Stift werkt prima. De vloer ziet er als nieuw uit. Gemakkelijk aan te brengen

Geweldig product.

Geweldig product. Je tovert in een aantal uren tijd een compleet nieuwe badkamer.

1x voegenstift

Een goede aankoop en de aankoop kon gelukkig door de "gewone" postbode geleverd worden.

Zéér tevreden

Ik ben zéér tevreden over de 3 voegenstiften, die ik op voegenstift.nl heb gekocht. Mijn voegen lijken wel als nieuw, aangezien ze door de vorige bewoner nooit schoongemaakt werden. Ik dacht het wordt een hele klus, maar het valt reuze mee. Kortom: Deze voegenstiften doen zijn werk en ze zijn ook nog betaalbaar. Ik ben dik tevreden.

Zeker een aanrader

Wij vonden onze voegen te licht en wilde deze donkerder we hebben contact gehad met een medewerker en we zijn heel erg goed geholpen en we zijn heel goed geadviseerd in wat de mogelijk heden waren in de kleur die bij onze tegels past en hoeveel we nodig hadden werd voor ons uitgerekend Wij hebben nu een mooie voeg en zijn erg tevreden en het was erg makkelijk in gebruik.

Verkeerde kleur ontvangen!!!

Ik bestel een zwarte voegenstift en krijg een witte aan!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Beste Rien, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Na contact met u bleek dat we toch de bestelde kleur hadden geleverd maar u had de verkeerde kleur besteld. In het systeem zie ik ook dat u inmiddels de juiste kleur heeft besteld en ontvangen. Hopelijk bevalt het goed! U had ons vriendelijk gevraagd om deze review niet te publiceren, maar helaas kunnen we het niet tegenhouden. We kunnen enkel hierop reageren. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Tulipaint voegenverf wit

Ik heb de verf uitgetest op tegellijm, dat onze 'geweldige' loodgieter had gebruikt als voegmiddel. En het werkt! Het houdt en is echt waterdicht. Het is wel tegellijm op cementbasis. Ja, de voegen verf is ook geschikt voor tegellijm. Dank jullie wel! Ik heb nu wel witte voegen!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenmarker

Doet wat het moet doen. Handig in gebruik. Het is de prijs zeker waard.

• Snelheid/Levertijd

Erg blij met het resultaat.

Ik had eerst donkergrijs gekocht voor mijn donker antraciete badkamervloer, maar was lichter dan mijn tegels. De zwarte was perfect, ziet er uit als nieuw! Erg blij met het resultaat.

3MM beitel reservepunten

Erg handig de dunne punt! Zo werkt de voegenstift nog beter!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Zwarte voegenstift

Een topproduct tegen een Redelijke prijs. Werkt prefect.

Beitelpunt

Beitelpunt perfekt in een smalle voeg te gebruiken. Wel opletten dat ze niet omkeerbaar zijn! Dat wil zeggen dat ze slechts aan 1 zijde een beitelpunt hebben. De andere zijde is gewoon stomp

Handig in gebruik Goede dekking

Handig in gebruik Goede dekking

Kitstift

Beste oplossing! En zo gemakkelijk om te gebruiken. Onze badkamer lijkt weer nieuw. Ik kende het niet maar kan het nu iedereen aanraden

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift 5mm

Topproduct

Een topproduct en zuinig in gebruik. De voegen van ons aanrechtblad zijn weer als nieuw, een wereld van verschil. We zijn bijzonder blij met het eindresultaat!

Ik ben voor 200% tevreden

Zwarte voegen stift besteld voor de badkamer. Dacht dat ik het net niet zou redden met de stift, wel dus!!! Zelfs mijn toilet op de begane grond nog gedaan en nog steeds niet op!! Voegen zien er als nieuw uit Ik ben voor 200% tevreden

Niet tevreden

Mijn douche met de voegen stift getekend, zag er mooi uit! Alleen helaas na 1 keer douchen zag ik dat de kleur van de voegen stift al weer afnam, het vervaagd. Dus niet tevreden over dit product!

