De perfecte locatie voor je bruiloft!

20 oktober 2023 was de dag van onze bruiloft. Een half jaar ervoor namen wij contact op met De Logtenberg of wij mochten komen kijken of wij hun locatie wilde als locatie voor onze bruiloft. Ze waren gelijk enthousiast en we werden dezelfde dag nog gebeld om een afspraak in te plannen om te komen kijken. Een prachtige locatie die verder weinig aankleding nodig heeft omdat het al zo mooi aangekleed en afgewerkt is. Wij waren al snel verkocht en hebben onze bruiloft dan ook bij De Logtenberg gehouden. De dag van onze dromen. Mede mogelijk gemaakt door de lieve en hardwerkende medewerkers van de Logtenberg. Ze zorgenden ervoor dat alles goed verliep en het eten was heerlijk! Van veel familie en vrienden de complimenten gekregen over de locatie en de bediening van de Logtenberg. Wij raden de Logtenberg dan ook zeker aan voor jullie bruiloft. Maar wij zijn ervan overtuigd dat andere feestjes ook goed te vieren zijn bij de Logtenberg.

Fantastische service

29.09.2023 was onze trouwdag en deze mochten wij de hele dag vieren bij Logtenberg op de Boerhaar. De beste keus die we hebben gemaakt. Wat een geweldige service. Alles was tot in de puntjes perfect geregeld. Hele aardige medewerkers die er voor zorgen dat je nooit zonder eten en drinken zit.

Van harte aan te bevelen, een warm team.

Door een geweldig goed team werd het een fantastische 92ste verjaardag. In een sfeervolle ambiance werd iedereen verwend met een hapje en een drankje met als afsluiting een overheerlijk diner. Voldaan én zeer tevreden ging iedereen huiswaarts.

Aan al onze verwachtingen meer dan voldaan

Wij hebben 1 juli ons 50 jarig huwelijk hier gevierd. Het kontakt vooraf met de eigenaar verliep open en zeer prettig. Wij hadden gekozen voor een koud-warm buffet, met aansluitend een dessert buffet. Dit alles was prima voor elkaar. Het eten was heerlijk. En ook niet onbelangrijk, de sfeer was zeer gemoedelijk. Dat hebben wij als heel erg fijn ervaren. De mensen in de bediening willen wij ook bedanken voor hun goede zorg. Niets was teveel. Van onze gasten ook alleen maar positieve geluiden gehoord. Wij willen dan ook iedereen bedanken voor het slagen van deze dag. Een prachtige dag met een gouden rand!

Toplocatie met zeer goede keuken en personeel

Een huwelijksfeest met buitentemperatuur van 30+. Personeel bleef zeer attent, hoewel verspreid over tuin en zaal. Koud en warmbuffet was zeer goed verzorgd, evenals het dessertbuffet. Een aanrader !

Wederom, goede sfeer, perfecte bediening en goede kwaliteit van hapjes en drankjes!

In 2013 zijn we getrouwd en hebben feest gegeven op de Boerhaar...dat was een geweldig feest, tien jaar geleden. Nu mijn verjaardag op zondagmiddag gevierd met 40 gasten in de tuinzaal. De ervaring was wederom zeer goed!! Goede sfeer, verse bloemen, goede kwaliteit van hapjes en drankjes en geweldige bediening, kortom een welverdiende tien!

Super locatie, bediening en service.

Op korte termijn toch nog een hele goede mooie reservering gemaakt. Snelle afhandeling van offerte en alles prima gegaan. Mooie en sfeervolle locatie, goede en gemoedelijke bediening en niet moeilijk doen maar leveren mentaliteit. Top.

Fijne omgeving, fijne mensen, fijne service

Er waren nogal wat onzekerheden voor onze bijeenkomst bij de Logtenberg. Gelukkig hadden we laagdrempelig contact en was alles mogelijk. In een super sfeervolle omgeving, zowel binnen als buiten, heel rustig onze bijeenkomst kunnen houden. Tot in de puntjes verzorgd, niets was te veel. Technische zaken (beamer/HDMI enz.) heel goed voor elkaar. DANK!

