Een geweldige musical met de nodige humor.

De musical met de rollen, de kinderen die hem uitvoerden en het decor wat we zelf met de kinderen gemaakt hebben, was in 1 woord geweldig. We mochten hem opvoeren in het theater van Goirle, ook dat was voor de kinderen super! We kregen veel complimenten van ouders, opa’s en oma’s. De kinderen en ook wij als leerkrachten hebben genoten.

• School: De Bron
  • Functie: Leerkracht

leuke musical met goede liedjes

al jaren spelen wij de musicals van rep en roer en altijd zeer tevreden.

• School: obs de Samensprong

Prachtig

Hartstikke leuke musical met leuke, diverse rollen. Fijn dat het moeilijkste liedje niet op een rol geschreven was. Zo kon ik kinderen die dat wilden, onafhankelijk van hun rol nog in het zonnetje zetten. Het decor was een hele opgave. Het laten verschijnen en verdwijnen van een complete achtbaan was moeilijk. We willen altijd zoveel mogelijk met de kinderen zelf doen en dat was hierbij niet mogelijk. Ik vind de facebookpagina ook altijd erg fijn! De oefenruimte met de dansjes ook weer top!

• School: Josefschool
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

Top musical!

Ontzettende leuke musical met veel rollen.. Wij hadden er 67(enkele bijgeschreven. Dat is makkelijk te doen met deze musical. Voor kinderen en volwassen leuk om te doen en te kijken met veel afwisseling van serieus tot grappig en van ontroerend tot vrolijk

• School: Oversteek Liempde

Wederom fantastisch

Ondanks Corona, hoogwater in ons Limburgsland weer een prachtige voorstelling kunnen geven voor een klein publiek. Fijne decor tips, fijne oefensite, veel humor en mooie liedjes

• School: De Startbaan

Hele leuke musical!

Bij twee scholen deze opgevoerd: eentje gewoon via podium, zoals deze bedoeld was. de andere verfilmd, dus elke scene apart op een andere locatie opgenomen en gemonteerd tot een heuse première film. Leuk en herkenbaar om Efteling hier tussen te hebben.

• School: bs Dr Landman
  • Functie: ICT

Een vlotte en vrolijke musical.

We hebben nu een aantal jaar gekozen voor een musical van Rep en Roer. We vinden de musicals erg vlot en bij de beleving van de kinderen passen. Leuke liedje en dansjes, waarin je als leerkracht alleen maar hoeft te ondersteunen. Fijn dat de kinderen de app kunnen gebruiken.

• School: De Fakkel
  • Functie: leerkracht groep 8

Weer een geweldig afsluiter van groep 8!

leuke musical, liedjes die makkelijk aan te leren zijn, decor niet te moeilijk om te maken. voor ieder karakter lijkt er wel een rol te zijn geschreven.

• School: Stefanusschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Erg leuke musical

Ik vond de musical erg leuk, maar ik vond wel dat we veel requisieten moesten maken. Ook vond ik de opvoering soms best lastig voor elkaar te krijgen; bijvoorbeeld de karretjes langs de stilstaande figuren, langnek etc.

• School: Obs Stellegors
  • Functie: Leerkracht

Hele leuke musical, ook geschikt voor kleine groepen ( wij waren met 16 kinderen), de liedjes ook superleuk en vlot. Er moest wel veel gemaakt worden, decor, maar ook nog een achtbaan, een poortje, een Langnek, allemaal gelukt, maar best veel werk.

• School: De Oostvogel Lamswaarde
  • Functie: leerkracht

Hele duidelijke musical met duidelijke handleiding

Een fantastische musical met een leuk onderwerp, leuke personages en leuke teksten met begrijpelijke woordgrapjes voor de kinderen. De handleiding is heel duidelijk, ook met betrekking tot tips en trics voor het maken van het decor.

• School: D'n Bogerd
  • Functie: Leerkracht

Enthousiaste, spontane musical in de tijd van nu

Het is een leuke musical voor jong en oud. De thema's sluiten goed aan bij het publiek en bij de leerlingen om het te spelen. Ik merk dat soms het verdelen van de rollen lastig is vanwege het aantal beschikbare rollen. Vorig jaar hadden wij er 54 en daardoor waren wij genoodzaakt meer rollen er bij te bedenken.

• School: De Paulusschool
  • Functie: Leerkracht

Hele leuke musical met veel verschillende rollen

Het verhaal was duidelijk, de liedjes leuk en goed aan te leren. De kinderen vonden het erg leuk. Er waren wel veel kostuums nodig, dat was in sommige gevallen best een uitdaging. Het grootste gedeelte van het decor was prima, behalve de achtbaan die naar beneden moest komen. Dat heeft veel tijd gekost, omdat wij niet veel mogelijkheden hebben om iets op te hangen.

