Super goed

Het was weer heel goede geregelt zo als de koffie en de thee gebakjes en zo het koud als het warme buffet alle mensen vonden het allemaal super de beding was ook super ze krijgen van ons een dikke 10+

super goed

mooie locatie , klant vriendelijk , super bediening en erg lekker en uitgebreid buffet

Joost denkt heel goed met je mee naar mogelijkheden. De bediening tijdens het feest is erg goed. De meneer was erg vriendelijk richting kinderen, maar wist ook van wie welk drinken was. Verplaatste je van plek bracht hij het drinken bij je. Eten was goed. Al met al een fijn feest gehad.

Zeer goed verzorgd

De voorbereiding begint al goed. Toen we 25,40 jaar getrouwd was alles ook heel goed verzorgd door de ouders van de huidige eigenaren. We hoefden dus ook niet lang na te denken waar we ons gouden huwelijksfeest zouden houden. De service was nog net zo prima.

Mooie locatie , goede ontvangst en verzorging van het feest was goed zoals wij het van jullie gewend zijn

uitstekend het kon niet beter

Door persoonlijke omstandigheden moest het feest uitgesteld worden en daar in werd op een hele goede en prettige manier meegedacht , maar ook op het feest zelf was alles in de puntjes verzorgd.

Vriendelijk en gezellig

Verjaardagsfeest gevierd. Prima gegeten en gedronken in het cafe. Vriendelijk personeel en vooraf in een ontspannen sfeer afspraken gemaakt. Voor herhaling vatbaar.

Een heel mooie sfeervolle locatie Goed te overleggen, ze denken met je mee. Goede bediening.

Super mooie locatie

Alles perfect geregeld. Toppers!

Toplocatie Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Een uitstekend horecabedrijf Heb hier mijn afscheid van werk kunnen vieren Alles uitstekend verzorgd Vriendelijke medewerkers Eten was meer dan goed Kortom : Locatie /vriendelijkheid en eten prima

In een woord fantastisch

Alles was goed verzorgd het eten was lekker en de bediening heel aardig onze gasten waren zeer enthousiast

Top service en prachtige locatie

We hebben genoten van het feest en de prachtige tuin waar het georganiseerd was. De service was perfect.

Betrokken, vriendelijk en gastvrij

Bij de voorbereiding van het feest werd goed meegedacht door Logtenberg. Bediening was adequaat en vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding was goed

Een locatie die je compleet ontzorgd!

Ik schrijf niet veel recensies, maar deze locatie verdiend het! De Logtenberg is echt een tóp locatie! In augustus hebben wij elkaar op deze locatie het ja-woord gegeven. We zijn de gehele dag daar geweest. Van de aankomst tot het vertrek zijn we in de watten gelegd. Aan alles, maar dan ook alles, wordt gedacht. We hadden eigen accessoires mee, maar met het verschuiven van zalen dachten ze eraan aan om het mee te nemen en juist neer te zetten. Ze verzorgden de muziek tijdens onze ceremonie & dachten ruimdenkend mee over de Corona maatregelen. De bediening is fenomenaal. Geen glas bleef ook maar een minuut leeg! Het eten was súper. We dachten eerst dat we 3 stukjes vlees per persoon hadden, maar het bleef maar komen! Onze gasten waren lovend. Qua aankleding was het helemaal naar onze smaak; maar dat blijft natuurlijk persoonlijk. Zoek je een leuke moderne locatie, neem zeker een kijkje!!

Ondanks beperkingen geslaagd feest

Ondanks de corona beperkingen kunnen mijn vrouw en ik terug kijken op een geslaagd feest met onze familie en kennissen. Alles is naar wens verlopen en perfect georganiseerd.

prima verzorgd vlotte bediening

mooie tuinzaal

Goede verzorging, hartelijke ontvangst

Prima, heerlijk buiten op terras kunnen zitten. Eten en drinken was goed verzorgd. Ontvangst was gastvrij.

Heerlijke SPARERIBS via Drive Tru

Support your locals !! De Spareribs en Vega wraps waren HEERLIJK. Goed verzorgd en hoe gemakkelijk kan het zijn ... gewoon 20 minuten in de oven en smullen maar.

geweldig

het was een middag als vanouds. prima verzorging, eten was heerlijk, bediening vriendelijk. we komen zeker weer terrug.

We hebben heerlijk gegeten!

Pluim voor de kok en de bediening. De tuinzaal is sfeervol ingericht en het uitzicht op de tuin is prachtig. Goed voor elkaar!

Goede ontvangst en vriendelijk personeel

We hebben heerlijk gegeten in de mooie tuinzaal. Een echte aanrader.

Geweldige zaak..geweldige mensen met superleuke ideeen!!

Geweldige zaak..geweldige mensen met superleuke ideeen!!

geweldig feest

Wij wilden een verjardagsfeest waarin de jarige zorgeloos haar verjaardag kon vieren en dat is geweldig gelukt. Ook de gasten waren zeer tevreden over de locatie en vooral de aandachtige bediening.

Zeer sfeervolle en gastvrije toplocatie!

Als we bij Logtenberg zijn voor feest of kerstborrel ontbreekt het ons aan niets! We worden volledig gezien, gehoord en van alle lekkere en zorgvuldige voorbereide hapjes en drankjes voorzien! Het vriendelijke personeel draagt bij aan de volledigheid van deze prachtige sfeer locatie! Een echte aanrader dus!

prima verzorgd

prettige bediening door vaklui. prettig contact

Boerhaar 16 8131SW Wijhe