 5mm

Eigenlijk niet nodig, indien je de stift gebruikt, die werkt geweldig! en reserve punt eigenlijk indien je heel veel meters gaat doen, tot 50 meter gaat het prima met twee punten! top product!

Voegenreparatie Wit

Perfect maar dat heb ik al meerder keren geschreven (top spul). Wij gebruiken dit in Zuid Africa in ons guesthouse!