Onvergetelijk

Mijn 90 jarige verjaardag is onvergetelijk geworden. Dit is te danken aan de gasten maar niet in de laatste plaats aan de goede verzorging door de medewerkers van Logtenberg. Eten en drinken was uitstekende, de zaal is mooi en de mensen zijn vriendelijk en attent.

Was prima

We zijn 3 keer een feest gehad bij jullie

Het was geweldig

Alles was gewoon goed Ik heb hier niets meer aan toe te voegen

Perfect.

Alles was weer in de puntjes verzorgd. Dank voor de fijne samenwerking.

Een toplocatie; het ontbreekt je aan niets

Hier alle diverse feesten gehouden en meebeleefd, maar op geen enkel feest ontbreekt het je aan iets. Vooraf goed overleg en prima adviezen. Door de verschillende zalen past het feest altijd. Ik ken geen andere locatie die kan tippen aan de gastvrijheid en vriendelijkheid van de gehele staf. TOPlocatie!

Geweldige locatie met geweldige mensen

We zijn er getrouwd en ons 12.5 jarig feest daar ook gegeven. Beiden keren zijn we warm ontvangen en hebben we een geweldig feest gehad. Een familiair bedrijf met passie voor het vak.

Prima feest gehouden, waarbij alles perfect geregeld was!

In 1 zin, zoals hierboven vermeld. Alles perfect geregeld in een perfecte setting!

Het is altijd uitstekend voor elkaar.

Wij hebben al diverse feestjes gehad en altijd goed verzorgd.

fantastisch verlopen

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen toen wij informatie vroegen en zijn heel duidelijk voor gelicht over wat allemaal kon .Ook wat de kosten waren,vonden we heel prettig .Het feest was heel goed verzorgt ,Heel lekker eten en goede bediening .En na af loop werden we niet weg gekeken en konden we nog even na praten.

Het is de keren dat wij bij U bent geweest altijd uit de kunst. Zowel het eten en de bediening niet te vergeten.

Het was top geregeld!!

Horeca zoals horeca bedoeld is! Gastvrij, goed personeel, uitstekende kwaliteit, super locatie.

Geweldige gezellig sfeer, super vriendelijke bediening, goed verzorgd. Gewoon top!

zeer goed geregeld !

Vriendelijke mensen, super locatie, alles goed geregeld !

Een mooie locatie-vriendelijke en gezellige bediening en medewerkers en fantastisch eten.

Wij hebben zowel ons 50 alsmede 60 jarige huwelijksfeest bij Logtenberg Sfeerlokatie gevierd en alle gasten en wij zelf waren zeer tevreden over de lokatie-bediening en de kwaliteit van het eten e.d. Een warme aanbeveling jullie feest daar te houden. Vriendelijke groet, Fam. J.Stappenbelt. RAALTE.

Prima verzorging

Het was een geslaagd feest ook de verschillende reacties van de gasten was heel positief ondanks dat het Corona virus op de loer lag was het toch nog goed gekomen met aangepaste maatregelen Bedankt voor de vriendelijke bediening groeten gerda en Anton overgoor. Schrijver

Goed eten, goede bediening en alles zeer schoon

Zie boven

Top! als altijd!

We komen jaarlijks voor onze kerstborrel en het is altijd goed!

Een fantastisch horecagelegenheid voor iedereen

Al een aantal keren voor en met mijn schoonma haar verjaardag geregeld (zijzelf ook hun 40 jarig huwelijksfeest) en zelf een reüni met oud horeca collega's en vaak daar op een feest geweest en iedere keer als fantastische horeca gelegenheid ervaren. Super gastvrij, heerlijk eten, zeer goed personeel, je moet het gewoon meemaken. Blijft elke keer goed. Komen zeker weer terug.

Fantastiesch

Eten was uitstekend evenals de bediening

Zeer tevreden,goede bediening prima keuken.

Zelf vaak geweest, velen ook voor de eerste keer en waren daarom verrast, over de sfeer en de keuken e.a.

Vriendelijk, sfeervol en adequaat.

Echt Sallands gezellig!!

de verwachting is meer dan waargemaakt

Uitstekende locatie, warm gevoel, goed eten en ook voor de kinderen voldoende te doen.

uitstekend

het feest liep direkt als een trein, sfeer zat er vanaf het begin er goed in, het was een geooliede team van mensen

wij waren erg tevreden

bediening goed koud en warm goed gast vrij ontvangen

alles netjes verzorgd

====