Een geweldige musical met leuke liedjes.

Prettig script. Cachie liedjes, fijne filmpjes met dansinstructie. App was fijn om te oefenen.

• School: Albert plesmanschool
  • Functie: Groepsleerkracht

Leuke musical! Ook voor het sbo

Fijn dat we de musical kunnen aanpassen op het niveau van onze kinderen. Hij was veelzijdig en het wat makkelijk om kleine rolletjes toe te voegen/weg te halen.

• School: Sbo de Keerkring
  • Functie: Leerkracht

Het was een fantastische, geweldige supermusical waarin de kinderen hebben gestraaldld

Ook deze keer was deze musical van Rep en Roer 'Het laatste level' een groot succes. De liedjes zaten er supersnel in. De kinderen konden zich helemaal uitleven in hun rol. De dag van de uitvoering werd onze 'kok/ober' ziek. Maar doordat de kinderen zo enthousiast hadden geoefend, kon een andere leerling het zo overnemen! De grapjes, de liedjes alles kwam uit de verf. Het was 1 groot feest!

• School: KC De Oude Vaart

Erg leuk!

Een leuk verhaal!

• School: Valentijn
  • Functie: Leerkracht

Duidelijke, overzichtelijke, leuke en grappige eindmusical

Wij vinden de musicals van Rep en Roer prettig om mee te werken. De extra's die erbij zitten zijn voor de kinderen leuk!

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Leidse Houtschool

Uiterst sfeervolle afscheidsmusical

Met de afscheidsmusical 'Het laatste level' is het Rep en Roer opnieuw gelukt om elementen van 'ouderwets' drama te combineren met eigentijdse inhoud en dito muziek. Zoals altijd zijn de liedjes uitmuntend geschreven: sterke teksten, rijke instrumentatie en veel afwisseling van stijlen. De plaats van handeling, Parijs, nodigt uit tot de creatie van een spectaculair, subtiel uitgelicht decor, bijvoorbeeld een skyline met Eiffeltoren en Arc de Triomphe. Alle scènes spelen zich af op één plek. Dat maakt de musical overzichtelijk en minder bewerkelijk in de voorbereiding, maar zorgt ook voor een wat statische handeling. Wat de acteurs en het publiek na afloop bijblijft, is een gedeeld gevoel van intimiteit en saamhorigheid en de echo van de prachtige muziek1

• School: OBS De Zilveren Maan

Complete musical!

De musicals van Rep en Roer spreken de kinderen altijd erg aan. We kiezen al jaren voor deze musicals. De liedjes zijn afwisselend en leuk, iedereen staat regelmatig op het podium en met behulp van de app is het leren super makkelijk. Dansjes, tekst, liedjes, ideeën voor decor, enz., helemaal compleet.

• School: CBS De Hoeksteen
  • Functie: leerkracht voor groep 8

Leuke typetjes, duidelijke rollen, mooie teksten en prachtige muziek maken dat iedere leerkracht en groep een fantastische musical neer kan zetten!

• School: D'n Bogerd
  • Functie: leerkracht

Leuke en actuele musical!

Wij werken al een paar jaar met de musicals van Rep en Roer. Het zijn leuke, actuele musicals voor een kleine of grote groep leerlingen!

• School: IKC Binnenstebuiten
  • Functie: Leerkracht groep 8

Al jaren musicals van Rep en Roer. Duidelijke handleiding, leuke rollen, één decor en OefenApp.

• School: Bs De Bunders
  • Functie: Leerkracht gr 8

Een leuk verhaal met humor, maar ook een mooie boodschap en goed te volgen voor het publiek. Pakkende liedjes en geweldig verzonnen personages. Ook weer goed verzorgd met de oefen app voor de kinderen. Net als elk jaar zeer tevreden over deze musical van Rep en Roer.

• School: OBS de Plantage
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuke musical met een goed verhaal en veel humor.

De musical 'Het laatste level' hebben wij afgelopen jaar gedaan. We hebben het ervaren als een leuke musical die goed te doen is voor de kinderen. Er zit een duidelijke verhaallijn in met veel humor en leuke personages. De dansvideo's waren zoals altijd top. De filmpjes van Jochem Myjer over de personages waren ook een groot succes.