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Snelheid/Levertijd

Beste Nadine, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Uw klacht kan alleen voorkomen als er geen rekening gehouden wordt met de onderstaande punten: • Voegen moeten vooraf schoon en 100% vetvrij zijn. Want het is zeer belangrijk dat de voeg de verf kan intrekken. Anders blijft de verf op de voeg zitten en hierdoor is de kans groot dat het niet permanent wordt. • Voegen moeten 100% droog zijn voor het aanbrengen van de verf. • Voor een optimale eindresultaat wordt 24uur droogtijd geadviseerd. De verf zelf is 100% waterafstotend. Als de verf na 1x douchen begint te vervagen dan vermoed ik dat de laatste genoemde punt de reden is. Wij testen wekelijks de geverfde voegen met verschillende schoonmaakmiddelen en stoomreiniger van 150 graden. Daarom zijn we ook zeker dat de verf permanent en waterafstotend is. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

prima stift, alleen achteraf gezien was voegenverf een goedkopere keuze geweest.

Voegenstift

Super stift! Dekt goed, verf naast de voeg is goed weg te halen. Eindresultaat is fantastisch!!

Zalig product

Ik zocht al zo lang naar een middel om mijn douchevoegen terug proper te krijgen. De voegenverf heeft het helemaal waar gemaakt. Super gemakkelijk aan te brengen. Je hoeft niet binnen de lijntjes te kleuren en kan de overtollige verf gemakkelijk weg krijgen. Ik had voldoende met 1 laag om de witte voegen als nieuw te krijgen en met 2 lagen waren de grijze voegen wit. En we konden snel terug douchen. Zalig product.

• Snelheid/Levertijd

Super makkelijk. En mooi resultaat.

Super makkelijk. En mooi resultaat. Even doorhebben hoe het makkelijkste de inkt blijft stromen. Want soms lijkt deze al op. Met een paar keer opnieuw de punt indrukken en even wachten stroomt de inkt weer verder. Is even doorhebben dat dit het beste werkt.

• Snelheid/Levertijd

Beste Naomi, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Ik vermoed dat u wandvoegen hiermee heeft geverfd. Zoals we op de FAQ pagina hebben vermeld: Wanneer u met de stift wandvoegen verft, houdt u de stift schuin in uw handen waardoor de verf moeilijk bij het stiftpuntje komt. Dit heeft eigenlijk hetzelfde effect als wanneer u met een pen op de muur schrijft. In dit geval paar keer het stiftpuntje op een vlakke plaats drukken totdat de verf uit het puntje stroomt, daarna kunt u gemakkelijk over de wandvoegen heen gaan. Of bij wandvoegen verven de stift in een hoek van 45 graden houden voor een continue verfstroom. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

In 1 woord geweldig!!!

In 1 woord geweldig!!! Makkelijk en snel een mooie frisse vloer ik ben er super blij mee!!

Duur

Het product en de service zijn prima, snelheid bezorging ook. Alleen ik vind het product wel vrij duur.

Witte voegenverf

Het produkt dekt zelfs hele donkergrijze voegen. Het opbrengen ging wel goed met een dun kwastje, alleen het schoonmaken kostte toch meer tijd dan gedacht. Maar het resultaat mag er zijn, erg blij daarmee.

In één woord WAUW!!!

Wát een geweldig product! Mijn tegelvloer was ik al geruime tijd "zat" door de vieze voegen die ik maar niet schoon kreeg. Totdat mij jullie product werd aangeraden , een beetje sceptisch, maar toch. Voegenstift besteld en eraan begonnen. In één woord WAUW!!! Ik heb gewoon een compleet andere vloer!!! Eerst de bijkeuken gedaan, nu bezig om met de voegenverf de gehele benedenverdieping te doen. Het wordt zó mooi! Super makkelijk in gebruik. Niet twijfelen gewoon dóen, krijg je geen spijt van!!!!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Over Voegenstift

Filter op Taal