Snelle reparatie fiets waarbij we ook gebruik konden maken van een leenfiets

Mooie BSP fiets voor een nette prijs

We werden netjes geholpen en over inruil werd (icm Goud afleverpakket) niet moeilijk gedaan.

Erg klantgericht enzeer deskundig geholpen

Deze winkel biedt heel erg veel keus en dan is het fijn om zeer gericht en persoonlijk te worden geholpen. Proefrit geen probleem, alle tijd voor je en geen verkooppraatjes. En dan was het ook nog gezellig en met humor. Er hangt hier een goede sfeer en dat is prettig voor personeel en klant. Complimenten.

uitstekend

oke

Zeer prettig

Zeer prettig geholpen Ook bij afhaal netjes afgehandeld. Al met al een tevreden klant

Quick and efficient service

I ordered a bicycle for my daughter on the Saturday, was delivered to my front door by the next Thursday. Very happy with the quick turnaround, the Van Beek's Rijwielhandel was also prompt to respond to my queries.

• Advies N.v.t.

Fijne fiets fijne medewerkers.

Op zoek naar een fiets werd ik heel prettig geholpen door Henk. Grote winkel heel veel fietsen heel veel keus. Niks moet alles mag daar hou ik van.

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Ik heb een tweedehands fiets (Gazelle) online gekocht. Via de app wat vragen gesteld en er werd direct teruggebeld. Het advies was goed en prettig en de fiets is inmiddels netje thuisbezorgd.

Veel aanbod

Groot aanbod goede fietsen

• Service N.v.t.

Heel veel keus en goed geholpen

Er was genoeg keuze , verkoper was geduldig en bracht de ene naar de andere fiets naar buiten voor een proefritje

Vakmensen en goede service

Heel veel keuze in allerlei fietsen en accessoires, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen

Nieuwe fiets gekocht. Op de afgesproken dag opgehaald. Netjes rijklaar gemaakt. Nog een mooi alternatief gemonteerd voor de zwakke bevestiging van het voorspatbord. Prima bedrijf.

Alles is naar wens verlopen

We zijn fijn geholpen , goed voorgelicht. Alles was snel geregeld . 14 Dagen nadat we de fietsen gekocht hadden, konden we ze al ophalen . We zijn helemaal tevreden

Prima!

We werden heelgoed geholpen bij de aankoop van een fiets en omdat we nog naar Groningen terug moesten, hebben ze de fiets snel rijklaar gemaakt. Vriendelijk personeel!

Mooie 2e handsfiets

Fijne, snelle communicatie. Handig via website bij fiets waar we interesse in hadden gelijk een linkje naar Whatsapp bericht. Snel reactie hierop. Savonds stond fiets klaar, collega was op de hoogte. na proefritje mocht deze gelijk mee. Top!

Vriendelijk, deskundig

Veel keuze en behulpzaam

Wij keken onze ogen uit. We zochten een gebruikte electrische fiets. Zoveel keuze! We werden heel goed geholpen en iedereen is daar aardig.mijn dochter is blij met haar fiets. Het was 't ritje waard

Goede service en advies en vriendelijke medewerkers!

Goed geholpen bij aanschaf van 2 kinderfietsen

aardige personen

goede behandeling ,mooie fiets besteld ,vrij snel gebracht binnen 2 weken helaas voor mij toch te groot ,ik was helaas toch te klein voor de fiets kwam toch door de stang er tussen de fiets is de volgende dag netjes weer op gehaald ,helaas voor mij dubbel verzendkosten maar er is mij beloofd dat ik de rest van mijn geld ,terug krijg even afwachten ,met vriendelijke groeten Elischa

Vriendelijk, klantgericht en ter zake kundig!

Vriendelijk, klantgericht en ter zake kundig!

Wat zijn wij goed geholpen, en wat een service

Voor de 2e maal een fiets gekocht bij van Beek. Ondanks dat het een drukke zaterdag was, werden wij keurig geholpen. Een zeer tevreden klant. Voor de 3e fiets (t.z.t.) komen wij zeker terug.

Goede service en duidelijkheid

Na binnenkomst een start praatje wat ik zocht en wat mijn wensen waren en wat ik er voor over had Daarna diverse modellen laten zien wat bij mijn wensen paste. Hierna proefritje gedaan en goed bevonden dus snel klaar

Online gekocht en prima geregeld

Online fiets besteld, prima geregeld en afgeleverd

Goede service, vriendelijk personeel

Bij Van Beek's Rijwielhandel word je geholpen door zeer vriendelijk personeel dat bereidt is om mee te denken en je goed helpt. De service is goed en er wordt niet voor elk klein dingetje geld gerekend, dus zeker een aanrader!