Voegenreparatie Wit

Makkelijk te doseren en te verwerken, prachtige strakke voeg !

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Lichtgrijs

De stift werkt super makkelijk. Ik was verbaasd over het gemak om de voegen te verven op deze manier.

Voegenverf Lichtgrijs, Voegenreparatie Crème, Kwasten

Ik ben er heel blij mee. Ik heb de voegen van de granietvloer door de hele woning geverfd. Totaal 200m2. De vloer ziet er weer als nieuw uit. De vloer inmiddels geschrobt en gedweild en na deze handelingen zijn de voegen nog steeds goed. Echt een aanrader!!!! Het werkt heel goed. Super makkelijk aan te brengen. De voegen zien er weer als nieuw uit.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Crèmewit

Het product is heel eenvoudig aan te brengen. Grauwe en poreuze voegen worden fris, glad en waterafstotend. Ook kleine putjes en scheurtjes worden door de verf zeer goed gedekt. Er zit merkwaardig veel verf in elke stift.

Voegenstift Zwart, Kitstift Zwart

Het was even wennen om de juiste hoeveelheid in de punt te krijgen, maar dat is een kwestie van doen. Uiteindelijk was de hoeveelheid in de punt van de stift dusdanig dat de voeg in een keer werd gedekt en heb ik het na 24 uur niet hoeven te herhalen. Ik vind het een heel goed product en zal het blijven gebruiken.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift

Voegenstift Wit

Je merkt meteen dat het een kwaliteits voegenstift is. Hij bevat spierwitte verf, die meteen de verkleurde kleur van de voeg dekt. Prima product. Ben er erg blij mee!!

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm

Super fijne en goed dekkende stift! Mijn voegen zien er weer fris en mooi uit. Erg makkelijk in gebruik!

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Dit is een prachtig product, ik had dit niet verwacht, na één keer gebruiken zijn de voegen in mijn keuken als nieuw, vooral aan het kookfornuis kreeg is ze nooit helemaal wit , is echt een aanrader!

Voegenbeschermer Nanostift

Eerste indruk is zeer positief! Het aanbrengen van de voegenstift was simpel en makkelijk. Na 48 uur drogen werkt het product optimaal. Wij zijn na iets langer dan 35 uur weer gaan douchen en dat ging ook goed! Je ziet dat de voegen het water afstoot.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift

Voegenstift Zilvergrijs

Super! Mijn voegen zijn weer als nieuw. Volgende keer koop ik hier weer mijn voegenstift als ik m'n badkamer aan ga pakken

Kitstift Wit

Voldoet aan de verwachting. Gebruik het voor verweerde kit op camper. Even goed ontvetten en daarna weer als nieuw met gebruik van dit product

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenstift Wit, Voegenreparatie Wit

2de keer al deze stift gekocht omdat het zo goed werkt. Mijn badkamer ziet er als nieuw betegelt uit.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Zeer gebruiksvriendelijk en onmiddellijk resultaat, heel tevreden!

Voegenstift Zilvergrijs

Ik moet zeggen dat de voegenstift mijn verwachtingen heeft overtroffen. Ik was sceptisch omdat ik in het verleden ook eens heb geprobeerd om de voegen goed te kleuren. Wat een drama was om het te doen, en resultaat van korte duur. De stift is makkelijk te gebruiken als je wel met geduld de voegen kleurt. Tot op heden is de kleur goed watervast. En de tegels zien er nu weer mooi uit nu de voegen netjes zijn ingekleurd. Dus zeker deze stiften kopen als je van je lelijke voegen af wilt.

Voegenstift Wit

Super! Wij hadden een aantal kleine beschadigingen in onze douchebak. Bijgetipt met de voegenstift en niets meer van te zien!

Kitstift Donkergrijs / Antraciet, Kwasten

Werkt perfect! Fijne set, werkt prettig

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift, Tulipaint Kwasten

Voegenstift Wit

Prima product, me helemaal uitgeleefd op de badkamer en is weer als nieuw.

Voegenstift Wit

Makkelijk in gebruik. Droogt snel. Ik zie heel duidelijk verschil en mijn badkamer lijkt net nieuw.

Voegenreparatie Lichtgrijs

Geweldig , goed duidelijk uitgelegd , zelfs ik 70 plus vrouw en onhandig lukte het en ziet er keurig uit ,

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

Fijn dat onze voegen nu weer gelijkmatig van kleur zijn. Het ziet er netjes uit en het aanbrengen was heel makkelijk.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Dit werkt echt geweldig. Het gaat heel eenvoudig en de dekking is prima. Een aanrader

Werkt perfect!

• Snelheid/Levertijd

Voegenstift Crème, Reservepunten Beitel 3mm, Voegenbeschermer Nanostift, Ontvetter

Voldoet volledig aan mijn verwachting. Goed dekkend, handig in gebruik. Zeker in combinatie met de 3 mm beiteltjes. Heel gebruiksvriendelijk

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Lichtgrijs

Makkelijk te gebruiken en doet precies wat hij moet doen.

Voegenstift Lichtgrijs

Makkelijk in gebruik. Goede dekking.

Lingewei 41

4004 LK Tiel