Wij zijn enthousiast over deze musical

Het was een leuke musical! De kinderen waren enthousiast en wij ook. Het verdelen van de rollen was een hele klus, omdat er veel dubbelrollen inzaten, dit was wel een nadeel.

• School: Mariaschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Volgens collega's onze leukste musical ooit!

Het blijft zo prettig om zelf het leerlingenaantal in te kunnen voeren en de musical op maat geleverd te krijgen. En voor deze juffen is het ideaal dat de liedkjes en dansjes via het digibord en zelfs thuis geoefend kunnen worden.

• School: Avonturijn
  • Functie: leerkracht groep 8

Ik vond het fijn werken met het materiaal van Rep en Roer. Er staat een duidelijke uitleg in. Op de site is er veel extra materiaal te vinden.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Timotheusschool
  • Functie: Groepsleerkracht

Topervaring!

Voor een groep van 54 leerlingen was deze musical echt geschikt. We konden veel rollen opsplitsen zonder dat het verhaal onduidelijk werd. We kregen steeds snel reactie bij mailverkeer met jullie. Zeker voor herhaling vatbaar!

• School: Albrecht Rodenbachschool
  • Functie: directie

Gewoon een supermusical!

De laatste jaren gebruik ik altijd de musical van Rep&Roer en dat bevalt heel goed. De musicals zijn van deze tijd, er zit humor in en altijd een mooie achterliggende boodschap. Het script is duidelijk en de rollen zijn vaak zo leuk en goed verdeeld qua grootte, dat meerdere kinderen een rol hebben die bij hen past. Bij ons is het jaar op jaar een succes. Ik ben benieuwd naar de musical van dit jaar!

• School: De Fontein
  • Functie: Leerkracht groep 8

Ieder jaar een spetterende musical waarin alle leerlingrn tot hun recht komen!

Wij gebruiken al jaren Rep en roer musicals. Groot gebruiksgemak, geschikt voor grote en kleine groepen, swingende liedjes, voor elk kind een passende rol👍🏻

• School: CBS het Kompas
  • Functie: Leerkracht groep 8

Gewoon Super doet zijn naam eer aan.

De informatie omtrent de musical is duidelijk en overzichtelijk. Heel leuk dat de leerlingen thuis kunnen oefenen via de app. Modern, leuk en gezellig.

• School: 't Kompas

Alles omvattende scripts! Gewoon Super

Al jaren achter elkaar geniet ik van de variatie op thema's, de leuke liedjes, fijne rollen, praktische toepassingen van de eindmusical.

• School: Montessori IKC de Groene Ring locatie Zuid
  • Functie: leerkracht groep 6/7/8

Duidelijk

Het zijn duidelijke en fijne boekjes om mee te werken. De app vindt ik nog geen toegevoegde waarden hebben. De filmpjes op de website zijn wel erg fijn.

• School: Obs de Tuimelaar
  • Functie: Leerkracht

Betoeterd was een geweldige musical!

De kinderen vonden de verhaallijn leuk om te leren en was voor het publiek ook erg leuk om naar te kijken.

• School: BS Oventje
  • Functie: leerkracht

Gewoon Super!

De kinderen hebben genoten met het instuderen. De ouders hebben weer genoten van hun kinderen op het podium. Het was een erg leuke musical, met veel verschillende rollen. Die uiteindelijk ook weer goed te verdelen waren.

• School: GBS De Cirkel
  • Functie: leerkracht groep 8

Rep en Roer zorgt altijd voor een goed verhaal met pakkende liedjes en duidelijke opzet/handleiding!

Of je als leerkracht veel of weinig muzikale ervaring hebt, je kunt de musical goed uitvoeren met alle begeleiding die in de handleiding zit en in het oefenlokaal te vinden is.

• School: KDS De Zevensprong

Een superleuke musical!

Dit jaar met groep 8 Betoeterd opgevoerd. De kinderen vonden het verhaal echt heel leuk, iedereen kon een leuk personage vinden. De leerlingen vonden het geweldig om deze musical op te voeren. In het script stonden leuke grapjes en goede aanwijzingen voor het decor en de kleding. Kortom een echte aanrader deze musical.

• School: Basisschool de Wissel
  • Functie: leerkracht

Gezellige, leuke, humorvolle musical voor jong en oud

Een hele leuke musical voor iedereen van jong tot oud. De liedjes zijn aanstekelijk, goede humor en de teksten zijn goed in te studeren voor de kinderen. Qua decor is het misschien ook handig om rekening te houden met kleinere scholen en kleine podia. Alles wat er vermeld stond konden we bij ons met geen mogelijkheid kwijt en dat was wel jammer.

