Goede zaak, veel keuze

Na contact per mail, heen gereden met dochter voor tweedehands fiets. de fiets die online had uitgekozen was toch niet haar ding. Genoeg andere keus. Goed geholpen. Tevreden weer naar huis.

Zeer goede service.

Deskundig personeel.

Goed geslaagd, alles naar tevredenheid, uiteindelijk.

De 2 fietsen waren goed. 1 was de versnelling niet helemaal goed, maar zelf gefikst. De 2 wieler uit de kelder stond de km teller op 509km, maar deze bleef op die stand staan. Hoeveel er werkelijk op stond dus niet bekend. Zelf gefikst. Zal wel ongeveer kloppen daar hij 2 jaar oud was. Bedankt voor goede service.

Alles klopte en ging volgens afspraak. Gewoon simpelweg goed geholpen

Geen onnodig gedoe, gewoon recht doorzee advies en conform afspraak alles geregeld

Goede/professionele service, fiets is nog mooier dan op afbeelding!!

Een snelle bevestiging en een prettige telefonische bevestiging van mijn bestelling. Een snelle levering met als resultaat een super mooie fiets! Lijkt als nieuw, ik heb zeker waar voor mijn geld!! Ik zal de volgende keer zeker weer bij jullie bestellen en aanraden aan andere mensen!! Bedankt!

Prima service.

Alles correct volgens afspraak.

Helderheid en vakkennis

Mooie, moderne tweedehands merkfietsen gekocht. Er was met één toch iets aan de hand, maar is als service en kosteloos heel snel verholpen.

zeer goed

prettige adequate advisering

Klantvriendelijk geholpen.

Voor kleinzoon fiets gekocht. Goede informatie gehad over soorten fietsen. Hij mocht stukje fietsen op het plein voor de fietszaak.

Goede service. Fijne fiets

vlot weer klaar

idem

prima service

we kwamen voor 2de hands mountainbikes, maar gingen voor hetzelfde geld naar huis met 3 nieuwe mountainbikes.

Klantvriendelijk bedrijf.

Op prettige wijze ontvangen. Prima geholpen bij het maken van de voor ons juiste keuze. Goed gevoel bij het eerste contact en de 2 fietsen vervolgens volgens afspraak in ontvangst kunnen nemen.

Goede uitleg! Ruim assortiment

Goede hulp bij uitzoeken fiets. Prachtige zaak, veel mogelijkheden. Absolute aanrader!

Super winkel

Wij kwamen daar voor het eerst en de service, advies en klantvriendelijkheid was direct aanwezig. Er werd niet ergens op aangedrongen. Gewoon lekker rustig winkelen.

Vriendelijk, deskundig, goede service. Geen lange wachttijd ondanks dat er altijd veel klanten rondlopen.

Goed geholpen

Uitstekende tweedehands fiets voor mijn zoon gevonden!

zeer klant gericht altijd een oplossing

Goede zaak en klant vriendelijk zoeken altijd een oplossing voor een probleem kortom super

Fijne winkel met vriendelijk personeel en goede service

Een fijne winkel met goed advies en vriendelijk personeel, goede service. En een fiets zo fijn dat je voor je plezier gaat fietsen

Prima klantvriendelijke benadering

Al meerdere jaren klant bij van Beek Voorthuizen. Altijd als je binnenkomt direct belangstelling voor jou als klant maar ook een vriendelijke persoonlijke benadering/belangstelling.

Prima geholpen. Eerlijk advies door vakmensen

Kort en to the point

Kort en to the point.

Goede en nette verkoper

Snelle en goed ontvangst. duidelijke vragen en bieden van relevante producten. afspraken allemaal nagekomen en op tijd. Hielp ook nog even de fietsen op de drager te zetten. Top.

Prima service.

Bereid om te onderhandelen en tot overeenstemming te komen. Goede sfeer in de winkel en bij het personeel.