Ontzettend leuke ruimtes voor elke situatie en groepsgrootte geschikt. Ze denken goed mee en zijn altijd bereid net dat beetje extra te geven.

• Ervaring met: Zakelijk evenement

Prima ontvangst. Goed aangegeven waar we moesten zijn. heerlijke koffie. de verwarming had wel wat eerder aan gemogen. Het was er de hele dag wat koud. Lunch goed. had alleen wel bij mogen staan wat er op de broodjes zat. Nu zat iedereen er met zijn vingers aan om te kijken. Een glaasje jus was ook wel lekker geweest. De prijs van kaas en worst bij de borrel (120 euro) vond ik belachelijk hoog. Verder prima gefaciliteerd een goede locatie om zaken te bespreken en ruimte genoeg om actief bezig te zijn

• Ervaring met: Zakelijk evenement

De Puddingfabriek is een unieke locatie met een prachtig binnenplein. Zij hebben ons een geweldige avond bezorgd dankzij de gastvrijheid en het meedenken voor de invulling van de avond. Ons dank gaat uit naar het gehele team.

• Ervaring met: Bedrijfsfeest

Voor een bijeenkomst met mijn klanten was ik op zoek naar een speciale locatie, en gevonden. Een zeer goed verzorgde en geslaagde middag. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles was mogelijk. Aan techniek was door De Pudding gedacht en stond al klaar. Mijn klanten waren blij met de sfeer en kijken uit naar een volgende bijeenkomt in, of in samenwerking met, de Pudding👍

• Ervaring met: Zakelijk evenement

Uitermate geschikte locatie voor borrels en thema-avonden. Professionele staff en uitstekende faciliteiten (zowel w.b.t. catering als audiovisueel)