Fantastische musical

Zeer duidelijk omschreven, goed verhaal en de rollen passen bij de leeftijd. Humor is ook heel goed in balans.

• School: CBS 't Kompas

Het was weer super!

Al een paar jaar werken wij met de musicals van Rep en Roer. We vinden het altijd leuke musicals en ook in combinatie met de app op de telefoon werkt het voor de kinderen fijn. Er zijn voldoende rollen en ook de tekst is meestal eerlijk verdeelt. Er zijn grotere en kleinere rollen maar niet een specifieke hoofdrol. Dit vinden wij fijn werken.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: KC het Palet
  • Functie: leerkracht

Super leuke musical en makkelijke handvatten

De musical de DJ draait door was een groot succes bij de kinderen en de ouders. Met een groepsgrootte van 20 waren de rollen goed te verdelen. Het instuderen van de liedjes werkt makkelijk en er staan genoeg tips om het decor neer te zetten. Ik miste nog de dansjes en visuele voorbeelden, maar dat kwam doordat het een wat oudere musical was.

• Welke musical heb je uitgevoerd? De DJ draait door
  • School: KBS de Schakel
  • Functie: Leerkracht

Prima opgezet verhaal. Humor en gemakkelijk op te zetten.

Nu 3 keer opgevoerd. Fantastische musical!

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: Sint Joris
  • Functie: leerkracht 8

Flitsende musicals met leuke woordgrappen

Wij gebruiken met veel plezier al een aantal jaar de musicals van Rep en Roer. Het script zit goed in elkaar en voor 2 groepen 8 goed uit te breiden naar meerdere rollen. Daarnaast veel humor en woordgrappen, maar ook een afsluiting met een traan.

• School: Wilhelminaschool Charlois

Leuke musical

Leuke musical met veel humor.

• School: AvO
  • Functie: Leerkracht

Veel blije gezichten bij de ouders en kinderen

Wat een geweldige en leuke musical was het weer dit jaar! De liedjes, de teksten met leuke woordgrappen voor kind en ouder, de personages: alles was weer fantastisch bedacht door Rep en Roer. Vooral om het duo Sjon en Sjan en stand-up comedian Peter Oliebol werd door de zaal hard gelachen. De oefenapp is ontzettend handig en werd veel gebruikt. Ik zal deze musical zeker aanraden aan andere scholen.

• School: De Plantage
  • Functie: Leerkracht groep 8

De musical was echt een succes. De materialen zijn prettig en leesbaar.

• School: Basisschool De Dijck

Geweldig verhaal!

Echt een geweldige musical met veel grapjes. De grapjes werden ook door jong publiek begrepen. Wel heb ik een tip voor jullie. Wij hadden het aangepaste script voor een grotere groep. Helaas klopte de tekst niet altijd.

• School: De Oosthoek

Top musical!

De musical was erg leuk. Er zaten veel leuke liedjes in. Zowel solo als met z'n allen.

• School: Obs Stellegors
  • Functie: groepsleerkracht groep 8

Ieder kind kan stralen

Leuke diverse rollen met hele gave liedjes. Leuke musical met een vleugje humor.

• School: IKC De Hofvijver
  • Functie: Adjunct directeur

Wederom een topmusical!

Afgelopen schooljaar hebben wij de musical opgevoerd met 52 kinderen in de aula van een middelbare school! Het oefenen was soms nog wel eens lastig, maar de uitvoering was weergaloos. Publiek van 300 man en we hebben erg gelachen. Met name het spel 'Wie is het?' werd met veel gelach begroet. We zijn benieuwd naar de komende musical van Rep en Roer!

• School: De Contrabas

Supermusical

De kinderen en ouders hebben genoten van het spektakel. De musical zit goed in elkaar met leuke liedjes en snelle wisseling van scene. De humor spreekt een ieder aan.

• School: OBS De Catamaran
  • Functie: leerkracht

Het was weer een feestje!

Leuke musical die veel ruimte biedt om zelf dingetjes aan te passen. Wederom een erg leuke musical om te spelen. Wel was de link naar 'afscheid, groep 8, nieuwe stap' wat minder groot dan in eerdere musicals was mijn mening.

