ervaring om nooit te vergeten

Het verhaal is erg leuk en origineel. Wel is het handig om van te voren te weten dat een fysieke lift nodig is om de musical tot een succes te maken. De rolverdeling was prima en ook voldoende suggesties voor het geval er toch minder leerlingen aanwezig kunnen zijn.

• School: de wegwijzer

Leuke musical!

Digitale bestanden super handig! Ook uitnodiging kant en klaar.

• School: Dorpsschool Wolvega
  • Functie: Leerkracht 7/8

Een succes voor de kinderen!

Na jaren van een eigen toneelstuk schrijven door de leerkracht van groep 8, zelf een film maken met een een geschreven script door de kinderen, nu over gestapt op een musical. Dit beviel, de handleiding was duidelijk, de rollen mooi te verdelen. Goed contact met de klantenservice. De liedjes maakten het stuk tot een succes, het verhaal leuk, maar wel een flinterdun verhaal qua diepgang. Iets waar wij als leerkrachten even aan moesten wennen (normaal altijd jeugdlitaratuur als uitgangspunt). Kinderen , ouders en wij zijn tevreden over het eindresultaat. Het was een succes.

• School: De Lonneboot
  • Functie: leerkracht

Super leuke musical met veel leuke rollen

Het verhaal was erg leuk. Veel leuke rollen voor de kinderen. Leuke liedjes en veel mogelijkheden om kleine dingen aan te passen.

• School: Repelaer
  • Functie: Bovenbouwcoordinator

Geweldig!

Leuke musical! Vrolijke liedjes. Past goed bij de belevingswereld van de leerlingen.

• School: De Baanbreker
  • Functie: Leerkracht groep 8

Fantastisch, goed verhaal, lekker te volgen

Rep en Roer musicals zijn altijd fantastisch. De rollen worden heel natuurlijk verdeeld, ieder kind heeft een rol die dicht bij zichzelf ligt. De handleiding en de tekstboekjes zijn heel duidelijk. Er is ook echt nog ruimte om zelf dingen in te brengen. Er zitten 3 solo's in deze musical, maar deze liedjes zijn ook goed met een groep te zingen.

• School: Hannie Schaftschool
  • Functie: Leerkracht

Goede verhaallijnen, mooie solo's en leuke decormogelijkheden

De musicals van Rep en Roer zijn eigentijds en dynamisch. Door de digitale mogelijkheden kun je de leerlingen eenvoudig op school thuis laten oefenen met de liedjes en de teksten. De verhaallijn is logisch, grappig en sluit aan bij de belevingswereld van de leerlingen. De rollen zijn erg uiteenlopend en bieden voldoende mogelijkheden om deze aan de leerlingen te koppelen. Leerlingen kunnen door de vele opties in de rollen zelf kiezen wat hun rol wordt in de musical. Ze krijgen echt een moment om te shinen voor hun (groot)ouders, schoolgenoten en leerkrachten.

• School: PC Prinses Marijkeschool
  • Functie: leerkracht groep 8

Het was een geweldig succes

De leerlingen hebben genoten van deze musical. De verhaallijn vonden ze prachtig en iedereen heeft meegedanst,

• School: CBS It harspit
  • Functie: Leraar

Goed, aansluitende musicals met veel humor.

Alles is goed geregeld, musicals zelf zijn levendig. Publiek wordt er altijd bij betrokken, erg leuk.

• School: De Sleutelbloem
  • Functie: Leerkracht groep 8

Vrolijke musicals waarin er voor elke leeftijdsgroep (kinderen/ouders/grootouders) herkenning in zit

Rep en Roer schrijft herkenbare musicals/liedjes. Leuke humor, grappig hoe "actuele" namen gebruikt worden.

• School: OBS de Koningsspil
  • Functie: leerkracht

Een musical die de groep op grote hoogte bracht

Neem een enthousiaste groep, die zelf een musical mag uitkiezen. Mix dat met een ouder en ex-ouder die "in de toneel en cabaret" zitten, geef ruimte om te oefenen, en je krijgt een top musical!

• School: st Jozef Zieuwent

Een fijne musical

Er waren gevarieerde rollen en een leuke verhaallijn. Fijn dat er verschillende mogelijkheden zijn om dingen aan te passen/uit te breiden als er minder of meer leerlingen in een klas zitten. Fijne downloads. Leuke liedjes.

• School: De Viersprong
  • Functie: leerkracht

Erg leuke musical met ruimte voor eigen ingeving

De musicals van rep en roer zijn actueel en grappig voor jong en oud. Er is ruimte om scènes weg te laten, waarbij de handleiding ook ruimte geeft. Het is allemaal digitaal, maar de cd krijg je wel gewoon. Ik ben absoluut en heel tevreden klant!

