Genoten

De kinderen hebben deze musical eigen gemaakt. Elk kind kon stralen op zijn of haar eigen manier. Fijn dat er zoveel verschillende karakters zijn.

• School: De sprankeling

Wauw!

We hebben genoten van de musical Over de kop. Een musical met leuke grappen en scenes die heel herkenbaar waren voor de leerlingen!

• School: Kindcentrum Platijn

Leuke en afwisselende musical

Erg leuke musical met voor iedereen een leuke en geschikte rol. Erg afwisselend. Ouders waren erg enthousiast achteraf. Ze vonden vooral de scene van carnaval festival erg leuk!

• School: De Hasselbraam
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

leuke musical met duidelijke handleiding en suggesties

Leuke musical waarbij alle kinderen genoeg op het podium te zien zijn. De liedjes zijn leuk om te zingen maar ook intercatief met het publiek. De handleiding is zeer duidelijk en heeft goede suggesties. Geen decorwisselingen waardoor het lekker bleef doorlopen.

• School: St. Jozefschool, Achterveld
  • Functie: Groepsleerkracht groep 8

Er stond een fantastische voorstelling in onze schouwburg. Prachtige dansen, mooie zang en prima toneelspel. Ook hadden de kinderen een mooi decor gemaakt. Alleen maar lof! We hebben met de musical ook in de Peel en Maas gestaan, weekblad van Venray. Er is professioneel gefilmd. Het was wel een lange musical, 2 uur. Dat is enige minpunt..

• School: Daltonschool De Hommel
  • Functie: Leerkracht groep 8

het was een geslaagde muscial en dat kwam vooral door de dansjes bij de liedjes.

Wij hebben de musical ingekort omdat hij anders te lang duurde. Er zijn scenes geschrapt. Ook vonden we de achtbaan die te voorschijn moest komen te hoog gegrepen voor een basisschool. De dansclips vonden we geweldig. we hebben een groep met weinig meisjes en die hebben de dansjes opzich genomen. De jongens zaten op de rand van het podium en achter hen dansten de meisjes tijdens de liedjes.

• School: obs de Architect

Fantastische musical!

Eftelingthema spreekt aan van jong tot oud, pakkende liedjes, heel diverse rollen. Mijn allerleukste musical tot nu toe!

• School: Wethouder van Eupenschool

Dansjes met zingen combineren

Meer dansjes

• School: Cleijn Hasselt
  • Functie: Groepsleerkracht

Tof!

Al een aantal jaren gebruiken wij de musicals van Rep&Roer! Sinds afgelopen jaar laten wij de leerlingen zelf een musical kiezen (uit 3 opties) en ze kiezen zelf ook voor de afscheidsmusicals van Rep&Roer! Makkelijk uit te voeren, super leuke liedjes én decorhulp!

• School: Louise de Coligny

super leuke musical

leuke musical, goed te doen met een lastig groep 8. leuk resultaat!!!

• School: de Schakel
  • Functie: leerkracht groep 8

Een gezellige en leuke musical voor een grote groep.

Over de kop is een musical die geschikt is voor een grote groep. De oefenapp is handig en de kinderen kunnen er thuis ook mee oefenen. In de handleiding staan veel tips voor het decor. We hebben een top uitvoering gehad met 54 kinderen!

• School: de Gazelle
  • Functie: Leerkracht groep 8

Zeer gezellig, mooie, ontroerend verhaal

Kinderen uit groep 8 vonden de musical super leuk, maar ook spannend. De uitvoering ging top. Voor de andere klassen erg leuk om naar te kijken omdat het herkenbaar is van de Efteling en leuke grapjes voor de ouders

• School: De Vijf Hoeven

Top musical

De musical Over de kop was een groot succes. Een vrolijke musical die voor jonge kinderen erg aanspreekt wegens het thema Efteling. Voor de oudere toeschouwers waren er genoeg leuke grapjes, hierdoor kon jong en oud echt genieten van de voorstelling. De groep bestond uit 27 leerlingen en iedereen had een passende rol. Fijn dat de musical niet om één rol draait, maar dat iedereen zijn of haar moment kan pakken om te schitteren.