• School: Kbs De Liniedoorn

Gewoon Super!

We vonden het een hele leuke musical. Fijn , die dansinstructies!!! De kinderen hebben genoten van het oefenen en de uitvoeringen. Dat gold ook zeker voor het publiek.

• School: cbs De Kameleon
  • Functie: groepsleerkracht

Geweldig!

Humor, geschikt voor ons aantal rollen( 13) Attributen wel veel maar geen redewisseling. Ik stuur jullie de dvd van onze voorstelling. Er zitten echt talenten bij die hun rol super uitvoeren.

• School: Dorpsschool
  • Functie: Leerkracht

Elk kind kan stralen op zijn of haar eigen manier

Leuke musical, met makkelijk te verdelen rollen. Er zit voor een ieder wat bij. Een musical die goed aansluit bij de de tijd van nu. Fijne dansinstructies en aansprekende liedjes.

• School: Mariaschool Pijnacker
  • Functie: Sandra Schillemans

Het was een goede musical.

Wij hebben de musical met 39 spelers gedaan. Alle leerlingen hadden een rol die ook echt bij de persoon paste. Ze hebben het goed uitgevoerd.

• School: De Paulusschool
  • Functie: Leerkracht

Een musical die de groep op grote hoogte bracht

Neem een enthousiaste groep, die zelf een musical mag uitkiezen. Mix dat met een ouder en ex-ouder die "in de toneel en cabaret" zitten, geef ruimte om te oefenen, en je krijgt een top musical!

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: st Jozef Zieuwent
  • Functie: leerkracht groep 8

Een musical die zó toepasselijk was in onze groep! Fantastisch

Ook dit jaar weer de ervaring met Rep en Roer die prima is. Goed in te studeren liedjes. Veel rollen. Prettig vond ik dat er dit jaar niet echt een hoofdrol was. In een grote groep komt ieder kind goed tot zijn/haar recht. Reacties van ouders waren: hoe kan het dat de rollen zo goed bij onze kinderen passen! Dat zegt genoeg. Gezien dat je, ook met niet al teveel ervaring, een goede musical neer kunt zetten. Alle kinderen hebben gestraald.

• School: CBS Het Mozaiek
  • Functie: Leerkracht groep 8

Wederom een geweldige ervaring!

Had dit jaar een pittige groep waarmee de musical neergezet moest worden. De musical op maat maken voor jouw groep moet een feestje zijn en dat vond ik met deze groep best spannend. Toch is het geweldig gelukt, o.a. door de handvatten in deze musical, door de humor die er in zit, maar ook door de mogelijkheden die het bied. Vr. gr. L.B.

• School: PCB de Regenboog
  • Functie: Mentor, leerkracht, schoolleider

Wederom een leuke musical!

Net zoals afgelopen schooljaren het jaar weer afgesloten met een musical van Rep en Roer. Dit keer Gewoon Super. Het verhaal spreekt zowel de leerlingen als ouders en collega leerkrachten aan en dat maakt het leuk voor iedereen. De dansjes uit het oefenlokaal waren goed te doen.

• School: Agnesschool
  • Functie: Leraar groep 8

Afwisselend!

De musical 'Gewoon Super' hebben wij met 12 leerlingen opgevoerd. De kinderen waren razend enthousiast. Een musical met veel afwisseling, mooie opbouw en vooral veel humor. De liedjes waren goed aan te leren. Fijne melodieën. De kinderen en genodigden vonden het erg leuk om een lied mee te mogen dansen (Doe de Courgette). Wij zijn vooral erg benieuwd naar de nieuwste musical van Rep en Roer!

• School: Basisschool Dr. Ariëns
  • Functie: Groepsleerkracht

erg leuke musical

zeer prettig dat er maar 1 decor is. Leuke liedjes, grappig verhaal.

• School: Carolus
  • Functie: groepsleerkracht

Flitsend!

De musical stond als een huis met ontzettend leuke liedjes. Er stonden soms wel heel veel spelers op toneel; dit was best lastig.

• School: Basisschool De Jonge Wereld

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien. Extra leuk vinden wij het dat we met onze werkzaamheden een goed doel kunnen steunen. Daarom zijn wij Business-friend van War Child. Van elk verkocht musicalpakket doneren we 5 euro aan War Child.