Leuke musical

Veel verschillende rollen beschikbaar. Super als je een grote groep hebt.

• School: KC De Wijngaard

Leuk!!

Leuke rollen, wisselende liedjes, mooi decormogelijkheden.

• School: OBS de Vliegerdt
  • Functie: Leerkracht

Wat hebben wij enorm genoten van de musical 'Het laatste level'. Ontzettend leuk verhaal, goede liedjes en dansjes en bijbehorende instructievideo's, tips van Jochem Myer, een app om thuis te oefenen enz. maken het een genot voor zowel leerling als leerkracht om de musical te oefenen. Enige verbeterpuntje misschien: iets meer tips/ideeën voor een decor, dat is niet mijn specialisatie en een beetje hulp daarbij is fijn.

• School: Kbs De Schakel
  • Functie: Leerkracht groep 8, teamleider

Het niveau was al top en is nog steeds groeiende

Met veel plezier werk ik al jaren met de musicals van Rep en Roer. De verhalen zijn leuk en humoristisch, de aanwijzingen, ondersteuning, rolverdelingen, lijsten etc. nemen zo veel werk uit handen. Dat er voldoende energie overblijft om goed en gezellig te oefenen. En de kinderen zo te laten groeien en voldoen aan meer dan ouders soms verwachten. Daar geniet ik het meest van dat verwachtingen van ouders worden overtroffen.

• School: ikc De Saffier
  • Functie: leerkracht 8

Fantastische musical

Een erg leuke musical met veel humor, verrassende typetjes en leuke liedjes. De dansjes vonden de kinderen in mijn klas minder leuk, ze vonden ze te 'blij'. Handig dat alles wederom op 1 decor uitgespeeld kon worden.

• School: Lammerts van Buerenschool
  • Functie: Leerkracht

Geweldige musical, gelachen en genoten!

De musical ging er goed. De kinderen vonden het leuk om te doen en de ouders genoten enorm. Wel een paar foutjes in de musical boekjes (tekst foutjes of verkeerde namen), dit komt denk ik omdat er zoveel versies zijn. De dansjes worden ieder jaar lastiger maar goed, je kunt ze best aanpassen.

• School: obs Henri Dunant

Leuke, gezellige musical

Wij hebben weer genoten van de musical van Rep en Roer! Super dat we zo makkelijk alles kunnen aanpassen naar SBO niveau.

• School: SBO de keerkring
  • Functie: leerkracht

Alles is aanwezig om een prachtige musical neer te zetten!

Ik werk nu een aantal jaar met de musicals van Rep en Roer. Elk schooljaar gaan we voor de nieuwste musical. Er zit veel humor in en de inhoud is vaak ook actueel. Dankzij alle materialen is de musical goed voor te bereiden en hoef je weinig zelf te bedenken.

• School: Kindcentrum De Spreng
  • Functie: Groepsleerkracht

Erg leuke musical waar de kinderen en ouders van hebben genoten!

Leuke musical met een praktische begeleiding. Het enige wat wij nog fijn zouden vinden als aanvulling is een uitgebreider overzicht van niet alleen wie per scene op moet, maar ook bijzondere materialen als bv. de fiets van Matje.

• School: De Rietkraag
  • Functie: Leerkracht groep 8

Voor iedereen een passende rol

Het is altijd fijn als ieder kind een plekje krijgt in de musical die bij ze past. Bij Rep en Roer is er altijd een divers aanbod aan rollen in grote. Hierdoor is er voor de theatertalenten en voor de muurbloempjes een rol waarin ze zich prettig voelen. Het oefenlokaal met alle filmpjes is erg handig en de kinderen vinden het erg leuk om alle dansjes en liedjes te leren.

• School: IKC de Sterrekijker

Een mooie Franse avond in Bunnik

Wat een feestje was het weer! Ouders en kinderen hebben genoten. Het was even stoeien met het terras qua indeling van de speelvloer. Dat is eigenlijk het enige minpuntje. Nu alweer zin in de volgende musical!

• School: Camminghaschool
  • Functie: Leerkracht 7/8

Super leuke musical!!

Aanrader! Sluit aan bij de belevingswereld van kinderen. Leuke personages, goed om met grote groep kinderen te doen!

• School: De Groene Oase
  • Functie: lkr groep 8

Veelzijdig verhaal met ruimte om alle kinderen te laten stralen!

