Een hele leuke musical!!!

Gewoon Super was een hele leuke musical; een goed verhaal met leuke rollen. Er zat veel variatie in. Ook de muziek is erg leuk: veel verschillende stijlen liedjes en daarbij verschillende dansjes.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: Willem van Oranje
  • Functie: leerkracht groep acht

Geweldige musical

Zo fijn als een musical zo werkbaar is. Een oefenlokaal, een app, een duidelijke uitleg, alles makkelijk downloaden, het is top! En als kers op de taart een leuk verhaal.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Verboden te voeren
  • School: OBS Kees Valkenstein
  • Functie: Leerkracht

Leuk verhaal, passend bij deze tijd van duurzaamheid! Gezellige liedjes, makkelijk te zingen en klinkt allemaal leuk!

• School: Wij-land Westzaan
  • Functie: groepsleerkracht

Geslaagde musical

Wij zijn fan van de musicals van Rep en Roer: ze zitten vol humor en leuke, afwisselende liedjes. Daarnaast is de handleiding erg duidelijk en kun je makkelijk oefenen met het Oefenlokaal.

• School: OBS De Hobbitburcht

Een vrolijke dansmusical!

De DJ draait door is een leuke en vrolijke musical. De verschillende verhalenlijnen zorgen ervoor dat er voldoende afwisseling is. Leuke typetjes en pakkende teksten van de liedjes.

• Welke musical heb je uitgevoerd? De DJ draait door
  • School: Bs 't Mozaïek
  • Functie: Leerkacht

Het was weer geweldig!

Zoals ik inmiddels al enkele jaren doe, heb ik ook dit keer het verhaal gebruikt om er een speelfilm van te maken. In de klas is het decor neergezet en daar is alles gefilmd. Ook enkele opnames buiten de school, zoals de Gadget Queens die in slaapzakken voor de deur lagen en de aankomst van de scouts.

• School: IKC De Horizon
  • Functie: leerkracht groep 8

Fantastische musical

De musical Zo goed als nieuw heeft een heel duidelijk verhaal. Het verhaal is goed te volgen voor het publiek. Er zitten leuke anekdotes en leuke typetjes in. We hebben hem met 37 kinderen gespeeld en kregen na afloop heel veel complimenten.

• School: Radboud Kindcentrum
  • Functie: Leerkracht

Er stond een fantastische voorstelling in onze schouwburg. Prachtige dansen, mooie zang en prima toneelspel. Ook hadden de kinderen een mooi decor gemaakt. Alleen maar lof! We hebben met de musical ook in de Peel en Maas gestaan, weekblad van Venray. Er is professioneel gefilmd. Het was wel een lange musical, 2 uur. Dat is enige minpunt..

• Welke musical heb je uitgevoerd? Over de kop
  • School: Daltonschool De Hommel
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een leuke musical met veel mogelijkheden

De musical zit goed in elkaar. Alle benodigde spullen (boekjes, uitleg decor, kleding, etc) zijn aanwezig. Ook de liedjes zijn leuk!

• School: Obs. Weremere
  • Functie: Leerkracht groep 8

leuke musical, maar wel moeilijke tekst soms

Door de soms wat langere moeilijke teksten, duurde de musical wat lang

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? N.v.t.
  • School: IBS As-Soeffah
  • Functie: leerkracht

Prachtige musical

Ik had voor het eerst een groep 8, dus ook voor het eerst een eindmusical ingestudeerd met de groep. IK was erg blij met het materiaal at beschikbaar was. Mede daardoor was de musical uitvoering een groot succes!

• School: CbS de Borgschool
  • Functie: Groepsleerkracht

Wederom fantastisch!

'Zo Goed Als Nieuw' zat op een ontzettend goede en leuke manier in elkaar, eigenlijk zoals we dat al jaren op kwalitatief hoog gebied gewend zijn van Rep en Roer! Heel veel leuke types -die echt de musical de sfeer geven-, steengoede muziek, mooi verhaal, dansvideo's die uitdagend zijn, 1 decor en heel veel ondersteunende tips. Een genot om voor ons als leerkrachten mee te werken! Ook voor de kinderen ontzettend leuk om mee te werken, juist doordat elk type wel iets grappigs of leuks heeft. En voor de ouders echt een spetterende avond! Het overstijgt wat ons betreft het niveau van musical naar theater!

