Gewoon super

Een leuke musical met veel verschillende rollen.

• School: Het Schateiland

Het was een TOP musical!

Leuk voor iedereen. Ok het publiek heeft genoten.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Niet te filmen!
  • School: De Sterrekijker
  • Functie: Administratie

Nog nooit zo'n gezellige supermarkt meegemaakt.

Mooie rollen, leuke verhaallijn. Voor ieder wat wils en genoeg ruimte om eigen creativiteit erin kwijt te kunnen. Het slotlied is er één die is blijven hangen en zorgde voor mooie emoties zo einde basisschool. Top gedaan!

• School: EKC De Olijfboom
  • Functie: groepsleekracht

Leuke verhalen, wel veel dezelfde typetjes elk jaar.

Ik zou het mooi vinden als de typetjes wat meer varieren per jaar. Wij gaan komend jaar niet voor een Rep en Roer musical, omdat de typetjes veel overeen komen met vorige jaren. De vloggers zijn inmiddels al wel bekend. Ik hoop dat er voor de musical van 2021 wat meer gevarieerd wordt.

• School: OBS De Eshoek
  • Functie: Leerkracht

Geweldige musical met veel handige begeleiding

We deden de musical "Betoeterd". Het oefenen was geweldig, de liedjes betoverend en de opvoering van de musical was in één woord: onvergetelijk!

• Welke musical heb je uitgevoerd? Betoeterd
  • School: ikc Lodijke

leuke, afwisselende musical

Musical met humor, leuke liedjes en diverse mogelijkheden v.w.b. rolverdeling en groepsgrootte

• School: cbs 't Groeipunt
  • Functie: leerkracht groep 8

Het was een geweldig succes

De leerlingen hebben genoten van deze musical. De verhaallijn vonden ze prachtig en iedereen heeft meegedanst,

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: CBS It harspit
  • Functie: Leraar

Super musical

De muscial de DJ draait door is enorm goed ontvangen. de klas was al meteen enthousiast en de liedjes sloegen meteen aan. Ook de ouders waren enthousiast. De kinderen hebben er volop van genoten. Fijn dat er verschillende mogelijkheden waren om dubbelrollen te maken.

• Welke musical heb je uitgevoerd? De DJ draait door
  • School: D'n heiakker

Leuke musical!

Duidelijke opzet. Voldoende typetjes. Eenvoudig decor met mogelijkheid tot uitbreiden. Overgangsmuziek en achtergrondmuziek leuke toevoeging! Fijn dat er een aantal dansje al bedacht zijn.

• School: IKC Loedoes
  • Functie: Leerkracht

Goed, aansluitende musicals met veel humor.

Alles is goed geregeld, musicals zelf zijn levendig. Publiek wordt er altijd bij betrokken, erg leuk.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Torenhoog!
  • School: De Sleutelbloem

Heel herkenbare setting

Leerlingen konden zich enorm goed identificeren met de setting en waren daardoor direct enthousiast. Ook het gebruik van namen die associatie hebben met het huidig leven spreekt enorm aan. Waldi en Appie de vakkenvullers enz. Geweldig dat je t script kunt aanpassen aan het aantal leerlingen dat er in de groep zit en het feit dat je jongen/meisje kunt aanpassen werkt heerlijk. Goed dat het afspeelde op één plek, waardoor er erg weinig decor aanpassingen tijdens de musical nodig zijn. Geweldig dat er al dansjes zijn bij een aantal liedjes en dat deze ingeoefend kunnen worden m.b.v. het digibord.

• School: CBS de Schakel
  • Functie: leerkracht groep 8

Super leuke musical, goed en duidelijk uitgewerkt.

Het script is heel goed te volgen voor zowel de leerlingen als degene die het begeleidt. Het was een hele volledige musical met tekst, benodigdheden, liedje en dansinstructies. Het was hilarisch en iedereen heeft ervan genoten.

• School: Gabriëlschool Putten

Goed uitgewerkte musicals, goede audiofragmenten

Goed uitgewerkte musicals, goede audiofragmenten

• School: Koningin Julianaschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een heerlijk musical met een simpel verhaallijn

De Kerstnar was een fijne musical om uit te voeren. De handleiding is duidelijk en compleet en het muzikale begeleiding erg fijn. Wij hebben de musical uitgebreid door er twee kerstnarren van te maken die de tekst deelde. Ook voegde wij traditionele kerstliederen toe bij de opkomst van de traditionele figuren (koningen, herders, os en ezel). Omdat er veel herhaling in de tekst zit, was het makkelijk te leren. De herhaling maakte de musical grappig en de boodschap er van was makkelijker te begrijpen.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? De Kerstnar (kerstmusical)
  • School: Doopsgezinde gemeente Leeuwarden
  • Functie: zondagsschoolleiding

