Voegenstift Wit

Door een verkeerd voegsel gebruikt te hebben was de kleur niet mooi wit, met de voegen stift is het helemaal op gelost. Het gebruik is heel eenvoudig met een groot resultaat.

Voegenstift Wit

Top spul de voegen zien er als nieuw uit Raad het aan

Voegenstift Lichtgrijs

De voegenstift is heel fijn in het gebruik en je kunt zonder knoeien de voegen verven. Hele makkelijke manier om je badkamer weer een frisse uitstraling te geven!

Voegenstift Crèmewit

Snelle levering en product doet wat het moet doen.

Voegenverf Grijs, Kwasten

Wat een fantastisch product! Wij zijn van een witte voeg naar een grijze voeg gegaan en het dekt in één keer!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Wit

Werkt ,dekt goed,aangenaam om er mee te werken.

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

Deze voegenstift haalt echt de voeg mooi op. Zo kan dd badkamer er weer jaren tegen Past perfect op de 5mm verfstift. Is erg stevig, dus gaat best lang mee. En weer een mooie voeg. Werkt perfect. De voeg is echtbopgeknapt

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Kitstift Wit

Super product. Voegen zien er weer als nieuw uit.

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenstift Lichtgrijs

Ben erg tevreden over het resultaat van de voegenstift.Mijn badkamervoegen zijn weer als nieuw.

Voegenstift Beige

Perfecte kwaliteit en snelle levering. De voegen zijn weer als nieuw!

Voegenstift Wit, Ontvetter

Handig in gebruik, dekt goed de voegen. De vloer ziet er ineens veel properder uit.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Voor weinig geld weer een mooie witte muur.

Toppie

Voegenstift Zwart

Prima stiften!

Uitstekend!

Voegenreparatie Grijs

Werkt goed. Goede beschrijving en mooi resultaat.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Lichtgrijs

Snelle levering en geweldige stiften mijn tegels lijken weer als nieuw en fris Heel blij

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Na veel geprobeerd te hebben, was ik enigzins sceptisch. Maar zelfs de donkere plekjes op de voegen die ik niet meer wegkreeg, zijn weg! Ik ben zeer tevreden. Lijkt alsof er opnieuw gevoegd is. Ik ben zeer tevreden.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Zilvergrijs

Wonder middel! Communicatie fout gehad met de aannemer. En dankzij dit product heel gemakkelijk de voeg kleur kunnen veranderen

Voegenstift Beige, Reservepunten Beitel 3mm

Echt een super product! Met één laag perfect gedekt. Gemakkelijk te gebruiken en gaat lang mee. Ik raad wel aan om extra tipjes te kopen als je ruwe voegen hebt. Kleur komt overeen met foto.

Voegenstift Wit, Kitstift Wit, Ontvetter

heel fijn produkt dat gemakkelijk in gebruik is

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Lichtgrijs

Makkelijk te verwerken en de vloer ziet er stukken beter uit. Zeer tevreden over het product. Een aanrader voor kapotte voegen. De vloer knapt ervan op. Opgepast. Snel verwerken want droogt snel.

Voegenstift Wit, Voegenverf Donkergrijs / Antraciet

Het werken met de voegenstift is kinderlijk eenvoudig en het effect top! Het wit dekt prima, wat naast de voeg terecht komt is goed af te vegen van de tegels, en het resultaat is helemaal geweldig. Ik was een beetje bang dat de voegen er te duidelijk geverfd uit zouden komen te zien, maar daar is geen sprake van. Het ziet er gewoon prima uit. Ik heb een oude tegelwand, die met boenen niet meer schoon te krijgen was. Die witte voegen maken zó veel verschil, het hele muurtje ziet er nu weer fris uit! Ben super tevreden, de prijs waard!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf

Low effort, high impact!

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

Ik heb vandaag de voegen in mijn douche aangepakt. Eerst heb ik de tegels en voegen ontvet met de ontvetter van tulipaint. Daarna de voegen goed laten drogen. Dan de voegen geverfd met tulipaint voegenstift. Het is een prima product. Makkelijk om mee te werken. Dekt goed. Er kleeft bijna geen verf aan de tegels, dus tegels afkuisen is bijna niet nodig, dus ook tijdbesparend. Op sommige voegen is een tweede laag misschien wel noodzakelijk, afhankelijk van hoe vuil de voegen zijn. Ik had stiftpunten van 3 mm bijbesteld omdat de voegen smaller zijn. Extra stiftpunten bij bestellen is wel nodig indien de voegen wat ruwer zijn. Je kan met de tulipaint voegenstift redelijk wat lopende meters doen. Ben hier zeer tevreden van. Nu hopen dat de voegen in mijn douche voor een tijdje mooi blijven. Ziet er uit als nieuw!!! Ik heb zojuist nog 2 witte voegenstiften en 15 reservepunten van 3 mm bijbesteld. Ik ga nog meerdere voegen aanpakken in mijn badkamer omdat ik zeer tevreden ben over dit product. Een tevreden klant.

Lingewei 41

4004 LK Tiel