Dankbaar en blij dat onze groep 8 het afscheid kreeg dat ze verdienden!

'Gewoon Super' is een hele leuke musical. Attributen bij elkaar verzamelen is vanwege het alledaagse thema supermarkt makkelijk. Kinderen hebben goed gebruik gemaakt van de gebruiksvriendelijke app om zo in hun rol te komen. De toegang tot de extra bestanden is ook fijn en overzichtelijk.

• School: Franciscusschool
  • Functie: Leerkracht

De leerlingen hebben genoten van iedere rol die er was

Het is mij op een goede manier gelukt om ieder kind de passende rol te geven en men straalde. Zelf was ik de stem van de klok en dat was ook wel eens leuk om te doen.

• School: CBS Oud Zandbergen
  • Functie: Leerkracht

Hoi Paul, bedankt voor je positieve reactie. En zijn alternatieve tracks beschikbaar van de geluiden en muziekjes zonder voice-over, die zijn te vinden in jullie account. We zullen dit in de toekomst duidelijker communiceren.

Gewoon Super is een musical met voor ieder wat wils! Enorm leuk!

Ik ben enorm tevreden over de musicals van Rep en Roer. Zij bieden enorm veel downloads en handvatten. Daarnaast maken zij gebruik van een app, hierdoor kunnen de kinderen overal hun eigen rol oefenen. Inclusief liedjes en dansinstructies. Op naar de volgende musical!

• School: Kindcentrum Holk
  • Functie: Leerkracht

Verhaal paste helemaal bij onze groep. De liedjes waren eigentijds en lagen goed in het gehoor. De verhaallijnen waren duidelijk. Het maken van een decor was zeer goed te doen bij deze musical.

• School: Don Bosco
  • Functie: leerkracht

Topmusical!

Het is een geweldige musical met ruimte voor eigen inbreng. Ook voor kleine groepen is dit prima te doen. Door de verhaallijn valt het niet op dat sommige scenes zijn weggelaten. De liedjes blijven goed hangen. Het is ideaal dat de kinderen thuis digitaal kunnen oefenen. Al met al een topmusical!

• School: Odbs Europa
  • Functie: Leerkracht

Goeie werkbare en leuke musical

Wij vinden de musicals van Rep en Roer leuke musicals die goed werkbaar zijn. De dansjes worden via het smartboard aangeleerd en er zijn altijd goede tips voor het aanleren van de liedjes en acteer tips. Voor de kinderen is het handig dat er een app is, zeker in de Covid-19 periode!! Thuis oefenen is geen probleem. De musicals zijn elk jaar goed geschreven, met leuke woordgrapjes en wat echt top; een decor wat niet verwisseld hoeft te worden. Verder is het fijn dat de musical aangepast kan worden aan het aantal leerlingen. Kortom, top musicals

• School: RKBS de Paradijsvogel
  • Functie: leerkracht groep 8

Geweldig dat we via de app toch konden oefenen!

Ik heb de musical vlak voordat de scholen dicht gingen uitgekozen en besteld met de kinderen uit de klas. Vervolgens dacht ik dat het opvoeren van de musical erg moeilijk ging worden. Dankzij de app konden we toch de rollen verdelen en oefenen met de tekst en liedjes. Heel fijn!

• School: Siebe Jan Boumaschool
  • Functie: Leerkracht

Het hele pakket van de musical helpt je als leerkracht enorm.

De manier waarop Rep en Roer de musical heeft aangeleverd is fantastisch. Je hoeft met een kleine groep niet zelf het aantal rollen terug te brengen, maar je krijgt gewoon een aangepaste versie voor het juiste aantal kinderen. Met alle extra's zoals het oefenlokaal en de oefenapp. wordt het instuderen van de musical heel makkelijk gemaakt. Zelfs in de beperkte repetitietijd die er door de corona-maatregelen over bleef lukte het daarmee toch om groep 8 een eindmusical op de planken te laten breng. Het musical pakket van Rep en Roer is echt compleet, inclusief suggesties voor decor en kostuums, een CD met begeleiding, maar ook begeleiding met 40% kinderstemmen bijgemengd zodat het met een kleine en/of minder zingende groep goed klinkt.

• School: basisschool Op Avontuur
  • Functie: leerkracht

Het was helemaal TOP!!!

Afgelopen jaar hebben we, ondanks corona, de musical GEWOON SUPER voor de ouders van de kinderen van groep 8 opgevoerd. Wij hebben er, vanwege de 1,5 meter samenleving, 4 optredens van gemaakt. De service van Rep en Roer en de medewerking van jullie in de voorbereiding was helemaal af. Namens de kinderen van groep 8, hun ouders en niet in de laatste plaats mijzelf, hartelijke dank hiervoor

• School: Bs. De Springbeek
  • Functie: Groepsleerkracht

Leuke, grappige musical

Ik heb via rep en roer een hele leuke en grappige musical met de klas gedaan. Heel fijn dat er maatwerk voor mijn kleine klas kon worden geleverd. Materialen in orde en leuke liedjes erbij. Fijne oefenomgeving op de site.

• School: OBS de Vliegerdt
  • Functie: Leerkracht

Een superleuke, aansprekende musical met een goed te volgen verhaallijn!

+ Top dat er een verteller/stem doorheen loopt die het verhaal aan elkaar praat. + Fijn dat de leerlingen kunnen oefenen met de app. + Leuke aansprekende liedjes en dansjes. + Niet te moeilijk voor de leerlingen.

