Geweldige musical!

de materialen zijn goed in orde. De musical is logisch opgebouwd en zit goed in elkaar. Humor en verhaal duidelijk. Prettig dat het makkelijk is aan te passen aan het aantal kinderen. Goed meegedacht met alternatieven vanwege corona. Prettige hulpmiddelen, zoals de app en filmpjes.

• School: De Fontein Den Helder

Super Musical!

De musical was weer super zoals altijd!

• School: H.Henricusschool
  • Functie: Leerkracht groep 8

Leuke musical, door corona lastig gemaakt..

Door tijdsdruk en het moeten filmen van de musical kwam er helaas niet uit waarop ik had gehoopt.

• School: OBS De Meridiaan
  • Functie: Leerkracht

Geweldige musical, gewoon super!

Hele grappige musical, zowel voor kinderen als ouders. Mooie verschillende rollen en onderwerp leent zich voor een geweldig decor.

• School: De Schakel
  • Functie: leerkracht

Leuke musical

Wij hebben de musical dit jaar via een livestream naar alle ouders en familie thuis gestreamd. De kinderen hebben het dus goed af kunnen sluiten op een leuke manier en de ouders hebben met meer mensen thuis de musical kunnen volgen door met de hele familie de link te delen. Daarna zijn alle ouders nog op het schoolplein gekomen om de kinderen een leuk afscheid te geven in de buitenlucht.

• School: Augustinusschool
  • Functie: Groep 8 leerkracht

Leuke musical voor een grote groep

We hebben de musical met 31 kinderen opgevoerd. Dankzij het script en de extra tips was het een groot succes.

• School: pcbo de Fakkel
  • Functie: Unitleider/leerkracht

Zeer praktisch uitvoerbaar

Duidelijk materiaal, script ook grappig voor het publiek, heel prettig dat je script kunt gebruiken aangepast aan het aantal kinderen. Liedjes en dansjes zijn goed in te oefenen. Veel kinderen hebben enthousiast gebruik gemaakt van de app. Ondanks corona tijd hebben wij een spetterende eindmusical kunnen opvoeren.

• School: Leander
  • Functie: Groepsleerkracht

We hebben een geweldige avond gehad!

Ondanks alle corona maatregelen hebben we toch de musical kunnen opvoeren met alleen de ouders erbij. 's Middags hebben we hem, bij wijze van generale, opgevoerd voor de kinderen van school. Voor de thuisblijvers, broertjes/zusjes, opa's en oma's was er een live-stream geregeld zodat iedereen toch mee kon genieten.

• Welke musical heb je uitgevoerd? Gewoon Super
  • School: Basisschool de Flambouw
  • Functie: groepsleerkracht 7/8

Erg leuke musical.

Leuke musical met leuke liedjes. De dansjes zijn soms wat lastig om met de hele klas te doen, maar daar heb ik uitgepakt wat ik kon gebruiken.

• School: Maerten van den Veldeschool
  • Functie: Locatieleider/leerkracht

Top musical met leuke liedjes

Afgelopen jaar hebben we de musical Gewoon Super gedaan! Hele leuke en pakkende liedjes!

• School: De Voorhof
  • Functie: Leerkracht

Leuk verhaal, veel humor, leuke liedjes en dansjes

De kinderen maken veel gebruik van de app om te oefenen: super handig. De dansjes zijn erg leuk om erbij te doen. Het verhaal is goed te volgen en er zit veel humor in. Het is een feestelijke afsluiting voor groep 8. Ieder jaar kiezen de kinderen uit IJhorst weer voor een musical van Rep en Roer....

• School: OBS de Iekmulder
  • Functie: groepsleerkracht

Super om te doen

Voor mij was het mijn eerste musical, heel spannend. Gelukkig zit in deze musical veel vrijheid van hoe je 'm invult. Daarnaast zijn de liedjes leuk en sprak het de kinderen aan. Ik heb ouders en kinderen zien genieten! Het decor is echt 1 stuk, dat was perfect!

• School: Daltonschool e Veste
  • Functie: Leerkracht

Geinige teksten in liederen en sterke verdeling tussen de rollen

Voor een groep 8 met 38 leerlingen is het altijd een toer om goed uit te komen met de rol verdeling. Bij Gewoon Super bleek dat geen enkel probleem te zijn. Teksten zijn of zo aan te passen of al compleet op zich en dat werkt prettig. Liederen zitten muzikaal en tekstueel goed in elkaar. Ook hiervoor geldt dat het zingen met een grote groep goed lukt. Daardoor stralen leerlingen en wordt het een hoogte punt van het jaar!

