Goede service. Erg prettig geholpen. Aanrader

Aardige mensen, minder doeltreffend en het afwerken van de bestelling.

Ik heb de fiets besteld op hun website, en per post laten toesturen. In het telefonisch contact ten tijde van de internetbestelling, werd toegelicht dat de fiets nog rijklaar gemaakt moest worden, waarna hij verzonden zou worden, en dan circa 1 week later zou geleverd zou worden. Na een week gebeld of de fiets (bijna) onderweg was. Dat bleek helaas niet het geval. Zou nog een weekje later worden. We spraken het hen af op vrijdag te leveren, niet op donderdag, want dan niemand thuis. Later die week belde een andere medewerker, om wederom te zeggen dat ze de fiets ook op donderdag leveren. Wederom gezegd dat er dan niemand thuis zou zijn, dus daarom graag op vrijdag bezorgen. Eenmaal de fiets ontvangen, hebben we de indruk dat het rijklaar maken wat te wensen overlaat. Zo zit er nog speling op het balhoofd, en is er een enorm verschil in hoe hard te voorrem remt (heel sterk) in vergelijking met de achterrem (heel matig), en zitten sommige moertjes/boutjes niet heel stevig vast gedraaid, bijvoorbeeld die vlak onder het zadel. (waarmee het zadel op de zadelpen zit vastgemaakt).

• Advies N.v.t.

Goede duidelijk service, kwaliteit fiets

Goed geholpen, prettige winkel, voldoende keuze, goed advies

Prettige en fijne behandeling, zeer tevreden

De mogelijkheid om te appen is heel prettig

Zoals altijd weer helemaal top geholpen!

Jullie nemen de tijd, luisteren naar de wensen en zoeken daar een goede oplossing bij. Zonder poespas een nette inruilpremie voor de oude fietsen gekregen. Snelle en goede communicatie via app of mail. Aflevering ging ook weer uitstekend. Alle tijd voor ons. Ga zo door!!

Super service

Erg vriendelijk geholpen. Goede leenfiets mee gekregen. Erg snel vakkundig gerepareerd.

Van Beek heeft veel fietsen staan, van 2e hands tot nieuw in diverse prijsklassen. Aardige verkopers die alle tijd voor je nemen en veel uitleg geven. Je kunt net zoveel proefrijden als je wilt. Bij het ophalen van de nieuwe fiets nemen ze weer ruim de tijd om de fiets goed af te stellen en diverse functies uit te leggen. Wij zijn erg tevreden!

Vriendelijk personeel

Maar het blijft vervelend dat ik nu voor de derde keer in nog geen 3 jaar een nieuwe achterband nodig had. Dat ikzelf weer terug moest komen op het snelle leeglopen van mijn banden., dat er nu wel een dikkere binnenband in is gedaan. Mankementen die ik al heb gehad, trapper afgebroken, spaken vernieuwd, nieuwe velg, motor afgebroken, en 3 nieuwe achterbanden. Het enige wat garantie was , was de afgebroken motor. Ik hoop nu echt dat mijn banden hard blijven. Ik ben erg ontevreden over dit merk fiets.

Gezellig en prima geholpen

Zie hiervoor

Super goede werkplaats met ervaren en zeer vriendelijk personeel. Ondanks dat de reparatie agenda online vol was voor de komende tijd, konden we direct komen. Hartelijk dank voor de goede service.

Remmen vervangen onder garantie; alles volgens afspraak.

Top snel en netjes

Prima bedrijf

Je wordt fijn geholpen

Prima en vakkundige servic

Je wordt goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel en de.koffie staat altijd.klaar.. Goede adviezen en goed materiaal.

Goede fiets stond netjes klaar voor de proefrit en bij het ophalen goed geholpen.

• Service N.v.t.

Fiets weer top in orde

Zelf verroeste schroefjes vervangen ! Compliment

Hele mooie zaak

Fijn geholpen

Groot aanbod , vriendelijk personeel. Nemen de tijd. En op de afgesproken dag en tijd mijn fiets geleverd.

Fijne deskundige medewerkers

Ik ben goed en netjes geholpen, fiets werd keurig en optijdgeleverd kortom ee, fijn bedrijf.

Reparatie snel gedaan.

Goede service en vriendelijk personeel.

Zoals altijd weer erg goed

Weer erg goed geadviseerd voor deze keer een kinder fiets. Goede prijs en de service weer prima.

Gewoon goed!

Lekker snel geholpen.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.

Bakfiets gehuurd voor 3 dagen, maar laatste dag slecht weer voorspeld. Fijn dat er dan meegedacht wordt in een zeer passende oplossing. Top :)

Prima en snelle service

Geweldige service

Snel geholpen, goed uitgevoerd en goeie prijs! Heel blij mee!