Hij is zo goed als nieuw, hij is oké... nja, meer dan oké! Wat een leuke, gave, grappige musical! De personages zijn hartstikke leuk verzonnen en de chemie tussen de karakters is zeer goed geschreven! Ook zeer laagdrempelig, een rol voor ieder wat!

• School: De Wilderen
  • Functie: Leerkracht 8

Hele leuke musical met 1 decor!

Goed uit te voeren musical met grapjes voor jong en oud. Het fijne eraan vind ik dat er maar 1 decor nodig is.

• School: KBS St Jozef
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leukste uitvoering van de laatste 10 jaar!

Geweldige musical met humor en een leuke verhaallijn.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Het laatste level
  • School: Cluster HIN
  • Functie: Leerkracht

Goed verhaal, maar minder humor

Het verhaal steekt goed in elkaar en de rollen zijn gevarieerd en kunnen groot(s) gespeeld worden. In tegenstelling tot 'oudere' musicals, heeft deze wat minder humor.

• School: ODS Daalhuizen
  • Functie: groepsleerkracht

Super musical!

Wij hebben de musical opgevoerd met 50 kinderen. De musical is top. Een mooi en samenhangend verhaal. Leuke liedjes en veel verschillende rollen waardoor er voor elk kind een rol is die bij hem of haar past.

• School: KC De Sprankel

ge wel dig

Superleuke musical, hele leuke liedjes, leuke grapjes, spreekt erg aan bij de kinderen, wel veel attributen nodig...., leuke decormogelijkheden.

• School: De Oostvogel
  • Functie: leerkracht

Leuke en afwisselende musical

Erg leuke musical met voor iedereen een leuke en geschikte rol. Erg afwisselend. Ouders waren erg enthousiast achteraf. Ze vonden vooral de scene van carnaval festival erg leuk!

• Welke musical heb je uitgevoerd? Over de kop
  • School: De Hasselbraam
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

De musical was weer een onvergetelijke ervaring waar iedereen enorm van heeft genoten.

De musical 'Zo goed als nieuw' was weer een groot succes. Een heerlijke musical met humor, boodschap en fantastische liedjes. Het oefenen ging heel vlot. Binnen 3 weken zat het erin en was het decor ook klaar. Alles door de kinderen zelf gedaan! Liedje 'Zorba' was 1 van de toppers met de dans uitgevoerd door heel de groep (36 leerlingen). En de kinderen hebben staan stralen op het podium. Een mooi afscheid van de basisschool.

• School: KC De Oude Vaart
  • Functie: leerkracht groep 8

Een hele leuke musical

Leuk onderwerp, teksten die goed in te prenten waren, goede liedjes en fijne humor.

• School: De Klimboom

Gebruiksvriendelijke musical

Heel duidelijk hoe het decor etc eruit moet zien. Maakt het heel gebruiksvriendelijk, waardoor wij goed het overzicht konden houden met 42 leerlingen. Fijne rollen en de kinderen waren erg enthousiast!

• School: Archipelschool Tweemaster-Kameleon
  • Functie: Leerkracht

Super leuk en heel handig om mee te werken.

Een hele handige en leuke manier om met de kinderen een musical te oefenen en op te voeren.

• School: Groen van Prinstererschool
  • Functie: leerkracht groep 7/8

Een enorm leuke musical Het Laatste Level, zeker met 20 jongens in de klas is het een aantrekkelijk thema. Het leuke is dat de musical heel verhalend is en met het oog op de zomervakantie is het ook leuk dat het zich in Frankrijk afspeelt. Rep en Roer musicals stuurt leuke inspirerende mails met tips voor het starten van de musical. De app is ideaal en ik ben blij dat je het aantal leerlingen kunt instellen. Al met al dus top geregeld!

• Welke musical heb je uitgevoerd? Het laatste level
  • School: De Bron

Niet te filmen zo goed!

Net als altijd een musical met een leuk en goed verhaal vol met humor!

• School: CBS Het Kompas
  • Functie: leerkracht

Het publiek was heel enthousiast over deze musical. Een groot succes.