• School: Frits Bodeschool
  • Functie: Leerkracht

Vrolijk, zeer geschikt voor kleine griepen en zeer gebruiksvriendelijk

Lachfactor is een hele fijne, vrolijke, goed in te studeren musical. Het verhaal spreekt aan en is zeer goed te volgen. Geen ingewikkelde plotveranderingen. Ook voor kleintjes heel leuk om te zien. Leuke grapjes en hele leuke rollen. Diversiteit in rollen/karakters heel fijn. Veel ruimte voor eigen sausje. Duurt niet te lang. Liedjes heel aanstekelijk. Wij doen al jaren rep en roer (vaak de nieuwste) maar deze is echt een aanrader, vanwege verhaallijn, duur, vrolijk karakter, rollen en heel goed passend bij beleving van kinderen. Verhaallijn ook goed inspelend op actualiteit. Elkaar helpen, omgaan met vooroordelen, iedereen kan en mag verliefd worden op elkaar enz. Kortom: Top!

• Welke musical heb je uitgevoerd? De Lachfactor
  • School: Vanrandwijkschool ilpendam
  • Functie: Groepsleerkracht

Mooie musical voor jong en oud!

Een leuke aansprekende musical voor alle leeftijden. Humor voor jong en oud. Leuke liedjes en dansjes die m.b.v. het oefenlokaal goed ingeoefend konden worden. Ook de oefenapp is een toegevoegde waarde. Wij hebben de musical met 44 kinderen opgevoerd, dat was een uitdaging, maar het is een mooie en ontroerende opvoering geworden.

• School: De Driemaster
  • Functie: Leerkracht

De kinderen hebben genoten!

Wat een leuke musical om te spelen, we hebben echt om het verhaal gelachen.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: De Oceaan

Het was een feestje!

Leuk actueel verhaal met veel verschillende rollen. Voor elk kind wel een passende rol kunnen vinden. Fijn dat je met 1 decor kan werken! Leuke liedjes en de dansinstructievideo's zijn een toffe aanvulling

• School: De Balein
  • Functie: Leerkracht groep 8

Geweldige musical met veel humor

Was een top musical! Onwijs veel humor en leuke scènes. Liedjes.. het slotlied had wel enthousiaster gemogen, een knallend einde miste ik nu een beetje!

• School: Bonifatiusschool
  • Functie: Leerkracht

Hele leuke musical met veel passende rollen voor de verschillende karakters in de klas. Qua rekwisieten en decor makkelijk te organiseren. Musical met 26 kinderen gedaan. We kregen ook van de collega’s terug dat zij het 1 vd leukste musical vonden van de afgelopen jaren.

• School: Montessorischool de Linde
  • Functie: Leerkracht bovenbouw

Leuke musical die makkelijk in te studeren is met de app en oefenlokaal

Fijn dat de musical gemakkelijk aan te passen is aan het aantal kinderen in je klas. Erg leuke liedjes, grappige rollen, mooie teksten

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: CBS de Arke
  • Functie: Leerkracht 7/8

Een uitstekend musical

Het is heel prettig werken met deze musical. Leuk verhaal, mooie liedjes en gebruikersvriendelijk.

• School: obs De Duykeldam
  • Functie: groepsleerkracht

Up to date, grappig, ritmisch; jullie zijn echt goed !

Wij nemen met onze school al jaren de musicals van Rep&Roer af en zijn echt heel tevreden. Vergelijk het maar een beetje met een leuke Disney productie; kinderen houden ervan, maar de ouders stiekem ook. Je moet de kinderen soms even uitleggen waar de woordgrapjes of namen van personages vandaan komen, maar dan is het weer genieten geblazen!

• School: Obs De Tjalk
  • Functie: Leerkracht

het was een geslaagde muscial en dat kwam vooral door de dansjes bij de liedjes.

Wij hebben de musical ingekort omdat hij anders te lang duurde. Er zijn scenes geschrapt. Ook vonden we de achtbaan die te voorschijn moest komen te hoog gegrepen voor een basisschool. De dansclips vonden we geweldig. we hebben een groep met weinig meisjes en die hebben de dansjes opzich genomen. De jongens zaten op de rand van het podium en achter hen dansten de meisjes tijdens de liedjes.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Over de kop
  • School: obs de Architect
  • Functie: leerkracht groep 8

Top musical met goede liedjes

Grote groep kinderen (35) hebben een geweldige musical neergezet. Iedereen had zijn/haar momentje om te shinen. Door ouders werd rijkelijk met complimenten gestrooid.

• School: Aurora
  • Functie: Schoolleider

Een leuke musical met voor iedere leerling een passende rol.

Leerlingen konden zich goed vinden in de rollen. Er was voor iedere leerling een rol die paste. Er zit humor in en de stukjes van Jochem Meyer waren een leuke en mooie aanvulling. De kinderen hebben hier veel hulp aangehad. Mooie musical met leuke en mooie liedjes. De interactie met het publiek was helemaal top deze musical.

• School: bs De Meerkoet

Heel erg leuk!

Alle kinderen hebben hun moment in de spotlights! Het verhaal en de personages zijn erg leuk.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Willemsparkschool

Valkstraat 1

3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.