Aanspreekbaar onderwerp met ruimte voor eigen invulling

Het onderwerp van deze musical was voor kinderen zeer herkenbaar. Door de verschillende, grotere rollen was het passend voor een groep van 29 kinderen. Met hulp van de blogs van Rep en Roer hebben we een toffe musical neer kunnen zetten!

• School: Basisschool de Koet
  • Functie: Leerkracht groep 8

Wij hebben de musical over de kop gespeeld dit jaar. Ik heb dit als zeer goed ervaren.

• School: Zes wielen
  • Functie: Leraar

Hoi Tim, Bedankt voor je mooie beoordeling. Heel fijn om te horen dat Het laatste level bij jullie in de smaak is gevallen. Dank voor de feedback, we gaan ernaar kijken. Weet je toevallig nog welke tekst in de app afweek? Of bij welke versie daar sprake van was? Ik zie dat jullie de standaardversie en die voor 13 t/m 15 spelers hadden. Mocht je je nog iets herinneren hoor ik het graag op [email protected]. Fijne zomervakantie! Hartelijke groet, Meike Rep en Roer Musicals

Geweldige musical, lekker 'up to date!'

Hele mooie musical met een hoop mogelijkheden!

• School: Roncallischool zeddam
  • Functie: Leerkracht

grappig, ontroerend en swingend1 voor ieder kind een passende rol...

Ik vond het heel fijn, dat er voor ieder kind een rol is, waar hij/zij zich fijn bij voelt. geen audities nodig, zodat ieder kind het gevoel heeft: ik kan dit! Geen onderlinge competitie. Het proces waardoor goed beïnvloed, want iedere rol is belangrijk. Leuk verhaal, soms wat lange stukken tekst (toeristen)

• School: Panta Rhei
  • Functie: leerkracht

Fijn stap voor stap begeleiding en compleet

Fijn wanneer je als leerkracht geen idee hebt hoe een musical aan te pakken...

• School: St Antoniusschool Beesd
  • Functie: leerkracht

Leuke musicals, leuke liedjes en een handige handleiding.

• School: Talisman

Leuk

Leuke musical! Echt super in elkaar gezet

• School: Op Dreef
  • Functie: Leerkracht

Wat een geweldige musical was dit weer!

Jullie musicals zijn perfect voor wat we van een musical verwachten: een aantal grotere rollen voor kinderen die dat willen/aankunnen, maar ook veel kleinere rollen zodat iedereen letterlijk maar ook figuurlijk in de spotlights komt te staan, met humor, een leuke rode draad en aansprekende liedjes! We hebben nu een aantal jaren de eindmusical bij jullie besteld en zijn daar zeer tevreden over. Ook dit jaar gaan we jullie musical doen: Het laatste level.

• School: cbs Johan Friso
  • Functie: bouwcoördinator / leerkracht

Alweer erg leuk

We gaan hem nu weer bestellen.

• School: Valckesteyn

Het was weer top!

Hele duidelijke musical met handige app en leuke rollen.

• School: Het Schateiland

Weer een topmusical

Zoals altijd een leuke musical met humor en perfect voor kleine groepen. De kinderen hebben veel plezier beleefd!

• School: De Ark
  • Functie: Leerkracht

We hebben deze musical met veel plezier mogen opvoeren!

Het pakket zit uitstekend in elkaar, met gerichte tips voor decor, kleding e.d. Ik heb zelf nu 2x met een musical gewerkt van Rep en Roer. Met beide heb ik goede ervaringen.

• School: PWA
  • Functie: Leerkracht

Erg leuke musical in een hoog tempo.

De musical duurde best lang. Maar door het hoge tempo en de verschillende rollen vloog hij voorbij.

• School: Camminghaschool
  • Functie: Leerkracht 7/8

FANTASTISCH

Fantastische musical met mooie liedjes. Ouders en leerlingen waren enthousiast.

• School: BS De keizerskroon
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een herkenbare, sprookjesachtige musical.

Voor de kinderen een heel herkenbaar verhaal. Ze waren super enthousiast met oefenen en de uitvoering was geweldig. Met dank aan de vele hulpouders die gezorgd hebben voor een mooi decor en gepaste kleding, kortom een aanrader! Een mooie herinnering voor later!