• School: OBS het Palet
  • Functie: Leerkracht bovenbouw

Een leuke musical in een uitgebreid pakket waar je goed mee uit de voeten kunt!

Zie bovenstaande zin.

• School: Veerkracht
  • Functie: leerkracht groep 8

Wederom is een musical van rep en roer een succes!

Torenhoog was echt een succes. Veel verschillende karakters. Scripts met voor verschillende groepsgrotes. Wij hebben voor onze groep rollen erbij gepakt uit een script voor meerdere rollen die beter bij de leerlingen pasten en rollen weggeschreven die minder pastten. Super eenvoudig doordat je alles digitaal hebt en gemakkelijk kunt aanpassen. Muziek is afwisselend piano, staccato, meezinger, van alles. En het slotlied knalt! Tot de volgende musical!

• School: De Laarhorst

Heerlijk om te doen

De kinderen vonden de rollen heel leuk en het publiek genoot. Actueel.

• School: De Catamaran
  • Functie: Leerkracht

Het verhaal is sterk, humor leuk en goed aan te passen aan je eigen groep & stijl

Positief. Twee keer een goede musical gebruikt van rep en roer

• School: Pieter jongelingschool
  • Functie: Leerkracht

Leuke musicals met hippe nummers en leuke woordgrappen.

Ik vind de musicals van Rep en Roer actueel en niet zo standaard als vele andere musicals. De muziek is goed en de verhaallijn is goed bedacht. De musicals zijn goed te herschrijven mocht je meer/minder rollen nodig hebben. En het leukste zijn de naam- en woordgrapjes. Ik koop al jaren met veel plezier hun musicals!

• School: Jenaplanschool ‘t Vlot

Hip!

Best leuk om nu eens een moderne musical te doen i.p.v. eentje uit 1983. Redelijk actueel. Alhoewel... Mart Smeets. Kan naar mijn mening nog meer humor in.

• School: ABBS De Skulpe

Lekker vlot en humorvol

De kinderen zijn erg enthousiast over de musicals van Rep en Roer. Verder is de mogelijkheid tot veel rollen een uitkomst voor onze grote groepen.

• School: Jozefschool de Goorn
  • Functie: Leerkracht

De musicals zijn zeer compleet.

De geleverde spullen zijn zelfs voor onervaren regisseurs erg overzichtelijk. Aan alles is gedacht.

• School: Basisschool Grote Beer
  • Functie: Leerkracht groep 7-8

super

Heel fijn dat het aantal rollen is aan te passen. Oefenlokaal werkt prima. Handige suggesties voor het decor. Complimenten van collega's dat dit een musical was waar men snapte wat er nu eigenlijk gebeurde. De kinderen hadden de musical zelf uitgezocht en waren heel enthousiast! Vrolijke liedjes en met behulp van muziekleerkracht aangeleerd. Kortom, ik kijk dit jaar weer voor een musical bij rep en roer!

• School: De Burijn
  • Functie: groepsleerkracht

Super!

Het was de tweede keer dat wij een musical van Rep en Roer hebben besteld. De kinderen waren zeer enthousiast. Wat leuk is is dat de musicals voor een groot deel aansluiten bij de wereld van de kinderen en ook met grote groepen goed te spelen en in te studeren is. De musicals bevatten leuke liedjes.

• School: IKC De Hoge Hoeve
  • Functie: Leerkracht groep 8

altijd een afgewerkt product!

ik werk graag met de musicals. Ruime keuze uit bezetting. Vrijheid om dingen toe te voegen of weg te laten de kinderen glunderen

• School: gemeentelijke basisschool
  • Functie: leerkracht

Leuke rollen voor alle kinderen

We hebben Torenhoog gedaan met 17 kinderen. De rollen waren leuk verdeeld en de kinderen hebben erg veel lol gehad. Met echt een goede musical al resultaat!

• School: De Ark Heemstede

Over Rep en Roer Musicals

Rep en Roer Musicals maakt musicals voor het basisonderwijs, zoals afscheidsmusicals en kerstmusicals. Het is bijzonder om samen met je klas, waar je zoveel jaren mee bent opgetrokken, de basisschooltijd af te sluiten met een musical. Aan dit leuke en leerzame proces willen wij graag bijdragen. Wij scheppen de voorwaarden waaronder alle kinderen kunnen stralen. En we hopen leerkrachten veel uit handen te nemen door onze musicals op maat aan te bieden en van instudeer-ondersteuning te voorzien.