Alle rollen zijn in een leuk typetje gegoten

De musical rep en roer bevat veel leuke typetjes waardoor ook de kinderen met een kleine rol aan hun trekken komen.

• School: Klein Heyendaal
  • Functie: leerkracht groep 8

Eigentijdse musical met ouderwetse gezelligheid!

De musical Betoeterd was een daverend succes! Een duidelijk verhaal met veel humor en gezelligheid! Fantastische rollen; ook als je niet zo van toneelspelen houdt.

• School: IKC Sint Jozef
  • Functie: leerkracht

Een grappige musica; die goed in elkaar zat!

Rep en Roer heeft wederom een goede musical geleverd, waar de kinderen met plezier aan hebben gewerkt, met als resultaat een spetterend optreden!

• School: IKC Ambacht
  • Functie: leerkracht groep 8

Rep en Roer heeft erg leuke musicals. Ik vind musicals van anderen soms wat oubollig/traditioneel, maar dat heb ik bij deze niet. Deze musicals zijn hip, vrolijk en zitten vooral veel leuke woordgrapjes! Ook zijn ze makkelijk aan te passen naar minder/meer/andere rollen. Ik heb altijd een goed overleg met de mensen achter Rep en Roer. Zij geven mij informatie en kijken samen met mij of de musical aangepast kan worden. Ze hebben zelfs een keer een aanpassing (naar heel weinig rollen) van me overgenomen! Vorig jaar zorgden ze bovendien voor bladmuziek van de klarinet ipv de trompet. Ik bestel al jaren een musical van hen. Ik ben dus zeer tevreden en raad musicals van hen zeker aan! Groetjes, Lotte de Jonge Jenaplanschool 't Vlot Hoogezand

• School: Jenaplanschool 't Vlot
  • Functie: leerkracht bovenbouw

Leuk, grappig en goed uitgedacht!

Afgelopen schooljaar Betoeterd uitgevoerd. Voor de eerste keer voor Rep en Roer gekozen, vanwege de bijbehorende app en handige downloads die je kunt gebruiken. In de coronatijd heel handig dat alles zo kant en klaar was. Het doen van deze musical is zo goed bevallen, dat we komend schooljaar waarschijnlijk weer een musical van Rep en Roer uit zullen kiezen! Alles is zo compleet, dat iedereen er mee aan de slag kan. Daarnaast is het een leuk script, met een voor iedereen begrijpelijke verhaallijn, hele leuke liedjes en leuke grappen. Kortom; voor herhaling vatbaar!

• School: SOL de Watervlinder
  • Functie: Leerkracht groep 8

Goed uit te voeren musical, gevarieerd, gemakkelijk in te studeren. Een groot succes.

Snelle service en goed uit te voeren musical. Heel fijn dat in groepsgrootte te variëren valt. Leuke muziek ook.

• School: CBS de Linde
  • Functie: Leerkracht bovenbouw

geweldig

Ik heb nu 2 musicals met jullie productie gedaan en ze bevallen me erg goed! Ze zijn goed te volgen en de kinderen zijn enthousiast. Ook is het fijn werken met de dansinstructies! De liedjes zijn goed te doen qua hoogte, wat ook heel fijn is!

• School: De Triangel
  • Functie: groepsleerkracht

Geweldige musical met aantrekkelijke liedjes, veel verschillende rollen die goed verdeeld zijn.

Heel blij met een musical van rep en roer. Met name de rol verdeling is heel fijn doordat het goed verdeeld is en er geen extreem grote of kleine rollen zijn.

• School: De Wissel
  • Functie: Leerkracht

Blij dat we uiteindelijk "gewoon" een schitterende eindmusical hebben kunnen opvoeren.

Maandag 16 maar, de dag van de lockdown, de musical besteld. Dezelfde dag nog in mijn mailbox waardoor hij meteen doorgestuurd kon worden naar de drukker. Dinsdag 17 maart kon de musical uitgedeeld worden aan groep 8, samen met het andere werk om thuis aan de slag te kunnen. Via Spotify en Youtube konden er liedjes geoefend worden en in Google Hangouts werden de scènes doorgenomen. Audities werden gedaan via Whatsapp en toen we weer naar school mochten kon er volop op het podium geoefend worden. Ruim voor de opvoeringen was iedereen er al klaar voor!

• School: OBS de Koningsspil
  • Functie: leerkracht

Fijne musical en organisatie.

De ondersteuning die Rep en Roer biedt mede met behulp van het online platform is erg fijn. De musicals zijn altijd erg leuk en passen goed bij het niveau van de kinderen.

• School: RKBS De Rozenbeek
  • Functie: Leerkracht groep 8

Een goede musical en zit goed in elkaar, De kinderen hebben genoten.

• School: het Zeggelt

Super musical

De thema's spreken de kinderen altijd aan. Leuk met bekende BN-ers er in verwerkt op een bijzondere wijze. Wat fijn is, dat er voor elk kind een rol is weggelegd waar hij of zij zich prettig bij voelt. Zo kan elk kind stralen. De liedjes en dansjes zijn toegankelijk voor iedereen. Fijn dat er wordt gewerkt met één decor.