De groep had deze musical Torenhoog zelf uitgekozen en waren vanaf het begin betrokken. Ze hebben zelf het decor gemaakt. Heel fijn dat dit eenvoudig was. Lift, lucht. En het kon de hele musical zo blijven. Waar ik moeite mee had, vooral in het donkere theatertje, was de playlist. Ik bedoel degene die helemaal onderaan staat, waarin elk geluid en lied is opgenomen. De letters zijn erg klein en je moet naar boven scrollen om te stoppen. Je raakt gauw een verkeerd nummer aan. Kan die lijst niet toegankelijker gemaakt worden om te bedienen. Verder topmusical!

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: HSV Willemsparkschool Den Haag
  • Functie: Leerkracht groep 8

Hoi Sylvia, Bedankt voor je review! Fijn te horen dat Torenhoog! goed is bevallen. Dank voor de feedback wat betreft de playlist. We gaan kijken of we voor het instuderen een wat makkelijker te bedienen player kunnen maken. Voor de uitvoering kun je beter niet met de player werken; beter kun je hiervoor de cd of de losse mp3's gebruiken. Hartelijke groet, Meike Veenhoven Rep en Roer Musicals

Topmusical

Cameraman had nog nooit zo'n mooie musical gezien! Leuke grappen, goed verhaal, duidelijk te volgen. Ouders waren zeer verrast.

• Welke musical heb je uitgevoerd? De DJ draait door
  • School: Gaanderwijs
  • Functie: Groepsleerkracht

Weer een supermusical!!

Onze groep heeft de musical fantastisch uitgevoerd. Alle tekst, grappen en liedjes tot hun recht laten komen. Het inoefenen ging net als andere jaren zeer soepel door de goede materialen, leuke muziek en app die lekker werkt.

• School: De Springplank Leiden
  • Functie: leerkracht/teamleider

Het zijn altijd goed geregelde, leuke musicals. Wat ik erg leuk vond aan deze musical was dat alle rollen ongeveer even groot waren.

• School: Bornwaterschool

Top musical!

Leuke liedjes en duidelijk verhaal. De app werkt heel prettig!

• School: Oranje nassauschool

Het was fantastisch

Een geweldige musical, waarbij er heel veel dingen al zijn voorbereid en daardoor uit je handen genomen wordt. Natuurlijk heb je de vrijheid om daar wel of niet gebruik van te maken.

• School: Houthoeffe
  • Functie: Leerkracht 8

Een ouderwets gezellige afscheidsmusical!

Mijn eerste indruk dit jaar was 'statische handeling', 'weinig spektakel' en 'niet flitsend' (kringloopwinkel), maar ik zat er volledig naast: de uitgesproken types en leuke dialogen vielen bijzonder in de smaak bij kinderen en publiek. De klas genoot in de voorbereiding van de mogelijkheid samen een winkel in te richten met kopjes, borden, kleding, boeken en bordspellen. Het resultaat was een ouderwets gezellige musical, gespeeld door enthousiaste en gemotiveerde kinderen!

• School: OBS De Zilveren Maan

Goed scenario Leuke liedjes die kids makkelijk leren Fijne oefenapp

• School: De Schapendel

Leuke musical!

Leuke musical die met veel én weinig leerlingen te spelen is. Enige waar wij tegenaan liepen is dat we een aantal rollen door iemand met het andere geslacht lieten spelen, waardoor de geluidsfragmenten niet altijd kloppend waren. Dat ligt niet aan de musical, want die had meerdere rollen die je wél kon wisselen of uitbreiden. Musical had een leuk en 'makkelijk' decor en was weer heerlijk om met de kinderen uit te werken en te spelen.

• School: CNS Louise de Coligny

Wat een geweldige musical

De muscial heeft veel grapjes. Zeker een leuke musical voor een klas waar veel kinderen willen zagen, verfen en iets aan het decor willen doen. De app werkt prima. De tekstboeken zijn fijn aan te passen.

• School: De bron
  • Functie: Leerkracht

Vrolijke en grappige musical met lekkere meezingers!

Het was een leuke musical om aan te werken en om naar te kijken! De liedjes waren prettig om mee te zingen en de rollen waren divers en humoristisch.

• School: KC de Telescoop
  • Functie: Leerkracht groep 8

Super toffe musical die de kinderen aanspreekt en enthousiasmeert. De woordgrappen zorgen ervoor dat de musical aantrekkelijk is voor jong en oud.

• School: Fridtjof Nansen

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.