• School: Camminghaschool
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

Iedere leerling in de spotlights

Ontzettend knap hoe iedere leerling zijn kans krijgt om te stralen! Fijn dat je uit zoveel verschillende aantallen rollen kunt kiezen.

• School: Oranje Nassauschool

Leuke musical

Zo goed als nieuw is een leuke musical, heeft veel overeenkomsten met Gewoon Super.

• School: De Baanbreker
  • Functie: Leerkracht

leuke musical met duidelijke handleiding en suggesties

Leuke musical waarbij alle kinderen genoeg op het podium te zien zijn. De liedjes zijn leuk om te zingen maar ook intercatief met het publiek. De handleiding is zeer duidelijk en heeft goede suggesties. Geen decorwisselingen waardoor het lekker bleef doorlopen.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Over de kop
  • School: St. Jozefschool, Achterveld
  • Functie: Groepsleerkracht groep 8

Wij hebben met veel plezier aan deze musical gewerkt dankzij het duidelijke materiaal.

De musicals van Rep en Roer zijn wat ons betreft inhoudelijk altijd mooi doordacht. Het zijn geen platte of flauwe teksten en er is voor elk kind wel een passsende rol te vinden. De handleiding is duidelijk, het oefenlokaal is erg prettig en de app is voor de kinderen vooral handig om te oefenen. Het is fijn dat het decor niet al te ingewikkeld is.

• School: BS de Fakkel
  • Functie: leerkracht groep 8

GEWELDIG!

Een super toffe musical met hele leuke liedjes, veel ruimte voor eigen inbreng, veel grapjes en uiteenlopende rollen.

• School: Wereldkidz Meent
  • Functie: Leerkracht groep 8

Super leuke musical met veel mogelijkheden

De musical zat vol humor. Er was in de musical genoeg mogelijk m.b.t. tot solo's. De kinderen vonden de rollen erg leuk en alle kinderen hadden genoeg tijd op het podium.

• School: Repelaer
  • Functie: Bouwcoordinator

Een vlotte musical met veel humor en leuke liedjes

Een hele leuke musical met veel verschillende typetjes. Leuke liedje, up tempo, rap en ballades. Decor kun je zo uitgebreid mogelijk maken. Ik had een groep met 28 kinderen waardoor sommige twee rollen hadden. Dat was goed te doen. Oefen app heel makkelijk voor de kinderen om liedjes te leren. Oefenlokaal fijn voor de dansjes en het aanleren van de liedjes.

• School: OBS Benoordenhout
  • Functie: Leerkracht

Een leuke musical met een rol voor iedereen

Wat ik zo leuk vind aan de musical van Rep en Roer is dat het aantal spelers heel erg kan variëren, waardoor wij - met onze grote groep - niets hoeven aan te passen en iedere leerling een rol kunnen geven. De musical zal vol humor en het publiek heeft ervan genoten!

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Sint Maarten
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

De kinderen hebben enorm genoten bij de uitvoering van de musical

De musical zit erg goed in elkaar. De kinderen waren enorm gemotiveerd om te oefenen. Hij is ook goed naar eigen hand te zetten zodat alle kinderen plezier kunnen hebben met de rol die ze spelen. Het publiek heeft genoten!

• School: De Ruyter
  • Functie: Leerkracht groep 8

De musical 'Gewoon Super' was niet gewoon super maar buitengewoon super!

Telkens moeten we wel de musical wat herschrijven naar onze taal, het Vlaams die we hier spreken. Dus dit vraagt wel enigszins wat werk. Er zitten vaak grappige fragmenten in die het leuk maken. Toffe personages en een leuk verhaal. TOP!

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: GBS Wevelgem Goudenregenstraat
  • Functie: leerkracht 4de leerjaar

Na lange tijd weer eens een musical op school. De hele school en de ouders hebben genoten.

Zo mooi om de kinderen te zien stralen.

• School: JFKennedyschool

Valkstraat 1 3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.