We hebben genoten van de musical en kregen veel positieve reacties. De kinderen hebben veel steun gehad aan de voorbeeldmusical via Facebook. Deze hebben we meermaals gekeken. Daarna zagen ze het grote geheel en kropen in hun eigen rol. Het kost even tijd om je goed te verdiepen in alle rollen, alle materialen te verzamelen en het overzicht te krijgen. Omdat het veel schakelen is lijkt dit in het begin wat lastig. Uiteindelijk kwam het bij ons meer dan goed!

• School: De Toonladder

Fantastisch!

Een musical waar zoveel herkenning, woordgrappen ed in zitten. En doordat de Tour direct erna begon, was het ook voor ouders heel erg accuraat!

• School: Kindcentrum het Palet
  • Functie: Leerkracht groep 8

Overzichtelijk en een fijne hulp via telefoon.

• School: Ewmm
  • Functie: Leerkraht

Erg leuke musical voor kids en ouders!

Leuke typetjes, voor ieder kind is er wel een rol die passend is. Er werd veel gelachen door het publiek.

• School: St Josephschool Leiden
  • Functie: Groepsleerkracht, gr 8

Hele leuke musical!

Het onderwerp spreekt kinderen aan. Rollen voor iedereen. Leuk decor. Leuke liedjes. Echt een aanrader!

• School: RKbs Emmaus

Topmusical~!

De kinderen en ikzelf hebben genoten van weer een nieuwe rep en roer musical. De muscial zit goed in elkaar en je krijgt genoeg handvatten om deze musical goed neer te zetten.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: De Akker
  • Functie: Leerkracht

Superleuke musical, ook voor kleine groepen!

Het thema is heel actueel en er zitten veel verschillende verhaallijnen in waardoor er altijd iets te beleven is. Wij hadden een kleine groep van 13 lln. en deze musical is heel geschikt doordat er voor iedere groepsgrootte een variant was. De dubbelrollen waren goed uit te voeren. Er zijn goede tips van Jochem Meijer!

• School: Wingerd
  • Functie: Leerkracht

Fantastische musical met veel humor

Het laatste level is een geweldig leuke musical! Ieder kind had wel een rol die bij hem of haar paste. De liedjes zijn heel leuk en aanstekelijk. Fijne website en app om te oefenen! De kinderen, ouders en leerkrachten hebben echt genoten! Ik zou deze musical iedereen aanraden! Fijn dat er een Facebook pagina was voor tips vanuit andere scholen en Rep en Roer zelf.

• School: KBS De Hasselbraam
  • Functie: Leerkracht groep 7/8

homor, tempo, laagdrempelig, sfeer,

• School: sint Joris
  • Functie: leerkracht

Een erg leuk verhaal met perfecte liedjes!

Dit was voor mij de eerste 'rep en roer musical'. Het is zeer goed bevallen. Heerlijk dat de hele musical in één decor afspeelt. De liedjes passen prima bij het verhaal. Een redelijk beknopte handleiding met duidelijke aanwijzingen. En wat de kinderen ook erg leuk vonden waren de filmpjes van Jochem Mijer. Kortom, een zeer geslaagde musical. Petje af voor 'rep en roer'!

• School: Jan Campertschool Driehuis
  • Functie: Leerkracht

Aantrekkelijke musical met leuke liedjes. Praktische en complete handleiding.

Voor het eerst een musical mogen organiseren. Rep en Roer biedt veel ondersteuning d.m.v. de handleiding, het oefenlokaal en de oefenapp. Contact opgenomen om een cd na te bestellen en dat was vlot geregeld.

• School: De Oversteek
  • Functie: Groepsleerkracht

Wederom aanrader!

Leuke liedjes, solo wat minder qua betekenis in het verhaal. Met een kleine groep (12 leerlingen) was het vaak heel snel omkleden waardoor we wat accordeonmuziek toegevoegd hebben. Maar wederom een aanrader als je een Rep en Roer musical wil doen!

• School: Dr. Jan de Quay
  • Functie: Leerkracht

Een geweldig leuke musical!

Het was een hele leuke musical. Er zaten veel rollen in wat handig was voor onze grote groep. Hij duurde echter 2 uur wat behoorlijk aan de lange kant was. De liedjes waren erg leuk!

• School: Eikenwijs

Valkstraat 1

3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.