perfecte oplossing

Bij aankoop van auto en inruil vorige auto, direct en prefect geholpen door "De Garage" in Oss. Geen gezeur en gezoek naar een mogelijkheid om overschrijving te doen alles op een plaats.

• Bereikbaarheid

Snel, efficient, zeer vriendelijk en behulpzaam!

Zeer goede ervaring, aanrader!

Efficiënt !

In de vestiging in Eemnes snel en efficiënt geholpen door Chris Dokter van Edjan Autoservice bij welk bedrijf Kentekenloket 'inwoont'; Goede aanvulling van Edjan op hun servicebedrijf wat zij daar uitoefenen.

Uitstekend en snel.

Snel en zeer correct geholpen door betreffende dame met duidelijke toelichting tenaamstelling document aan mij en vrijwaring aan de verkoper! Goede bereikbare locatie met voldoende parkeergelegheid voor de camper.

• Bereikbaarheid

Zeer snel en goed geholpen

Met de juiste papieren snel en zonder problemen overgeschreven! Zo zou het overal moeten werken.

• Bereikbaarheid

Heel netjes en behulpzaam behandeld!!

Super handig en keurig bedrijf om caravans over te schrijven.

• Bereikbaarheid

Heel klantvriendelijk en netjes geholpen.

Super! En heel netjes geholpen. De man was ook zeer klantvriendelijk.

Snel,duidelijk en vriendelijk geholpen

Zeer positief

Topservice

De service van Garage Adjan in Eemnes is top. Het personeel is vriendelijk klantgericht en snel.

• Bereikbaarheid

Perfect geholpen terwijl de man eigelijk al naar huis moest maar speciaal voor mij open is gebleven

• Bereikbaarheid

Prima service en snel geregeld.

Vriendelijk personeel en gelijk geholpen. Kort samengevat goede service klantgericht en snel. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Snel en deskundig geholpen

Snel en deskundig en duidelijk

Gebruiksvriendelijk en klantgericht

Gemakkelijk, flexibel en klantgericht. Klaar in no time.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

De medewerker was vriendelijk en behulpzaam. Wij worden meteen geholpen.

Super geholpen

Bij dit bedrijf ben ik super geholpen deze mensen weten waar ze over praten hier goed uitleg gekregen bij het tenaamstelling van een auto. Zeer leuke locatie en voldoende parkeergelegenheid. Tevens kunnen ze hier je direct helpen met vragen over je auto. Dit bedrijf zou ik zekers een dikke 10 geven. Auto en bandenservice Volendam bedankt.

Snel en goed geregeld

Was goed en duidelijk contact en daarom snel en goed geregeld

• Bereikbaarheid

Goed geholpen bij het overschrijven van kenteken

Goed en vriendelijk geholpen

Commerciële jongens. Bah.

De verkoper wilde naar een kentekenloket (Whats in a name?). Waren we maar gewoon naar een postkantoor gegaan. Ze willen je van alles aansmeren zoals keuring en dergelijke.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Beste Robbie, Erg vervelend te horen dat jij een negatieve ervaring hebt met een Kentekenloket. Bij een Kentekenloket is alle kennis en ervaring in huis en mocht hier behoefte aan zijn, kunnen ze je adviseren m.b.t. jouw nieuwe aankoop. Erg jammer dat jij dit als negatief hebt ervaren maar zo is dit absoluut niet bedoeld.

Vriendelijk en prettig geregeld!

Makkelijk bereikbaar, fijn en vakkundig geholpen, duidelijke uitleg.

Super geholpen! top.

Snel en correct geholpen bij het kentekenloket.

• Bereikbaarheid

Bij Vakgarage Rene Blankenstein geweest in den Haag vriendelijk geholpen en zonder afspraak aardige lui

Snelle en vriendelijke service

Ik kwam in Eemnes aan bij Adjan Autoservice en heb daar mijn auto laten overschrijven. Deze mensen waren zo vriendelijk dat ik ook meteen de APK heb laten uitvoeren. Alles duidelijk en netjes in overleg. Een dikke pluim voor dit bedrijf.

Organisatie is zeer klantgericht

Nadat ik een klacht heb neergelegd over een garagehouder is hier ontzettend snel en goed op gereageerd. Er is een keurige mail verzonden naar mij met excuses voor de vervelende ervaring met deze specifieke garagehouder in Surhuisterveen. Dit zegt mij dat de organisatie zelf klantvriendelijkheid extreem hoog in het vaandel heeft staan en dat mijn eenmalige slechte ervaring gelukkig teniet gedaan wordt door super service.

• Bereikbaarheid

Ik had het adres van internet, en Rhoon was voor mij het het beste in de buurt.Toen ik opbelde werd mij uitgelegd ( met geduld) hoe ik moest rijden. Gelukkig hoefde mijn platen niet vernieuwd maar wel het raamwerk.Er werd gelijk aan gewerkt, en binnen 25 min was het klaar, chapeau !!!!Voor deze garage.

prima service

wordt altijd goed geholpen.

Over Kentekenloket

Mooie occasion op het oog of heb je een auto aangeschaft? Om die auto helemaal van jou te maken, hoef je alleen nog de auto op naam te zetten. Even naar het Kentekenloket dus, bij een van de 750 RDW-erkende autobedrijven. Altijd in de buurt!