Goed geregeld, geweldige locatie en meedenkend vriendelijk personeel

Vooraf is alles doorgesproken met het productieteam, je hoeft zelf niet veel te doen, suggesties worden gegeven om het feest nog leuker te maken(zoals marshmallows op stokken voor bij het vuur). De locatie is mooi, net even anders maar helemaal goed voor een feest.

De Pudding is een ruimte waar creativiteit, flexibiliteit en effectiviteit elkaar ontmoeten. Verschillende ruimtes met elk hun eigen -informele- sfeer. Het personeel is vriendelijk en toegankelijk en de mogelijkheden lijken bijna onbeperkt als het gaat om catering. De service was fantastisch. Het heeft wat mij betreft zeker bijgedragen aan een succesvol evenement (drie dagen aaneensluitend).
  • Ervaring met: Zakelijk evenement

Perfecte locatie voor een feest. Alles top geregeld. Goede communicatie en contact. Top dj en bediening. Super sfeervol. Je kunt alles uit handen geven als je een feest wilt geven. Aan alles is gedacht!

Top avond op een top locatie met top service! Inrichting en verlichting heel passend. De service van Jan en Debbie waren er helemaal op gericht om er een geweldig en persoonlijk feest van te maken!
  • Ervaring met: Privé Feest

Superrrrrr gave locatie, relaxt en ongedwongen. Jan en Debbie TOP hoe de gesprekken vooraf waren ter voorbereiding van ons huwlijksfeest. Leuke ideetjes hoe alles in te richten en samen af te stemmen. DJ Frank Hardenbol WHOUW wat kan hij geweldig draaien. Het lopend frans buffet viel bij iedereen goed in de smaak. Team achter de bar TOPPERS! Geven jullie niets voor niets een 9. We hebben een geweldige dag gehad! Groetjes Erik en Simone.
  • Ervaring met: Huwelijksfeest

Helaas was de Puddingfabriek niet meer beschikbaar op de datum van ons teamuitje, maar de medewerker van de Pudding dacht enorm met ons mee, waardoor we toch een mooie andere locatie hebben kunnen boeken. Dank voor de service en het mee denken!
  • Ervaring met: Overige

Prettige samenwerking in de voorbereiding. Alles was tip top in orde zoals afgesproken. Er is fijn meegedacht. Hartelijk en welkom onthaal.
  • Ervaring met: Vergaderlocaties

Ik ben erg tevreden over De Pudding! Het was een super leuke locatie, alles was top geregeld en er werd goed met je meegedacht. Echt een aanradertje!
  • Ervaring met: Overige

Gave plek in Groningen en leuke mensen die goed meedenken om het uiterste uit je evenement te halen!
  • Ervaring met: Promotiefeest

alles was prima georganiseerd, de medewerkers waren zeer behulpzaam en ook gewoon aardig.

• Ervaring met: Vergaderlocaties

Zeer prettig ontvangen. Proactieve en flexibele houding personeel, dienstbaar aan het event.
  • Ervaring met: Vergaderlocaties

Super mooie en gezellige locatie, zeker een aanrader! Vlakbij centraal station. Eigenaar dacht leuk mee met de organisatie van ons evenement en veel van onze bezoekers en deelnemers waren erg enthousiast over de sfeer en locatie van De Pudding! Communicatie had soms duidelijker en sneller gekund, maar wij komen zeker terug voor The Green Shift 2.0!

Origineel, gastvrij, klantgericht
  • Ervaring met: Zakelijk evenement

zeer professioneel en conform afspraken. mooie locatie
  • Ervaring met: Zakelijk evenement

Mooie locatie voor een vergadering met zeer vriendelijk personeel en van alle gemakken voorzien. Uitstekende koffie ook.
  • Ervaring met: Vergaderlocaties

Prima locatie voor een feest met zeer vriendelijk en gaat gericht personeel. De zaal kan in tweeën worden gesplitst met een wand waardoor ook zeer geschikt voor feesten waar minder gasten komen
  • Ervaring met: Privé Feest

Wij hebben gebruik gemaakt van De Pudding voor een internationale projectbijeenkomst. Dat is ons uitstekend bevallen en voor herhaling vatbaar. De grote zaal was ruim genoeg voor onze 70 gasten en met het café erbij heb je alle ruimte. De industriële sfeer van het pand boden zeker iets extra's aan het event. Ook over de communicatie en voorbereiding zijn we erg tevreden.
  • Ervaring met: Zakelijk evenement

Leuke en sfeervolle locatie met de juiste faciliteiten. Goede communicatie en voorbereiding. Enige minpuntje is de parkeergelegenheid in de directe omgeving, maar goed daar kunnen jullie weinig aan doen. Al met al zeer tevreden.
  • Ervaring met: Zakelijk evenement

Zeer prettige ontvangst en ondersteuning van medewerkers. AV-middelen werden snel in orde gemaakt. Zeer persoonlijke en vriendelijke omgeving die uitstekend geschikt is voor het geven van training.
  • Ervaring met: Vergaderlocaties

Supermooi trouwfeest gehad! Enthousiaste eventmanager met leuke ideeën en er was van alles mogelijk van onze persoonlijke wensen.
  • Ervaring met: Huwelijksfeest

Alles heel goed geregeld, door event manager en personeel. Zeer sfeervolle locatie. Veel lovende reacties gekregen van onze gasten over de locatie en het feest.
  • Ervaring met: Privé Feest

Toplocatie: Goed bereikbaar en de trainingsruimte was van alle gemakken voorzien.
  • Ervaring met: Vergaderlocaties

Wij hebben voor een feest contact gehad met Jan van de Puddingfabriek. Erg fijn om communicatie en vooral meedenken. Jan heeft (zo bleek achteraf) zelfs een half jaar na 1e contact en rondleiding in de Puddingfabriek met ons meegedacht voor een andere locatie. Zo belde hij ineens (voor mij uit het niets) weer op om te vragen of het al gelukt was met een locatie. Het zat hem niet lekker dat we nog geen locatie hadden gevonden en zou ons voorleggen aan een locatie die hij in zijn hoofd had. Hoe tof is dit😁 Zonder te vragen wordt er met je mee gedacht over je wensen...dat vind ik service! TOP
  • Ervaring met: Overige

Super goed georganiseerd, prettig samengewerkt, top feest gehad. Complimenten
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest