Goed en eerlijk advies.

Wij gingen naar Van Beek's Rijwielhandel om 2 E-bikes te kopen. We hadden thuis al een keuze gemaakt welke fietsen we zouden kopen. Toch vroegen we aan de verkoper naar hun oordeel en advies. Uiteindelijk 2 E-bikes gekocht n.a.v. van hun advies. Afgelopen maandag de fietsen opgehaald en een paar dagen rond gefietst waaronder een lange fietstocht van 75 km. O.i. hebben wij n.a.v. hun advies hele goede fietsen gekocht die boven verwachting presteren.

Topzaak

Gewoon zeer goed geholpen! Goede communicatie over het accuprobleem.

perfect

alles gericht om de klant tevreden te houden

Elektrische fiets weigert na 3 maanden dienst. Beetje vreemd voor een nieuwe fiets, maar netjes opgelost door Van Beek

Super service

Ik krijg fijn eenzelfde leenfiets mee. En aangezien ze zagen dat ik anders naar een maand nog eens terug zou moeten voor een servicebeurt hebben ze dat maar uit eigen initiatief ook gedaan. Hij fiets nu weer als een zonnetje.

Goed en netjes geholpen

Namen de tijd voor ons en adviseerde ons goed. We hadden zelf ook al in de types/soorten/zwarte accu's verdiept waardoor dat we samen goed konden overleggen.

Zeer goed en netjes geholpen.

nette winkel, vriendelijk personeel, goede service.

Goede snelle service

Ok

Proffesioneel en klantvriendelijk en een prima service

Prima service, professioneel bedrijf en klantvriendelijk

• Advies N.v.t.

Heel prettig geholpen

Er is veel keuze en de hulp is prettig.

Klantvriendelijk en goede service

Geven adequate uitleg bij de reparatie en duidelijk bij eventuele mogelijkheden om fietsen te lenen en dergelijke

Netjes geholpen

We zijn heel vriendelijk en netjes geholpen.👍👍

Vlot en vriendelijk en deskundig geholpen Direct een leenfietsen meegekregen en een app gekregen dat de fiets gerepareerd was met de prijs erbij! Kan dus niet beter!

Geweldige service en zo snel

Tot onze positieve verbazing had deze firma de spullen wel goed op orde en hebben ons fantastisch geholpen

vriendelijk, altijd behulpzaam, gezellig en ze doen hun werk nog goed ook

Weinig aan toe te voegen. Blij dat we bij van beek's rijwielhandel de fietsen hebben gekocht

Perfecte snelle service

Snel antwoord/reactie op mail, altijd goede uitleg en service. Communicatie is uitstekend

Gaan goed om met klachten

Goed geholpen fijne afspraken

Zeer klant vriendelijk en mee denkend

Ik kwam voor een 2de handse elektrische fiets. Mijn budget was niet heel ruim. En de verkoper wees mij leuke fietsen aan in mijn eigen prijs range. Niet duurdere juist eerxer goedkopere. Heel fijn! Uiteindelijk toch een duurdere uit het assortiment gekozen maar dat kwam omdat die kleur mij maar bleef lokken haha!

Vriendelijke, professionele behandeling en veel keus.

We werden vriendelijk te woord gestaan en geholpen. De diverse mogelijkheden werden verteld maar we voelden ons vrij om onze eigen keuze te maken. We gingen met een goede fiets naar huis, waar we plezier van hebben.

zoals altijd goed geholpen gezellig en klantvriendelijk je voelt je welkom

leuk personeel heel gewoon maar wel kundig en goed advies

Zeer positief

Geduldig adviserend niets pushen

Mooie winkel, kundig en vriendelijk personeel

Lekker met zijn viertjes fietsen gehuurd waaronder een tandem. Medewerker heeft ons vriendelijk het eea uitgelegd. Mooie routes om uit te kiezen nog geholpen met de Fietsknoop App. Houders voor de telefoon en fietstas voor de lekkere dingen. Hier komen we zeker terug.

Goede service en klantvriendelijkheid

Prettig personeel die alles voor je willen doen, dringen niets op en geven goede informatie

super bedrijf

goede service

Display was kapot en alles moest vervangen worden , helaas erna nog een sensor kapot waardoor de fiets weer terug moest maar ben goed geholpen! Fijne service en werd ook telefonisch op de hoogte gehouden. Leenfiets was fijn om mee te hebben en de fietstassen werden zonder moeite over gezet!