Goede fietsen, dienstverlening minder

Geachte mensen van van Beek, Deze week hebben wij fietsen van u gehuurd. Prima kwaliteit fietsen! De dienstverlening kan beter. Ik had woensdag 20 mei gebeld. Gevraagd werd om e.e.a. op de mail te zetten. Heb ik gedaan. Er werd aangegeven dat er na Hemelvaart gereageerd zou worden. In de namiddag ben ik maar gaan bellen, want er was geen reactie. Meneer van Beek zei een factuur te sturen. Is gebeurd. Op zaterdag zijn de fietsen, op mijn verzoek, eerder afgeleverd. Dat was prima. Vanochtend gebeld om februari tijd van afhalen af te spreken. De " afhaler" was er niet. Of ik maar over een uur terug wilde bellen. Ik had het op prijs gesteld als aangeboden was om mij terug te bellen. Na een uur gebeld met een vriendelijke meneer en tijd afgesproken. Tip: wees meer klantgericht. Reageer adequaat en snel. Bevestig duidelijk de afspraken. Bel zelf mensen terug als een personeelslid er niet is. En zet de enquete goed op naam. Mijn naam is van Alem en niet Alem

• Advies N.v.t.

Ik ben erg tevreden.

Deskundig, vriendelijk en de service is uitstekend.

Ruime keuze, alleen wat ik zocht was er maar 1 van, maar meer had ik niet nodig

vriendelijke benadering, vonden waar ik naar op zoek was.

weer keurig en correct geholpen.

vriendelijk ,behulpzaam en zie boven.

Goede service verleend en garantie gekregen op mijn fiets

Positief geholpen door een deskundige fietsenmaker. Ik heb uitgelegd wat het probleem was en uiteindelijk met garantie een nieuw wiel gekregen. De fietsenmaker had zelf bedacht om de remblokjes gelijk te vernieuwen, dus goed meegedacht!

Prima service, uitstekende fietsen gehuurd!

Goede fietsen om te huren, netjes afgehandeld!

Goed en betrouwbaar

Goed advies, betrouwbare en nette aflevering van mijn nieuwe fiets.

Goed en snel geholpen!

Ideaal adres om fietsen te huren en de auto staat veilig geparkeerd op de parkeerplaats van het bedrijf

Mooie winkel, met groot aanbod. Vriendelijke en deskundige medewerkers

Duidelijk

Gebruikte elektrische fiets gekocht 2 dagen omruil garantie kan je toch even testen heel fijn.

• Service N.v.t.

Snel geholpen

Vriendelijk personeel, echter niet iedereen beschikt over juiste expertise/werkervaring waardoor wij verkeerd product hebben gekocht. Daarna wel kunnen ruilen en goed geholpen.

Hallo Joanna, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Onze excuses dat de medewerker die je heeft geholpen dit niet heeft kunnen doen met de expertise en professionaliteit die er van ons verwacht mag worden. We gaan deze casus dan ook intern bespreken, zodat we hiervan leren en dit soort situaties tot het verleden zullen behoren. Uit nader onderzoek is gebleken dat je inmiddels door ons bent voorzien van het juiste product. We zijn blij dat het opgelost is echter nogmaals ons excuus voor ongemak. Namens het hele van Beek team wensen wij je veel fietsplezier toe.

Fijne winkel in omgang

Betrouwbare mensen die zeggen zoals het is, stellen duidelijke keuzes zonder problemen achteraf

perfect

Super geholpen

Tot heden zeer correct en vriendelijk geholpen ondanks de fiets nog niet is geleverd !

Goede fietsen, netjes en snel bezorgd

Fijne fietsen, vakkundig geholpen. Snelle bezorging. Aanrader.

Super service en klantvriendelijk

Nieuwe Batavus e-bikes in februari besteld. Werden pas in april gemaakt. Keurig op de hoogte gehouden over de levering. Goed en duidelijk advies gekregen en de mogelijkheden voor accessoires en servicebeurten. Tijdens het ophalen goede instructies gekregen over het gebruik van de fiets. Dus ik ben zeeer te vreden.

Goede service, team dat weet waarover ze het hebben.

Mijn dochter is heel blij met haar nieuwe fiets en fietst heel Nijkerk rond.

Fijne service, goede huurfietsen

Goede ervaring

Goed geregeld

Fijn en goed bedrijf

Goed, behulpzaam en klantvriendelijk

Prachtige zaak met fijn personeel! Heel veel aanbod, zowel nieuw als tweedehands!

Top bedrijf

Goede service,nemen de tijd voor de klant,zeker het aanraden waard.

Perfect!

Ik word daar altijd prima geholpen. De prijzen zijn daar zeer vriendelijk.

Prachtige rijwielzaak

Veel keuze, overzichtelijk en een fijne betrokken persoonlijke behandeling. De service is goed geregeld.

Wederom fantastisch geholpen

Mijn zoontje mocht een nieuwe fiets uitzoeken, we zijn wederom goed geholpen