Prachtige camper van alle gemakken voorzien !

Het was een mooi experiment om kennis te maken met het kampeerleven We dachten dat t goedkoper zou zijn dan een hotelreis, maar dat bleek niet zo te zijn De duurste overnachting was 60 en de goedkoopste 23 We genoten van het Duitse landschap onderweg Leuke gesprekken met andere camperaars gevoerd Drie keer geprobeerd in het centrum van een stad te parkeren , wat niet lukte We wilden fietsen huren in Duitsland, wat daar niet gebruikelijk is Volgende x dus eigen fietsen meenemen Al met al een fijne avontuurlijke week beleefd

Gewoon goed geregeld!

Last minute geboekt, flexibel met ophalen en inleveren, zeer nette recente camper voor faire prijs, service gewoon goed, zeker qua bereikbaarheid en meedenken, easy going, dont hurry en worry.

Geweldig bedrijf.

Wij hebben 23 juni onze camper gekocht ,wat een fijn bedrijf er wordt je niets opgedrongen en laten je rustig rondkijken. Hele goede service ,en problemen worden gelijk opgelost. Top bedrijf.

• Ervaring met: Camper kopen

Goed gevoel bij het gehele traject van een camper huren.

Begeleiding en instructies vooraf waren duidelijk. Je weet precies waar je aan toe bent en wat je in verschillende situaties kunt doen. De camper voldeed prima aan onze verwachtingen en verder ook geen problemen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar! Top!

• Ervaring met: Camper huren

Prima afhandeling met kleine gemiste zaken

Na een aantal jaren bij andere verhuurders te hebben gehuurd, kwamen we dit jaar bij Noorderzon uit. Dit jaar gaf het lage, aan twee kanten benaderbare bed de doorslag om wat verder uit de buurt te huren. Voor 70-plussers is dat een groot voordeel dus het bed kon in de laagste stand. De Dethleff Trend beschikt over voldoende motorvermogen om vlot mee te rijden met het overige verkeer en dat gaat gepaard met een bescheiden brandstofverbruik. Zodanig dat ik aanvankelijk even dacht dat de brandstofmeter niet werkte... Nieuw voor ons was het tanken van Adblue. Hier en daar even zoeken maar het lukte. Bij de uitgebreide uitleg voorafgaande aan de reis was niet verteld (en ik had en niet naar gevraagd) waar het niveau van de Adblue kon worden afgelezen. Maar goed dat we niet bij een servicestation in Frankrijk een jerrycan van 10 liter (€45) hebben gekocht. Dan maar, zoals de eerste keer, bij de ene Super U diesel en bij de andere Super U in dezelfde plaats Adblue tanken voor circa €1,00 per liter. Dan nu de kleine dingen die we misten. In de eeste plaats een 10 liter gieter omdat je niet op elke camping makkelijk met de slang aan de kraan komt. Het tweede was een watepas om te kijken of en waar de oprijblokken gelegd moeten worden. En als derde een hamer voor de haringen. De gieter hadden we over het hoofd gezien maar die kon hier en daar geleend worden, hamer en waterpas hadden we wel aan gedacht en dus meegenomen. Bij eerdere verhuurders hoorde dit alles tot de inventaris. Wat we ook hebben gedaan is uit een rol antslip stukken op maat geknipt voor alle kastjes en opbergvakken. Dat scheelt veel gerammel en geschuif. De radio was een voor ons onoplosbare puzzel. Zit tegenwoordg veel te veel op en aan. Onderweg kreeg een jonge ICT'er het apparaat na een klein half uurkwartier puzzelen aan de praat maar de volgende dag waren we weer bij af. Spotify heeft ons er doorheen geholpen. Ook de buitenstoelen hadden wat steviger mogen zijn. Desondanks, een 8 voor Noorderzon

• Ervaring met: Camper huren

De medewerkers van Noorderzon Campers zijn uiterst deskundig. Ze denken mee en doen altijd wat ze beloven.

• Ervaring met: Camper onderhoud

Prima bedrijf, fijne campers en uitstekende nazorg

Twee jaar geleden een SUNLIGHT camper gekocht. Bevalt uitstekend; goede keuze. Service van Noorderzon is dik voor elkaar, worden altijd prettig en vakkundig geholpen. Een probleem, welke zich na de garantietermijn voordeed, tot volle tevredenheid opgelost!

