Het was weer een spetterende musical, goede muziek en leuk verhaal!

Goed in te studeren dankzij app en downloads. De muziek bij jullie musicals is altijd fris en afwisselend. Kinderen hadden er lol in en hebben een mooie avond beleefd.

• School: De Springplank Leiden
  • Functie: leerkracht groep 8

Heerlijk dynamisch met leuke grappen!

De musical leende zich ook goed om het als een film te vertonen. Live opvoeren zat er voor ons helaas niet in. Dit haalde helaas de magie van het theater weg. De liedjes, dansjes en het script waren erg leuk en toegankelijk voor iedereen.

• School: IKC Panta rhei
  • Functie: Leerkracht

Vlotte teksten en liedjes, leuk verhaal.

Voor veel mensen herkenbare zaken uit het pretpark. Musical met humor.

• School: Daltonschool Rhenen
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een herinnering voor het leven.

Fantastisch, vrolijk, goede muziek en passend voor de hele groep.

• School: Nieuwe Baarnsche School
  • Functie: Adjunct directeur

Wat een leuke musical!

Wij hebben de musical ervaren als een hele leuke musical. de kinderen waren al heel snel heel enthousiast om aan de slag te gaan en de teksten en de liedjes te leren.

• School: CB Leyenburg
  • Functie: LK

Topmusical!

Afgelopen jaar weer een prachtige musical opgevoerd genaamd 'Over de Kop'. Leuk, spannend, grappig en ontroerend. De musicals van Rep en Roer hebben alles in zich.

• School: OBS de Kameleon
  • Functie: Leerkracht groep 8

Prachtige musical met een goede verhaallijn!

Musical zat goed in elkaar en de verhaallijn was erg mooi. Leuke personages. Het decor en de verschillende decorstukken was wel lastig en veel. Dit vraagt de nodige aandacht! Ook de verschillende scenes van de VR achtbaan, falderalfestival vraagt veel oefening. Waardoor deze musical iets tijdrovender is dan andere jaren.

• School: Geert Groteschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een vrolijke en leuke musical.

Goed voorzien van tips en uitleg past deze musical bij onze school. Voor het eerst een gekocht en de kinderen genoten. Er waren veel leuke rollen en ook de muziek is leuk!

• School: Montessorischool Centrum
  • Functie: Leerkracht

Fantastische musical, met verrassend effect in het decor!

De rol van Jacky/Japie, die achter het decor omhoogkomt, dat was zo verrassend. Langnek en de achtbaan die instort.. echt super origineel!

• School: De Parel

Een complete musical

Wij hebben samen met groep 8b een super leuke musical neergezet waar het draaiboek en app Over de kop een hele goede leidraad voor was.

• School: Groen van Prinstererschool
  • Functie: leerkracht

Een hele leuke musical! Maar wél een uitdaging!

De musical heeft veel scènes waardoor er veel 'gewisseld' moet worden. Het decor was dit jaar wel een grote uitdaging: hoe doen we dat met de achtbaan? Maar het is gelukt! We vinden de musicals van Rep en Roer erg leuk omdat ze veel humor (vooral voor ouders herkenbaar) bevatten en de liedjes zijn altijd vlot en vrolijk. Wel duurt de musical vaak lang! Aangezien het de afscheidsavond van groep 8 is en er dus ook een 'officieel' gedeelte bij hoort én dan nog een hapje en drankje na afloop wordt het een lange avond!

• Welke musical heb je uitgevoerd? Over de kop
  • School: CBS de Flambouw
  • Functie: leerkracht 7/8

Zoals altijd weer een geweldige show!

Leuke rollen, uitdagend, bij de tijd, leuke liedjes, humor.

• School: odbs Het Valkhof
  • Functie: leerkracht

Weer een pareltje van een musical!

Prima script, goede downloads via in je eigen account! Verhaal soms wat ver gezocht, zeker als je het voor de eerste keer hoort. Leuke humor!

• School: Burgerschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Een boeiende musical met humor en leuke liedjes.

De kinderen waren meteen enthousiast en zongen de liedjes al snel mee. De scene in de virtuele achtbaan zag er geweldig uit op het podium.