• School: 't Kempke

hele leuke vrolijke musicals

Het is alweer een paar maanden geleden dat ik jullie mail heb ontvangen met de vraag hoe de musical dit jaar bij ons is verlopen. Ik ben een poos “uit beeld” geweest. Ik kon even niets. Nu wil ik alsnog even reageren, want de musical was een groot succes. We hebben hem qua tekst en dans wel aangepast, omdat we de laatste jaren maar 12 kinderen hadden in groep 8. Ze wilden niet samen met groep 7. Jullie musicals zijn vrolijk en de muziek ligt lekker in het gehoor. Ondanks alle drukke bezigheden van de kinderen vinden ze het heel leuk om de eindmusical te oefenen en op te voeren. Dit jaar voor alleen de ouders en broertjes en zusjes. De uitvoering is in ons dorpshuis. Dat heeft een vast toneel. Het decor schilderen de kinderen op grote stroken behang, die dan voor het decor van de plaatselijke toneelgroep worden gehangen. Het licht en geluid wordt vrijwillig verzorgd door de eigenaar van de plaatselijke elektrawinkel. (Klinkt allemaal heel dorps, maar iedereen staat hier voor elkaar klaar) wij hebben altijd prima licht en geluid. Zelf vind ik het nog steeds prettig om de geluiden en de liedjes op een cd te branden. Heel ouderwets, maar mij gaat dat het beste af. Je kunt dan zelf de volgorde bepalen en weg laten wat niet van toepassing is. De kinderen vinden het spelen op een echt toneel en niet in school ook heel speciaal. Na die tijd krijgen ze allemaal nog een persoonlijke speech en is er tijd voor een hapje en drankje verzorgt door de ouderraad. We hebben al 7 of 8 mucicals van jullie gespeeld. Allemaal een succes. Met vriendelijke groet, Annette

• School: oosterveldschool
  • Functie: oud leerkracht gr 1/2

Leuke musical voor grote groep.

Het was een erg leuke musical met veel humor die geschikt is voor grote groepen. Het werken met de app is ideaal en de musical wordt erg volledig aangeleverd. Hij was wel behoorlijk aan de lange kant. Een uur max. zou ideaal zijn.

• School: O.B.S. de Burght
  • Functie: Docent muziek

Een fantastische musical!

De koppeling met de Efteling was zo leuk en herkenbaar voor iedereen. Alle rollen waren weer goed uitgewerkt en alle extraatjes via de Facebookpagina ed waren zo leuk! Jullie zijn bij onze voorstelling komen kijken en toen hebben wij al laten weten dat wij het een top musical vonden!

• School: Sint Bavo
  • Functie: Leerkracht groep 8

Het was een leuk avontuur door de sprookjes heen.

De sprookjesfiguren was heel leuk en grappig. Ook de andere personages waren interessant voor de kinderen. Het decor vraagt wel even wat tijd en energie, maar als het af is dan is het ook echt fantastisch. De liedjes zijn onroerend en tegelijkertijd vrolijk. Het dansen ging de kinderen heel goed af.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Jenaplan Zonnewereld
  • Functie: Stamgroepleider 678

leuke liedjes, begrijpelijk verhaal, en fijne handleiding voor de leerkracht

Wij kiezen al een aantal jaren voor Rep en Roer, we zijn er super tevreden over!

• School: Bs de Weiert

Kleurrijke musical

De musical was erg leuk met 30 leerlingen. Leuke muziek en toepasselijke tekst!

• School: Delteyk
  • Functie: Leerkracht

Wederom weer een erg leuke musical.

Al een aantal jaar hebben we musicals van Rep en Roer in groep 8. We zijn elk jaar weer erg enthousiast. We hopen de komende jaren meer musicals bij jullie af te nemen. Wel was het een uitdaging wat betreft decor. Maar het is ons gelukt!

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: OBS de Esmarke
  • Functie: leerkracht groep 8

Dit is een hele leuke musical, waar je veel kanten mee op kan qua decor en creativiteit.

• School: De Bolster

Wederom een geweldige musical

Leuk verhaallijn met veel humor, zowel voor jong als oud. Herkenbaarheid door elementen van de Efteling die erin verwerkt waren. De kinderen kwamen goed tot hun recht door de typerende karakters. Muziek en dans goed opgezet. Van de tips voor een decor hebben we ook dankbaar gebruik gemaakt.

• School: OBS Sterrendonk
  • Functie: Leerkracht groep 8

Geweldige liedjes, tof verhaal en zeer uitgebereide info/boekjes/app/website

Wij zijn erg tevreden over de musical "over de kop". De leerlingen waren er blij met alle hulp betreft dansjes/liedjes/app/ wij als leerkrachten ook erg blij met het oefenlokaal/ alle tips betreft decor en attributen. Echt heel fijn om hier vervolgens mee aan de slag te kunnen gaan. Wij hebben uiteindelijk op de laatste schooldag in het tehater mogen optreden, het was een groot succes!

• School: Kbs. St. Joseph

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.