Fantastisch

Wij hebben met leerlingen van alle groepen de musical opgevoerd. Dit was een geweldige ervaring. Kinderen en ouders waren zeer enthousiast.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? De Kerstnar (kerstmusical)
  • School: De Kubus
  • Functie: Leerkracht

leuke afwisselende musical met veel rollen waar ieder wel iets mee kan.

het is een geweldige musical. Goed verhaal, afwisseling muziek en spelen goed.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Betoeterd
  • School: Dalton Jacobusschool
  • Functie: leerkracht

Alle kinderen kunnen meespelen naar eigen tevredenheid.

Ik vind de humor en typetjes in de musical geweldig. Het is fijn dat de musical op "maat" is. Ook zijn er kleinere rollen, dat is fijn, want er zijn kinderen die er niet van houden om in de belangstelling te staan. Leuke afwisseling in de liedjes.

• School: Marnixschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Musical van Rep en Roer zijn een feestje.

Fijn dat je het oefenlokaal hebt, zo kun je beter een keuze maken welke musical je wil bestellen. Handige app en digitale omgeving, om zaken te downloaden.

• School: cbs de Brink
  • Functie: leerkracht

Ik vond het een hartstikke leuke musical met leuke woordgrappen.

De woordgrappen die in de musical zitten zijn erg leuk voor de volwassenkijkers. Een paar onderdelen waren wat onduidelijk. Het zou fijn zijn als er nog meer dansvideo's bij een musical komen, dit scheelt leerkrachten enorm veel tijd. Al met al veel positieve reacties gehad over de musical.

• School: Rembrandtschool
  • Functie: leerkracht

Mogelijkheden voor ieder kind, voor ieder talent.

Verhaal wat de kinderen aanspreekt, met mogelijkheden voor ieder talent. Muziek is divers en blijft heerlijk hangen in je hoofd.

• School: Aan de basis
  • Functie: Leraar bovenbouw

Altijd blij met de rep en roer musicals. In principe een kant en klaar pakket, maar ook genoeg mogelijkheden om aanpassingen te doen. Aanrader!

• School: obs de Marke

Leuk

We hebben de musical gespeeld met het team. Voor kinderen en hun ouders. Prima te doen qua instuderen, fijne liedjes en een enorm succes

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Volg die Ster (kerstmusical)
  • School: De Snip
  • Functie: Directeur

Het was een heel mooie avond !

Ik heb een schoolkoortje van 42 leden (1ste-2de-3de leerjaar). We hebben de 10 liedjes van de musical 'De laatste kerstboom' aangeleerd op maandagmiddag, telkens een halfuurtje. We zijn gestart in de tweede week van september. In een supertempo kregen we alle liedjes onder de knie. Enkele langere teksten werden door individuele kinderen gezongen, zo konden we de vele te memoriseren teksten verminderen voor de koorgroep. We kozen voor de voorleesversie en dit was goed doenbaar. De week voor het 'concert' hielden we één algemene repetitie. Met de hulp van veel bereidwillige collega's verliep de avond heel vlot. Dank je wel voor jullie aanbod !

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? De Laatste Kerstboom (kerstmusical)
  • School: De berk
  • Functie: Leerkracht 1ste lj / dirigente schoolkoor

Wat een geweldige musical

Omdat we de musical in de Schouwburg opvoerde, was dit natuurlijk een geweldige musical die goed aansloot met het thema. Een rode loper en de ouders en kinderen in galakleding. Geweldig!!! Daarnaast konden we de rollen ook makkelijk aanpassen. Vrouwen rol naar een mannen rol en andersom.

• Hoe beoordeel je deze musical?
  • Welke musical heb je uitgevoerd? Niet te filmen!
  • School: Prins Hendrikschool
  • Functie: leerkracht

Leuk verhaal, goed in te studeren.

Grappig verhaal, leuke rollen. Fijn dat er ook veel verschillende rollen zijn en niet één hoofdrol en verder bijrolletjes. Heel leuke liedjes. Handige dansvideo's. Zeer uitgebreide site met allerlei overige tips.

• School: Godelindeschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Bedankt voor je feedback Mirjam. Vanaf dit seizoen hebben we een app waarmee de kinderen ook hun tekst kunnen oefenen. Bij de musicals Gewoon Super en Verboden te voeren.

Welke musical heb je uitgevoerd?

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien. Extra leuk vinden wij het dat we met onze werkzaamheden een goed doel kunnen steunen. Daarom zijn wij Business-friend van War Child. Van elk verkocht musicalpakket doneren we 5 euro aan War Child.