• Ervaring met: Camper kopen

Van begin tot eind goed geregeld

Vriendelijke mensen, duidelijk verhaal en nette campers

Prima Campers

We hebben voor de 2e keer een Camper gehuurd bij Noorderzon Campers uit Wolvega en het bevalt ons dermate goed, dat we besloten hebben zelf geen Camper aan te schaffen maar regelmatig eentje te huren. Op basis van onze eigen voorkeuren en ervaringen kun je in wezen zelf weten welk type je wilt huren en bepalen welke je het beste bevalt. Je kunt er "te kust en te keur" kiezen uit jonge Campers. Het contact met de mensen van Noorderzon verloopt soepel (ook via whatsapp) en men is uiterst vriendelijk. De huurvoorwaarden e.d. zijn helder en het bedrijf oogt zeer solide, kortom een prima adres om een Camper te huren.

• Ervaring met: Camper huren

Vriendelijke ontvangst en goede keus

Ik heb een weinsberg pepper gehuurd om eens te kijken of ik er een wil kopen. Het camperen met een camper is uitsluitend bevallen maar dit type camper niet zo. Bed te hoog en wc ruimte onhandig ingedeeld.camper was zelf goed, al merk je dat ie goed gebruikt is, terwijl deze camper nog maar ruim een jaar oud is. M'n conclusie is dat ik voordat ik een camper ga kopen er eerst een paar verschillende ga huren. Hopelijk vind ik dan exact wat ik wil.

Het was weer fantastisch

Dit jaar weer gekozen voor een Camper vakantie met dit verschil dat we nu naar het buitenland zijn gegaan. En dat is meer dan prima bevallen!

Positief

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen!

het wAS FANTASTICH

in een woord geweldig

• Ervaring met: Camper huren

Van halen tot brengen goed verzorgt.

Prima, jonge camper gehuurd. Goede en snelle service vooraf en onderweg. Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch verhuurbedrijf

Van tevoren had ik een paar vragen gemaild, waar ik dezelfde dag antwoord op kreeg. Het ophalen van de camper ging vrij snel maar wel erg zorgvuldig en de camper zag er super uit. We zouden hier graag weer willen huren in de toekomst.

• Ervaring met: Camper huren

Goede communicatie Goede service, vriendelijke mensen ! Niks op aan te merken ! De volgende keer als we een camper willen huren, komen we zeker weer terug bij Noorderzon !

• Ervaring met: Camper huren

Zeer prettig om met dit bedrijf een camper te huren.

Onze ervaringen zijn perfect te noemen. Er wordt met je mee gedacht en bijna alle wensen kunnen worden gerealiseerd. Op naar de volgende te huren camper. SUCCES MANNEN!!

• Ervaring met: Camper huren

Noorderzon zorgt voor dat extra zonnestraaltje tijdens je camperreis

Uitstekende service, camper is in zeer goede staat. Vriendelijke mensen bij Noorderzon, staan direct voor je klaar en zorgen ervoor dat je veilig en zorgeloos op pad kan. Van harte aanbevolen, wij komen zeker terug

Gewoon goed

Mooie overzichtelijke site en goede beschrijvingen over campers. Makkelijk te boeken. Zeer goede contacten via mail en telefoon. Ook met de eigenaar Roel (verhuurder), een zeer amicale man, goed contact gehad Zowel bij ophalen en terugbrengen camper eerst een lekker bakkie en belangstelling over de reis. Al met al gewoon top. Op naar oktober voor 3 wkn !!

Het kon niet beter

Mooi bedrijf om te huren. De verwachtingen kwamen uit.

• Ervaring met: Camper huren

Prachtige camper en mooi dat we eerder konden komen om hem op te halen

2 mooie weken gehad.

uitstekende ervaring

Goede service en hulp bij keuzes. Probleemloze reis. Enkele tips/opmerkingen: muziekinstallatie gedateerd, kastjes soms erg diep en daardoor pannen etc lastig pakbaar. Misten een stopcontact bij het bed.

Klantvriendelijk en hulpvaardig.

Goede service en er wordt met je mee gedacht.

• Ervaring met: Camper onderhoud

Zeer prettige en correcte ervaring.

Ik heb contact met Noorderzon campers gezocht omdat vrienden een goede ervaring hadden omtrent huren. Ik zocht een inbouw bedrijf voor een 2 Din Dab radio en achteruitrijcamera. De website is duidelijk voor mij qua verwachtingen , mogelijkheden en prijzen. Ter plekke geweest voor een informatief gesprek omtrent de mogelijkheden. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en kreeg zeer snel een offerte en daarna een afspraak gemaakt voor de inbouw. Dit alles binnen ruim 3 weken gerealiseerd. Zo hoort het te gaan , ze doen wat ze beloven en reageren snel. Kortom een echte aanrader en vandaar deze verdiende review.

wij vonden het super

ALLES was prettig geregeld, wij kunnen geen minpunten bedenken. en we gaan zeker weer bij jullie een camper huren!!

Smalle Weegbree 5

8472 BG Wolvega