Voegenverf Lichtgrijs, Kwasten

Amazing product

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Grijs

Goed werkende stift

Voegenstift Wit

Ik had donkere voegen in mijn badkamer met een lichte tegel. Na deze eerst voorbehandeld te hebben en goed geschrobd heb ik de voegenstift gebruikt. WAT EEN ENORM VERSCHIL!!! De voegen zijn spierwit en mijn badkamer is weer heerlijk fris en oogt als nieuw. Het handige is dat er niet geknoeid wordt en dat je een redelijk groot oppervlak kunt behandelen met één stift. Ik was binnen no time klaar. Raad iedereen dit product aan

Voegenstift Wit

Lukt totaal NIET!!! Nutteloze kost... Dure kost....

• Snelheid/Levertijd

Beste An, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Misschien was het handiger geweest als u ook erbij vermeld had wat precies niet lukt. Zo kunnen we u dan beter van dienst zijn. O.b.v. uw e-mailadres heb ik uw ordernummer achterhaald en doorgestuurd naar de klantenservice. Ze zullen z.s.m. met u contact opnemen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Fantastisch wat een oplossing is dit. Nu is na vervanging van de douchebak met cabine, mijn douche is weer helemaal nieuw. Het is nu weer een verademing om een douche te nemen zonder die vieze smerige voegen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Wit

We hebben hem gebruikt voor de camper,had er extra stift punten bij moeten bestellen,mijn fout,die gingen snel stuk,hoef het aankoop bedrag niet terug,stuur maar extra stift punten Gr boomsma

• Snelheid/Levertijd

Beste Jacoba, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Uit verschillende testsessies weten we zeker dat de standaard meegeleverde stiftpunt wel voldoende is voor 40 a 60 meter lange voeg. De stiftpunt kan alleen hard slijten als de voeg ruw is of als er te hard op de stift gedrukt wordt en tegelijkertijd over de voeg heen en weer gaat. U kunt het beste eerst een paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats voorzichtig drukken (een paar keer pompen) totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de voegen heen gaan. Dus de stift niet ingedrukt houden en over de voeg heen en weer gaan. Zo voorkomt u vroegtijdige slijtage van het stiftpuntje. Uw vraag is zojuist doorgestuurd naar de klantenservice en ze zullen vandaag nog met u contact opnemen voor een passende oplossing. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenreparatie Zilvergrijs

Goed product. Had paar kleine haarscheurtjes in de voegen bij de douche. Met de heldere instructies mooi bij kunnen werken, zo goed als nieuw. Kleur kwam mooi overeen en het kan er zo dun op dat het niet opvalt.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenverf Wit, Kwasten, Voegenstift Grijs

Prima voegenverf! Ook de stiften werken perfect. Fijn dat alles, keurig verpakt, zo snel geleverd wordt!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenverf Kwasten

Deze verf gekozen omdat onze tegels nog goed zijn ,alleen de voegen zijn niet zo mooi meer . De oude voegen zijn enorm opgeknapt ! Ik heb de hele wc , badkamer én keukenwand gedaan . En het ziet er weer uit als nieuw ! Voortaan geen geschrob meer met chloor of andere middelen , als ze er aan toe zijn ga ik dit wéér gebruiken . De verfkwastjes werken ook erg prettig . Inhoud van het potje is ruim voldoende ! Ik kan het dus iedereen aanraden !

Voegenstift Wit

Witte voegstift gekocht ik was wat sceptisch maar de voegen worden echt stralend wit en dat 60 meter lang, nu heb ik weer een frisse keuken

Voegenstift Grijs

Goed werkende stift

Voegenverf Zilvergrijs, Kwasten

De verf is makkelijk te verwerken , en het ziet er fantastisch uit De keukenvloer is weer als nieuw

Fijn product

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

Voegenstift Wit

Ik heb dit gebruikt aan de voorkant van onze motorhome, het ziet er goed uit .Ik heb er wel 2 lagen opgezet de voeg zag op sommige plaatsen echt zwart, nu afwachten hoe lang het er op blijft als we gaan rijden.(eventueel in de regen)??? hopelijk blijft het lang goed.

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Ik kan niet veel zeggen over het product, wel over de afhandeling van de bestelling. Snelle levering, binnen een dag. Ook de retourafhandeling ging snel en duidelijk. Aanmelden, inpakken en versturen. Binnen 2 dagen afgehandeld en bevestigd. Prima, houden zo. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Voegenreparatie Wit

Wat een superfijn en gemakkelijk product! Je mengt het goedje iets met water aan en je smeert het heel eenvoudig in de voegen waar het nodig is. Laten drogen en je voegen zijn weer als nieuw. Had ik maar eerder geweten dat dit product te koop is waarmee je zo eenvoudig je badkamer weer een nette uitstraling geeft! En niet te vergeten, de service is goed! Overdag besteld en de volgende dag al in huis!

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Beitel 3mm

Werkt perfect! Je kunt met deze smalle punten heel netjes en nauwkeurig de voegen inkleuren.

Super handig!!! Aanrader!

Voegenstift Crème

We hadden eigenlijk geen al te hoge verwachting van voegenstift Creme 5.mm. De voegen van douche ruimte zagen er niet fris meer uit door, maar na de behandeling met dit product ziet het er weer uit als nieuw. Hartelijk bedankt. Fam. L.Visser, Kollum 5 sterren!

Voegenverf Zilvergrijs, Kwasten

Onze voegen waren niet meer mooi van kleur en structuur en wilden we eigenlijk gaan vervangen. Totdat ik dit product tegenkwam en dacht voor dat geld wil ik het wel eens proberen. Had ik dit jaren eerder maar geweten. Wat een fijne en soepele verf is dit. Mijn tegels lijken nu door de opgefriste voegen als nieuw. Het werkt ook nog eens supersimpel. Aanbrengen en afhankelijk van de tegels meteen of na 5 minuten met een natte doek afvegen wat je gemorst hebt. Na 24 uur met een schuursponsje ( groene kant van de gele sponsjes) wat eventueel nog is blijven zetten wegpoetsen en voila. Ik ben super fan van dit product.

Voegenstift Zilvergrijs

De voegenstift werkt perfect en is heel gebruiksvriendelijk. Door de stift even zacht in te drukken gaat de verf meteen lopen. Het resultaat is verrassend goed.

Voegenstift Crèmewit

De voegenstiften werken perfect.Helaas zijn de punten iets te snel versleten.Spijt dat ik niet een extra setje er bij besteld heb.Ik vind dat jullie dit iets meer moeten benadrukken. M.v.g.Jos.

Kitstift Wit

Wat een TOP product!!! Jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt, zou mij al veel geld van andere producten gespaard hebben. Ik kan deze stift echt iedereen aanraden

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Kogel 5mm

Perfect product en uitstekende uitstraling!!!

Voegenverf Wit

Snelle bezorging en het is een mooie witte verf voor de voegen