• School: Het Lichtbaken

Een leuke musical!

De musical was leuk, gezellige liedjes en een leuk verhaal. Wel jammer dat de verdeling van de rollen in jongens/meisjes niet helemaal klopt.

• School: 't Speel-Kwartier
  • Functie: Leerkracht groep 8

Geweldig leuke musicals, mooie liedjes en grappige dialogen.

Wij voeren al vele jaren de musicals van Rep en Roer op, steeds weer tot groot plezier van leerlingen en publiek. De dialogen zijn vlot en grappig, de liedjes ontroerend, leuk en eigentijds. Tekstboekjes zijn te downloaden en de muziek kan ook online geluisterd worden. Er worden voorstellen gedaan over dansjes en decors. En ook in Coronatijd wordt er meegedacht over alternatieven.

• School: 't Bijenveld

Een goede ervaring

Mijn eerste musical die ik alleen ging opvoeren met mijn groep. De handleiding is erg uitgebreid en helpt je alles uit te werken. Een goede ervaring!

• School: De Kerkewei

Altijd fijne musicals

Erg leuk!

• School: CBS de Morgenster
  • Functie: Leraar

Een feestje om op te voeren!

De liedjes ben ik voor gevallen maar ook het verhaal was weer eens wat anders. Fijn ook die dansinstructies die er bij zaten. Was een groot succes.

• School: graaf jan
  • Functie: groepsleerkracht

Door gebeurtenissen in de wereld, wekenlang thuis zitten, angst bij de klas: hoe komt het met de musical?? versnipperde repetities maar gelukkig toch nog een paar weken met elkaar kunnen oefenen.. hebben we het geluk gehad dat de supermarkt in ons dorp ons de gelegenheid heeft gegeven om de musical (Gewoon Super) op te nemen op film met als decor de "echte supermarkt" Ik had een hele positieve ervaring met de musical maar wat vet veel werk!

• School: cbs de Winde
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een prettig, uitvoerbare musical met leuke liedjes en grapjes erin.

Ik vond de musical Gewoon Super een erg gezellige, leuke musical. De liedjes waren vooral een groot succes. De liedjes waren vrolijk en goed te zingen. De musical was erg prettig in gebruik en goed aan te leren aan de leerlingen. Ook de aanwijzingen voor het decor en dans waren erg fijn en daar hebben we veelvuldig gebruik van gemaakt.

• School: de Kleine Prins
  • Functie: leerkracht groep 7/8

Wat een prettige musical. De kinderen hebben vol enthousiasme aan de musical gewerkt en het uitgevoerd. Voor de leerkracht is het prettig dat alles makkelijk beschreven staat en je alle materialen op één pagina terug kunt vinden.

• School: Sport IKC Het Startblok
  • Functie: Leerkracht

Gewoon Super: een ontzettend leuke musical, met een mooie boodschap en de nodige humor erin verwerkt

In coronatijd een musical instuderen; ga er maar aanstaan! Met Gewoon Super is het gelukt om in 4 weken de musical in te oefenen. Doordat het decor redelijk eenvoudig te maken is en er weinig decorwisselingen zijn, lag de focus op tekst+ lied+dans. Door een handige collega is het decor prachtig geworden. Kortom; enorm blij met deze musical! Vorig jaar hadden we de musical "Betoeterd". Deze vond ik net iets grappiger maar wel lastiger qua decor en de wisselingen. Al met al: superblij met "Gewoon Super".

• School: De Grondtoon
  • Functie: groepsleerkracht groep 5 en 8

Goede verhaallijn en genoeg rollen om te verdelen.

Het was een erg leuk verhaal met voldoende rollen om uit te diepen met de kinderen. Ik vergelijk het wel met de musical 'Niet te filmen' die we het jaar daarvoor hadden gedaan en dan miste ik in deze musical (Gwoon Super) leuke interactie met het publiek. Dit zat er wel in, maar een stuk minder. Juist die interactie maakte de musical 'Niet te filmen' erg leuk om naar te kijken. Verder zijn het zoals gebruikelijk weer erg leuke karakters om te spelen, de liedjes zijn top, erg fijn dat er dansinstructies bij zitten dus we hebben door het pakket weer een top musical kunnen neerzetten!

• School: KC Het IJzeren Kind
  • Functie: Groepsleerkracht 8

Erg leuk

Erg leuke musical! Vooral de Voice over en de stem van de klok waren erg leuk!

• School: De Vuurvlinder
  • Functie: Onderwijsassistent

Erg gelachen

Ondanks het rare jaar hebben we met veel plezier een eindmusical gedaan. De kinderen hebben schitterende rollen neergezet. Het was voor ons een mooie periode om weer verbinding met elkaar te maken en toch als 1 geweldige groep afscheid te nemen.

• School: Jozefschool de Goorn
  • Functie: Leerkracht

Musical met humor voor jong en oud.

De musical heeft allerlei verschillende facetten: humor, verschillende typetjes, populaire onderwerpen.

• School: Anspachschool

prima musicals, leuke liedjes

Zowel de teksten als liedjes slaan goed aan. Fijn dat de musicals makkelijk aan te passen zijn aan het aantal leerlingen. Van de regie- en decoradviezen maken we geen gebruik: daar hebben we zelf vaak andere ideeën over.

• Hoe beoordeel je onze service? N.v.t.
  • School: Gertrudisschool

Valkstraat 1 3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.