• School: De Odyssee
  • Functie: Leerkracht

De ouders en kinderen hebben genoten!

Net als voorgaande jaren hebben we met het duidelijke script en de leuke verhaallijn hebben wij een prachtige musical kunnen neerzetten!

• School: Sebastiaan
  • Functie: Groepsleerkracht

Weer zo'n leuke musical van Rep en Roer

Al vele jaren kiezen wij voor een musical van rep en roer. Leuke liedjes die wel een tijdje in je hoofd blijven hangen. De kinderen waren ook erg enthousiast. Het oefenlokaal is een uitkomst bij het instuderen van de dansjes.

• School: Daltonschool Reggewinde
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

Super!!

Helaas te weinig tijd om het uitgebreid te houden, maar de kinderen en ik hebben genoten. Het decor heeft wel veel tijd gekost, waardoor het handig lijkt eerder te beginnen dan de gebruikelijke periode na de meivakantie. De teksten en liedjes waren geweldig!

• School: Pr. Maximaschool Berkel

Een sprookjesachtige musical!

Wat ik als prettig bij Rep en Roer ervaar, is de compleetheid van de producten. Alles is op orde, volledig en digitaal te verkrijgen. Dit jaar hebben wij de musical 'Over de Kop' gedaan. Een hoop referenties naar de Efteling, welke erg werden gewaardeerd. De liedjes zijn leuk en de grappen zijn voor jong en oud geschreven. Het enige waar wij tegenaan liepen was het decor. Wij vonden het maken van de achtbaan echt een uitdaging en mijn ervaring is meer geweest dat de musicals complexe achtergronden behoefden. Het resultaat was altijd top, maar vergde een hoop werk, wat in een combinatieklas altijd een hele puzzel is.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Alphense Montessorischool
  • Functie: Leerkracht bovenbouw

vrolijkheid

De musical was gevuld met humor voor jong en oud, dus spatte de vrolijkheid er vanaf! Wel was het soms lastig om de juiste attributen en kleding bij elkaar te krijgen (maar dan kan ook aan ons perfectionisme liggen) De kinderen én het publiek hebben genoten van de musical, we komen vast en zeker weer terug voor de volgende afscheidsmusical....

• School: OBS De Zilveren Maan
  • Functie: Leerkracht groep 8

Fantastisch!

Aantrekkelijke musical, voor kinderen geweldig om te spelen. Door de woordgrappen ook voor ouders/volwassenen heel leuk!

• School: Fridtjof Nansen
  • Functie: Stamgroepleider bovenbouw

Hele gave musical!

Gave musical met groep 8 gehad: Over de kop is TOP!

• School: De Groene Oase
  • Functie: groep 8 lkr

Genieten voor zowel ouders, kind (én de leerkracht ;-) )

De kinderen hebben zich vermaakt tijdens het oefenen. Er was veel inzet. De liedjes waren erg fijn om te zingen, met als klap op de vuurpijl het jodellied. Er was genoeg ruimte om een vrije interpretatie van tekst en spel in te voegen, wat het voor mij als leerkracht ook leuk maakt.

• School: Het Palet
  • Functie: Groepsleerkracht groep 8

''Mooie musical, met grappige verwijzingen naar de actualiteit en leuke liedjes!''

Een complete musical! Duidelijke handleiding en tips voor decor etc. Leuke liedjes en met handige middelen om deze aan te leren. Leuke en ook gelijkwaardige rollen. Dus voor iedere leerling een passende rol!

• School: Antoniusschool Vragender
  • Functie: Leerkracht

Wederom een superleuke musical die wij als Achtbaan niet konden missen!

Vele jaren spelen wij al de musicals van Rep en Roer en we zijn altijd zeer tevreden. Ontzettend leuke liedjes, duidelijk script dat aangepast is aan groepsgrootte, humor, suggesties voor dansjes en decor. Ook het contact met Rep en Roer is altijd snel, vriendelijke en behulpzaam. Ook deze musical was weer top. De kinderen waren ook heel enthousiast. Er zitten wat uitdagingen in hoe je bepaalde scenes gaat neerzetten, maar dat is voor ons als creatieve school geen probleem. Zeker weer een aanrader (net als de andere musicals van Rep en Roer)

• School: De Achtbaan
  • Functie: leerkracht

De musical was één groot feest!

Volop enthousiasme, vreugde en: feest!

• School: KBs de Howiblo
  • Functie: Leerkracht Groep 8

Wederom een super goede musical

Goede liedjes, verhaal met de nodige humor, goede verdeling van rollen zodat er voor iedereen wel iets bij zit.

• School: Beatrixschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Valkstraat 1 3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.