Subliem

Mijn auto werd afgekeurd, zonder kan ik niet! Super geholpen en voor dat ik het wist reed ik in een voor mij nieuwe auto! Top service!

Super goed geholpen.

Ik wist niet dat het overschrijven van je kenteken zo gemakkelijk ging .

Vervangen van een beschadigde 25km kentekenplaat

Zoekende naar een RDW erkend bedrijf voor het bestellen/- afnemen van een blauw 25km snor-kentekenplaat. Ivm het vervangen van mijn huidig beschadigde kentekenplaat. Mij is niet geheel duidelijk of dit mogelijk is op een locatie dat aangeduid wordt met de letter K.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Kentekenloket is dé plek om voertuigen direct en snel over te schrijven. Wanneer je een voertuig koopt of verkoopt, moet het kenteken om naam van de nieuwe eigenaar komen te staan. Dit is het geval bij een auto, scooter, motor en caravan (boven de 750 kilo). Voor een Kentekenplaat kunt u NIET terecht bij een Kentekenloket en moet u bijvoorbeeld bij bedrijven zoals Brezan zijn.

Bij Heinenoord Basic Car Fix was men niet op de hoogte.

Bij garage Heinenoord Car Fix was men niet op de hoogte dat de overschrijving van een auto ook kon met een digitaal formulier van de RDW. Men gaf aan dat we een origineel formulier van de RDW nodig hadden. (Terwijl dit formulier van de RDW digitaal verzonden is en er dus geen ‘origineel document’ was…) Bij Post-NL kon dit gelukkig wel en werden netjes de streepjescodes van dit digitale formulier ingescand en het vrijwaringsbewijs afgegeven. Wellicht een leer voor garage Heinenoord?

• Bereikbaarheid

Beste Michèle, Wat ontzettend vervelend te horen dat dit Kentekenloket jou niet verder heeft kunnen helpen want dit had namelijk niet zo hoeven zijn. Wij hebben inmiddels contact opgenomen met het desbetreffende Kentekenloket en uitgelegd hoe met dit soort documenten om te gaan. Een volgende keer zullen ze deze fout dan ook niet meer maken en bieden jou bij deze dan ook hun welgemeende excuses aan.

Goed, makkelijk, maar niet compleet

Ik ga in de loop van de week mijn kenteken laten overschrijven. Even gegoogled hoe dat moet en dan kom ik hier uit. So far so good. Maar waarom kan ik nu nergens vinden hoe het zit met de wegenbelasting. Blijkt meteen geregeld te worden door de Belastingdienst bij het te naam stellen op kenteken, zonder dat je er verder iets voor hoeft te doen, maar waarom zet je dat dan niet even op de site. Beetje extra service is wel handig, toch?

Aardige man Snel afgehandeld Extra info nav Aanvullende vragen

Slecht

Kom aan bij kenteken loket al voor ik binnen ben word ik aangesproken ik zeg dat ik kom voor kenteken overschrijven, geven eerst aan dat hun het niet doen, toen opeens voor het dubbelen !!! En daarna Deed opeens het systeem het niet lekker klant vriendelijk... Erg associale mensen manier hoe ze tegen je praten + ze spreken geen Nederlands, zeggen ook opeens dat ze geen kenteken loket zijn, ik geef aan en dat bordje je dan en de website en toen liep die weg.... Autobedrijf nor, slechtste ervaring ooit, fijn als je een lang stuk rijd voor je eerste x overschrijven en dan daar staat voor niks.

Zeer behulpzaam

Naar een belletje met deze mensen Met de vraag als ze mijn aangekochte bus Op naam wouden zetten Was ik zeer er welkom En ze waren zeer behulpzaam Mijn dank is zeer graat

• Bereikbaarheid

Eventjes een auto overschrijven, zo geregeld bij kentekenloket

Prima geregeld, snel een auto overschrijven. Wanneer er geen fatsoenlijk post nl in de buurt is, kan het mooi wel bij kentekenloket

Prima en snelle service!

Prima, snelle en zeer vriendelijke overschrijving bij het loket.

• Bereikbaarheid

Bij Sanders in Hoogerheide. Erg vriendelijk en vooral heel erg snel.

Snel en makkelijk

Dit was mijn eerst keer wist ook niet dat dit er was prima geholpen kreeg zelfs een kop koffie echt een aanrader. frans

Snel en prima geregeld!

Vriendelijk dame met kennis van zaken!

vriendelijk en efficient

Na mijn youngtimer XC 90 bij ECHautos opgehaald te hebben word ik naar topcars gedirigeerd voor het op naam stellen.De vriendelijke eigenaar heeft ook een duikschool en dat is een van mijn vele liefhebberijen.we delen ervaringen uit en ondertussen maakt hij mijn tennaamstelling in orde. Altijd leuk om door sympathieke mensen geholpen te worden.

Razendsnel geholpen

In een paar minuten was mijn nieuwe aanwinst ook echt van mij, geweldig!

• Bereikbaarheid

Goede service en snel geregeld

Na het googelen van een kentekenloket bleek hij om de hoek te zitten. Snel en effectief geregeld

• Bereikbaarheid

Snel, vakkundig en makkelijk.

Ik wist niet precies hoe het overschrijven van een kenteken werkte. Maar eenmaal bij het kentekenloket werd mij kort en duidelijk uitgelegd hoe het gaat. Was in 5 minuten klaar. Echt super makkelijk. Heel vriendelijk te woord gestaan.

Goede vriendelijke service

Vlot geholpen. Erg vriendelijke medewerker achter balie.

Friendly and fast

Guy behind the balie was very friendly and helpful. Everything was helder and snel gedaan.

Zeer blij

Het ging erg vlot en werd snel geholpen met mijn kenteken overschrijven. Het was er ook erg klantvriendelijk. Ik zou het zeker aanraden.

Snel en vriendelijk geholpen

Ik kon direct mijn nieuwe auto overschrijven bij kentekenloket Topauto in Hoogeveen. Deze zat vlak om de hoek van de garage waar ik mijn auto kocht. Een zeer vriendelijke meneer heeft mij geholpen en het was snel geregeld.

Uitstekend!!

Goede service en snel geregeld! (Oosterwolde is mijn woonplaats, heb in Eemnes een auto overgeschreven)

• Bereikbaarheid

perfect en snel geregeld met een duidelijke uitleg

Even snel op naam zetten was zo gepiept bij CarProf Van de Voort Eindhoven die ook nog eens om de hoek zat. Vriendelijk en duidelijk uitleg gekregen en was zo gebeurd. Kan alleen zeggen , top geregeld.

Snel persoonlijk geregeld

Ik moest mijn Volvo nog even snel voor het weekend op naam zetten. Via kentenloket kon ik dit gemakkelijk bij mijn eigen garage terecht! En ik kon zelf nog gratis mee doen met een actie?! Mijn Dag kan niet meer stuk! :)

zeer plezierig

buitengewoon vriendelijk geholpen

Over Kentekenloket

Mooie occasion op het oog of heb je een auto aangeschaft? Om die auto helemaal van jou te maken, hoef je alleen nog de auto op naam te zetten. Even naar het Kentekenloket dus, bij een van de 750 RDW-erkende autobedrijven. Altijd in de buurt!