• School: Rembrandtschool
  • Functie: leerkracht

Duidelijke handleiding en leuke musical!

Prima omschreven musical.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: 6e montessorischool Anne frank
  • Functie: Leerkracht

Ieder jaar weer fantastisch om met jullie musicals aan het werk te gaan met groep 8!

Zeer enthousiast.

• School: Beekvliet
  • Functie: Ondersteuner

Hele fijne handleiding voor de leerkracht met tips hoe je de atributen/rekwisieten kan maken. Goede rolomschrijvingen met leuke personages. Fijn dat je de musical aan de grootte van de groep kan aanpassen.

• School: obs de Bosrank
  • Functie: Leerkracht groep 8

Kinderen en ouders hebben genoten!

Perfecte levering met alle benodigde materialen. Scènes waren goed qua lengte en taalgebruik. Leuke liedjes. Sololied Luchtkasteel was iets te hoog, waarvoor je echte nachtegaaltjes moet hebben. Die had ik er dit keer niet bij, dus graag iets lagere toonsoort. Toegestuurde tips waren bruikbaar.

• School: de Plantage, Houten
  • Functie: Leerkracht groep 8

Heel erg prettig om samen zo'n goede musical neer te zetten

Zoals de musical door jullie wordt aangeboden is heel erg prettig. Vooral omdat deze zo compleet wordt aangeboden. Wij bestellen al vele jaren de musical bij jullie omdat deze zo wordt aangeboden dat er niet al te veel eigen inbreng bij komt kijken. We hadden jullie uitgenodigd om te komen kijken bij de uitvoering van de musical. Jullie hebben een geweldige musical en een ontzettend mooi gebouwde decor gemist :)

• School: KC de Korenbloem
  • Functie: leerkracht

Alle kinderen hadden een hoofdrol

Ontzettend leuke musical. Ieder kind kon schitteren in deze musical.

• School: Paulusschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Ik vond het weer een super leuke musical!

Wij doen al een aantal jaren nu de nieuwste musical van Rep en Roer, en elk jaar vind ik hem weer super gaaf! Ik vond de musical van vorig jaar alleen nog leuker als die van dit jaar. Ik vond de boodschap die erin zat over uitvliegen leuker dan de boodschap van dit jaar, met je hoofd in de wolken, maar met beide benen op de grond. Maar, ook dit jaar heb ik weer veel plezier gehad tijdens het instuderen en hebben de kinderen weer een spetterende musical neergezet!

• School: obs de Esmarke
  • Functie: groepsleerkracht groep 8

Net als altijd weer een goede musical.

Een leuke musical met met leuke liedjes. Vooral het lied van Willem was een groot succes. Het werd het lijflied van mijn groep.

• School: obs de Koempoelan
  • Functie: leerkracht

Voor alle leeftijden een goed te volgen musical!

De musicals van Rep en Roer zijn goed te gebruiken voor kleine en grote groepen. We hebben de musical gedraaid met 53 leerlingen. We hebben wat rollen bijgeschreven en daar leent de musical zich ook prima voor. Er zit humor in die voor alle leeftijden zijn. Het sluit goed aan bij de actualiteit en is prima te volgen. Een aanrader dus om een musical te kiezen van Rep en Roer. De musical 'Over de kop' was een succes, maar ook onze eerdere ervaringen waren positief over deze uitgever.

• School: De Wingerd
  • Functie: Management

Geweldig!!!

Wat een heerlijke musical weer. We hebben hem 7 keer opgevoerd, fantastisch! 5 keer in het theater. Het is zo leuk dat iedereen aan bod komt, wij hebben hem met 33 kinderen gespeeld. Iedereen heeft een gelijkwaardig aandeel, dat is echt heel fijn. Bedankt weer! Thema was mooi, leuke grapjes en ook de namen van personages zijn actueel. Top!

• School: De Wingerd
  • Functie: leerkracht groep 8

Top verhaal met geweldige karakters!

De musical was top! Verhaal zat goed in elkaar en werd ondersteund door geweldige karakters die we zelf mooi hebben kunnen neerzetten.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Gaanderwijs
  • Functie: Groepsleerkracht

Valkstraat 1

3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.