Hartelijke ontvangst, uitstekende verzorging.

Hartelijke ontvangst met een uitstekende verzorging. Prima aandacht voor de gasten. Heerlijk gegeten met een creatieve indeling. Prijs /kwaliteit vonden wij prima.

üitstekend.

ik vond de bediening en de entourage heel mooi en we hebben een prachtige middag gehad . Het eten was van een prima kwaliteit en ook heel lekker met op het eind de verrassing :"de ijsco kar "

geweldige locatie

Bij Logtenberg doen ze er alles aan om jouw feestje uniek en onvergetelijk te maken. ( ook in coronatijd) Het eten en de bediening is top!

Het was geweldig!!

We kunnen het iedereen aanraden . Het eten en de drankjes , de bediening , het was uitstekend!!

Een heel goed verzorgd feest op een prachtige locatie!

Voor het invullen van het feest wordt heel goed met onze wensen mee gedacht. De bediening/personeel is zeer attent.

Een perfect verzorgde feestmiddag!

Ruime lichte en comfortabele serre als feestruimte. Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie en lekkere sortering gebak, hapjes en borrelplank. Flexibele service. Ruim parkeren.

Het was allemaal goed geregeld!

Alles was netjes verzorgd, gastvrij en vriendelijk personeel. Eten was erg lekker.

Geweldig feest

We hebben een geweldig feest gehad ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk, we hadden het geluk dat we prachtig weer hadden en we fijn in de tuin konden zitten. Alles was tot in de puntjes verzorgd, we kijken er met een fijn gevoel op terug en hebben vele complimenten gehad

smakelijke, sfeervolle en klantvriendelijke trouw- feest- sfeer-locatie in Salland's kleinste dorp

Gastvrije ontvangst zowel voor het maken van afspraken als tijdens het feest zelf. Vriendelijke en soms heel persoonlijke bediening, waaruit blijkt dat men de klant kent. Bijzondere locatie met meerdere opties voor het feest van kleine cafégroep tot tuinzaal, desgewenst met tuin. Uitstekende gerechten en bijpassende drankjes. En zeer acceptabele rekening na afloop.

Wij hebben een geweldig feest gehad en heerlijk gegeten.

Het is altijd thuiskomen bij Logtenberg, waar we al zo veel jaren familiefeesten vieren. De vriendelijke en efficiënte bediening, het heerlijke eten en de mooie locatie, het werkt allemaal mee. Wij worden er heel blij van en onze gasten ook.

Prettige sfeer en uitstekende bediening

Zie boven Tevens uitstekend eten.

super georganiseerd

super geregeld allemaal ook met onze eigen inbreng erbij die uitstekend werd verzorgd. wij kunnen terugkijken op een super gezellige en goed geregelde middag

Alles was uitstekend verzorgt voor mijn schoomoeder. Zij en eigenlijk iedereen was super tevreden over alles, zo ook de bediening en alles wat uit de keuken kwam en komen als ze er weer een jaartje bij mag krijgen zeker terug. Goede ontvangst/communicatie en afhandeling en de prijs, waar voor je geld. Helemaal top

Zeer gastvrij, alles klopt en het is altijd genieten van de sfeervolle ambiance.

Zeer goed geoutilleerd bedrijf met een enorm gastvrije bediening. Zeer geschikt als trouwlocatie. Wij hebben enorm genoten. Wij willen familiebedrijf Logtenberg daarom ook zeer aanbevelen om er te trouwen en aansluitend het huwelijks feest te vieren. TOP locatie. Ricky en Roel Kremer.

Super goed verzorgd

Wij hebben 8 oktober 2021 onze bruiloft gehouden bij logtenberg in boerhaar. Het was een woord super! Heel goed verzorgd eten was ook heel goed. Tijdens het avond feest is niemand wat te kort gekomen. Er werd op tijd geschonken. Zelfs voor ons zoontje hebben ze een geschikte slaapplek gecreëerd

Onze gasten waren onder de indruk van de tuinkamer en het heerlijke eten. Plus de uitstekende bediening.