• School: De Lingelaar

Fantastische, humoristische musical!

Ik vind het script erg leuk. Eenvoudige verhaallijn. Leuke typetjes en veel humor. Enige wat van mij betreft iets beter zou mogen, zijn de liedjes!

• School: PCBS Het Anker

Vrolijk en interactief

Ieder jaar weer een verrassend leuk thema.

• School: Jan Luyken
  • Functie: Leerkracht

Leuke musical met passende grapjes en liedjes

Het is fijn dat er geen decor wisselingen zijn.

• School: Consent
  • Functie: Leerkrachr

Een fantastische musical met een lach en een traan.

Deze musical had voor ieder wat wils. Grotere rollen en kleinere rollen. De muziek was fantastisch en ook leuk dat het publiek nog mee kon doen. We hebben er veel bij gedanst. Een musical met een lach en een traan.

• School: SWS de Adeborg
  • Functie: leerkracht groep 8

Supertoffe musical met prachtige zeer gevarieerde liedjes.

Deze supertoffe musical hebben we als koor gekozen op basis van de liederen. Zeer gevarieerd qua stijl . Met andere woorden voor elk wat wils. De liederen kunnen wij zo mooi niet verzinnen ... melodie .... tekst ... orkestratie .... Subliem !!! De 55 koorleden waren wild enthousiast. Wat wij nog moeten doen is enkel té typische Hollandse uitdrukkingen of woorden vervangen door Vlaamse en soms het verhaal wat aanpassen. De kinderen vinden het alleen jammer dat dit maar 2 keer uitgevoerd wordt. Een keer voor de kinderen van onze school als Algemene repetitie 's morgens en dan 's avonds de echte uitvoering voor een volle zaal (450 mensen) broers en zussen, ouders , grootouders , familie en buren én oud-koorleden. Puur genieten !!! De kinderen werken er een heel jaar aan en staan een uur op scène ...als dat niet leuk is voor de ouders. Ze zien hun kind acteren, zingen, en dansen . Ook de décors , rekwisieten affiches zijn door de kinderen gemaakt. Het is een totaalspectakel waar we maar niet genoeg van krijgen. TIEN OP TIEN VOOR REP EN ROER !!!

• School: Vrije basisschool Wevelgem Schoolstraat 19
  • Functie: leerkracht 11 jaar met pensioen ik ontferm mij over het schoolkoor.

topmusicals met leuke liedjes

Goede handleiding, leuke musicals, enthousiaste leerlingen, ouders en leerkrachten

• School: Van Hoogstratenschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Leuk en een musical die de kinderen aanspreekt!

De kinderen waren erg betrokken bij de musical, ze vonden de verhaallijn en de liedjes leuk. Het verhaal zat goed in elkaar, er waren verschillende rollen en voor ieder kind zat er iets bij.

• School: 't Speel-Kwartier
  • Functie: Leerkracht

Geweldige musical met veel handige begeleiding

We deden de musical "Betoeterd". Het oefenen was geweldig, de liedjes betoverend en de opvoering van de musical was in één woord: onvergetelijk!

• School: ikc Lodijke
  • Functie: Leerkracht groep 8

leuke afwisselende musical met veel rollen waar ieder wel iets mee kan.

het is een geweldige musical. Goed verhaal, afwisseling muziek en spelen goed.

• School: Dalton Jacobusschool
  • Functie: leerkracht

Super leuke, humoristische musical!

De musical Betoeterd was bij ons op school een groot succes. Het verhaal heeft een goed volgbare lijn en heeft veel verschillende leuke rollen! De kinderen konden zich helemaal uitleven. Verschillende leerkrachten bij ons op school vonden het één van de leukste musicals die ze hadden gezien.

• School: het Lichtbaken

Prima ervaring

Het is ontzettend veel werk om een schooljaar af te sluitenmet een musical. Gelukkig weet rep en roer alles zo randvoorwaarden te creëren dat je als leerkracht direct aan de slag kan.

• School: cbs de Winde
  • Functie: leerkracht groep 8

De musicals zijn goed in te studeren en vooral om uit te voeren voor publiek

Het was leuk om in te studeren en te bedenken hoe het allemaal moest. De dansjes waren goed te doen Vooral met alles erop en eraan was het een fantastisch spektakel.

• School: De Wheemschool
  • Functie: Groepsleerkracht

Nog nooit teleurgesteld!

Grappig, goeie liedjes en genoeg rollen voor onze grote groepen 8. De dansjes kunnen door de leerlingen geheel zelfstandig worden ingestudeerd en de liedjes zijn makkelijk in te studeren. Ook dit jaar gaan we weer een musical van Rep en Roer aanschaffen.

• School: Lahrhof
  • Functie: groepsleerkracht

Valkstraat 1

3514TG Utrecht

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.