• School: De Vijf Hoeven
  • Functie: Leerkracht groep 8

De groep heeft er veel plezier aan beleefd!!

Wij doen al een aantal de musicals die jullie schrijven. Ze zijn actueel, vrolijk, redelijk aan te passen aan de groepsgrootte. Wij ontdekken wel een aantal vaste elementen waarvan jullie gebruik maken. Dat doen de leerlingen ook die al een oudere broer of zus bij ons op school hebben....... Of dat een na- of voordeel is, weet ik niet. Dit jaar staan wij voor de uitdaging om met 75 leerlingen een musical op te voeren. Hebben jullie daar suggesties voor??

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Franciscusschool IJmuiden
  • Functie: groepsleerkracht

top

leuke begrijpelijke musical die alle leeftijden aanspreekt.

• School: Bs de 4 Heemskinderen
  • Functie: leerkracht groep 8

Prima musical, hoog niveau qua dansen en decor!

Wederom een musical uitgevoerd van Rep en Roer. Dit jaar musical "Over de kop". Rep en Roer geven veel tips en zijn telefonisch goed bereikbaar.

• School: Cbs deWinde

Overzichtelijk en duidelijke boekjes

De opbouw, omschrijving, tips, app zijn erg duidelijk voor zowel de leerkracht als voor de leerlingen.

• School: De Kleine Wereld

leuke mucical

goede ervaring en leuke musical.

• School: KC de Tol
  • Functie: Concierge

Super verhaallijn met humor

Het verhaal, de grapjes en de rollen waren super! Het decor is best lastig te maken, aangezien er midden in het verhaal een achtbaan uit de lucht moet komen. Niet iedere zaal is hier voor geschikt en dit vraagt enige creativiteit en handigheid.

• School: De Ester

Geweldig!!!

Veel plezier gehad met inoefenen. Het verveelde nooit! Vrolijke liedjes en leuk verhaal, veel humor. De uitvoering is een groot succes geweest. Goede tips en oefenmateriaal.

• School: De Trinoom

De leukste musical ever

Van alle kanten hebben we het gehoord. De musical was van het begin tot aan het eind verrassend, boeiend en feestelijk. Ouders, leerkrachten en kinderen waren super enthousiast.

• School: OBS De Catamaran
  • Functie: leerkracht

Fantastische ervaring voor de spelers en publiek.

Sprookjesachtige ervaring, leuke personages en woordgrapjes. Kinderen waren laaiend enthousiast.

• School: De Tank

Leuke musical

Veel musicals hebben een duidelijke Rep en Roer karakter. Heel herkenbaar, deze is toch net iets anders. Het verhaal is heel herkenbaar en ontzettend leuk.

• School: RK De Linde
  • Functie: Groepsleerkracht 7-8

Mooie samenwerking tussen Rep en Roer en Efteling

We vonden het heel gaaf om deze musical met sprookjesbeleving te mogen spelen. De afwisseling in verschillende soorten scènes waren leuk om te doen. De klassieke sterke punten van Rep en Roer waren weer terug te vinden. We hadden graag meer invloed van Efteling gezien in de auditieve en visuele ondersteuning.

• School: IKC Lodijke
  • Functie: Leerkracht groep 8

De beste musical in jaren

Dit jaar heeft mijn groep 7/8 gekozen voor 'Over de Kop'. Na de premiere waren de ouders lyrisch over de acteerkunsten van hun zoon/dochter maar vooral ook over het leuke verhaal vol humor en fantasie. Kortom een fantastisch compliment. Rep en Roer zorgt altijd voor de juiste ondersteuning, een goed verhaal, prachtige liedjes en alles wat er nodig is om een musical tot een succes te maken!

• School: obs 't Kompas
  • Functie: leerkracht 7/8

Valkstraat 1 3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.