• School: ICBS De Oceaan
  • Functie: groepsleerkracht groep 8

Leuke musical met mooie rollen.

De groep kon zelfstandig de musical vormgeven, waardoor het echt ''hun musical'' werd. De nummers waren divers. Het decor was makkelijk te maken.

• School: Basisschool Antonius

Leuke vrolijke musical

Gewoon super is een vrolijke musical met veel leuke liedjes. Een makkelijk decor. Rollen zijn goed verdeeld. Torenhoog is wel nog steeds favoriet.

• School: Sparrenbosschool
  • Functie: Leerkracht gr8

Het zijn musicals vol humor en leuke aansprekende rollen!

Al 2 jaar op rij een musical gedaan van rep en roer (Torenhoog en Gewoon super). De kinderen en ouders vonden het fantastisch. Musicals vol humor, aansprekende liedjes en leuke rollen voor de kinderen. Het is fijn dat je bij de meeste musicals maar 1 decor nodig hebt en dat je de tekstboeken kunt aanpassen voor je aantal kinderen, zelfs tot hele grote groepen!

• School: Anne Frankschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Musicals van rep en roer zijn altijd erg leuk!

We doen al jaren de musicals van rep en roer en het is elk jaar weer een groot succes!

• School: KC De Wijngaard
  • Functie: Leerkracht

Een gezellige, humoristische musical welke goed aansloot bij de belevingswereld van de leerlingen.

Met een groep van 31 kids begonnen aan Gewoon Super. Erg handig dat de leerlingen via de app de liedjes al konden oefenen. Er zitten mooie diverse rollen in het plot. De karakters zijn heel herkenbaar voor de kinderen. Kortom wij hebben met veel plezier de musical opgevoerd en hij werd goed ontvangen door de ouders.

• School: Sint Bavoschool

Super leuke musicals bij Rep en Roer

Wij hebben al een paar musicals gedaan en steeds was het weer verrassend leuk en handig in de voorbereiding. Een app om te oefenen met dit jaar ook teksten oefenen. Scrips aan te passen voor grotere en kleinere groepen. Goed zingbare muziek, duidelijke bladmuziek en goed ingespeelde orkestbanden. Kortom, zeer de moeite waard om het ook eens te bekijken. Succes!!

• School: Basisschool het Molenven
  • Functie: Vakleerkracht muziek

Haalt het beste in kinderen naar boven!

De musicals liggen erg dicht bij de belevingswereld van de kinderen. De heerlijke dosis humor en gevatte teksten maken de musical compleet!

• School: De Hofvijver
  • Functie: Adjunct directeur

Swingend, vrolijk, grappig en gewoon super!

Veel humor, duidelijk verhaal en leuke liedjes.

• School: CBS Het Talent

Gewoon Super!

Ik heb deze musical vorig schooljaar gekozen samen met de kinderen van groep 8. In 1 woord een prachtige musical, mooie liedjes en goede ondersteuning via dansvideo's. Boordevol humor en lachmomenten maar ook emotionele momenten. Ik kan iedereen aanraden om deze musical aan te schaffen!

• School: Ds Hasperschool
  • Functie: Leerkracht

Rep en Roer zorgt voor vrolijke musicals vol humor!

Rep en Roer zorgt voor goed uitgewerkte musicals die bij de tijd passen. De kinderen herkennen dingen en dit maakt de musical nog leuker. Verder zijn de liedjes erg vrolijk! De musical zit vol humor. Dit komt vooral naar voren als de ouders komen kijken. Kortom voor herhaling vatbaar!

• School: OBS de Woert
  • Functie: Leerkracht

De kinderen, ouders en collega's hebben enorm genoten.

Het was weer een ontzettend leuke musical, met leuke liedjes en veel humor! Met een beetje hulp van o.a. ijverige opa's en oma's hebben we veel authentieke materialen kunnen gebruiken. We hebben zelfs een rondleiding gehad achter de schermen van de plaatselijke supermarkt en van hen shirts, mandjes en schorten geleend. Het was gewoon super!

• School: obs De Akker
  • Functie: leerkracht

Genoten van deze SUPERgave musical

Wij hebben erg genoten van het voorbereiden en uitvoeren van deze musical. Hierbij waren wij erg blij met de hulpmiddelen die ons geboden zijn en deze hebben zeker bijgedragen aan het succes!

• School: SWS Emmaüs

Valkstraat 1

3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.