• School: Het Meerrijk

TOP

Een fijne musical om mee te werken

• School: sbo De Klimboom
  • Functie: leerkracht groep 8

Ook het laatste level was weer een groot succes. We doen al jaren rep en roer musicals en deze musical stond ook weer bol van goede muziek en een grappige verhaallijn voor de kinderen van groep 3 tot en met 7 en voor de ouders en opa's en oma's van de kinderen van groep 8. Wat ook heel fijn is....geen ingewikkelde decorwisselingen...

• School: jps de Kring
  • Functie: Groepsleerkracht

Ook dit jaar weer een groot succes dankzij Rep en Roer Musicals

Opnieuw prima ervaring met erg goed materiaal

• School: Angelaschool
  • Functie: docent

In één woord: GEWELDIG!

Ontzettend leuke musical, leuke personages. De laatste scenes met de slow motion vond ik nogal rommelig. Ook kwamen sommige dubbelrollen niet helemaal goed uit ivm het omkleden ( toerist en wielerfans). Verder een duidelijke handleiding en leuke liedjes.

• School: kbs De Verrekijker
  • Functie: Leerkracht groep 8

Heel goed en te snappen verhaal, leuke liedjes die snel blijven 'hangen'.

De kinderen waren heel enthousiast over het thema, de plek van de musical en de personages. Zat goed in elkaar. Bij veel musicals vind ik altijd dat het verhaal niet altijd te snappen is zonder dat je het hele script gelezen hebt. Dat er aan het eind een onthulling is die dan niet goed uit de verf komt. Dat was in dit geval helemaal niet! Leuke namen die lijken op de 'echte bekenden' (Matje van der Modderpoel). Liedjes waren makkelijk aan te leren en bleven goed hangen. Fijn dat er halverwege even een energizer in zit (Napoleons mars). App is heel fijn, samen met alle extra's; uitleg over personages, tips, dansjes, tekst leren enz.

• School: Suringarschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuke, aansprekende musical van deze tijd met een fijne werkomgeving voor leerlingen en leerkracht.

Door gebruik te kunnen maken van de app, waren de leerlingen laaiend enthousiast en kon er buiten school goed geoefend worden. De musical heeft een goeie rolverdeling, iedereen kwam goed uit de verf en er worden genoeg suggesties en ideeën gegeven voor de uitvoering. Ook de communicatie met Rep en Roer ging snel en soepel.

• School: Willibrord
  • Functie: groepsleerkracht

Leuke musical. Fijn dat dit decor makkelijker was in vergelijking met over de kop. Leuke teksten. Wij hebben geweldige uitvoeringen gehad.

• School: Talisman
  • Functie: Leerkrachten groep 8

Fantastisch!

Goed uit te voeren, overzichtelijk, veel humor, past goed bij de huidige tijd, passende rollen voor de kinderen en geweldige muziek. Oefenapp en oefenlokaal zijn reuze handig!

• School: Prinses Ireneschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Ik vond hem geweldig en iedereen snapte zelfs het verhaal:)

Fijn uitgewerkt draaiboek, leuke liedjes, verhaallijn die te volgen was en je kon het sfeertje van Parijs heel leuk en goed wegzetten als toneel.

• School: Fatima
  • Functie: leerkracht groep 8

Genoten van de voorbereidingen en de uitvoering!

Duidelijke stappen en uitleg bij de voorbereidingen!

• School: Platijn
  • Functie: Leerkracht

Wederom een super leuke musical!!

Deze musical heeft weer leuke, herkenbare personages. Ook werden de liedjes snel meegezongen. De ouders hadden weer een mooi decor gemaakt met dank aan de voorbeelden in de handleiding. Al met al, voor de kinderen, een hele mooie herinnering aan de basisschool!!

• School: 't Kempke
  • Functie: leerkracht groep 8

Leuke musical met leuke liedjes!

Leuke musical met leuke liedjes. Goed passend onderwerp bij de tijd en leeftijd. Duurde alleen een beetje lang (1,5 uur bijna) Ik zou proberen het een beetje in te korten. Verder top musical!

• School: De vijfkamp

FANTASTISCH

Wat zat dit toch goed in elkaar! De filmpjes van Jochem Meijer, het spannende verhaal, de leuke grappen (zoals het slechte engels van Bep), de leuke liedjes... het was echt één van de beste musicals die wij in jaren hebben gegeven. We kregen terug van leerkrachten, ouders en kinderen uit andere leerjaren dat het een groot succes was!

• School: De Wilderen

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.